Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
@Indigo: Gekookt water met citroen en lijnzaad eet ik dagelijks. Maar ik ga volgende week wel een paar kiwi's halen voor bij mijn ontbijt, in plaats van de grapefruits die ik nu eet. En kikkererwten ook eens proberen.
@Vesper: Ik drink inderdaad de "verkeerde" thee. Probleem is dat ik geen groene thee op mijn werk heb, en dat ik gewoon kraanwater nu zo koud vind. Zou wel na elk glas thee een glas water kunnen drinken. Worden dan wel veel loopjes naar het toilet ben ik bang
@Vesper: Ik drink inderdaad de "verkeerde" thee. Probleem is dat ik geen groene thee op mijn werk heb, en dat ik gewoon kraanwater nu zo koud vind. Zou wel na elk glas thee een glas water kunnen drinken. Worden dan wel veel loopjes naar het toilet ben ik bang
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
@ Marin, haha ja ik mis het forum ook wel hoor
Maar nu ik werk kan ik geen hele dagen meer forummen. Alleen als het rustig is even snel doorspieken of er nog wat nuttigs gebeurt haha
@ Blond. Dan neem je toch je eigen doosje groene thee mee! Mijn vriend neemt altijd verse thee naar zijn werk mee haha. Vindt hij lekkerder.
Maar nu ik werk kan ik geen hele dagen meer forummen. Alleen als het rustig is even snel doorspieken of er nog wat nuttigs gebeurt haha
@ Blond. Dan neem je toch je eigen doosje groene thee mee! Mijn vriend neemt altijd verse thee naar zijn werk mee haha. Vindt hij lekkerder.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Zo, wat is dit topic ineens weer actief! Goed om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat.
Hier gaat het qua welgesteldheid even minder. Ik sport nog steeds goed, en let heel goed op mijn eten, en toch val ik al een tijdje niet af. Ik woog vanochtend zelfs 72.5 terwijl ik een paar dagen geleden 72.1 zag staan. Dus ik ben een beetje geirriteerd, juist omdat het ook zoveel moeite koste om van 73 naar 72 te komen. Maarrrr, ik vertik het om mijn tikker aan te passen, en ga gewoon door zoals normaal. Straks een uur, misschien wat langer, op de crosstrainer en er niet te veel aan denken allemaal.
Hier gaat het qua welgesteldheid even minder. Ik sport nog steeds goed, en let heel goed op mijn eten, en toch val ik al een tijdje niet af. Ik woog vanochtend zelfs 72.5 terwijl ik een paar dagen geleden 72.1 zag staan. Dus ik ben een beetje geirriteerd, juist omdat het ook zoveel moeite koste om van 73 naar 72 te komen. Maarrrr, ik vertik het om mijn tikker aan te passen, en ga gewoon door zoals normaal. Straks een uur, misschien wat langer, op de crosstrainer en er niet te veel aan denken allemaal.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Zo dames, goed bezig allemaal!
Ik heb gisteravond ook een uurtje lekker fanatiek gesport, morgenavond weer hardlopen!
En vanaf zondag wekelijks trainen voor de Vierdaagse, flink tempo doorlopen, dan zit het wel goed.
Nu op mijn werk, met een beker kwark met muesli!
Mag er nog een banaantje bij en vanmiddag als tussendoortje een appel.
Moet zeggen dat ik werkdagen makkelijk vol te houden vind dan dagen dat ik thuis ben.
Op werkdagen neem ik gewoon precies mee wat ik mag eten, en word ik niet afgeleid door allemaal andere (lekkere) dingen.
Zaterdagochtend trouwens niet thuis, dus mag voor een keertje op vrijdag wegen, ben benieuwd morgen!
Ik heb gisteravond ook een uurtje lekker fanatiek gesport, morgenavond weer hardlopen!
En vanaf zondag wekelijks trainen voor de Vierdaagse, flink tempo doorlopen, dan zit het wel goed.
Nu op mijn werk, met een beker kwark met muesli!
Mag er nog een banaantje bij en vanmiddag als tussendoortje een appel.
Moet zeggen dat ik werkdagen makkelijk vol te houden vind dan dagen dat ik thuis ben.
Op werkdagen neem ik gewoon precies mee wat ik mag eten, en word ik niet afgeleid door allemaal andere (lekkere) dingen.
Zaterdagochtend trouwens niet thuis, dus mag voor een keertje op vrijdag wegen, ben benieuwd morgen!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
net een bananen pannenkoekje gegeten! Wat een lekkere lunch. 1 ei, 1 banaan
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Na 4,5 week zit ik op -10,1 ben de 10 dus gepasseerd.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Aaaaah YES!!!!! Net gewogen: 89.9!!! Weet niet hoe er in een dag zoveel af is gegaan, maar precies op de dag af heb ik mn eerste doel behaald! En t mooie is, officieel had ik gezegd -5, maar in mijn notities heb ik een lijstje gemaakt met tussendoelen en daar had ik in gezet dat ik onder de 90 wou wegen voor de vakantie. En nu dus precies onder de 90 uitgekomen (-5.6), bizar. Kan morgen wel weer wat meer zijn, maar t ging om vandaag!
Minx, knap zeg! En wat snel ook!
Minx, knap zeg! En wat snel ook!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Minx en Bliss, wat goed van jullie!
Jullie geven me hoop.
Ben de dag ook goed begonnen met thee en yoghurt met wat muesli. Heb me alleen nog helemaal niet gewogen voor mijn startgewicht bedenk ik nu
Morgen maar eens doen, hoewel ik t niet wil weten.
Jullie geven me hoop.
Ben de dag ook goed begonnen met thee en yoghurt met wat muesli. Heb me alleen nog helemaal niet gewogen voor mijn startgewicht bedenk ik nu
Morgen maar eens doen, hoewel ik t niet wil weten.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Goed zo Bliss!
Ik ben me vanmorgen vergeten te wegen, stond al onder de douche voor ik er erg in had.
Sam, succes met wegen morgen!
Ik ben me vanmorgen vergeten te wegen, stond al onder de douche voor ik er erg in had.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Goed zo Bliss!
Je kunt je toch ook na het douchen wegen?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb nog niet gewogen en eigenlijk gaat het echt slecht. Het lukt me niet mezelf te motiveren die koekjes te laten liggen en gewoon een appel te pakken. Sportschool is bij die ene keer gebleven en met deze kou kan ik me niet motiveren te gaan hardlopen. Wie geeft me een schop onder m'n kont?
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Bliss wat fijn .
En ja op zich is het logisch dat ik hard ga zit op dit moment op 500 kcal op een dag.
En ja op zich is het logisch dat ik hard ga zit op dit moment op 500 kcal op een dag.
Minx- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Marin schreef:Goed zo Bliss!
Je kunt je toch ook na het douchen wegen?
Ja toen was ik 't ook vergeten. Ik bedoel meer na 't ontbijt, toen ik al eenmaal aangekleed was, zeg maar. Dan heeft 't m.i. weinig nut meer.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja ik snap het Marin. Heb ik ook wel eens, nou ja, dan een dagje niet hoor
Jeetje Minx, hoe hou je dat in godsnaam vol? Dat kan toch niet gezond zijn?
Takkie: SCHOP! Kom op, hou je doel voor ogen en ga er tegenaan!
Jeetje Minx, hoe hou je dat in godsnaam vol? Dat kan toch niet gezond zijn?
Takkie: SCHOP! Kom op, hou je doel voor ogen en ga er tegenaan!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss, yes! Doel gehaald!
Minx, jij bent ook al goed bezig. Super!
Vanavond gaan we met mijn schoonouders uiteten in een sterrenrestaurant. Gelukkig krijg je daar niet zo veel, want vind het zonde als het er morgen weer aan zit. Ik ben nu precies 500 gram afgevallen sinds maandag.
Minx, jij bent ook al goed bezig. Super!
Vanavond gaan we met mijn schoonouders uiteten in een sterrenrestaurant. Gelukkig krijg je daar niet zo veel, want vind het zonde als het er morgen weer aan zit. Ik ben nu precies 500 gram afgevallen sinds maandag.
Gast- Gast
Goed bezig dames!
Bliss, toch voor de vakantie je doel nog gehaald, super!
Ik ben me ook vergeten te wegen vanmorgen...
Nu dus maandagochtend maar, ben dit weekend bij mijn schoonouders
Morgen wel een lekker dagje bewegen (skiën) en vanmiddag nog even hardlopen!
Bliss, toch voor de vakantie je doel nog gehaald, super!
Ik ben me ook vergeten te wegen vanmorgen...
Nu dus maandagochtend maar, ben dit weekend bij mijn schoonouders
Morgen wel een lekker dagje bewegen (skiën) en vanmiddag nog even hardlopen!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Wat is jouw dagmenu dan, Minx?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Wat is jouw dagmenu dan, Minx?
ontbijt: shake
lunch: reep
diner: shake
hahaha, nee het is prima vol te houden en zal ook echt niet zeggen dat het heel gezond is voor je lichaam. Het voordeel is wel dat je wel voornamelijk vet verbrand. Voel me op zich top fit. Het is even bikkelen en daarna weer goed opbouwen. En dan komt het moeilijkste stabiliseren. En dat gedeelte gaat ook heel moeilijk worden. Doordat je zo laag in je kcal zit heb je ook geen honger en dat gaat dan ook weer terug komen. Voor mezelf vind ik het heel fijn. Kan ik even resetten en mezelf dan een goed eetpatroon aanleren.
Minx- Lady Post-a-lot
Jeetje Minx, dat is idd wel erg weinig!
Ik voel me niet lekker vandaag.. Heb yoghurt en een cup a soupje op. Misschien ga ik straks maar even crackertjes met smeerkaas halen, da's t enige wat ik eigenlijk wil eten als ik niet lekker ben.
Ik voel me niet lekker vandaag.. Heb yoghurt en een cup a soupje op. Misschien ga ik straks maar even crackertjes met smeerkaas halen, da's t enige wat ik eigenlijk wil eten als ik niet lekker ben.
Marin- Lady Post-a-lot
Dat is het dieet ook, officieel word sporten ook afgeraden. Ik beweeg dan ook licht maar ga met spinnen ook niet voluit. Op zich is het dus prima vol te houden maar het is wel even heel veel discipline hebben. Had gewoon niet zo'n zin om een jaar bezig te zijn. Ik ga ook echt niet ontkennen dat langzaam beter is, maar voor mezelf werkt dit gewoon heel goed. Het voelt ook als helemaal opnieuw beginnen en daar gaat het om. Ik weet wat mijn valkuilen zijn en daar heb ik geleerd om mee om te gaan dus nu is het een kwestie van afvallen en weer opnieuw beginnen. Je moet hier ook niet aan beginnen als je bmi onder de 30 zit daar is het gewoon te heftig voor.
Ohw ja tijdens een tussenweek (1 keer per 4 weken) is mijn schema wel iets anders hoor dan is het:
10.00 shake
13.00 200/300 gram groente
16.00 reep
18.30 kip/vis/ei
20.30 shake
Ohw ja tijdens een tussenweek (1 keer per 4 weken) is mijn schema wel iets anders hoor dan is het:
10.00 shake
13.00 200/300 gram groente
16.00 reep
18.30 kip/vis/ei
20.30 shake
Minx- Lady Post-a-lot
Nog iets meer dan een kg en ik ben op de helft . Had het vandaag wel erg koud toen ik op het voetbalveld stond te kijken bij mijn broertje. Net ff lekker een powernap gedaan, heerlijk.
Heb vandaag het nieuwe boek van Julia Kang binnen gekregen: natuurlijk en gezond (op)voeden. Wat een fijn boek ook weer. Straks na het opbouwen ga ik echt over op een mix van Julia Kang en Amber Albarda kan niet wachten. Heerlijke recepten die ook nog eens hartstikke gezond zijn.
Heb vandaag het nieuwe boek van Julia Kang binnen gekregen: natuurlijk en gezond (op)voeden. Wat een fijn boek ook weer. Straks na het opbouwen ga ik echt over op een mix van Julia Kang en Amber Albarda kan niet wachten. Heerlijke recepten die ook nog eens hartstikke gezond zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
Bliss, bedankt voor je schop Dat heb ik wel echt nodig. Ik heb een sportmaatje gezocht en hopelijk kan zij mij motiveren om lekker een paar keer in de week te bewegen.
Minx, wat voor dieet volg jij? Shakes en repen in ieder geval begrijp ik? En hoe werkt het precies? Niet dat ik het ook wil, hoor. Dat hou ik volgens mij nooit vol, respect dat het jou wel lukt.
Vanmorgen alle moed bij elkaar geraapt en gewogen: 65,5! Ondanks dat het niet zo lekker ging de afgelopen twee weken toch 1,5 kilo eraf. Ik ben blij, voorlopig.
Minx, wat voor dieet volg jij? Shakes en repen in ieder geval begrijp ik? En hoe werkt het precies? Niet dat ik het ook wil, hoor. Dat hou ik volgens mij nooit vol, respect dat het jou wel lukt.
Vanmorgen alle moed bij elkaar geraapt en gewogen: 65,5! Ondanks dat het niet zo lekker ging de afgelopen twee weken toch 1,5 kilo eraf. Ik ben blij, voorlopig.
Takkie- Fluisteraar
cambridge doe ik. Al zou je het willen je zou het niet eens mogen volgen.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:cambridge doe ik. Al zou je het willen je zou het niet eens mogen volgen.
Oh, Cambridge ken ik wel, dat is onder begeleiding, toch? Vanwaar die opmerking? Je kan toch ook gewoon repen en shakes in de winkel kopen?
Takkie- Fluisteraar
Nee deze shakes zijn niet te koop in de winkel. Voor de tijd moet je een vragenlijst in vullen en je bmi moet een bepaalde hoogte zijn. Daarbij denk ik dat je donders goed weet wat ik met die opmerking bedoel.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.