Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
xxjojootjexx schreef:Bliss schreef:Ik wist niet dat een tosti zo veel calorieën bevatte? Niet meer dan een normale boterham met kaas lijkt me, of zitten daar ook al zo schokkend veel calorieën in?
).
Wist ik ook niet.. Was wel een tosti met ham en kaas.. Heb 1,5 stuks gegeten. Goed voor 560 kcal volgens de eetmeter..
Volgens mijn CalorieTeller app zitten er 'maar' 290 calorieën in. Lijkt mij ook wat waarschijnlijker eerlijk gezegd. Twee boterhammen en een paar plakken kaas kunnen toch niet ineens veel meer calorieën bevatten?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
3 boterhammen, kaas en ham;)Blond schreef:xxjojootjexx schreef:Bliss schreef:Ik wist niet dat een tosti zo veel calorieën bevatte? Niet meer dan een normale boterham met kaas lijkt me, of zitten daar ook al zo schokkend veel calorieën in?
).
Wist ik ook niet.. Was wel een tosti met ham en kaas.. Heb 1,5 stuks gegeten. Goed voor 560 kcal volgens de eetmeter..
Volgens mijn CalorieTeller app zitten er 'maar' 290 calorieën in. Lijkt mij ook wat waarschijnlijker eerlijk gezegd. Twee boterhammen en een paar plakken kaas kunnen toch niet ineens veel meer calorieën bevatten?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ik at altijd 3 volkoren boterhammen met kaas of kipfilet tussen de middag, dacht niet dat daar zoveel calorieën in zouden zitten. Nu vervang ik 3 dagen in de week het brood door kwark en 1 of 2 sport+ crackers.
Hopelijk helpt dat om de laatste kilo's er vanaf te krijgen.
Hopelijk helpt dat om de laatste kilo's er vanaf te krijgen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Voor diegene die het vroeg of je van die shakes ook afvalt; Hier bijna 2 kilo in één week! En dan heb ik me nog niet eens heel netjes gedragen...
Ik ben blij man!
Ik ben blij man!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Voor diegene die het vroeg of je van die shakes ook afvalt; Hier bijna 2 kilo in één week! En dan heb ik me nog niet eens heel netjes gedragen...
Ik ben blij man!
xxjojootjexx- Kletskop
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jeeeej Marin, super!
Ik ben ook blij! Woog vanmorgen 75,8 kilo en 10 dagen geleden nog 77,4.
Ik ben ook blij! Woog vanmorgen 75,8 kilo en 10 dagen geleden nog 77,4.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Joepie Marin! Wat lijkt me dat een fijn gevoel zeg!
Charles, super!
Charles, super!
Fortissimo- Kletskop
Ja echt die grens van de 70 over! Dat heb ik in geen jaren gedaan!
Jij ook goed Forti, twee kilo!
En Charles d'r lichaam doet ook lekker mee, heel fijn is dat, als je niet alleen je mindset aan hebt staan, maar dat je lichaam ook meewerkt. Echt goed
Jij ook goed Forti, twee kilo!
En Charles d'r lichaam doet ook lekker mee, heel fijn is dat, als je niet alleen je mindset aan hebt staan, maar dat je lichaam ook meewerkt. Echt goed
Marin- Lady Post-a-lot
@Marin: Yeeeeeeeeeeey! Goed gedaan joh! Ik kan niet wachten tot ik de '6' weer in beeld krijg
Ik heb al even niks gepost, ben echt heel druk geweest met het leren voor mijn tentamen voor vandaag. En ben daar echt kei nerveus voor. Stress all over the place! Ik heb dus ook al eventjes niet kunnen sporten, maar gelukkig stond er vandaag precies 74.0 op de weegschaal, dus ik val nog wel af!
En fijn om te zien dat 't bij de meesten ook goed gaat!
Ik heb al even niks gepost, ben echt heel druk geweest met het leren voor mijn tentamen voor vandaag. En ben daar echt kei nerveus voor. Stress all over the place! Ik heb dus ook al eventjes niet kunnen sporten, maar gelukkig stond er vandaag precies 74.0 op de weegschaal, dus ik val nog wel af!
En fijn om te zien dat 't bij de meesten ook goed gaat!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Balen Stofzuiger.. Wat doet dit met je?
Geeft dit je meer stimulans of juist niet?
xxjojootjexx- Kletskop
Ik heb er aardig de pest in en zou me het liefst volstoppen met lekker eten. Maar ik doe het niet hoor!!xxjojootjexx schreef:Balen Stofzuiger.. Wat doet dit met je?
Gast- Gast
Wow jullie zijn goed bezig . Ik heb nog geen idee. Ik weeg me alleen bij de consulent. Dus weet het dinsdag pas . Ben wel benieuwd.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Yay, fijn zeg Marin! Zo'n grens is echt psychisch hè, geeft weer een extra boost.
Ik kan ook wel ff een boost gebruiken. Was dus na één week 1,6 kilo kwijt, helemaal blij, en nu na 2,5 week blijf ik maar op datzelfde gewicht hangen Echt zó demotiverend! Maar ik wil echt echt echt afvallen, dus probeer de moed niet te verliezen. Is wel moeilijk zo. Zaterdag ga ik ook nog uit lunchen én uit eten, dus dan val ik helemaal niet af natuurlijk... Bleh.
Ik kan ook wel ff een boost gebruiken. Was dus na één week 1,6 kilo kwijt, helemaal blij, en nu na 2,5 week blijf ik maar op datzelfde gewicht hangen Echt zó demotiverend! Maar ik wil echt echt echt afvallen, dus probeer de moed niet te verliezen. Is wel moeilijk zo. Zaterdag ga ik ook nog uit lunchen én uit eten, dus dan val ik helemaal niet af natuurlijk... Bleh.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Heb je een idee waar het door kan komen Bliss? Eet je misschien te weinig, dat je lichaam in reservestand gaat?
Fortissimo- Kletskop
Pfff ja dat is zo demotiverend, als je blijft hangen. Waar doe je het dan voor, denk je. Maar er is ook echt geen pijl op te trekken, merk ik. Gisteren heb ik pasta gegeten en Starbucks koffie (= zoete troep) én nog een caramel brownie, en hoppa, bijna een kilo er af. Ik moest wel een half uur door de sneeuw lopen omdat de bus niet ging, dus heb wel beweging gehad, maar toch. Je vraagt je toch af wat voor kronkels dat lichaam maakt, alsof het écht niet directe invloed heeft. Dat zal ook wel niet, denk ik.
Qua lunch kan je dan niet een salade nemen, of een broodje met veel groenten er in ofzo? Iig de meest gezonde keuze nemen. En 's avonds ook beetje rekening mee houden. Dan kan het best! Dan neem je een wijntje om te compenseren
Qua lunch kan je dan niet een salade nemen, of een broodje met veel groenten er in ofzo? Iig de meest gezonde keuze nemen. En 's avonds ook beetje rekening mee houden. Dan kan het best! Dan neem je een wijntje om te compenseren
Marin- Lady Post-a-lot
Bij mij gaat het de laatste tijd ook goed met afvallen.
Ik eet veel groente, weinig brood, gezonder beleg en met het avondeten eet ik wel alles, maar met mate. Ik drink ontzettend veel water en groene thee en wandel veel. Vooral nu er zoveel sneeuw ligt vind ik het heerlijk om een boswandeling te maken, dus dat doe ik dagelijks
Ik was in anderhalve week 2 kilo afgevallen. Toen ben ik een week ongesteld geweest en toen lukte het niet echt. Nu deze week is er weer een kilo vanaf
Ik eet veel groente, weinig brood, gezonder beleg en met het avondeten eet ik wel alles, maar met mate. Ik drink ontzettend veel water en groene thee en wandel veel. Vooral nu er zoveel sneeuw ligt vind ik het heerlijk om een boswandeling te maken, dus dat doe ik dagelijks
Ik was in anderhalve week 2 kilo afgevallen. Toen ben ik een week ongesteld geweest en toen lukte het niet echt. Nu deze week is er weer een kilo vanaf
Gast- Gast
Fortissimo schreef:Heb je een idee waar het door kan komen Bliss? Eet je misschien te weinig, dat je lichaam in reservestand gaat?
Nee, dat is het ook niet volgens mij. Het enige wat ik kan bedenken is dat mn lichaam weer even op gang moet komen ofzo? Misschien houdt het nog krampachtig vast aan mijn vetjes Hoop iig snel vooruitgang te zien, want op dit punt gaat het vaak mis bij mij.
Bliss- Lady Post-a-lot
Kan je niet je leerlingen weer inschakelen ofzo? Als motivatie? Dat werkte de vorige keer heel goed, dat je een duidelijk doel had en dat je leerlingen steeds je daar aan herinnerden.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Kan je niet je leerlingen weer inschakelen ofzo? Als motivatie? Dat werkte de vorige keer heel goed, dat je een duidelijk doel had en dat je leerlingen steeds je daar aan herinnerden.
Ja mn klas is weer op de hoogte! Alleen deze kinderen leven iets minder mee dan de vorige klas. In elk geval verloot ik alle traktaties die voorbij komen, dus die kids zijn allang blij
Bliss- Lady Post-a-lot
Hahaha ja daar zullen ze je wel aan houden
Slim hoor.
Ik merk echt héél erg dat het helpt dat iemand meeleeft en meedoet. Andersom ook. Als ik niet voor mezelf gemotiveerd ben, dan word ik 't wel voor m'n vriend en automatisch helpt dat bij mezelf.
Slim hoor.
Ik merk echt héél erg dat het helpt dat iemand meeleeft en meedoet. Andersom ook. Als ik niet voor mezelf gemotiveerd ben, dan word ik 't wel voor m'n vriend en automatisch helpt dat bij mezelf.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Hahaha ja daar zullen ze je wel aan houden
Slim hoor.
Ja dat scheelt enorm. F. (mijn ex) lette er juist totaal niet op, vaak tot ergernis van mij, en daardoor raakte ik alleen maar gedemotiveerd en kwamen de kilo's er langzaamaan weer bij. Natuurlijk geef ik hem niet de schuld, het is mijn eigen probleem, maar als hij mee had gedaan (hij moest ook wat gewicht kwijt), was ik niet zo aangekomen denk ik. Maar ja. Ik doe het nu weer puur voor mezelf (en hij is zelf nu ook bezig trouwens, komt ie nu mee ). Mijn collega is bij de Weight Watchers en die is nu 4,4 kilo kwijt in drie weken, dus wij hebben het er wel veel over en daar probeer ik me ook wel een beetje aan op te trekken.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ben nu 1,5 week bezig, nog niet het idee dat ik ook maar iets af ben gevallen. Ga me maandag weer wegen, dan ben ik precies 2 week bezig, op hoop van zegen dan maar!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.