Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben trots op mijzelf omdat...

+21
Burn
Flippin' Bitch
Kabouter
sonly
Alias
PapillonRose
Pien
JD
Mida4you
girli
Polly
Merai
Cheesegirl
Blond
Lejow
BJA
Dennenappel
Jeanette
Chocolate Cookie
_DoI
Lotus
25 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 0:24

Carola589 schreef:Ik ben trots op mezelf dat ik na zoveel jaar toch een tongpiercing heb laten zetten en dat ik al 2,2 kg kwijt ben! Very Happy

Oow wat goed van je! Dat je dat dan toch gedaan hebt Very Happy Deed het pijn?
En wat goed ook dat jij zoveel kilo kwijt bent. Wil je nog veel kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Cheesegirl zo 13 feb 2011 - 0:32

Het prikkel zelf viel wel mee, nu is het wel wat gevoelig maar al met al van het mee.
Ik wil ongeveer 8 kg kwijt.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 0:37

Gelukkig dat het mee viel.
En 8 kg lijkt mij wel te doen als je er nu al 2,2 kwijt bent Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Cheesegirl zo 13 feb 2011 - 0:38

Theedoosje schreef:Gelukkig dat het mee viel.
En 8 kg lijkt mij wel te doen als je er nu al 2,2 kwijt bent Wink
Opzich moet het wel lukken, maar dit komt ook wel een beetje door het minder eten door mijn piercing haha! Nu nog even wat langer volhouden en blijven volhouen...
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 0:38

Ik ben trots op mezelf, omdat ik het super goed doe op mn nieuwe baan.
En ik voort meer voor mezelf op durf te komen!

En omdat ik voort wijn drink!!! nerd Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 0:46

PrinsesBo> voort = brabants geloof ik Very Happy hahaha Ik herken het Very Happy
Ben ook trost op jou dat jij dat allemaal voor elkaar hebt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Merai zo 13 feb 2011 - 0:55

Ik ben trots op mezelf omdat ik zo positief blijf over het vinden van een huisje, dat had ik vroeger heel anders gedaan.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:18

Goed van je theedoosje! Very Happy

Ik ben eigenlijk op dit moment niet echt trots.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:20

Tnx Anousch Very Happy En er komt vast gauw weer wat waar je wel trots op kan zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Polly zo 13 feb 2011 - 1:21

Ik ben deze week eindelijk weer eens trots op mezelf geweest.
Ten eerste omdat ik een geweldige stageplaats heb gekregen, mijn eerste keuze! Very Happy
En verder omdat ik consequent mijn schoolwerk bijhoud dit semester.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:08

Polly schreef:Ik ben deze week eindelijk weer eens trots op mezelf geweest.
Ten eerste omdat ik een geweldige stageplaats heb gekregen, mijn eerste keuze! Very Happy
En verder omdat ik consequent mijn schoolwerk bijhoud dit semester.

Ik ook!! Ik ben er zo blij mee!! En ik ben ook trots op mijzelf dat ik het aandurf om alleen in amsterdam te gaan wonen en dus tijdelijk mijn vriend 'alleen' te laten.. (we wonen bijna 3 jaar samen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Dennenappel zo 13 feb 2011 - 2:14

Theedoosje schreef:
Denneappel> succes met hardlopen als je gaat smile Vervelend van je buik.

Dank je, het is gelukt met pijn en moeite!! 7.08km, in het begin ging het echt slecht en dacht dat ik bij 2km echt moest stoppen. Gelukkig ging het daarna beter, mijn vriend hield mij gelukkig ook goed in de gaten. Dus hier ben ik tenslotte eigenlijk best wel trots op smile.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:36

Wat goed Dennenappel! Top!

Wat fijn voor de meiden met een fijne stageplek. Veel plezier en succes daar!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Polly zo 13 feb 2011 - 3:16

Punk'd schreef:
Polly schreef:Ik ben deze week eindelijk weer eens trots op mezelf geweest.
Ten eerste omdat ik een geweldige stageplaats heb gekregen, mijn eerste keuze! Very Happy
En verder omdat ik consequent mijn schoolwerk bijhoud dit semester.

Ik ook!! Ik ben er zo blij mee!! En ik ben ook trots op mijzelf dat ik het aandurf om alleen in amsterdam te gaan wonen en dus tijdelijk mijn vriend 'alleen' te laten.. (we wonen bijna 3 jaar samen)

Hee, wat leuk voor je! Je gaat dus stage lopen in Amsterdam? Wat voor een soort stage ga je doen, je doet toch een soort design opleiding of heb ik dat nou verkeerd onthouden?

Dankjewel Theedoosje!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  girli zo 13 feb 2011 - 7:10

Ik weet het al een week ofzo, maar ik ben er nog steeds trots op! Ik ben door mijn projectleden beoordeelt als beste Very Happy De beloning: 0,6 erbij op ons projectcijfer!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Mida4you zo 13 feb 2011 - 7:12

Ik ben trots op mezelf om na maanden solliciteren EINDELIJK aangenomen te zijn!!! Weliswaar seizoenswerk maar beter iets dan niets
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:13

Oh Mirjam wat fiijn! en beter iets dan niets toch ! Kan je weer even aan de slag. Super!

Girli dat is fijn om te horen Very Happy De beste! Super!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:17

Polly schreef:
Punk'd schreef:
Polly schreef:Ik ben deze week eindelijk weer eens trots op mezelf geweest.
Ten eerste omdat ik een geweldige stageplaats heb gekregen, mijn eerste keuze! Very Happy
En verder omdat ik consequent mijn schoolwerk bijhoud dit semester.

Ik ook!! Ik ben er zo blij mee!! En ik ben ook trots op mijzelf dat ik het aandurf om alleen in amsterdam te gaan wonen en dus tijdelijk mijn vriend 'alleen' te laten.. (we wonen bijna 3 jaar samen)

Hee, wat leuk voor je! Je gaat dus stage lopen in Amsterdam? Wat voor een soort stage ga je doen, je doet toch een soort design opleiding of heb ik dat nou verkeerd onthouden?

Dankjewel Theedoosje!

Ja dat klopt, heb echt zin om in Amsterdam te gaan wonen! Ik doe inderdaad een design opleiding (interieur). Ik ga stage lopen bij Diesel Very Happy

En jij, wat voor een opleiding volg je? Fijn is dat he als je een stageplaats hebt! (die ook nog helemaal geweldig is haha).. Ik ben iedere keer weer zo blij als ik zie dat mijn mede studenten nog hard op zoek zijn naar stage plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Polly zo 13 feb 2011 - 8:09

Punk'd schreef:Ja dat klopt, heb echt zin om in Amsterdam te gaan wonen! Ik doe inderdaad een design opleiding (interieur). Ik ga stage lopen bij Diesel Very Happy

En jij, wat voor een opleiding volg je? Fijn is dat he als je een stageplaats hebt! (die ook nog helemaal geweldig is haha).. Ik ben iedere keer weer zo blij als ik zie dat mijn mede studenten nog hard op zoek zijn naar stage plaatsen.

Interieurdesign bij Diesel, dat had ik niet verwacht, ik dacht altijd dat dat alleen een kledingmerk is. Maar het is een bekend merk, dus ik kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is om daar een stageplaats te bemachtigen! En wat je zegt van medestudenten die nog hard op zoek zijn... Misschien gemeen van ons, maar dat maakt mij inderdaad ook nóg blijer :-)
Ik studeer International Relations en heb een open sollicitatie gestuurd naar een Nederlandse instelling in Brazilië, en daar nu dus aangenomen. Ik wilde graag naar Brazilië omdat ik mijn Portugees echt wil verbeteren, en deze instelling was mijn eerste keuze, dus ik ben echt heel blij.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:05

Omdat ik al bijna 3 weken geen rustgevende medicijnen meer gebruik en het best redelijk goed gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:06

Wat goed Mama van 2! Dat moet een heerliijk gevoel geven lijkt mij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:07

Ik heb niets om trots op mijzelf te zijn Cry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:08

mozzarella schreef:Ik heb niets om trots op mijzelf te zijn Cry .

Ach Mozz hug Hoe komt het?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:10

Theedoosje schreef:Wat goed Mama van 2! Dat moet een heerliijk gevoel geven lijkt mij Very Happy

Dank je. Het is ook een erg fijn maar tegelijk ook een heel eng gevoel. ik had een tijdje terug nooit meer gedacht om ooit nog zonder medicijnen te kunnen functioneren maar het gaat me beter af dan gedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:10

Theedoosje schreef:
mozzarella schreef:Ik heb niets om trots op mijzelf te zijn Cry .

Ach Mozz hug Hoe komt het?

Geen idee....voel me de laatste tijd nogal nutteloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 3 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum