Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even klagen!

+7
Tullow
GreenGrass
Ella
Marin
RYW
Susan
TukTuk
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Even klagen! Empty Even klagen!

Bericht  TukTuk zo 5 feb 2012 - 22:09

Argh schijnbaar zijn de leidingen van de wc's in m'n studentenhuis bevroren.. Ze kunnen al aantal dagen de wc niet doorspoelen..
De kotbaas heeft van de week al het ijs weggebrand maar binnen een paar uur was het weer zo ver..

Zolang er constant door gespoeld word zou het wel moeten gaan, maarja je kan moeilijk snachts ook ieder half uur doorspoelen..

Zucht! Dit is echt een probleem :S Zoals het er nu uit ziet kan het nog wel een aantal dagen gaan duren.. Ik vind deze kou echt geweldig, ik hou er wel van, maar dit zijn toch wel hele irritante dingen Sad Zelfs in ons oude huisje hebben we er geen last van, maar daar dan wel weer..

Jullie nog wat te klagen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even klagen! Empty Re: Even klagen!

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 22:12

Wij hadden dat gisteren ook, maar toen hebben we het wc-raam dichtgedaan en de verwarming in de wc op z'n hoogst gezet, toen konden we gelukkig weer doortrekken. Dion heeft nu ook krantenpapier om de leidingen in de aanbouw gedaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  TukTuk zo 5 feb 2012 - 22:16

Susan schreef:Wij hadden dat gisteren ook, maar toen hebben we het wc-raam dichtgedaan en de verwarming in de wc op z'n hoogst gezet, toen konden we gelukkig weer doortrekken. Dion heeft nu ook krantenpapier om de leidingen in de aanbouw gedaan.

Balen zeg! Fijn dat het wel zo snel opgelost bij jullie was. Bij ons lopen de leidingen vrij snel naar buiten toe, en we hebben 2 toiletten dan op kot (zitten boven elkaar, en tegen de buitenmuur aan zeg maar, dus de leidingen. Maar we hebben in de gangen geen verwarmingen.. Iedereen heeft op zijn eigen kot een verwarming hangen, maar dat heeft dus weinig effect op de leidingen.. De rest loopt namelijk wel nog, water enzo..

Weet niet of het effect heeft om buiten op de buizen kranten te doen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  RYW zo 5 feb 2012 - 22:33

Heeft er iemand in jullie studentenhuis misschien een elektrisch kacheltje dat je in de wc kan plaatsen? Wel vervelende bijkomstigheid van de kou, dit!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Marin zo 5 feb 2012 - 22:39

Dat lijkt me wel echt heel vervelend inderdaad! Echt een bijkomstigheid die je er eigenlijk niet bij kunt hebben.

We reden gisteren nog langs jouw woonplaats trouwens, moest nog aan je denken!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 6:12

Da's heel vervelend! Bij mij op m'n werk ging het allemaal nog goed (is ook niet een al te beste wc en leiding meer), maar het is daar wel steenkoud! Niet fijn als je naar t toilet gaat.

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 6 feb 2012 - 6:18

Jeetje dat is echt heel vervelend.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  GreenGrass ma 6 feb 2012 - 6:21

Kan je er niet voor zorgen dat het water constant door blijft lopen vanuti de wc? (niet heel effficient..)
Door het knopje van de wc ingedruk te laten blijven. Het makkelijkste is om even in de stortbak te kijken hoe het mechanisme werkt en dan zorgen dat het water blijft stromen!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  TukTuk ma 6 feb 2012 - 6:24

GreenGrass schreef:Kan je er niet voor zorgen dat het water constant door blijft lopen vanuti de wc? (niet heel effficient..)
Door het knopje van de wc ingedruk te laten blijven. Het makkelijkste is om even in de stortbak te kijken hoe het mechanisme werkt en dan zorgen dat het water blijft stromen!

Ja daar heb ik ook al aan zitten denken, maar de stortbak krijgen we niet open Sad
Ik kan wel proberen wat er gebeurd als we de knop uitgetrokken houden door er iets onder te zetten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 6:35

Een kacheltje? Hooi om de leidingen? Gekookt water erdoor gieten?

Gast
Gast

Bericht  TukTuk ma 6 feb 2012 - 11:14

Marin schreef:Dat lijkt me wel echt heel vervelend inderdaad! Echt een bijkomstigheid die je er eigenlijk niet bij kunt hebben.

Cool:D Waren jullie weer wezen Urbexen? Very Happy

Hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk tot nu toe? Ik kon het sollicitatie topic niet zo snel vinden, dus vraag het hier maar even :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Marin ma 6 feb 2012 - 20:05

AngelNyn schreef:
Marin schreef:Dat lijkt me wel echt heel vervelend inderdaad! Echt een bijkomstigheid die je er eigenlijk niet bij kunt hebben.

Hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk tot nu toe? Ik kon het sollicitatie topic niet zo snel vinden, dus vraag het hier maar even :P

Ja klopt, naar drie locaties. Vanavond zullen m'n foto's wel klaar zijn.
En ja heel erg leuk! Het past heel goed bij me en kost amper moeite. Vind het heerlijk dat het thuiswerk is en het voelt amper als werken!

Heb je intussen de kotbaas nog gesproken en is t alweer beter?
De douche bij m'n vriend is ook ijskoud door dit weer. Zo irritant. Maar vn die wc lijkt me ook echt vies en onpraktisch.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk ma 6 feb 2012 - 20:56

Marin schreef:
AngelNyn schreef:

Ja klopt, naar drie locaties. Vanavond zullen m'n foto's wel klaar zijn.
En ja heel erg leuk! Het past heel goed bij me en kost amper moeite. Vind het heerlijk dat het thuiswerk is en het voelt amper als werken!

Heb je intussen de kotbaas nog gesproken en is t alweer beter?
De douche bij m'n vriend is ook ijskoud door dit weer. Zo irritant. Maar vn die wc lijkt me ook echt vies en onpraktisch.

Ben benieuwd naar je foto's!

Fijn dat je werk zo goed bevalt! Heb je inmiddels een beetje een werkplek kunnen inrichten thuis? Ben benieuwd of het uiteindelijk lukt om er een module bij te pakken (vooral vanuit de organisatie zeg maar, of ze dat willen doen).

Nee volgens mij is er ondertussen geen contact meer geweest met de kotbaas.. Heb er iig niks meer over gehoord.. Wel is de wc op de verdieping waar mijn kamer zit weer in orde, tenminste, gisteravond dan,, even zometeen kijken of het niet weer dicht gevroren is..

Ik vrees trouwens ook dat mijn douche niet erg warm word.. gister paar keer even laten lopen, maar hij bleef erg lauw.. Moet zo gaan douchen, ben er bang voor haha!
Maar het is inderdaad erg onpraktisch die wc's.. Vooral voor een grote boodschap :S
In geval van nood zijn er altijd wel oplossingen te bedenken als je moet plassen, maarja erg fris is dat ook niet. Maar kot genootje was hier het hele weekend, ja dan zit je gewoon.. Die heeft een dag moeten wachten voordat ze gister naar de wc kon op school, gaat gewoon nergens meer over:S
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Marin ma 6 feb 2012 - 21:35

Ja jeetje dat kán toch gewoon eigenlijk niet! Ik kan best buiten in de bosjes plassen als t moet maar als je thuis gewoon niet kunt.
M'n computer komt pas volgend weekend dus dan kan ik echt 'kantoortje' bouwen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 21:55

Oh wat irritant zeg! (licht uitgedrukt) Stom weer...

Ik baal ook als een stekker.. Ben vanmorgen aangereden door mijn buurvrouw, voor de 3e keer in 2 jaar tijd. Nu denkt man dat het niet vergoed wordt gezien de situatie waarin we zaten. We moesten nl allebei achteruit. Ik zag haar wel, maar ze bleef maar wachten. Dus op gegeven moment ben ik voorzichtig achteruit gereden. Blijkbaar heeft ze toen helemaal niet gekeken of er wat achter haar zat (was bij de eerste 2 aanrijdingen ook al zo..) en reed met volle vaart achteruit tegen mijn auto.. Met trekhaak uiteraard dus dikke scheur in de bumper. En wederom had zij niks. Oooh echt, zó ergerlijk! Hebben die auto net 2 weken.. Maar ja, leg maar eens uit aan de verzekering wie de schuldige is.. *censuur*

Gast
Gast

Bericht  Tullow ma 6 feb 2012 - 22:00

Jeetje Jolicious! Lekker ook, voor de 3e keer. Je zou toch denken dat ze na die keren toch wat beter uit kijkt?

Ook wij hebben bevroren leidingen! Grrr. Ik wilde vanmorgen de douche aanzetten, maar er kwamen maar een paar druppeltjes uit en toen hield het op.
Gelukkig kon ik nog wel naar de wc en doorspoelen met het water wat nog in de stortbak zat, ik moest al zo nodig!
Mijn vriend is nu met de leidingen bezig, dus hopelijk is het vanmiddag opgelost.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Rush ma 6 feb 2012 - 22:05

Zondag was de waterleiding bevroren en gisteren was de waterleiding geknapt. We hadden eerst een kroeg en nu een indoor ijsbaan. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush ma 6 feb 2012 - 22:06

Jolicious schreef:Oh wat irritant zeg! (licht uitgedrukt) Stom weer...

Ik baal ook als een stekker.. Ben vanmorgen aangereden door mijn buurvrouw, voor de 3e keer in 2 jaar tijd. Nu denkt man dat het niet vergoed wordt gezien de situatie waarin we zaten. We moesten nl allebei achteruit. Ik zag haar wel, maar ze bleef maar wachten. Dus op gegeven moment ben ik voorzichtig achteruit gereden. Blijkbaar heeft ze toen helemaal niet gekeken of er wat achter haar zat (was bij de eerste 2 aanrijdingen ook al zo..) en reed met volle vaart achteruit tegen mijn auto.. Met trekhaak uiteraard dus dikke scheur in de bumper. En wederom had zij niks. Oooh echt, zó ergerlijk! Hebben die auto net 2 weken.. Maar ja, leg maar eens uit aan de verzekering wie de schuldige is.. *censuur*
Je bent beide bezig met een bijzondere manouvre, dus waarschijnlijk gedeelde schuld?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:29

Vrees het ook ja. Dan moet je je gaan afvragen of dat het waard is om te laten repareren. Vorige keer waren de kosten rond de €1000,-. En dat werd toen vergoed door haar verzekering. Maar €500 betalen voor een scheur in de bumper van een auto die €1800,- heeft gekost... Man zegt, stuk ducktape aan de binnenkant aangezien de bumper van plastic is..

Gast
Gast

Bericht  M@niek ma 6 feb 2012 - 22:48

Jolicious schreef:Vrees het ook ja. Dan moet je je gaan afvragen of dat het waard is om te laten repareren. Vorige keer waren de kosten rond de €1000,-. En dat werd toen vergoed door haar verzekering. Maar €500 betalen voor een scheur in de bumper van een auto die €1800,- heeft gekost... Man zegt, stuk ducktape aan de binnenkant aangezien de bumper van plastic is..

Toen jouw buurvrouw achteruit reed, stond jij toen alweer stil?

Kun je niet iets met de buurvrouw regelen?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:53

Jup ik stond stil. Wilde net weg gaan rijden.

We gaan vanmiddag rond de tafel met wat we gaan doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 8:07

Dan is de kans nog wel aanwezig dat jij geen schuld hebt, aangezien jij stil stond Jo. Afwachten dus!

Hier ook even klagen. Vriend vraagt of ik een mailtje wil checken. Doe ik dat, en geef aan dat ik geen bal van het mailtje snap en dat hij beter eerst concreet kan schrijven wat hij wil en daarna de boel moet uitleggen. Wordt ie boos! Nouuuuuuuuuuu krijg nu tieten. Laat dan maar zitten! Even klagen! 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 8:09

Laat dan inderdaad maar zitten!

Ik heb het vanmiddag besproken met de buurvrouw en die heeft haar verzekering gebeld en de kans is groot dat zij als schuldige wordt aangewezen, omdat ik inderdaad stil stond. Zou een hele dikke *pfieuw* zijn in ieder geval..

Gast
Gast

Bericht  Rush di 7 feb 2012 - 8:11

Jolicious schreef:
Ik heb het vanmiddag besproken met de buurvrouw en die heeft haar verzekering gebeld en de kans is groot dat zij als schuldige wordt aangewezen, omdat ik inderdaad stil stond. Zou een hele dikke *pfieuw* zijn in ieder geval..
Inderdaad! Als jij stil stond, heeft ze je gewoon aangereden en is ze schuldig, klaar. Ik hoop voor je dat het positief uitpakt!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Miss G di 7 feb 2012 - 8:58

Bij ons is de ontluchting op het dak bevroren waardoor de wasmachine het water niet snel genoeg kan wegpompen omdat het vacuum trekt. Tot het gaat dooien blijf ik de was maar bij mijn ouders doen..
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud