Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?

+48
_Summer
Annemoontje
Snoes
SarahKey
Ooh La La!
SoGood
mii_joyce
Sjaantje
Joli86
SleepingBeauty
Silver
Elliot
Rush
Marin
CCC
Puggle
Rouxxxe
Sam
Oasis
RYW
Carmen_
Dennenappel
GeKKiE
Zonnetje
Sterre
TukTuk
VanillaRose
Paper Crown
Parel
mezzoforte
xxDila
Star007
Coccinelle
Zora
PapillonRose
Parisienne
Tania
Ibbeltje
Ella
Roxi3
Caresses
Floor
Printje
Caramba
Ilovethe90s
Lejow
Caroow
Roza
52 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt? Empty Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?

Bericht  Roza za 3 nov 2012 - 9:13

Vertel.. Werk jij omdat het 'moet'. Omdat je nu eenmaal het geld nodig hebt.
Of werk jij omdat je het ook echt leuk vindt?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt? Empty Re: Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?

Bericht  Caroow za 3 nov 2012 - 9:14

Ik vind het leuk om te werken en ik werk ook vaak extra, niet om het geld. Maar zonder werk zou ik niet rondkomen dus ik kan er ook niet mee stoppen als ik het plots niet meer leuk vind.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt? Empty Re: Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 9:14

Verkeerde pijler. :P

Maar ik werkte omdat ik mijn werk erg leuk vond en daarnaast mijn loon elke maand als beloning zag waar ik heel goed van kon leven.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 3 nov 2012 - 9:15

Ik werk vooral omdat het moet, vanwege het geld inderdaad.
Gelukkig vind ik het ook wel leuk om te doen, maar ik dénk dat als ik de keuze had, ik zou stoppen... Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ilovethe90s za 3 nov 2012 - 9:17

Lejow schreef:Ik werk vooral omdat het moet, vanwege het geld inderdaad.
Gelukkig vind ik het ook wel leuk om te doen, maar ik dénk dat als ik de keuze had, ik zou stoppen... Embarassed

+1, maar alleen als ik kinderen zou hebben zodat je geen geld aan kinderopvang kwijt bent
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Caramba za 3 nov 2012 - 9:24

Ik werk, omdat ik het leuk vind en ideaal voor mijn portemonnee is.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Printje za 3 nov 2012 - 9:30

Ik werk omdat het moet, ik krijg helaas niet zomaar geld op mijn rekening gestort maar daarnaast vind ik het ook heel erg leuk en zou ik altijd blijven werken, ook al winnen we weet ik hoeveel geld.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Floor za 3 nov 2012 - 9:34

ik werk omdat het moet. Omdat we nu eenmaal geld nodig hebben. Gelukkig gaat het met mijn man z'n carrière steeds beter en wordt het werken voor mij wat minder moeten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses za 3 nov 2012 - 9:37

Ik zou een klein beetje willen werken, aangezien mij dat het gevoel geeft van meedoen in de maatschappij, en verder ook voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Als ik veel werk, dan is dat voornamelijk voor het geld.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Roxi3 za 3 nov 2012 - 9:43

Ik werk omdat het moet, als ik het geld niet nodig zou hebben dan zou ik niet werken. Gelukkig vind ik mijn werk wel heel leuk!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 9:48

Beide, ik werk omdat het financieel wel lekker is (extra) maar ook omdat ik het leuk vind en het belangrijk vind
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Ibbeltje za 3 nov 2012 - 9:59

Omdat het erg leuk is en ja je verdiend er geld mee wat je nodig hebt om alles te kunnen betalen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Tania za 3 nov 2012 - 10:03

Allebei. Maar mocht ik ooit veel geld winnen dan zou ik stoppen. Wel zou ik dan vrijwilliger werk gaan doen in de sector waar ik nu in werk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Parisienne za 3 nov 2012 - 10:09

Ik werk nog niet, ben nog bezig met mijn studie, maar ik zal straks ook gaan werken omdat het moet. Anders had ik overwogen nog even thuis bij dochter te blijven en me te storten op hobby's, iets in het ouderbestuur van school, etc.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  PapillonRose za 3 nov 2012 - 10:29

Omdat het moet :nopompom: Ok, omdat het toch moet doe ik wel iets wat ik leuk vind, dat wel. Maar als ik de keuze had dan zou ik per direct stoppen. Niet persé voor altijd hoor, dat lijkt me ook weer zo saai. Alleen had ik het fijn gevonden om fulltime thuis te kunnen zijn tot A. naar de basisschool gaat.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Zora za 3 nov 2012 - 10:37

Beide
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Coccinelle za 3 nov 2012 - 10:38

Ik werk omdat ik het leuk vind en fijn vind om mijn eigen geld te verdienen. Zonder mijn salaris zouden we het ook redden, maar de extra financiële ruimte is toch wel erg fijn. Ik heb (onder invloed van zwangerschapshormonen..) op het punt gestaan te stoppen toen mijn dochter was geboren, maar ik ben erg blij dat ik dat toen niet gedaan heb. Ik heb nu de goede balans gevonden tussen werken en thuis zijn en daar voel ik me fijn bij.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Star007 za 3 nov 2012 - 11:28

Ik werk omdat het moet en omdat ik het wel leuk vind. Maar als ik niet naar geld zou hoeven kijken, zou ik graag 1 avond en 1 dag per week werken ofzo i.p.v. 29 uur.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 11:49

Ik werk omdat ik het leuk vind. Financieel gezienkan ik thuis blijven, maar ik vind mijn werk veel te leuk.

Gast
Gast

Bericht  xxDila za 3 nov 2012 - 12:16

In de eerste instantie omdat het moet, leven kost nu eenmaal geld.

Maar ik ben wel gestopt bij een oude baan, omdat ik er dood ongelukkig van werd.
Ik wil dat mijn werk leuk is, ik werk nu onder mijn niveau, lager inkomen dan ik zou kunnen verdienen, maar ik ga elke dag blij en met zin naar mijn werk.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 13:04

Omdat het moet. Ik ben wel typisch een gevalletje 'ik werk om te leven en ik leef niet om te werken'. Aan de andere kant zou ik nooit fulltime thuis willen zitten (stel dat ik die 10 miljoen wil), dus ik werk ook omdat ik het leuk vind. Ben niet voor niks van baan veranderd toen ik het niet leuk meer vond. Maar ik zou helemaal geen probleem hebben om te minderen of om vrijwilligerswerk te gaan doen wat ik nóg weer leuker vind.

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte za 3 nov 2012 - 20:19

Allebei. Geld heb je toch nodig, dus ja het moet. Daarnaast vind ik mijn werk erg leuk, en als ik de keus zou hebben zou ik niet stoppen met werken. Ik heb het gevoel mezelf echt te kunnen ontwikkelen in mijn werk, en dat vind ik erg belangrijk.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 20:24

In de eerste instantie omdat ik het leuk vind om mezelf te blijven ontwikkelen in het werk. En natuurlijk hebben we het geld ook nodig. Ik zou niet fulltime thuis kunnen zijn met mijn zoon, dat vind ik echt heel zwaar (heb het een jaar gedaan).

Gast
Gast

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 21:50

Omdat het moet.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Paper Crown za 3 nov 2012 - 22:00

Niet omdat het moet, maar ik wil ook mijn steentje bijdragen. En ik vind het leuk smile
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: