Mag ik even klagen?
+30
Luce
Bazinga
June
Mermaid
Kowalski
Pien
Thunder
Amelie
Middleme
Lady Starstruck
Carra
Poubelle
loura
Taeda
Sneeuwvlok
mzcharlotte
Pommes
Antibes
Charles
Printje
Cimic
SuperGrover
Susan
Sea of Trees
Punk'd
sonly
Marin
silly-one
Paper Crown
Elliot
34 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mag ik even klagen?
Carra schreef:Poubelle schreef:Wordt een topic als dit niet een aantal keer per jaar geopend?
Ongeveer dezelfde dingen worden besproken, wat mensen openen een discussie-waardig topic, daar reageren niet veel mensen in, de topics bloeden dood en een paar maanden later wordt dit topic weer geopend.
Haha ja, en toch blijven we allemaal op het forum komen!
Ik heb ook niets te klagen!
Wat Elliot in een eerdere post zegt, dat de pijler algemeen eerder niet bij te houden was qua hoeveelheid die er werd gepost valt volgens mij ook heel erg mee.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
loura schreef:Ik denk dat er gewoon een zootje nieuwe mensen bij moet komen. Ff frissen wind erdoor, andere meningen.
Goed idee! Iedere forummer moet 5 personen die zij kent voor dit forum. Dan komen er misschien wel nieuwe leden bij.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Het valt mij vooral ook op dat mensen zich soms enorm aangevallen kunnen voelen als je juist wel een discussie probeert te ontketenen en daarbij juist bewúst op je manier van formuleren let, omdat je niemand aan wilt vallen. Dat vind ik dan wel jammer. Op die manier wordt discussiëren vrijwel onmogelijk.
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:loura schreef:Ik denk dat er gewoon een zootje nieuwe mensen bij moet komen. Ff frissen wind erdoor, andere meningen.
Goed idee! Iedere forummer moet 5 personen die zij kent voor dit forum. Dan komen er misschien wel nieuwe leden bij.
Ja en dan is vrijwel iedereen z'n anonimiteit kwijt.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
eens, ik wil geen vijf mensen die ik ken introduceren voor dit forum. Als men dat wel wilde was dat denk ik trouwens allang gebeurdPoubelle schreef:Lady Starstruck schreef:loura schreef:Ik denk dat er gewoon een zootje nieuwe mensen bij moet komen. Ff frissen wind erdoor, andere meningen.
Gast- Gast
Lennox schreef:eens, ik wil geen vijf mensen die ik ken introduceren voor dit forum. Als men dat wel wilde was dat denk ik trouwens allang gebeurdPoubelle schreef:Lady Starstruck schreef:loura schreef:Ik denk dat er gewoon een zootje nieuwe mensen bij moet komen. Ff frissen wind erdoor, andere meningen.
Eens, ik ben blij dat ik toch redelijk anoniem (als in: kleine kans om door mensen "uit mijn dagelijkse omgeving" herkent te worden. )
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Lennox schreef:eens, ik wil geen vijf mensen die ik ken introduceren voor dit forum. Als men dat wel wilde was dat denk ik trouwens allang gebeurdPoubelle schreef:Lady Starstruck schreef:loura schreef:Ik denk dat er gewoon een zootje nieuwe mensen bij moet komen. Ff frissen wind erdoor, andere meningen.
Daar had ik dan weer even niet aan gedacht. Wat Poubelle zegt dan!
Lady Starstruck- Ratel
Ik wil trouwens best 5 mensen introduceren hier. Ik zet bewust geen privé dingen op dit forum neer. Maar ik snap wel dat andere dit liever niet doen!
Lady Starstruck- Ratel
Hoi! Nou ik ben nieuw, het stomme is dat ik nu gewoon even niets weet te bedenken om als topic te openen, moet er ook wel in komen denk ik.
Ik zou het wel leuk vinden om in discussies te reageren
Amelie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 15-01-13
Amelie schreef:Hoi! Nou ik ben nieuw, het stomme is dat ik nu gewoon even niets weet te bedenken om als topic te openen, moet er ook wel in komen denk ik.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Amelie schreef:Hoi! Nou ik ben nieuw, het stomme is dat ik nu gewoon even niets weet te bedenken om als topic te openen, moet er ook wel in komen denk ik.
jeeejj ik voel mij zo in ieder geval wel welkom!
Amelie- Fluisteraar
Reva schreef:Ik wil graag klagen..
Mijn verwarming is stuk
Nou, dan zou ik je gebreide onderbroek even uit het stof trekken.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Amelie schreef:Stofzuiger schreef:Amelie schreef:Hoi! Nou ik ben nieuw, het stomme is dat ik nu gewoon even niets weet te bedenken om als topic te openen, moet er ook wel in komen denk ik.
jeeejj ik voel mij zo in ieder geval wel welkom!
Kijk dat is er alweer 1! Welkom!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Rataplan schreef:Reva schreef:Ik wil graag klagen..
Mijn verwarming is stuk
Ik bevries echt
Gast- Gast
Reva schreef:Rataplan schreef:Reva schreef:Ik wil graag klagen..
Mijn verwarming is stuk
Ik bevries echt
Dat geloof ik ook nog wel! Komt er nog een monteur?
Thunder- Kletskop
Morgenavond pas Belachelijk!Rataplan schreef:Reva schreef:Rataplan schreef:Reva schreef:Ik wil graag klagen..
Mijn verwarming is stuk
Ik bevries echt
Gast- Gast
Rataplan schreef:Reva schreef:Rataplan schreef:Reva schreef:Ik wil graag klagen..
Mijn verwarming is stuk
Ik bevries echt
Moet gelijk aan iets stoms denken, mijn moeder vertelde wel eens dat ze vroeger een gebreid badpak had, ieeeuww leek mij zo akelig. maar goed, gaat natuurlijk nergens over. Het is nu echt niet tof wanneer je verwarming het niet doet, ik zou in bed gaan liggen met allemaal laagjes aan.
Amelie- Fluisteraar
Ik vind het heel erg irritant dat als bepaalde mensen iets plaatsen iedereen er in mee gaat, terwijl ik een hele tijd daarvoor zo'n zelfde iets plaatste en ik van iedereen tegengas kreeg!! Ik wil niet in details treden want dat vind ik persoonlijk niet nodig maar 1 lijn zou toch wel fijn zijn... En dat heeft naar mijn idee niks te maken met vriendjespolitiek o.i.d.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ik vind het heel erg irritant dat als bepaalde mensen iets plaatsen iedereen er in mee gaat, terwijl ik een hele tijd daarvoor zo'n zelfde iets plaatste en ik van iedereen tegengas kreeg!! Ik wil niet in details treden want dat vind ik persoonlijk niet nodig maar 1 lijn zou toch wel fijn zijn... En dat heeft naar mijn idee niks te maken met vriendjespolitiek o.i.d.
Dat lijkt mij ook wel vervelend. Heb je dan niet het idee dat je in zo'n topic gewoon even moet reageren met de opmerkingen die jij toen hebt gehad en met de vraag waarom er nu anders naar gekeken wordt, gewoon inhoudelijk gezien, wat was er toen anders in jouw situatie vergeleken met deze situatie.
Amelie- Fluisteraar
Reva schreef:Morgenavond pas Belachelijk!Rataplan schreef:Reva schreef:Rataplan schreef:Reva schreef:
Dat vind ik idd ook raar... Ik hoop dat je het niet te koud krijgt.
Thunder- Kletskop
Kan best zijn dat er gewoon verschillende mensen reageerden of dat jij het gewoon anders verwoord hebt dan de ander. Je kan moeilijk zeggen dat we hier maar allanaal één lijn in onze meningen moeten hebbenPien schreef:Ik vind het heel erg irritant dat als bepaalde mensen iets plaatsen iedereen er in mee gaat, terwijl ik een hele tijd daarvoor zo'n zelfde iets plaatste en ik van iedereen tegengas kreeg!! Ik wil niet in details treden want dat vind ik persoonlijk niet nodig maar 1 lijn zou toch wel fijn zijn... En dat heeft naar mijn idee niks te maken met vriendjespolitiek o.i.d.
Gast- Gast
Heel veel warme chocolademelk drinken! Of wijn
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Heel veel warme chocolademelk drinken! Of wijn
Bedenk mij net dat ik een pak choco in de koelkast heb staan, ik heb het koud dus ga nu snel even een mok warm maken Bedankt voor de tip:cheers:
Amelie- Fluisteraar
Amelie schreef:Kowalski schreef:Heel veel warme chocolademelk drinken! Of wijn
Bedenk mij net dat ik een pak choco in de koelkast heb staan, ik heb het koud dus ga nu snel even een mok warm maken Bedankt voor de tip:cheers:
Blijkbaar reageerde ik heel enthousiast toen ik deze tip kreeg, zegt mijn vriend: wat, hebben we iets gewonnen of zo? Tja, je kunt maar blij zijn met een beker chocolademelk
Amelie- Fluisteraar
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: