Ik ben blij, omdat.......
+22
Pompoen
Krullebol
_Lacey_
Mermaid
Chocolate Cookie
bolus26
Dennenappel
Sylvana
VeryCherry
Fien
Flippin' Bitch
Mida4you
SoGood
Snoes
TwistedAngel
Caroow
love
Ibbeltje
Blond
Raindrop
Marin
girli
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik ben blij, omdat.......
...... (vul in)
Ik ben blij, omdat.... ik vandaag een stage heb gevonden!!!!!
Ik ben blij, omdat.... ik vandaag een stage heb gevonden!!!!!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Ik ben blij, omdat.......
Gefeliciteerd Girli!
Ik ben blij omdat ik zometeen al weekend heb en morgen m'n moeder komt en zaterdag ik met m'n moeder en vriend de hele dag lekker ga shoppen en uiteten ga! Zin er in!
Ik ben blij omdat ik zometeen al weekend heb en morgen m'n moeder komt en zaterdag ik met m'n moeder en vriend de hele dag lekker ga shoppen en uiteten ga! Zin er in!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gefeliciteerd!
Ik ben blij omdat ik bijna weekend heb na weer een drukke week werken
Ik ben blij omdat ik bijna weekend heb na weer een drukke week werken
Gast- Gast
Marin schreef:Gefeliciteerd Girli!
Hoef je niet aan de slag met het lesmateriaal dan? Ik dacht dat je dat echt 5 dagen deed/moest doen.
Gast- Gast
Pippa schreef:Marin schreef:Gefeliciteerd Girli!
Hoef je niet aan de slag met het lesmateriaal dan? Ik dacht dat je dat echt 5 dagen deed/moest doen.
Nee want ik moest deze week alleen het leerplan maken, d.w.z. de opzet van wat ik wil gaan doen. En de deadline daarvoor is morgen, maar ik heb vandaag en gisteren extra hard doorgewerkt waardoor het al af is. Omdat m'n moeder naar Den Haag komt, vond ik dat wel zo leuk. Da's t handige van dit werk: Als het af is, is het af.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Pippa schreef:Marin schreef:Gefeliciteerd Girli!
Nee want ik moest deze week alleen het leerplan maken, d.w.z. de opzet van wat ik wil gaan doen. En de deadline daarvoor is morgen, maar ik heb vandaag en gisteren extra hard doorgewerkt waardoor het al af is. Omdat m'n moeder naar Den Haag komt, vond ik dat wel zo leuk. Da's t handige van dit werk: Als het af is, is het af.
Ah, op die manier! Goed dat je extra doorgewerkt hebt, dan is zo'n dag met je moeder extra verdiend Geniet ervan!
Gast- Gast
Dank je! En jij knuffel!
Marin- Lady Post-a-lot
Lekker bezig!
Ik ben blij dat ik eindelijk weer eens naar de sportschool ben geweest en goed mijn best heb gedaan.
Ik werd geinspireer door de zin: "Sweat is fat crying" ... toen dacht ik jaaa ik moet zweten!! (nerd hier).
Ik ben ook blij dat ik mijn aanvraag voor mijn afstuderen heb gedaan.. hoop alleen wel dat het wordt goedgekeurd anders ben ik minder blij
Ik ben blij dat ik eindelijk weer eens naar de sportschool ben geweest en goed mijn best heb gedaan.
Ik werd geinspireer door de zin: "Sweat is fat crying" ... toen dacht ik jaaa ik moet zweten!! (nerd hier).
Ik ben ook blij dat ik mijn aanvraag voor mijn afstuderen heb gedaan.. hoop alleen wel dat het wordt goedgekeurd anders ben ik minder blij
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je stageplek!
Ik ben blij omdat ik geslaagd ben voor een belangrijke test en omdat ik daardoor morgen ook vrij ben!
Ik ben blij omdat ik geslaagd ben voor een belangrijke test en omdat ik daardoor morgen ook vrij ben!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben blij met mijn nieuwe ouwe schommelstoel die ik gister opgehaald heb (marktplaats)!
Verder ben eigenlijk helemaal niet blij, maar dat terzijde.
Gast- Gast
Ik ga over 6 dagen naar Curaçao. Do i need to say more?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
..... ik een erg leuke dag heb gehad
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
.... omdat mijn lieve vriend in de keuken is om chocolade muffins te gaan bakken!
gewoon omdat hij er zin aan heeft
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik ben blij dat mijn vriend is aangenomen en dat ik een 7 had voor een kak tentamen wat ik nu dus eindelijk gehaald heb. Weer een stapje dichter bij mijn diploma!
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik vanmiddag samen met mijn moeder een heel stuk door Giethoorn hebt geschaatst.
en omdat het laatste paar schaatsen in de winkel roze was, en ik die dus gekocht heb
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben blij, omdat ik nog een halve dag niet werken en dan heb ik weekend. Ik ben er echt aan toe.
Gast- Gast
ik nog een lange dag moet werken dan weekend heb, dit weekend 3 nachten met mijn vriend slaap, zondag met mijn lief uit eten ga en hij vandaag een lief smsje stuurde....
*jij bent mijn inspiratie,door jou loop ik een stapje harder,kan ik iets meer*
*jij bent mijn inspiratie,door jou loop ik een stapje harder,kan ik iets meer*
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben blij omdat ik morgen eindelijk mijn smartphone kan gaan kopen En natuurlijk ook omdat het dan weekend is, ik ben er zo aan toe!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik vandaag bij de arboarts was en ik over 2 weken weer 3 halve dagen mag gaan werken!
Gast- Gast
Bijna weekend, het was weer tegen mijn zin in een te druk weekend maar 1 afspraak kon niet doorgaan dus dat is wel fijn.
Bijna op vakantie naar NYC met m'n vriend!
Bijna op vakantie naar NYC met m'n vriend!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Omdat ik jarig ben vandaag en goed verwend ben :D
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Omdat ik vanmiddag thuis kwam en verrast werd doordat ik was vergeten dat ik mijn huis opgeruimd had
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Mirjam4you schreef:Omdat ik jarig ben vandaag en goed verwend ben :D
Gefeliciteerd!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben WEL blij, omdat....
» Ik ben blij omdat ....
» Ik ben blij omdat..
» Omdat we ook blij kunnen zijn
» Ben ik een sadist omdat ik dit grappig vind?
» Ik ben blij omdat ....
» Ik ben blij omdat..
» Omdat we ook blij kunnen zijn
» Ben ik een sadist omdat ik dit grappig vind?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: