Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben trots op mijzelf omdat...

+21
Burn
Flippin' Bitch
Kabouter
sonly
Alias
PapillonRose
Pien
JD
Mida4you
girli
Polly
Merai
Cheesegirl
Blond
Lejow
BJA
Dennenappel
Jeanette
Chocolate Cookie
_DoI
Lotus
25 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 8:59

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  sonly ma 14 feb 2011 - 9:01

Smikkell schreef:Ik vandaag de afwas heb gedaan..

Very Happy Dan voel ik me ook altijd voldaan/trots. Afwassen is blehhh :P
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:07

Smikkell schreef:Ik vandaag de afwas heb gedaan..

Goed bezig! Ruimt lekker op toch? smile

Ik heb zojuist gesport, yay!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:08

Tesita schreef:Ik hoop dat ik over een paar maanden trots kan zijn op de stap om weer (DT) te gaan studeren (+werken)...

Op het moment voel ik me eigenlijk het tegenovergestelde van trots. Qua werk dan. Hmm, even denken.... nope, kan ik de persoonlijke sfeer ook even niets bedenken. Ach, komt vast wel weer.

Wat wil je gaan studeren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Kabouter ma 14 feb 2011 - 9:11

Ik heb vandaag mijn CV gestuurd naar mijn, hopelijk toekomstige, stage gemaild. En als dat al iets is om trots op te zijn, heb ik maar weinig waar ik trots op ben op het moment.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:14

Ik denk, lieve Kabouter, dat jij op dit moment al trots mag zijn op elke dag die jij enigszins redelijk door kunt komen.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Kabouter ma 14 feb 2011 - 9:31

Dolores schreef:Ik denk, lieve Kabouter, dat jij op dit moment al trots mag zijn op elke dag die jij enigszins redelijk door kunt komen.....

Lief van je!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Flippin' Bitch ma 14 feb 2011 - 9:40

Dat ik tegenwoordig 3x per week sport (waarvan 2x op 1 dag).
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:49

..


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:52

Vandaag ben ik trots op mezelf, omdat ik sinds jaren weer perfect mooi weer heb gespeeld. Er is het één en ander veranderd op het werk, waar ik het niet mee eens ben, maar ik heb gisteren besloten dat wat er ook gebeurd, ik alles zou blijven weglachen. En dat is precies wat ik heb gedaan. En ik voel me een nieuw mens! Wat heerlijk om niet gefrustreerd te zijn, maar om alles gewoon lekker luchtig op te nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Pien ma 14 feb 2011 - 9:54

het klinkt misschien raar zoals ik het hier ga zeggen; ik ben best wel trots op dit forum! iedereen was in rep en roer toen yes ging verdwijnen, want wat zouden we allemaal zonder ons favoriete forum/ uitlaatklep moeten!?

daarnaast ben ik best trots op een heleboel meiden die hier zitten, o.a. lotus, dolores, kabouter, mozzarella, marin, tealeaf, smikkel, ckc, alex en zo kan ik nog wel even doorgaan! we maken met zn allen een hoop mee, zowel leuke als minderleuke dingen en ik vind het leuk maar vooral heel fijn om te zien hoe een ieder hier dan toch met zijn verhaal terecht kan!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 4:01

Dolores schreef:Ik denk, lieve Kabouter, dat jij op dit moment al trots mag zijn op elke dag die jij enigszins redelijk door kunt komen.....

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik weet niet hoe het komt, maar moet best wel eens aan je denken. Hoe gaat het allemaal met je, of heb je geen zin om het daar over te hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Burn di 15 feb 2011 - 4:31

Ik ben trots op mezelf, dat ik nu eindelijk lid ben geworden van dit forum. Ik kijk dagelijks even, en hoop dat ik binnenkort ook een prater wordt.. En ook ben ik trots op mezelf dat mijn contract voor 5 maand stage in Oostenrijk vanmiddag in de brievenbus lag. En ik hiervoor mijn ouders,vriend,broer en zusje achter durf te laten..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Kabouter di 15 feb 2011 - 6:08

Auxo schreef:
Dolores schreef:Ik denk, lieve Kabouter, dat jij op dit moment al trots mag zijn op elke dag die jij enigszins redelijk door kunt komen.....

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik weet niet hoe het komt, maar moet best wel eens aan je denken. Hoe gaat het allemaal met je, of heb je geen zin om het daar over te hebben?

Ik stuur je even een PM.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 6:10

Wow ABE...dat moet ik ook nog leren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Kabouter di 15 feb 2011 - 6:15

mozzarella schreef:Wow ABE...dat moet ik ook nog leren!

Hoe is het nu met je Mozz?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 6:31

Kabouter schreef:
mozzarella schreef:Wow ABE...dat moet ik ook nog leren!

Hoe is het nu met je Mozz?

Jij bent lief....hebt zelf grote zorgen aan je hoofd en vraagt dan ook nog hoe het met mij gaat! hug

Ik ben iets rustiger...t zit me al iets minder hoog. Heb gisteren (helaas op mijn werk) alles eruit gegooid en heb vandaag rustig aan gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 6:34

Kabouter schreef:
Auxo schreef:
Dolores schreef:Ik denk, lieve Kabouter, dat jij op dit moment al trots mag zijn op elke dag die jij enigszins redelijk door kunt komen.....

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik weet niet hoe het komt, maar moet best wel eens aan je denken. Hoe gaat het allemaal met je, of heb je geen zin om het daar over te hebben?

Ik stuur je even een PM.

Ik heb 'm gelezen, ga je straks even iets terug sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Kabouter di 15 feb 2011 - 6:47

mozzarella schreef:
Kabouter schreef:
mozzarella schreef:Wow ABE...dat moet ik ook nog leren!

Hoe is het nu met je Mozz?

Jij bent lief....hebt zelf grote zorgen aan je hoofd en vraagt dan ook nog hoe het met mij gaat! hug

Ik ben iets rustiger...t zit me al iets minder hoog. Heb gisteren (helaas op mijn werk) alles eruit gegooid en heb vandaag rustig aan gedaan.

Ik had het gelezen van je werk. Misschien was het ook wel goed om het er even uit te gooien. Al snap ik dat je je er niet fijn bij voelt. Denk maar eens lekker aan jezelf! hug
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Roza di 15 feb 2011 - 8:30

Ik ben trots op mezelf omdat ik eindelijk een baan heb.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  annetje di 15 feb 2011 - 8:37

ik ben best een beetje trots op mezelf dat ik mijn eerste toets heb gehaald van de 2 en dan het echte tentamen. nu mag ik in ieder geval op voor het echte tentamen:).
op naar de volgende toets, hopelijk halen we die ook.

annetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 22:52

Tesita schreef:
Zusje van Bert schreef:
Tesita schreef:Ik hoop dat ik over een paar maanden trots kan zijn op de stap om weer (DT) te gaan studeren (+werken)...

Op het moment voel ik me eigenlijk het tegenovergestelde van trots. Qua werk dan. Hmm, even denken.... nope, kan ik de persoonlijke sfeer ook even niets bedenken. Ach, komt vast wel weer.

Wat wil je gaan studeren?

Spaanse taal en cultuur waarschijnlijk. Moeten vooral even gaan uitdokteren of het financieel haalbaar is. Maar als dat het geval is ga ik vanaf september weer (DT) de schoolbanken in, in plaats van ervoor, haha. Ben er wel achter dat ik er in het basisonderwijs niet gelukkiger op wordt...

Wat leuk zeg, wil je dat dan les gaan geven of wil je er iets anders mee? Er achter komen wat je niet leuk vindt is natuurlijk 1 ding. Er daadwerkelijk iets mee doen en er achterkomen wat je wel leuk vindt is knap! Ik kan dat nog steeds niet Very Happy.

@ Anne, ik hoop dat je de volgende dan ook haalt! Gaat het moeilijk worden?

En ik heb gister weer gesport, dus ben weer en nog steeds trots opmezelf haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 23:46

Ik ben ook weer een beetje trots want ik ben niet lekker vandaag en had helemaal geen zin om mijn plan uit te voeren om naar de sportschool te gaan. Maar ik ben net toch gaan hardlopen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Dennenappel wo 16 feb 2011 - 0:36

Goed zo Darcy!

Hier hetzelfde, vanmorgen nadat ik mijn medicijnen in had genomen, kwam alles er net zo snel weer uit. Daarna ben ik toch gaan lopen en het ging best goed!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 0:38

Dennenappel schreef:Goed zo Darcy!

Hier hetzelfde, vanmorgen nadat ik mijn medicijnen in had genomen, kwam alles er net zo snel weer uit. Daarna ben ik toch gaan lopen en het ging best goed!

Wat goed van je! Maar wel balen zeg van het overgeven, zo ziek ben ik niet. Gaat het nu wat beter?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben trots op mijzelf omdat... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben trots op mijzelf omdat...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum