Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag ik even klagen?

+30
Luce
Bazinga
June
Mermaid
Kowalski
Pien
Thunder
Amelie
Middleme
Lady Starstruck
Carra
Poubelle
loura
Taeda
Sneeuwvlok
mzcharlotte
Pommes
Antibes
Charles
Printje
Cimic
SuperGrover
Susan
Sea of Trees
Punk'd
sonly
Marin
silly-one
Paper Crown
Elliot
34 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot ma 14 jan 2013 - 22:24

Ik vind het zo jammer dat de interactiviteit op het forum de laatste tijd steeds verder te zoeken is. Bijna in elk topic wordt amper op elkaar gereageerd, alleen op de openingspost.

Waarom is dit? Wil iedereen discussies uit de weg gaan? Het lijkt echt steeds erger te worden, zo jammer!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Paper Crown ma 14 jan 2013 - 22:26

Elliot schreef:Ik vind het zo jammer dat de interactiviteit op het forum de laatste tijd steeds verder te zoeken is. Bijna in elk topic wordt amper op elkaar gereageerd, alleen op de openingspost.

Waarom is dit? Wil iedereen discussies uit de weg gaan? Het lijkt echt steeds erger te worden, zo jammer!

Nee, maar je wordt zo snel op je vingers getikt hier. Ik denk dat namelijk véél meer mensen hun mond open willen trekken (in dit geval de vingers willen laten tikken) maar zich geremd voelen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  silly-one ma 14 jan 2013 - 22:32

Eens met PC. De keren dat je een keer wat anders zegt of het niet sociaal wenselijke dan krijg je een hoop moraalridders over je heen. Dat is voor mij echt een rede om minder te reageren op sommige topics.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Marin ma 14 jan 2013 - 22:32

Paper Crown schreef:

Nee, maar je wordt zo snel op je vingers getikt hier. Ik denk dat namelijk véél meer mensen hun mond open willen trekken (in dit geval de vingers willen laten tikken) maar zich geremd voelen.

Wat zeg je dat leuk smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 22:34

Paper Crown schreef:
Elliot schreef:Ik vind het zo jammer dat de interactiviteit op het forum de laatste tijd steeds verder te zoeken is. Bijna in elk topic wordt amper op elkaar gereageerd, alleen op de openingspost.

Waarom is dit? Wil iedereen discussies uit de weg gaan? Het lijkt echt steeds erger te worden, zo jammer!

Nee, maar je wordt zo snel op je vingers getikt hier. Ik denk dat namelijk véél meer mensen hun mond open willen trekken (in dit geval de vingers willen laten tikken) maar zich geremd voelen.
Eens, eens, eens, EENS!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot ma 14 jan 2013 - 22:37

Ik ben het ook zo eens met jullie! Ik heb er vanaf nu echt schijt aan, tik me dan, als je kan! Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  sonly ma 14 jan 2013 - 23:11

+1
Ik voel me dan vaak ook niet zo uitgedaagd om te reageren. Ik heb dan niet het idee dat mijn mening gerespecteerd wordt. Mensen hoeven het niet met mij eens te zijn, maar ik vind het wel prettig om te merken dat mijn mening, wanneer die anders is, wel gerespecteerd word. Ik probeer dat bij andere meningen ook te doen.

Plus het feit dat wanneer je een spelfoutje maakte, daar gelijk een drama van wordt gemaakt van hier tot Tokyo. Ik ben nou eenmaal geen ster in spelling en het boeit me ook niet genoeg om hier wat aan te doen. Soms heb ik alleen daardoor al niet zo veel zin om te reageren.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 23:12

Mensen blijven dat inderdaad toch wel doen, maar dat mag :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot ma 14 jan 2013 - 23:15

Reva schreef:Mensen blijven dat inderdaad toch wel doen, maar dat mag Mag ik even klagen? 281626781

Ja want het is een forum dus iedereen mag haar mening geven. Vrijheid van meningsuiting staat in de grondwet. Blablabla! bounce Openbaar internet, geen dorpskroeg!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Punk'd ma 14 jan 2013 - 23:16

sonly schreef:+1
Ik voel me dan vaak ook niet zo uitgedaagd om te reageren. Ik heb dan niet het idee dat mijn mening gerespecteerd wordt. Mensen hoeven het niet met mij eens te zijn, maar ik vind het wel prettig om te merken dat mijn mening, wanneer die anders is, wel gerespecteerd word. Ik probeer dat bij andere meningen ook te doen.

Plus het feit dat wanneer je een spelfoutje maakte, daar gelijk een drama van wordt gemaakt van hier tot Tokyo. Ik ben nou eenmaal geen ster in spelling en het boeit me ook niet genoeg om hier wat aan te doen. Soms heb ik alleen daardoor al niet zo veel zin om te reageren.

haha dat vind ik ook zo onzinnig. Ik kan die mensen als bijna niet meer serieus nemen. Als je naast het verbeteren van de spelfout nou ook nog wat nuttigs komt melden, geen probleem. Maar soms is het echt alleen..

Wordt

Ik zit hier namelijk niet om heerlijke perfecte betogen te schrijven zonder enige spelfout.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Sea of Trees ma 14 jan 2013 - 23:18

Ik ben het wel met jullie eens! Ik zit ook te vaak op mijn tong te bijten lately...
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot ma 14 jan 2013 - 23:21

Bah, ja die spelfoutverbeteraars ben ik ook echt beu. Als je zo graag fouten wilt verbeteren wordt je maar lekker lerares!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 23:24

Ik maak bergen spelfouten, maar zolang er staat wat ik wil zeggen boeit het me geen *****. Heb geen zin om teksten te gaan ontleden op grammatica, ik zit niet op school.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Sea of Trees ma 14 jan 2013 - 23:25

Stofzuiger schreef:Ik maak bergen spelfouten, maar zolang er staat wat ik wil zeggen boeit het me geen *****. Heb geen zin om teksten te gaan ontleden op grammatica, ik zit niet op school.
Dat is me bij jou nog nooit opgevallen hoor, die bergen spelfouten.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 23:26

Sea of Trees schreef:
Stofzuiger schreef:Ik maak bergen spelfouten, maar zolang er staat wat ik wil zeggen boeit het me geen *****. Heb geen zin om teksten te gaan ontleden op grammatica, ik zit niet op school.
Dat is me bij jou nog nooit opgevallen hoor, die bergen spelfouten.
Ben slecht met d/t/dt en als/dan nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Susan ma 14 jan 2013 - 23:30

Paper Crown schreef:
Elliot schreef:Ik vind het zo jammer dat de interactiviteit op het forum de laatste tijd steeds verder te zoeken is. Bijna in elk topic wordt amper op elkaar gereageerd, alleen op de openingspost.

Waarom is dit? Wil iedereen discussies uit de weg gaan? Het lijkt echt steeds erger te worden, zo jammer!

Nee, maar je wordt zo snel op je vingers getikt hier. Ik denk dat namelijk véél meer mensen hun mond open willen trekken (in dit geval de vingers willen laten tikken) maar zich geremd voelen.

Interactiviteit houdt ook in dat mensen weer op jou kunnen reageren en dat ze het niet met je eens kunnen zijn. Het valt mij op het forum vaak op dat als je de eerste bent die tegengas geeft, dat als positief wordt gezien, maar als mensen daar weer tegengas op geven, dat wordt gezien als miepen/op de vingers tikken/vul maar in.

Ik denk trouwens dat het grotendeels te maken heeft met de topics die worden geopend, het zijn vaak vragen die niet echt uitnodigen tot een discussie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Elliot ma 14 jan 2013 - 23:32

Susan schreef:
Ik denk trouwens dat het grotendeels te maken heeft met de topics die worden geopend, het zijn vaak vragen die niet echt uitnodigen tot een discussie.

Dat denk ik ook, maar er is de laatste tijd ook nog amper iemand die een topic opent. Normaal was zeker de pijler algemeen amper bij te houden, en nu blijven we dagen in hetzelfde topic hangen, omdat er gewoon niets nieuws bijkomt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  SuperGrover di 15 jan 2013 - 5:04

Vragenlijstjes zijn ook heel slecht voor interactie. Ik denk dat het vooral daaraan ligt, en zeker niet aan taalpuristen. Als ik nu iemands spelling ga verbeteren, hebben we volgens mij namelijk pagina's aan interactie laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Cimic di 15 jan 2013 - 5:10

Niet zo gek met die grote rel van een tijd geleden. Het forum werd daarna een stuk rustiger en ik kreeg het idee dat discussies werden ingehouden. Van mij mag er gerust weer wat pit op dit forum komen.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Printje di 15 jan 2013 - 5:11

SuperGrover schreef:Vragenlijstjes zijn ook heel slecht voor interactie. Ik denk dat het vooral daaraan ligt, en zeker niet aan taalpuristen. Als ik nu iemands spelling ga verbeteren, hebben we volgens mij namelijk pagina's aan interactie laughcry

Dat denk ik idd ook, en dan vooral de wel leuk/ niet leuk lijstjes. Ook vind ik het jammer dat er een paar forumsters zijn die op handen gedragen lijken te worden, dat wekt denk ik ook irritaties op.

Spellingsfouten vallen mij ook op maar het is idd een forum en geen taaltest.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Marin di 15 jan 2013 - 5:12

Ik hoef niet zo nodig pit terug op het forum als dat betekent dat je te pas en te onpas mag zeggen wat je wilt.

Discussie is prima. Mensen bewust kwetsen niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Charles di 15 jan 2013 - 5:13

Nou zullen we dan met z'n allen maar afspreken dat we weer lekker onze monden gaan opentrekken?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 5:14

Aaaaaaah.

Mag ik even klagen? Mouth1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Susan di 15 jan 2013 - 5:15

Marin schreef:Ik hoef niet zo nodig pit terug op het forum als dat betekent dat je te pas en te onpas mag zeggen wat je wilt.

Discussie is prima. Mensen bewust kwetsen niet.

Hier ben ik het mee eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Cimic di 15 jan 2013 - 5:16

Marin schreef:Ik hoef niet zo nodig pit terug op het forum als dat betekent dat je te pas en te onpas mag zeggen wat je wilt.

Discussie is prima. Mensen bewust kwetsen niet.

Zo zie ik het forum pit geven ook niet. Maar dat hele mensen kwetsen gebeuren is ook langs mij heen gegaan.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik even klagen? Empty Re: Mag ik even klagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum