Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klagen, doe jij dat wel eens?

+12
Elliot
Raven
Livine
Mamsie
studiebol
Aimee
Susan
GeKKiE
Bazinga
Muus
June
Kowalski
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Klagen, doe jij dat wel eens? Empty Klagen, doe jij dat wel eens?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 6:39

Als je ergens aan het eten bent, en het smaakt niet, zeg je het dan? Of als je ergens slaapt, en je vindt iets niet goed aan de kamer, meld je dat dan? Stel, je doet boodschappen, en het klopt echt niet, zeg je dat?

Klagen jullie ergens over? Of laat je het meestal gewoon voor wat het is? En zo ja, voel jij je serieus genomen als je klaagt?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Klagen, doe jij dat wel eens? Empty Re: Klagen, doe jij dat wel eens?

Bericht  Kowalski ma 5 nov 2012 - 6:57

Jaa ik klaag zeker wel eens! Maar het is vooral dat ik het dan gewoon even kwijt wil en dan weer vrolijk verder ga. Ik blijf er niet over doorzeuren Klagen, doe jij dat wel eens? 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Susan ma 5 nov 2012 - 7:13

Dat laatste voorbeeld vind ik niet onder klagen vallen, maar gewoon aangeven dat het bedrag niet klopt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  June ma 5 nov 2012 - 7:24

Ja, ik zeg daar wel iets van. Als ik het niet doe, baal ik daar namelijk vaak wel van. Ik probeer het wel altijd positief te brengen. Veel dingen vind ik zelf niet zo'n probleem, maar vind ik wel belangrijk genoeg om te vertellen tegen een kok/hotelmanager zodat ze er wat mee kunnen doen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Muus ma 5 nov 2012 - 7:29

Ja hoor, vaak genoeg! Als ik ergens voor betaal wil ik ook dat de service goed is Wink

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 7:31

Nee, ik durf het vaak niet te zeggen. Als m'n kip rauw is bijvoorbeeld, wat een tijdje geleden nog zo was, dan meld ik dat niet. Stom maar ik vind het gewoon eng om te zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Muus ma 5 nov 2012 - 7:31

Nu moet ik er wel bij zeggen dat als ik uit eten ga en het eten niet lekker vind, ik er niet snel wat over zeg. Dat is immers persoonlijke smaak. Maar als het niet gaar/goed is of een verkeerde bestelling bezorgd wordt, dan zeg ik er zeker wat van.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 7:32

Ja, over het algemeen zeg ik het wel. Al ligt het natuurlijk een beetje aan de situatie op dat moment, maar het merendeel van de tijd maak ik wel melding.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga ma 5 nov 2012 - 7:36

Ja, als ik iets koop, een product of dienst en het is niet naar mijn wens, dan klaag ik. Soms is 't meer een mededeling, maar in 't algemeen, ben ik niet te beroerd om te klagen.

Hell, ik klaag zelfs over vriendinnen als ze stom doen, ik klaag over m'n ouders als ze me negeren, ik klaag over pijn in m'n rug als ik me niet lekker voel, ik klaag over de tvguide op tv als die niet klopt en ik klaag over 't weer.

Ik ben een Hollandse zeikerd, soit.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  GeKKiE ma 5 nov 2012 - 7:55

O ja, zeker als ik ergens voor betaald heb en het is niet goed, dan klaag ik wel.

Van de zomer 4 weken Amerika heb ik wel een aantal keren geklaagd bij de receptie van het hotel.
1 keer kwamen we een kamer binnen, was de kamer helemaal niet schoon gemaakt....
Bed was niet opgemaakt. Natuurlijk ga ik dan klagen!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Susan ma 5 nov 2012 - 8:01

Maar als je de verkeerde bestelling krijgt is het toch logisch dat je iets zegt? Je kan toch moeilijk dan maar het verkeerde houden?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 8:05

Bazinga schreef:Ja, als ik iets koop, een product of dienst en het is niet naar mijn wens, dan klaag ik. Soms is 't meer een mededeling, maar in 't algemeen, ben ik niet te beroerd om te klagen.

Hell, ik klaag zelfs over vriendinnen als ze stom doen, ik klaag over m'n ouders als ze me negeren, ik klaag over pijn in m'n rug als ik me niet lekker voel, ik klaag over de tvguide op tv als die niet klopt en ik klaag over 't weer.

Ik ben een Hollandse zeikerd, soit.
Hahaha so true Klagen, doe jij dat wel eens? 3079029344 kan me hier helemaal in vinden. Ik ben gewoon een klaagmiep.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 8:10

Jep, een beetje teveel zelfs laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 8:12

Joan schreef:Nee, ik durf het vaak niet te zeggen. Als m'n kip rauw is bijvoorbeeld, wat een tijdje geleden nog zo was, dan meld ik dat niet. Stom maar ik vind het gewoon eng om te zeggen.
Waarom zeg je dat niet? Je krijgt liever salmonellavergiftiging dan dat je zegt dat je kip rauw is? Nouja, ik weet ook wel dat je niet letterlijk salmonella wilt krijgen smile Maar je snapt wat ik bedoel smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 8:40

Carrie schreef:
Joan schreef:Nee, ik durf het vaak niet te zeggen. Als m'n kip rauw is bijvoorbeeld, wat een tijdje geleden nog zo was, dan meld ik dat niet. Stom maar ik vind het gewoon eng om te zeggen.
Waarom zeg je dat niet? Je krijgt liever salmonellavergiftiging dan dat je zegt dat je kip rauw is? Nouja, ik weet ook wel dat je niet letterlijk salmonella wilt krijgen smile Maar je snapt wat ik bedoel smile

Ik heb het niet opgegeten hoor. Er was meer voedsel. Ik weet niet, ik ben gewoon niet zo assertief daarin.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 8:46

Joan schreef:
Carrie schreef:

Ik heb het niet opgegeten hoor. Er was meer voedsel. Ik weet niet, ik ben gewoon niet zo assertief daarin.

Gelukkig, kan je heel ziek van worden, ik heb het eens gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 8:50

Ik heb er een sport van gemaakt om te 'klagen' als de prijs niet klopt. Moet zeggen dat ik er voorheen niets van durfde te zeggen, meestal omdat ik niet zeker wist of ik het wel goed had gezien. Maar wanneer echt elk duppie telt, word je daar vanzelf makkelijker in.

Voor de rest heb ik eens in de zoveel tijd een klaagdag. Klaag over alles wat los en vast zit. Tot ik besef dat ik mijn hele dag aan het verpesten ben met dergelijke gedachten/klaagmodus en dan is het eigenlijk ook snel over. Al blijft er zo'n onderbuikgevoel hangen, die wil blijven klagen.

Gast
Gast

Bericht  Aimee ma 5 nov 2012 - 8:51

Ik deed het nooit, maar ben het aan het leren laughcry Ik snij mezelf gewoon te vaak in de vingers door er niets van te zeggen als de prijs niet klopt, of als bijvoorbeeld een shirtje al stuk gaat na 1x dragen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  studiebol ma 5 nov 2012 - 8:59

Klagen over een product dat gewoon niet goed is of snel kapot ofzo, vind ik niet echt klagen maar meer voor je zelf opkomen? Maar goed dat ben ik aan het leren, heb laatst zelf schoenen terug gebracht die na 2x al stuk waren en ik werd heel vriendelijk geholpen dus dat is wel een stimulans om het nog een keer te doen mocht het voorkomen.

Verder klaag ik wel eens over dat het koud is ofzo, of over dat ik een lange vermoeiende dag heb gehad met zeur mensen Klagen, doe jij dat wel eens? 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Mamsie ma 5 nov 2012 - 9:21

Ooh ja wat dat soort dingen ben ik echt een zeikmuts. Ik zeg altijd eerlijk wat ik vind en als er iets niet klopt of wat dan ook dan zeg ik het. Tot grote ergernis van mijn vriend.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Livine ma 5 nov 2012 - 9:21

Ja, regelmatig bij H&M. Gaat zo weer een klacht die kant op. Wordt er echt schijtziek van..
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 9:23

Livine schreef:Ja, regelmatig bij H&M. Gaat zo weer een klacht die kant op. Wordt er echt schijtziek van..

Dank. Ik moet ze morgen inderdaad nog even bellen. Klagen, doe jij dat wel eens? 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 9:23

Als een product of dienst niet goed is, meld ik dat wel. Ik durf dat steeds beter.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 9:29

Grappig om te lezen Yes

Gast
Gast

Bericht  Raven ma 5 nov 2012 - 20:00

Ja zeker, als iets niet klopt met het eten of een kamer is echt smerig meld ik het wel.
Ik vind het eigenlijk ook niet echt klagen. Het is gewoon melding maken van iets wat niet goed is. En ik meld ook altijd de goede dingen.

Zo waren wij een keer ergens uit eten en de kip smaakte echt niet goed. Mijn man proeft en zegt nee die is slecht. Dus wij de serveerster geroepen. Begint zij een heel verhaal van ja dat hoort zo blablabla. (wij hebben hem laten staan, want dat verhaal was echt kul)

Later op die avond en nacht konden wij dus wel een paar keer naar de wc toe rennen. Dan klopt er echt iets niet meet het eten.
Dit was in een hotel en dat hebben we de volgende ochtend ook gemeld. Toen hoefde we dat gerecht niet af te rekenen.

Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: