Ik ben trots op mijzelf omdat...
+21
Burn
Flippin' Bitch
Kabouter
sonly
Alias
PapillonRose
Pien
JD
Mida4you
girli
Polly
Merai
Cheesegirl
Blond
Lejow
BJA
Dennenappel
Jeanette
Chocolate Cookie
_DoI
Lotus
25 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...
Ik denk ook als je snel resultaat ziet aan je kleding en je figuur dat dat heel erg motiveert
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ZvB> ik hield het ook nooit lang vol en deed altijd maar wat. Maar ik merk dat ik echt regelmaat in moet houden met sporten dan komt t wel goed. (nou ja tot nu toe in ieder geval en ik hoop nog veel langer )
Succes jij ook met afvallen. Wat doe jij er aan of wat ga je doen?
Naar de sportschool. Ik heb hier geen plek voor fitnessapparatuur . Bovendien betwijfel ik of ik het dan wel zou doen. Mss moet ik mijn schaatsmat maar weer eens tevoorschijn toveren al denk ik dat mijn vriend me dan gaat uitlachen . Maar goed, mijn vriend probeert me ook weer te leren hardlopen. Alleen vandaag heeft hij een kater dus ik denk niet dat we gaan haha. Maandag ga ik weer sporten, promiss .
Gast- Gast
Schaatsmat ? Klinkt leuk
En sportschool kan ook een goede zijn ja Wel fijn dat je vriend je er mee wil helpen.
En sportschool kan ook een goede zijn ja Wel fijn dat je vriend je er mee wil helpen.
Gast- Gast
Haha ja hij moet er tenslotte tegenaan kijken .
Ja de schaatsmat is leuk . Is gewoon een mat die je uitrolt alsof het een yogamatje is alleen zitten er aan de uiteinde van die ophogingen. Dan trek je speciale hoesjes om je schoenen en kun je lekker heen en weer schuiven .
Ja de schaatsmat is leuk . Is gewoon een mat die je uitrolt alsof het een yogamatje is alleen zitten er aan de uiteinde van die ophogingen. Dan trek je speciale hoesjes om je schoenen en kun je lekker heen en weer schuiven .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Haha ja hij moet er tenslotte tegenaan kijken .
Okee dat klintk echt cool!!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Haha ja hij moet er tenslotte tegenaan kijken .
haha ja oke hij moet er tegenaan kijken Maarre die mat ja volgens mij heb ik die wel eens op tv gezien bij een of ander programma of zo. Ik weet niet meer.
Succes in ieder geval. En niet uitstellen he
Gast- Gast
Maar goed weer ontopic
Nog iemand iets waar je trots op bent?
Nog iemand iets waar je trots op bent?
Gast- Gast
Wat goed zeg!! Je mag terecht trots zijn
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Wat goed zeg!! Je mag terecht trots zijn
Dank je
Gast- Gast
Ik ben trots op mezelf omdat ik nu niet meer belachelijk veel kleding koop als eerst.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw, goed bezig!
De schaatsmat klinkt zeker leuk!
Ik weet eigenlijk niet waar ik trots op ben.. Om maar in het kader van sporten te blijven; dat ik zo ga hardlopen. Hoop dat het lukt, want ik heb nu al last van mijn buik helaas.
De schaatsmat klinkt zeker leuk!
Ik weet eigenlijk niet waar ik trots op ben.. Om maar in het kader van sporten te blijven; dat ik zo ga hardlopen. Hoop dat het lukt, want ik heb nu al last van mijn buik helaas.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Hier hetzelfde.Jeanette schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik nu niet meer belachelijk veel kleding koop als eerst.
En ik ben trots op mijzelf dat hoe moeilijk we het ook hebben, ik steeds weer de kracht en de moed voel om verder te gaan. Ik voel me veel sterker dan voorheen.
Gast- Gast
Mmm....op dit moment heb ik niet echt iets om trots op te zijn...
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Storm schreef:Hier hetzelfde.Jeanette schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik nu niet meer belachelijk veel kleding koop als eerst.
En ik ben trots op mijzelf dat hoe moeilijk we het ook hebben, ik steeds weer de kracht en de moed voel om verder te gaan. Ik voel me veel sterker dan voorheen.
Jeanette> wat super goed van je!
Storm> Fjn dat je je sterker voelt en de kracht vind om door te gaan. Super!
Denneappel> succes met hardlopen als je gaat Vervelend van je buik.
Gast- Gast
Ik ben trots omdat we heel goed aan het sparen zijn voor een nieuwe auto. Voor het eerst in mijn leven heb ik echt behoorlijk spaargeld. We zijn er nog niet, dus het is de komende maanden even flink doorzetten, maar vind dit al heel knap...
En ik ben trots op mezelf dat ik het volhoud op mijn werk, aangezien onze populatie niet de makkelijkste is.
En ik ben trots op mezelf dat ik het volhoud op mijn werk, aangezien onze populatie niet de makkelijkste is.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat goed dat je al zoveel kilo kwijt ben Theedoosje, wij hebben beneden ook een home trainer staan (zo'n crossding), zou hem eigenlijk wel naar boven willen hebben!
Hoe lang ga je er dan op per dag?
En storm, fijn dat je je sterk voelt!
Hoe lang ga je er dan op per dag?
En storm, fijn dat je je sterk voelt!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb een fiets als hometrainer
En nog niet zo lang heb totaal geen conditie nog maar blijkbaar helpt t wel al. 15 min per keer. Ik ga dit wel opbouwen naar minstens een half uur denk ik.
En nog niet zo lang heb totaal geen conditie nog maar blijkbaar helpt t wel al. 15 min per keer. Ik ga dit wel opbouwen naar minstens een half uur denk ik.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik nu niet meer belachelijk veel kleding koop als eerst.
Dat kan ik eigenlijk wel met je delen!
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Jeanette schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik nu niet meer belachelijk veel kleding koop als eerst.
Dat kan ik eigenlijk wel met je delen!
En ik ook!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat ik minder geld uitgeef aan onzin die ik niet nodig heb. En veel bewuster nadenk of ik iets aanschaf.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oooh en ik ben trots op mezelf dat ik me gisteren aan mijn budget heb gehouden op de huishoudbeurs!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ben trots op mezelf dat ik na zoveel jaar toch een tongpiercing heb laten zetten en dat ik al 2,2 kg kwijt ben!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?
» Het-vrolijk-mijzelf-aub-op-topic!
» winterjas voor mijzelf
» Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!
» Ik ben blij omdat..
» Het-vrolijk-mijzelf-aub-op-topic!
» winterjas voor mijzelf
» Even van mij afschrijven!! Omdat ik zo baal!
» Ik ben blij omdat..
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: