Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben trots op mijzelf omdat...

+21
Burn
Flippin' Bitch
Kabouter
sonly
Alias
PapillonRose
Pien
JD
Mida4you
girli
Polly
Merai
Cheesegirl
Blond
Lejow
BJA
Dennenappel
Jeanette
Chocolate Cookie
_DoI
Lotus
25 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:13

mozzarella schreef:
Theedoosje schreef:
mozzarella schreef:Ik heb niets om trots op mijzelf te zijn Cry .

Ach Mozz hug Hoe komt het?

Geen idee....voel me de laatste tijd nogal nutteloos.

Dat is geen fijn gevoel. Heb je geen idee waar het vandaan komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:15

Theedoosje schreef:
mozzarella schreef:
Theedoosje schreef:
mozzarella schreef:Ik heb niets om trots op mijzelf te zijn Cry .

Ach Mozz hug Hoe komt het?

Geen idee....voel me de laatste tijd nogal nutteloos.

Dat is geen fijn gevoel. Heb je geen idee waar het vandaan komt?

De eerste maanden van het jaar zijn altijd mijn 'slechte' maanden...combi van lichte winterdip met een beetje overwerkt en oude zaken die omhoog komen. Gaat wel weer over smile . Zit alleen niet echt lekker in mn vel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:21

Ik ben trots op mezelf omdat ik al bijna 4 kilo kwijt ben, en dit door alleen maar op mijn eten te letten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:22

Mozz> hug hoop dat dat gauw veranderd.

AUxo> wat goed zeg! Wil je nog meer kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:07

Ja ik wil naar de 65, nog iets meer dan 5 kilo te gaan. Moet lukken als ik zo door ga. smile Daarna kijk ik wel verder, misschien vind ik het dan prima, misschien wil ik er nog wat af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:09

Auxo schreef:Ja ik wil naar de 65, nog iets meer dan 5 kilo te gaan. Moet lukken als ik zo door ga. smile Daarna kijk ik wel verder, misschien vind ik het dan prima, misschien wil ik er nog wat af.

Dat lijkt mij idd haalbaar als je er nu ook al 4 af hebt. Succes daar mee! Het gaat je lukken Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:10

Oow damn hoe blond ben ik Rolling Eyes Auxo je hebt gewoon een ticker met die info :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:10

.. ik ondanks dat ik het wel spannend vind om allemaal nieuwe mensen te ontmoeten, ik helemaal voor de trainingen ga op het werk omdat ik graag wil leren en goed wil zijn, en ook met iedereen een praatje heb gemaakt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:11

Isabelle wat onwijs goed van je! Ik snap dat je trots bent Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:13

Theedoosje schreef:Isabelle wat onwijs goed van je! Ik snap dat je trots bent Very Happy

En ik het toch wel een beetje spannend vind dat ik er morgen & overmorgen nog 2 heb de gehele dag. En ik "ken" nu 1 iemand die bij mij op de afdeling komt werken, de rest had de training al gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:14

Wel fijn dat je iemand kent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:15

Polly schreef:
Punk'd schreef:Ja dat klopt, heb echt zin om in Amsterdam te gaan wonen! Ik doe inderdaad een design opleiding (interieur). Ik ga stage lopen bij Diesel Very Happy

En jij, wat voor een opleiding volg je? Fijn is dat he als je een stageplaats hebt! (die ook nog helemaal geweldig is haha).. Ik ben iedere keer weer zo blij als ik zie dat mijn mede studenten nog hard op zoek zijn naar stage plaatsen.

Interieurdesign bij Diesel, dat had ik niet verwacht, ik dacht altijd dat dat alleen een kledingmerk is. Maar het is een bekend merk, dus ik kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is om daar een stageplaats te bemachtigen! En wat je zegt van medestudenten die nog hard op zoek zijn... Misschien gemeen van ons, maar dat maakt mij inderdaad ook nóg blijer :-)
Ik studeer International Relations en heb een open sollicitatie gestuurd naar een Nederlandse instelling in Brazilië, en daar nu dus aangenomen. Ik wilde graag naar Brazilië omdat ik mijn Portugees echt wil verbeteren, en deze instelling was mijn eerste keuze, dus ik ben echt heel blij.

Wat ontzettend leuk zeg! En brazillie is dat is wel echt een eind weg, echt heel gaaf dat je dat aandurft! Ik zou na mijn studie graag tijdelijk in het buitenland studeren.. (een minor o.i.d.). Lijkt me echt heel tof!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:19

Theedoosje schreef:Oow damn hoe blond ben ik Rolling Eyes Auxo je hebt gewoon een ticker met die info :P

Haha geeft toch niet. Ik denk ook wel dat het moet lukken. smile Jij ook succes nog met afvallen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:21

mozzarella schreef:Ik heb niets om trots op mijzelf te zijn Cry .

Let's shake hands!

Ik heb ook verder gelezen en hoop in ieder geval dat jij je snel weer beter zult voelen hug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  JD zo 13 feb 2011 - 10:22

ik ben trots op mezelf omdat ik na maanden lang thuiszitten, me rot solliciteren, bezuinigen en rond zien te komen van een uitkering, eindelijk een baan heb gevonden!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:22

*Marietje* schreef:ik ben trots op mezelf omdat ik na maanden lang thuiszitten, me rot solliciteren, bezuinigen en rond zien te komen van een uitkering, eindelijk een baan heb gevonden!


Wat fijn! Gefeliciteerd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Pien zo 13 feb 2011 - 10:27

ik ben trots op mezelf dat ik ondanks de vele pijn en tegenslagen die ik heb tijdens mijn zwangerschap toch geniet van alles rondom te baby!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 10:28

Wat fijn Marietje, gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Polly zo 13 feb 2011 - 10:35

Punk'd schreef:
Wat ontzettend leuk zeg! En brazillie is dat is wel echt een eind weg, echt heel gaaf dat je dat aandurft! Ik zou na mijn studie graag tijdelijk in het buitenland studeren.. (een minor o.i.d.). Lijkt me echt heel tof!

O ja, dat heb ik ook ergens gelezen volgens mij, dat je naar NY wil gaan! Als je dat voor mekaar krijgt, dat zou echt super zijn! Ik wil trouwens al heel lang naar NY, maar ik kom eigenlijk altijd op andere plaatsen terecht. En Brazilië is inderdaad een stukje verder weg, maar het is niet de eerste keer, dus ik maak me er eigenlijk niet druk om. Lekker weer in ieder geval! sunny
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  PapillonRose zo 13 feb 2011 - 11:27

ik ben trots op mezelf omdat ik vanaf morgen weer ga studeren, na bijna een jaar ertussenuit geweest te zijn. Niet dat ik extreem veel zin heb laughcry Gelukkig doe ik een hele leuke studie,anders zou de motivatie ver te zoeken zijn.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Alias zo 13 feb 2011 - 12:19

Gefeliciteerd Marietje!

Ik ben trots op mezelf omdat het me vandaag gelukt is om op een normale tijd op te staan en ik veel in huis gedaan heb vandaag.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 13:20

Ik vandaag de afwas heb gedaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 18:21

Ik ben trots op mezelf omdat ik gestudeerd heb in Spanje, alleen naar Zuid-Afrika ben gegaan voor stage en nu in Costa Rica zit(ook alleen) en dat ik alles helemaal zelf geregeld heb!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 20:39

Ik zou willen dat ik trots op mezelf kon zijn. Heb redenen genoeg om het te zijn, maar ben het (nog) niet. Misschien over een paar weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Mida4you zo 13 feb 2011 - 20:41

*Marietje* schreef:ik ben trots op mezelf omdat ik na maanden lang thuiszitten, me rot solliciteren, bezuinigen en rond zien te komen van een uitkering, eindelijk een baan heb gevonden!


Gefeliciteerd!! Ik zat precies in hetzelfde schuitje als jou en ik ben ook net aangenomen!! Very Happy:D
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum