Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Heb je het nog aangetrokken?
Ik heb wel inmiddels zo'n kledingkast dat het wel kan met verschillende maten vind dat wel een prettig idee.
Ik heb wel inmiddels zo'n kledingkast dat het wel kan met verschillende maten vind dat wel een prettig idee.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wel aangetrokken ja! Drie en de meeste vier maten te groot
En dan denken euh oké deze broek ging eerst amper dicht
Gast- Gast
Welke maat heb je nu dan?
Minx- Lady Post-a-lot
Antibes schreef:Liz schreef:Fortissimo schreef:Potverdomme, een week lang diëten en gewoon 200gr zwaarder zijn dan vorige week. Lekker dan. Mezelf uitgehongerd voor Jan doedel..
Wat voor dieet doe je dan of wat heb je gegeten? Van uithongeren zul je namelijk niet af gaan vallen. Ik zag dat je 25 kilo kwijt moet, ik ook ongeveer (28, liefst 30) maar heb er nu al 10 af.
Wauw, goed zeg! Hoelang ben je al bezig? Echt heel knap!
Wat lief dankjewel. Ik ben bezig vanaf half/eind oktober ongeveer. Ben gezond gaan eten en gaan sporten. Heb een pauze gehad vanaf kerst tot nu . Heb net mijn amber boek weer doorgelezen en ga er vanaf morgen weer hard tegenaan. De eerste periode heb ik toch weer veel light producten, kaas en andere slechte dingen gebruikt en ik wil weer terug naar het puur eten. Voelde me daar zo goed bij. Kom af en toe ook wel meeschrijven in dit topic denk ik. Ik heb ook een foto van bikini op mijn zwaarst trouwens, zal nu weer eens een foto maken in dezelfde bikini
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Reva schreef:Wel aangetrokken ja! Drie en de meeste vier maten te groot
Wauw wat onwijs knap! Ik heb laatst een foto van je gezien, je ziet er ook echt super uit. Jij eet ook veel onbewerkt eten toch (volgens Amber)?
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz schreef:Reva schreef:Wel aangetrokken ja! Drie en de meeste vier maten te groot
Wauw wat onwijs knap! Ik heb laatst een foto van je gezien, je ziet er ook echt super uit. Jij eet ook veel onbewerkt eten toch (volgens Amber)?
Ja klopt, probeer Amber wel in mijn achterhoofd te houden idd. Al blijft brood in alle vormen en maten een valkuil Maar ik wil er nog steeds graag veel af, dus gaan rustig verder. Jij pakt het ook goed aan lees ik hierboven! Herpakken is lastig hè?
Laatst aangepast door Reva op zo 20 jan 2013 - 13:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
AH net gemist
Minx- Lady Post-a-lot
Laatst aangepast door Reva op zo 20 jan 2013 - 13:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
dat is een mooie maat toch
Minx- Lady Post-a-lot
Ik meld me ook! Wil om te beginnen zo'n 5 kilo kwijt, maar ik heb geen weegschaal, dus het doel is om in vorm te komen en wat oude kleding weer aan te kunnen.
Ik ben trouwens al aardig op weg. Afgelopen woensdag is mijn verstandskies getrokken en ik kan dus al bijna een week niet fatsoenlijk eten Vandaag is een sapdag, gelukkig heb ik een sapcentrifuge dus kan ik ook groentesappen maken.
Ik ben trouwens al aardig op weg. Afgelopen woensdag is mijn verstandskies getrokken en ik kan dus al bijna een week niet fatsoenlijk eten Vandaag is een sapdag, gelukkig heb ik een sapcentrifuge dus kan ik ook groentesappen maken.
Gast- Gast
Haha dat schiet wel op dan, Jente. Sterkte met je kies! (of eigenlijk zonder )
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik had vanmorgen echt een lijndip. Ben nu twee weken bezig. Na één week was er 1,6 kilo af, dus daar was ik erg blij mee! Afgelopen donderdag was er al 2,5 kilo af en zaterdag gaf ie dat ook nog aan. Maar maandag is m'n officiële weegdag en vanmorgen gaf ie -1,8 aan!! Dus maar 0,2 kilo minder dan vorige week. Jezus, zo kan t lang duren... Ik weet wel dat ik op maandag altijd zwaarder ben dan bijv. op woensdag, maar dan nog had er in een week wel wat meer af moeten zijn dan dit. Bij dit soort momenten gaat het altijd mis bij mij, want hierdoor raak ik totaal gedemotiveerd. Ik probeer de moed er nu in te houden en ga straks gewoon weer naar de sportschool. Hopelijk zie ik over een week wat meer resultaat op de weegschaal...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vandaag redelijk netjes gegeten, beetje a la Amber.
Beetje jammer dat de batterijen van mijn weegschaal leeg zijn, schiet weer niet echt op.
Beetje jammer dat de batterijen van mijn weegschaal leeg zijn, schiet weer niet echt op.
Gast- Gast
Ik schrijf en lees ook mee! Ik ben de afgelopen maand 3 kilo (!!!) aangekomen en ik voel me nu een zeekoe (ik denk overigens dat het voornamelijk vocht is maar het blijft 3 freaking kilo's). Dus eerst die 3 kilo eraf en daarna wil ik nog 7 kilo afvallen.
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik het aan ga pakken. Ik probeer nu maaltijden waar ik geen behoefte aan heb te vervangen voor een weightcare reep en ik wil niet meer snoepen.
Ik ga me niet meer focussen op afvallen door te sporten, dit werkt bij mij toch niet. Sporten is goed maar ik val er niet van af.
En ik ga op www.valtaf.nl bijhouden hoeveel ik afval, wat ik eet, hoeveel ik beweeg etc.
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik het aan ga pakken. Ik probeer nu maaltijden waar ik geen behoefte aan heb te vervangen voor een weightcare reep en ik wil niet meer snoepen.
Ik ga me niet meer focussen op afvallen door te sporten, dit werkt bij mij toch niet. Sporten is goed maar ik val er niet van af.
En ik ga op www.valtaf.nl bijhouden hoeveel ik afval, wat ik eet, hoeveel ik beweeg etc.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik wil ook graag meeschrijven. Ik wil er 8 kilo af hebben. Dat vind ik voorlopig even voldoende. Ik wil weer wat gezonder eten, meer bewegen en meer drinken. Ik drink overdag echt te weinig. Ik heb het een week bijgehouden en was daar best wel van geschrokken.
Gast- Gast
Vanmorgen nog een batterij kunnen vinden, die geeft wel lo aan, maar daarna wel gewicht. Nu hopen dat het klopt en dat het niet aan de zwakke batterij ligt dat ik minder weeg.
Gast- Gast
Ik wil ook graag meedoen.. Zal even de feiten op tafel gooien.
Augustus 2010 woog ik 115 kilo, schat ik, wellicht nog zwaarder, maar dit was de laatste stand op de weegschaal voor de bevalling. Waren maar 8 zwangerschapskilo's, voor de zwangerschap woog ik 107.
September 2012 woog ik 82 kilo.
3 weken geleden woog ik 90 kilo (jaja maar een beetje aangekomen in december maanden)
Nu ben ik 3 weken weer aan het opletten, waarvan 1 week streng. Ik kan mij thuis niet wegen, weegschaal is kapot.
Af en toe weeg ik op de sportschool, zal dit volgende week woensdag weer doen.
Augustus 2010 woog ik 115 kilo, schat ik, wellicht nog zwaarder, maar dit was de laatste stand op de weegschaal voor de bevalling. Waren maar 8 zwangerschapskilo's, voor de zwangerschap woog ik 107.
3 weken geleden woog ik 90 kilo (jaja maar een beetje aangekomen in december maanden)
Nu ben ik 3 weken weer aan het opletten, waarvan 1 week streng. Ik kan mij thuis niet wegen, weegschaal is kapot.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
xxjojootjexx schreef:Ik wil ook graag meedoen.. Zal even de feiten op tafel gooien.
Vind je 8 kilo echt maar een beetje? Ik vind het bijzonder en indrukwekkend dat je niet bij de pakken neer gaat zitten en het weer oppakt.
SDL- Prater
SDL schreef:xxjojootjexx schreef:Ik wil ook graag meedoen.. Zal even de feiten op tafel gooien.
Vind je 8 kilo echt maar een beetje? Ik vind het bijzonder en indrukwekkend dat je niet bij de pakken neer gaat zitten en het weer oppakt.
Dat beetje was sarcastisch
Ik moet wel, zodra ik onder de 85 ben, voel ik mij zoveel gelukkiger.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik ben sinds gisteren weer begonnen met afvallen. Ik let op wat ik eet en probeer genoeg te bewegen (icm krachtsport). Hierdoor ben ik de vorige keer 10 kg afgevallen. Ik blijf nu steeds op mijn huidige gewicht hangen en dat is erg frustrerend. Weeg nu tussen de 71 en 72kg en het zou sowieso heel fijn zijn om dan 69kg te wegen, maar mijn uiteindelijke doel is 65 kg.
Gast- Gast
Peachy, dan hebben wij hetzelfde doel qua eindgewicht.
SDL- Prater
Ik heb gister dus mijn intake gehad en ga morgen starten,
Mijn startgewicht is op 94,4 gezet. Mijn vetpercentage is 42,1%, BMI 32,3, buikvetwaarde 7 (moest tussen de 1 en 12 zijn) vochtpercentage 42,2 (moet tussen de 40 en 60)
Eigenlijk kwam het er op neer dat mijn vetpercentage flink om laag moet maar verder is alles redelijk goed. Vocht mocht nog wel wat omhoog maar had nog erg weinig gedronken gisteren dus dat is het probleem niet.
Mijn startgewicht is op 94,4 gezet. Mijn vetpercentage is 42,1%, BMI 32,3, buikvetwaarde 7 (moest tussen de 1 en 12 zijn) vochtpercentage 42,2 (moet tussen de 40 en 60)
Eigenlijk kwam het er op neer dat mijn vetpercentage flink om laag moet maar verder is alles redelijk goed. Vocht mocht nog wel wat omhoog maar had nog erg weinig gedronken gisteren dus dat is het probleem niet.
Minx- Lady Post-a-lot
Nou, mijn kilo zit er alweer aan na een calorierijk weekend...gister maar weer opnieuw begonnen .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Haha oh jee, Charles.
Ik heb gisteren voor 't eerst in weken een bord pasta gegeten, heeeeerlijk al zat ik zo snel vol. En gelukkig niet aangekomen maar ook niet afgevallen, nog steeds 70.1
Ik heb gisteren voor 't eerst in weken een bord pasta gegeten, heeeeerlijk al zat ik zo snel vol. En gelukkig niet aangekomen maar ook niet afgevallen, nog steeds 70.1
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.