Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Mida4you wo 2 feb 2011 - 1:59

Sinds vorig jaar eind Juni ben ik met zwangerschapsverlof gegaan. Voor die tijd verliep mijn contact en die is helaas niet verlengd wegens bezuinigen etc. Het is in ieder geval op een lullige manier gegaan en was er helemaal klaar mee.

Nu onze kleine er is en vorig jaar oktober bij zwangerschapsverlof afgelopen was ben ik sindsdien al aan het solliciteren. Ik wil zo graag aan het werk en elke keer maar weer die afwijzingen etc. Heb al vaak mijn brief veranderd. In het begin was ik nog kieskeurig waar ik graag zou willen werken maar dat maakt me al een hele poos niet uit. Het wil gewoon niet lukken en ik solliciteer wel ongeveer 2x per week. En daar baal ik zo gigantisch van. Ik heb zo'n zin om weer aan het werk te gaan. Natuurlijk geniet ik nu met volle teugen van ons dochtertje maar ik ben gewoon niet iemand die de hele dag thuis kan zitten...

Zo, dat lucht wel een beetje op
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Jelin wo 2 feb 2011 - 3:12

Heel herkenbaar je verhaal. Ik ben ook ontslagen omdat ze geen parttimers in dienst wilde hebben. Ik was toen ook net zwanger en heb tot mijn verlof daar mogen werken.

Na mijn verlof weer volop gaan zoeken naar een nieuwe baan en ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij een groot fastfood restaurant. Niet bepaald mijn eerste keuze, maar ik moest en zou een nieuwe baan vinden dat ik ook nog een goed kon combineren met het ouderschap. En dat is dus helemaal gelukt. Ik heb vrijwel geen oppas nodig, maar zie mijn man daardoor minder. Dat neem ik voor lief, nog 1 jaartje en dan gaat mijn dochter naar school en dan komt er meer tijd voor mijn man en mij.

Laat de moed echt niet zaken, meid!! Je vind echt wel de baan die bij jouw en je gezin past. Nog ff doorzetten ook al is dat ontzettend moeilijk!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Pannetoet wo 2 feb 2011 - 3:15

Helaas kan ik je geen baan aanbieden...
Maar heb je geen hobbies die je kan oppakken? Een sport die je vroeger deed? Misschien gezellig met een vriendin en je kleine wandelen?

Enne de aanhouder wint.. het lukt je vast wel!

Heel veel succes meid hug
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Mida4you wo 2 feb 2011 - 3:15

Dan ben ik toch niet de enige. Ik blijf ook door solliciteren, en doe altijd mijn best....!! Thanx voor je steuning
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Mida4you wo 2 feb 2011 - 3:17

Ik_zelf_87 schreef:Helaas kan ik je geen baan aanbieden...
Maar heb je geen hobbies die je kan oppakken? Een sport die je vroeger deed? Misschien gezellig met een vriendin en je kleine wandelen?

Enne de aanhouder wint.. het lukt je vast wel!

Heel veel succes meid hug

Met mijn hobbies ben ik zo af en toe bezig. Sporten ga ik vanaf volgende week weer doen en wandelen doe ik heeeel veel, zowel alleen als met vriendinnen, familie.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Sweety wo 2 feb 2011 - 4:31

Ik wil je gewoon even sterkte en succes wensen. En de aanhouder wint! Jouw baantje komt wel. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Pannetoet wo 2 feb 2011 - 4:47

Mirjam4you schreef:
Ik_zelf_87 schreef:Helaas kan ik je geen baan aanbieden...
Maar heb je geen hobbies die je kan oppakken? Een sport die je vroeger deed? Misschien gezellig met een vriendin en je kleine wandelen?

Enne de aanhouder wint.. het lukt je vast wel!

Heel veel succes meid hug

Met mijn hobbies ben ik zo af en toe bezig. Sporten ga ik vanaf volgende week weer doen en wandelen doe ik heeeel veel, zowel alleen als met vriendinnen, familie.....

Oké goed van je! Afleiding is ook wel lekker dan smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Jeanette wo 2 feb 2011 - 5:51

Blijven proberen en misschien je horizon wat verbreden? Ik weet niet in welke tak je het wilt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Mida4you wo 2 feb 2011 - 7:01

Jeanette schreef:Blijven proberen en misschien je horizon wat verbreden? Ik weet niet in welke tak je het wilt.

Hoe bedoel je precies mijn horizon verbreden? Qua opleidingen bedoel je? Of gericht solliciteren??
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:37

Ik ken je gevoel. Erg vervelend.. Ligt echt aan de crisis..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal! Empty Re: Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum