Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust

+36
Puggle
Linda
Snoes
Aggi
PapillonRose
Amber-
_Lana_
Jade
kwak
Blue flower
yes1984
Viva
Jasmine
Highway
Filoria
Zenna
Teddyaapje
bolus26
Nana
Dimphna
LDJ
Susan
Stuiterbal
mickey
TukTuk
CCC
Purpleflower
Clapperdie
Shopaholic
mauwmauw
Tiara
Printje
Darius
MamaDaan
Floor
Kruidkoek
40 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust - Pagina 3 Empty Re: Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust

Bericht  Jade di 15 jan 2013 - 4:29

Heel erg veel succes! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling zult hebben!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust - Pagina 3 Empty Re: Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust

Bericht  Dimphna di 15 jan 2013 - 4:41

Heel veel succes!!
Dimphna
Dimphna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11

Bericht  _Lana_ di 15 jan 2013 - 4:49

Heel erg veel succes!! Spannend!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Amber- di 15 jan 2013 - 5:18

Succes!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Clapperdie di 15 jan 2013 - 7:16

Susan schreef:
Clapperdie schreef:
mauwmauw schreef:

ik weet niet of je het verhaal van het inleiden ook wilt horen?dat was niet zo'n succes bij mij namelijk.

Fijn zo'n opmerking voor iemand die misschien wel ingeleid wordt...

Ze vraagt zelf om ervaringen, ik kan me voorstellen dat als je een ervaring hebt die niet zo gunstig is, je even vraagt of diegene die ervaring wil horen of niet. Ik zie niet echt in wat er mis is met die opmerking.

Er wordt een topic geopend door iemand die al erg ongerust is. Dan ga je toch niet een opmerking plaatsen waardoor ze misschien nog ongeruster wordt? Natuurlijk kan een inleiding tegen vallen maar dat kan een gewone bevalling ook. Het kan beide ook gewoon goed gaan.

In deze situatie vond ik de opmerking niet gepast.

Edit: veel succes!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  PapillonRose di 15 jan 2013 - 7:20

Succes en sterkte!!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Aggi di 15 jan 2013 - 9:54

Kruidkoek schreef:Even een update vanaf mobiel in het ziekenhuis.,
Vanmorgen,door verloskundige gebeld dat de gynaecoloog mij om 10 uur wilde zien.
Bloedgeprikt, urine onderzoek, ctg, echo, bloeddruk meten en overleg tussen gyn en verloskundige kwamen uit op opname en inleiden van bevalling. Ik verlies erg veel eiwit in urine, heb hoge bloeddruk en koorts.
Mijn vriend was vanmorgen aan het werk, ik ben net opgenomen en zodra hij er is gaan ze de ballon plaatsen in baarmoedermond te primen, die zit nog potdicht.
Ik ben er een beetje door overdonderd.....

Succes heb ook een ballon gehad, deze had direct effect en had al vrij snel weeen nachtje moeten blijven en de volgende dag 3 cm onstluiting, om 7.00 op de verloskamer en om 18.41 mijn zoon in mijn armen. Ook ingeleid. Ik vond het wel pittig maarja... had de gehele bevalling zowat een weeenstorm... wil je succes wensen.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Snoes di 15 jan 2013 - 10:00

Veel succes!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Linda di 15 jan 2013 - 10:03

Succes!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle di 15 jan 2013 - 10:09

Veel succes! Hopelijk gaat alles voorspoedig en kun je je kleintje snel in je armen nemen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Pien di 15 jan 2013 - 10:13

Ook ik heb een ballon gehad, en ben uiteindelijk ingeleid toen ik voldoende ontsluiting had met infuus. Om kwart voor 8 is het infuus gestart, om 17:55 ben ik bevallen...

Een volgende keer teken ik graag weer voor zo'n bevalling!! Heel veel succes in ieder geval...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Bruintje Beer di 15 jan 2013 - 10:19

Succes!!
Ik ben ook ingeleid maar had al voldoende ontsluiting en dus geen ballon. Maar mijn zoontje was er binnen 4,5 uur.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  L!ND@ di 15 jan 2013 - 11:06

Ik ben ook ingeleid i.v.m. een onderdruk van 120. Kreeg ook medicatie om de bloeddruk te laten zetten, verder was alles nog in orde. Ik werd geprimed d.m.v. tabletjes en toen ze me om 18.00 nog een dosis wilden geven was dat al niet meer nodig, ik had 3cm ontsluiting. Dit heeft 's nachts niet doorgezet. 's Ochtends om 7.00 zijn mijn vliezen doorgeprikt en is het infuus aangesloten. Om 14.15 uur was ze er al. Het is qua pijn echt reuze meegevallen. Heb geen pijnstilling hoeven gebruiken, want ik was al high van mijn eigen stuff Wink Heel veel succes!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Flower_L di 15 jan 2013 - 11:13

Hier zat alles in ochtend nog diep en dicht, mond was al wel week.
Veter paar u gehad en toen die uitviel bij plassen begon het feest! S avonds bevallen.

Succes!!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Aggi do 17 jan 2013 - 8:13

Hoe is het nu met je ?

Ben je al bevallen ?
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 8:17

Aggi schreef:Hoe is het nu met je ?

Ben je al bevallen ?

Ja daar was ik ook benieuwd naar!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: