Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klagen?

+6
Susan
_Nina
Bliss
Caramba
Silver
Snoes
10 plaatsers

Ga naar beneden

Klagen? Empty Klagen?

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 23:35

Dit n.a.v. het topic over het weer? O.a. het weer is iets waar veel mensen over klagen. Maar wij Nederlanders staan toch een beetje bekend om ons geklaag Wink

Mijn vraag dus ook ben jij iemand die veel klaagt? Over het weer of over vanalles en nog wat? En hoe ga jij om met klagende mensen? Zeg je er wat van of kan jij dit gedrag goed achter je laten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 23:39

Ik ben niet iemand die snel klaagt. Ik kan er ook slecht tegen als mensen altijd klagen. Ik vind het prima als iemand klaagt, maar als ik het zat ben, zeg ik er wel wat van. Meestal iets in de trant van "heb je ook nog iets anders te vertellen?" Of ik hoor het aan en ga snel weer verder met iets anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 23:48

Ik klaag niet snel, tenminste niet naar de buitenwereld toe. Mijn man krijgt het te horen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Snoes vr 17 aug 2012 - 23:53

Ik klaag ook niet snel (maar goed, ik ben dan ook geen Nederlander Klagen? 2474380249 ) en ik vind het ook niet fijn als mensen continu klagen of over alles wel wat te zeiken hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Silver za 18 aug 2012 - 0:01

Ik klaag best wel veel, of het weer, of mijn lichaam, of iets anders.. er is altijd wel wat... Embarassed
Maar ik klaag dan niet tegen iedereen, mijn vriend heeft wel veel te verduren.. laughcry
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Caramba za 18 aug 2012 - 0:33

Ik ben niet iemand die snel klaagt. Alleen naar mijn vriend toe kan ik wel eens klagen.
Als andere mensen klagen, kan ik dat snel naast mij neer leggen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Bliss za 18 aug 2012 - 0:58

Ik kan best goed klagen geloof ik laughcry Vooral over vermoeidheid en lichamelijke klachten. Mn vriend heeft er ook een handje van, gezellig stel Wink Dit moeten we eens wat verminderen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  _Nina za 18 aug 2012 - 1:24

Over het weer klaag ik eigenlijk zelden, alleen bij veel regen of met deze hitte. En ik denk eigenlijk dat de meeste mensen zelden tot noot klagen over het weer. Ik kan er ook niet zo goed tegen dat mensen steeds maar weer zeggen dat 'wij Nederlanders' zo goed kunnen klagen over het weer. Tsja, 17 miljoen Nederlanders en dus ook 17 miljoen meningen. Niet zo gek dat er altijd wel een paar mensen zijn die het weer van die dag liever anders hadden gezien.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Susan za 18 aug 2012 - 1:28

_Nina schreef:Over het weer klaag ik eigenlijk zelden, alleen bij veel regen of met deze hitte. En ik denk eigenlijk dat de meeste mensen zelden tot noot klagen over het weer. Ik kan er ook niet zo goed tegen dat mensen steeds maar weer zeggen dat 'wij Nederlanders' zo goed kunnen klagen over het weer. Tsja, 17 miljoen Nederlanders en dus ook 17 miljoen meningen. Niet zo gek dat er altijd wel een paar mensen zijn die het weer van die dag liever anders hadden gezien.

Helemaal mee eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 1:36

Susan schreef:
_Nina schreef:Over het weer klaag ik eigenlijk zelden, alleen bij veel regen of met deze hitte. En ik denk eigenlijk dat de meeste mensen zelden tot noot klagen over het weer. Ik kan er ook niet zo goed tegen dat mensen steeds maar weer zeggen dat 'wij Nederlanders' zo goed kunnen klagen over het weer. Tsja, 17 miljoen Nederlanders en dus ook 17 miljoen meningen. Niet zo gek dat er altijd wel een paar mensen zijn die het weer van die dag liever anders hadden gezien.

Helemaal mee eens.

Ik ook. En wat is klagen? Ik bedoel, het is toch ook bloedheet nu?
En ja, dan maak ik weleens een opmerking dat het veel te warm is om iets te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Sterre za 18 aug 2012 - 1:59

Ik weet niet of ik veel klaag. Ik flap er wel alles uit wat ik denk, dus als ik hoofdpijn heb of het warm of koud heb dan zeg ik dat wel snel ja. Maar ik zeg het ook snel als ik blij ben, iets mooi of lekker vind. Het werkt dus twee kanten op Klagen? 827601

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Prosecco za 18 aug 2012 - 2:05

Sterre schreef:Ik weet niet of ik veel klaag. Ik flap er wel alles uit wat ik denk, dus als ik hoofdpijn heb of het warm of koud heb dan zeg ik dat wel snel ja. Maar ik zeg het ook snel als ik blij ben, iets mooi of lekker vind. Het werkt dus twee kanten op Klagen? 827601

Dat heb ik ook, maar toch kreeg ik van mijn ex het verwijt dat ik zo veel klaag(de)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 2:24

[quote="_Nina"]Over het weer klaag ik eigenlijk zelden, alleen bij veel regen of met deze hitte. En ik denk eigenlijk dat de meeste mensen zelden tot noot klagen over het weer. Ik kan er ook niet zo goed tegen dat mensen steeds maar weer zeggen dat 'wij Nederlanders' zo goed kunnen klagen over het weer. Tsja, 17 miljoen Nederlanders en dus ook 17 miljoen meningen. Niet zo gek dat er altijd wel een paar mensen zijn die het weer van die dag liever anders hadden gezien.[/quote

Je mening geven is in mijn ogen toch heel iets anders dan iemand die continue klaagt hoe zwaar hij/zij het heeft of continue niks goed vind aan het weer, daar doelde ik eigenlijk op. Het echte zeuren en klagen zeg maar. Niet even je mening geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 2:46

Ik klaag niet snel in de breedste zin van het woord. Komt ook doordat ik wat dat betreft een introvert persoon ben en me eerder terugtrek als ik me ergens niet happy over voel. Daarnaast ben ik vrij hard voor mezelf. Over het weer vind ik sowieso het de moeite niet om te klagen; na 48 uur is het meestal alweer geheel anders qua temperatuur in Nederland.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 2:49

Charlie schreef:Ik klaag niet snel, tenminste niet naar de buitenwereld toe. Mijn man krijgt het te horen haha.

+1! Mijn vriend hoort mijn geklaag altijd aan, maar naar andere mensen toe klaag ik niet veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 2:53

Ik kan een hele dag klagen. Maar dan moet het er gewoon even uit. En dan is het daarna ook weer klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  _Nina za 18 aug 2012 - 4:28

Dropdraakje schreef:
_Nina schreef:Over het weer klaag ik eigenlijk zelden, alleen bij veel regen of met deze hitte. En ik denk eigenlijk dat de meeste mensen zelden tot noot klagen over het weer. Ik kan er ook niet zo goed tegen dat mensen steeds maar weer zeggen dat 'wij Nederlanders' zo goed kunnen klagen over het weer. Tsja, 17 miljoen Nederlanders en dus ook 17 miljoen meningen. Niet zo gek dat er altijd wel een paar mensen zijn die het weer van die dag liever anders hadden gezien.

Je mening geven is in mijn ogen toch heel iets anders dan iemand die continue klaagt hoe zwaar hij/zij het heeft of continue niks goed vind aan het weer, daar doelde ik eigenlijk op. Het echte zeuren en klagen zeg maar. Niet even je mening geven.
En jij denkt dat mensen hier in dit topic dat over zichzelf gaan toegeven? Aangezien je vroeg of wij mensen waren die snel klaagden? Laughing

Overigens vind ik ook weer een verschil zitten tussen klagen en zeuren. Klagen vind ik nog geen zeuren, klagen vind ik meer een mening ver iets hebben die niet positief is. Het wordt pas zeuren als je het elke 5 minuten zou herhalen of elke dag wat op te merken hebt oer het weer. En die mensen ken ik (gelukkig) niet.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Bazinga za 18 aug 2012 - 4:39

5 dagen in de maand ben ik de grootste, zeikende bitch die je maar kunt tegenkomen! Verder valt 't wel mee geloof ik Wink

En verder kan ik redelijk goed tegen klagende mensen, mits ze bereid zijn het probleem waar ze over klagen, aan te pakken. Zo niet; bite me, ga lekker in je remi zitten klagen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 4:47

Sterre schreef:Ik weet niet of ik veel klaag. Ik flap er wel alles uit wat ik denk, dus als ik hoofdpijn heb of het warm of koud heb dan zeg ik dat wel snel ja. Maar ik zeg het ook snel als ik blij ben, iets mooi of lekker vind. Het werkt dus twee kanten op Klagen? 827601
Ik heb precies hetzelfde smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Rovine za 18 aug 2012 - 4:59

Ik vind dit weer verschrikkelijk, maar probeer er zo min mogelijk over te klagen, want dat verandert toch niks. Hoor wel steeds dat mensen altijd wat te klagen hebben, maar mij zul je echt niet horen bij een graag of 15-20 (of lager), maar dan hoor je weer andere mensen die dit weer heel fijn vinden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 5:29

Ik ben wel een 'klager' ja denk ik. Maar 't is niet zo dat ik erg lang blijf hangen daarin. Soms moet je t gewoon even kwijt of is de hele wereld even stom, maar als ik dan even fijn heb kunnen klagen is het daarna wel weer klaar. Over het weer klaag ik ook wel, maar niet veel. Veranderen doe je het toch niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen? Empty Re: Klagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum