Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag ik even klagen?

+30
Luce
Bazinga
June
Mermaid
Kowalski
Pien
Thunder
Amelie
Middleme
Lady Starstruck
Carra
Poubelle
loura
Taeda
Sneeuwvlok
mzcharlotte
Pommes
Antibes
Charles
Printje
Cimic
SuperGrover
Susan
Sea of Trees
Punk'd
sonly
Marin
silly-one
Paper Crown
Elliot
34 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Pien di 15 jan 2013 - 9:39

Lennox schreef:
Pien schreef:Ik vind het heel erg irritant dat als bepaalde mensen iets plaatsen iedereen er in mee gaat, terwijl ik een hele tijd daarvoor zo'n zelfde iets plaatste en ik van iedereen tegengas kreeg!! Ik wil niet in details treden want dat vind ik persoonlijk niet nodig maar 1 lijn zou toch wel fijn zijn... En dat heeft naar mijn idee niks te maken met vriendjespolitiek o.i.d.
Kan best zijn dat er gewoon verschillende mensen reageerden of dat jij het gewoon anders verwoord hebt dan de ander. Je kan moeilijk zeggen dat we hier maar allanaal één lijn in onze meningen moeten hebben Mag ik even klagen? - Pagina 4 561177

exact dezelfde mensen zeiden tegen mij A en daarna tegen iemand anders B...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Kowalski di 15 jan 2013 - 9:41

Amelie schreef:
Amelie schreef:
Kowalski schreef:Heel veel warme chocolademelk drinken! I love you Of wijn Mag ik even klagen? - Pagina 4 3079029344

Bedenk mij net dat ik een pak choco in de koelkast heb staan, ik heb het koud dus ga nu snel even een mok warm maken Mag ik even klagen? - Pagina 4 253468018 Bedankt voor de tip:cheers:

Blijkbaar reageerde ik heel enthousiast toen ik deze tip kreeg, zegt mijn vriend: wat, hebben we iets gewonnen of zo? Tja, je kunt maar blij zijn met een beker chocolademelk Very Happy

Haha lekker toch? Je kan mijn dag daarmee goedmaken hoor! Vooral na een sneeuw/koud/vertraging/etc.-dag, jammie! Beetje jammer dat ik geen baileys in huis heb, dat is er heerlijk in! I love you
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Amelie di 15 jan 2013 - 9:44

Whoei, baileys, ben niet zo heel erg van de alcoholische drankjes, maar daar noem je toch wel een erg lekkere.

Heb mijn mok inmiddels al naar binnen gegoten. Omdat ik probeer enthousiast mee te doen op dit forum was ik vergeten dat ik altijd bij de magnetron blijf staan om te kijken of mijn mok niet gaat overstromen, helaas ik was dus te veel afgeleid vieze bende nu, maar ach, ik heb genoten.
Amelie
Amelie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 15-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 10:27

Dat argument: open dan zelf een topic en maak het levendig. Tja, alle topics die ik heb geopend met dat doel, mondden inderdaad uit in een dialoog met Antibes. Nu kan ik het best vinden met Antibes (vriendjespolitiek :P !), en vind ik het hartstikke leuk om zo nu en dan eens bij te kletsen, het wordt er zeker niet levendiger van hier. Ik wil wel discussiëren over alle discussiewaardige onderwerpen, maar in je eentje of met z'n tweeën discussieert het lastig.

Weet je, we missen gewoon Deesjemeis. Iemand met een compleet andere mening, die heftig kan reageren. Open een random topic, en het wordt vanzelf een politieke discussie met een vleugje racisme en een fikse portie ongenuanceerdheid.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Mermaid di 15 jan 2013 - 10:53

Ik ben ook niet zo actief met reageren, lees wel veel mee. Het valt mij de laatste tijd wel op dat er ontzettend pietluttig/betweterig gereageerd wordt. Dus inderdaad het gemiep om typfoutjes enzo.
Maar ook krijg ik steeds meer een idee van mensen die automatisch heel enthousiast op elkaar reageren of juist meteen lomp op iemand reageren omdat ze diegene nou eenmaal niet mogen. Het op handen dragen van sommige forummers wat eerder is genoemd begint mij ook steeds meer op te vallen net als dat het weer steeds meer lijkt alsof er vriendinnengroepjes ontstaan. Niks mis mee natuurlijk, maar misschien minder bevorderlijk voor discussies? en niet iedereen komt hier natuurlijk om discussies te voeren.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 10:56

Er wordt hier nu wel heel erg doorgegaan op de inhoudelijke discussies. Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ik bedoelde dat ik het idee heb dat velen hier blind reageren op een openingspost, zonder de rest van het topic te lezen, en zonder ergens anders op in te gaan. Het lijkt wel alsof overal op gereageerd wordt alsof het een lijstjes-topic is.. Ieder voor zich, zonder andere reacties te lezen. Die interactie mis ik. Ik heb het idee dat ik voor de kat z'n kut aan het reageren ben, omdat niemand leest wat ik typ Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Mermaid di 15 jan 2013 - 10:58

Wat jij zegt is 1 van de redenen waarom ik eigenlijk weinig zin meer heb om mn best te doen om hier actief te zijn Elliot. Inderdaad een gebrek aan interactie. Nou moet ik zeggen dat ik ook niet altijd de hele discussie lees hoor.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  June di 15 jan 2013 - 11:00

Ik scan door zo'n topic. Van sommige mensen lees ik het inderdaad niet, omdat het me de afgelopen twintig keer tegen is gevallen qua inhoud. Van forummers die ik niet ken, lees ik altijd de reacties en van iedereen die ik verdenk van het hebben van herseninhoud ook.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Kowalski di 15 jan 2013 - 11:00

Elliot schreef:Er wordt hier nu wel heel erg doorgegaan op de inhoudelijke discussies. Dat bedoelde ik eigenlijk niet. Ik bedoelde dat ik het idee heb dat velen hier blind reageren op een openingspost, zonder de rest van het topic te lezen, en zonder ergens anders op in te gaan. Het lijkt wel alsof overal op gereageerd wordt alsof het een lijstjes-topic is.. Ieder voor zich, zonder andere reacties te lezen. Die interactie mis ik. Ik heb het idee dat ik voor de kat z'n kut aan het reageren ben, omdat niemand leest wat ik typ Wink

Zal die kat blij mee zijn Mag ik even klagen? - Pagina 4 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 11:00

Misschien is dan wat je zegt gewoon niet prikkelend genoeg?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 11:01

Heeft de kut van je kat ook een account Elliot? :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot di 15 jan 2013 - 11:01

Stofzuiger schreef:Heeft de kut van je kat ook een account Elliot? :O
Saartjespussy! Heb je die nog niet zien reageren?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 11:02

Elliot schreef:
Stofzuiger schreef:Heeft de kut van je kat ook een account Elliot? :O
Saartjespussy! Heb je die nog niet zien reageren?
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 4:59

SuperGrover schreef:Misschien is dan wat je zegt gewoon niet prikkelend genoeg?
Precies. Op zich vind ik dat je leuke pogingen doet, Elliot, echt. Je bent lekker actief, dat valt op.

Maar niet alle posts die over het algemeen geplaatst worden, spreken iedereen aan. Sommige zijn gewoon saai, en andere worden alleen door een bepaald type forummer gewaardeerd. Smaken verschillen. Da's het hele euvel van dit topic.

Edit/Ergo: Er zullen dus mensen zijn die jouw posts wel interessant vinden en mensen die dat niet vinden. Maar dat geldt voor iedereen.


Laatst aangepast door Rood op wo 16 jan 2013 - 5:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot wo 16 jan 2013 - 5:01

Rood schreef:
SuperGrover schreef:Misschien is dan wat je zegt gewoon niet prikkelend genoeg?
Precies. Op zich vind ik dat je leuke pogingen doet, Elliot, echt. Je bent lekker actief, dat valt op. Maar niet alle posts (in het algemeen) spreken iedereen aan. Sommige zijn gewoon saai, en andere wordt alleen door een bepaald type forummer gewaardeerd. Smaken verschillen. Da's het hele euvel van dit topic.

Tja, we kunnen niet allemaal zo leuk zijn als jij.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  June wo 16 jan 2013 - 5:02

Is dit weer een grapje dat niemand begrijpt? Ik snap deze reactie op Rood echt niet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot wo 16 jan 2013 - 5:03

Overigens, wat ik eerder typte en waar SuperGrover op reageerde gaat niet alleen over mij. IN HET ALGEMEEN mis ik de interactie. Open een willekeurig topic en je ziet een openingspost met een vraag, en daaronder een keurig rijtje reacties op die vraag. Maar tussen de reacties onderling zit geen interactie.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot wo 16 jan 2013 - 5:04

June schreef:Is dit weer een grapje dat niemand begrijpt? Ik snap deze reactie op Rood echt niet.
Nee, ik vind Roods reactie een beetje denigrerend. Zo van: Leuk geprobeerd, maar je bent nou eenmaal niet grappig/interessant genoeg.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Bazinga wo 16 jan 2013 - 5:05

Elliot schreef:
Rood schreef:
SuperGrover schreef:Misschien is dan wat je zegt gewoon niet prikkelend genoeg?
Precies. Op zich vind ik dat je leuke pogingen doet, Elliot, echt. Je bent lekker actief, dat valt op. Maar niet alle posts (in het algemeen) spreken iedereen aan. Sommige zijn gewoon saai, en andere wordt alleen door een bepaald type forummer gewaardeerd. Smaken verschillen. Da's het hele euvel van dit topic.

Tja, we kunnen niet allemaal zo leuk zijn als jij.

Ga je rellen? Grotemeidenonderbroek aangetrokken vandaag? Mag ik even klagen? - Pagina 4 985951499
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  June wo 16 jan 2013 - 5:06

Elliot schreef:
June schreef:Is dit weer een grapje dat niemand begrijpt? Ik snap deze reactie op Rood echt niet.
Nee, ik vind Roods reactie een beetje denigrerend. Zo van: Leuk geprobeerd, maar je bent nou eenmaal niet grappig/interessant genoeg.

Ik lees dat helemaal niet zo. Ik lees dit meer als een Calimeroreactie.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 5:08

Elliot schreef:
June schreef:Is dit weer een grapje dat niemand begrijpt? Ik snap deze reactie op Rood echt niet.
Nee, ik vind Roods reactie een beetje denigrerend. Zo van: Leuk geprobeerd, maar je bent nou eenmaal niet grappig/interessant genoeg.
Ik bedoelde niet jou. Daarom staat er ook: (in het algemeen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot wo 16 jan 2013 - 5:10

Prima June, dat mag jij zo zien. Ik zie het anders. Ik vind het overkomen alsof Rood mij toespreekt als klein kind. Ik snap zelf ook wel dat smaken verschillen, en dat niet alle posts die ik post nou echt toegevoegde waarde hebben. Dat lijkt me ook logisch, en dat hebben haar eigen posts ook niet. Dat is trouwens ook niet mijn doel, en daar heb ik dit topic ook niet voor geopend. Zoals ik al zei, mis ik niet de reacties op mijn posts, maar de reacties op elkaar in het algemeen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot wo 16 jan 2013 - 5:10

Rood schreef:
Elliot schreef:
June schreef:Is dit weer een grapje dat niemand begrijpt? Ik snap deze reactie op Rood echt niet.
Nee, ik vind Roods reactie een beetje denigrerend. Zo van: Leuk geprobeerd, maar je bent nou eenmaal niet grappig/interessant genoeg.
Ik bedoelde niet jou. Daarom staat er ook: (in het algemeen).
OOHH! Ik las dat 'in het algemeen' anders, ik dacht dat je op mijn posts in het algemeen doelde. laughcry
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 5:12

Ik zal het wel even verduidelijken in de post.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Luce wo 16 jan 2013 - 5:12

Printje schreef:Ik vind dat het veel verschil maakt wie het zegt idd. De een mag over alles zeuren en wordt er alleen maar gezegd hoe erg het allemaal is voor degene bij een ander wordt het door sommigen meteen bestempeld als zeur niet zo.
Maar dat komt denk ik idd ook doordat we hier allemaal al zolang komen, en veel mensen elkaar ook ooit gezien hebben.

Stellingen vind ik altijd leuk maar heb niet altijd zin om uitgebreid te gaan reageren via de iPad.

Je bedoelt de afzeikpost van Paper Crown laatst?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? - Pagina 4 Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum