Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben trots op mijzelf omdat...

+21
Burn
Flippin' Bitch
Kabouter
sonly
Alias
PapillonRose
Pien
JD
Mida4you
girli
Polly
Merai
Cheesegirl
Blond
Lejow
BJA
Dennenappel
Jeanette
Chocolate Cookie
_DoI
Lotus
25 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Lotus wo 16 feb 2011 - 0:43

Wat sportief van jullie!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 8:36

Ik ben trots omdat ik laat thuis was, net gegeten had en dat hettoen al 20.00 was, mijn "sporttijd". En ondanks dat ik eigenlijk geen zit had en mijn eten wilde laten zakken, toch op de hometrainer ben gegaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:30

Ik ben trots op mezelf dat ik morgen (zonder medicijnen) toch naar de 9 maanden beurs ga, een week of 4 geleden had ik dat vanwege mijn angtstoornis en paniekaanvallen echt niet kunnen voorstellen dat ik zou gaan. En ik heb er nog best zin in ook Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Emma_ wo 16 feb 2011 - 22:46

Ik ben er trots op dat ik ondanks mijn telefoonangst vanochtend toch een aantal feestlocaties heb gebeld om te bezichtigen voor onze bruiloft!


Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 0:14

Tesita, gaaf zeg! Klinkt goed!

Mamavan2: wat goed van je! Gaat het weer de goede kant op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Dennenappel do 17 feb 2011 - 2:18

Darcy schreef:
Dennenappel schreef:Goed zo Darcy!

Hier hetzelfde, vanmorgen nadat ik mijn medicijnen in had genomen, kwam alles er net zo snel weer uit. Daarna ben ik toch gaan lopen en het ging best goed!

Wat goed van je! Maar wel balen zeg van het overgeven, zo ziek ben ik niet. Gaat het nu wat beter?
Ja, nu gelukkig wel. Ik weet ook niet waardoor het komt, mijn darmen zijn de laatste tijd niet te volgen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 8:51

.... ik heel goed de chocola en alle andere lekker heb kunnen weerstaan op de huishoudbeurs. Heb alleen maar een toastje met pathe gehad en klein bakje erwtensoep en klein bakje macaroni om te proeven. En ik ben nog op de hometrainer gegaan ondanks de lange dag slenteren/lopen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 8:57

Mama_van2 schreef:Ik ben trots op mezelf dat ik morgen (zonder medicijnen) toch naar de 9 maanden beurs ga, een week of 4 geleden had ik dat vanwege mijn angtstoornis en paniekaanvallen echt niet kunnen voorstellen dat ik zou gaan. En ik heb er nog best zin in ook Very Happy

En hoe iis het gegaan??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:00

Theedoosje schreef:
Mama_van2 schreef:Ik ben trots op mezelf dat ik morgen (zonder medicijnen) toch naar de 9 maanden beurs ga, een week of 4 geleden had ik dat vanwege mijn angtstoornis en paniekaanvallen echt niet kunnen voorstellen dat ik zou gaan. En ik heb er nog best zin in ook Very Happy

En hoe iis het gegaan??

Wat lief dat je dat vraagt ! Het is goed gegaan, in het begin even last van de drukte etc. en lang in de file gestaan maar ik heb echt een leuke dag gehad en dat zonder rustgevende medicijnen en ik heb geen 1 paniek aanval gehad, klein beetje last van hyperventilatie maar dat was te doen, lekker geshopt haha ....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:29

Mama_van2 schreef:
Theedoosje schreef:
Mama_van2 schreef:Ik ben trots op mezelf dat ik morgen (zonder medicijnen) toch naar de 9 maanden beurs ga, een week of 4 geleden had ik dat vanwege mijn angtstoornis en paniekaanvallen echt niet kunnen voorstellen dat ik zou gaan. En ik heb er nog best zin in ook Very Happy

En hoe iis het gegaan??

Wat lief dat je dat vraagt ! Het is goed gegaan, in het begin even last van de drukte etc. en lang in de file gestaan maar ik heb echt een leuke dag gehad en dat zonder rustgevende medicijnen en ik heb geen 1 paniek aanval gehad, klein beetje last van hyperventilatie maar dat was te doen, lekker geshopt haha ....

Wat fijn dat het ondanks de file en op begin de drukte toch goed is gegaan smile En wat heb je allemaal geshopt?
Het was ook wel erg druk op de huishoudbeurs waar ik was vandaag Wink Maar zag genoeg mensen van die beurs af komen dus had vermoeden dat het daar ook druk was smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:46

Ja het was echt druk vandaag, we hebben er 2,5 uur over gedaan vanuit Breda (normaal ruim een uur). We waren om 13.00 pas binnen tot 16.00 zijn we op de 9 maanden beurs geweest, daarna wilde we nog over de hh beurs maar het was echt heel druk dus zijn we naar de mac gereden en weer dik 2 uur terug Rolling Eyes het was echt druk op de weg. Ik heb leren shoentjes gekocht/2 jurkjes/ een speelkleed en veel zwitsal/potjes/slabben/rompertjes e.d. Wat heb jij allemaal gekocht op de hh beurs ? Waren er leuke aanbiedingen ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 19:56

Mama_van2 schreef:Ja het was echt druk vandaag, we hebben er 2,5 uur over gedaan vanuit Breda (normaal ruim een uur). We waren om 13.00 pas binnen tot 16.00 zijn we op de 9 maanden beurs geweest, daarna wilde we nog over de hh beurs maar het was echt heel druk dus zijn we naar de mac gereden en weer dik 2 uur terug Rolling Eyes het was echt druk op de weg. Ik heb leren shoentjes gekocht/2 jurkjes/ een speelkleed en veel zwitsal/potjes/slabben/rompertjes e.d. Wat heb jij allemaal gekocht op de hh beurs ? Waren er leuke aanbiedingen ?

Ja met de auto is drama inderdaad, ik was gelukkig met de trein, hoewel die ook op de terugweg erg vol was.
Maar leuke dingen gekocht zeg!
Op de hh waren ook veel leuke aanbiedingen. Maar heb erg weinig gekocht Wink Alleen een aanbieding gedeeld met mijn moeder, stroopwafels van de Lidl. Maar je had van tuc, lays ovenchips, jan poffertjes/pannenkoeken, struiksoepen, milka chocolade ja en nog veel meer :P Maar heb mij dus keurig in gehouden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 20:50

Ik ben trots op mezelf omdat ik door blíjf vechten smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 20:55

CherrieLola schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik door blíjf vechten smile
Helemaal mee eens. Hoeveel tegenslagen wij al hebben gehad, en hoe veel dieptepunten we hebben gekend...ik vind altijd de kracht en moed om door te gaan, al is het voor onze zoon. Die kracht moet wel uit mijn tenen komen maar die ís er.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 21:05

Storm schreef:
CherrieLola schreef:Ik ben trots op mezelf omdat ik door blíjf vechten smile
Helemaal mee eens. Hoeveel tegenslagen wij al hebben gehad, en hoe veel dieptepunten we hebben gekend...ik vind altijd de kracht en moed om door te gaan, al is het voor onze zoon. Die kracht moet wel uit mijn tenen komen maar die ís er.

Uhu, al zit ik nu wel heel erg tegen een dieptepunt aan hoor. Op een gegeven moment zie ik niks meer zitten en dan lukt het tóch nog om te knop om te draaien en er weer voor te gaan gelukkig.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 21:06

Oh wat naar. Wil je er over praten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 21:09

Nja, het komt door de schulden en doordat ik geen duidelijkheid krijg van instanties, iedereen langs elkaar heen werkt en ik constant van het kastje naar de muur gestuurd word. Ik moet nog veel dingen regelen, maar dat mag ik niet omdat ik dan andere regelingen e.d weer in gevaar kan brengen. Maar er klopt gewoon zoveel niet. Het enige wat ik nu kan doen is afwachten.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 21:12

Jeetje, dan heb jij ook geen seconde rust zeker.. Zijn er al wel duidelijke regelingen getroffen die je ook iedere maand kunt voldoen, zodat je niet het ene gat gaat dichten met het andere?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 21:17

Dat wel, regelingen lopen gelukkig, dat heb ik allemaal zelf geregeld.
Alleen nu ben ik wéér gekort op mijn uitkering en dat kan die regelingen in gevaar brengen.
En gezeik met de belastingdienst enzo, het moet nu opgelost zijn hoor, maar ik geloof het pas
als de huurtoeslag weer op mijn rekening staat. *krijg ik al vanaf augustus niet meer*
Ik ben zo moet van alles, maar ik durf niet overdag even een uurtje te gaan liggen, omdat ik zo
bang ben een belangrijk telefoontje te missen ofzo.
1 maart komt er een vrouw van een of andere instantie hier, en ik ben benieuwd wat er dan uitkomt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 21:25

omdat..

Ik m`n eerste echte nagelklant gehad heb en ik ben dik tevreden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 21:32

_Donnaa schreef:omdat..

Ik m`n eerste echte nagelklant gehad heb en ik ben dik tevreden!

Goed zo!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum