Ongerust
+4
Razz
Filoria
Pink!
Laurientje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ongerust
Ik ben best ongerust en vind het moeilijk om me niet druk te maken. Onze dochter heeft een trechtersborstje. Ze had gisteravond een onregelmatige ademhaling, ze is verkouden en hoest soms tot kokhalzend aan toe. Ze klinkt ook heel vol.
Het liefste ga ik naar de dokter, maar dat durf ik niet omdat het zo´n onaardige man is. Waardoor ik erg twijfel om wel of niet te gaan. Klinkt misschien overdreven maar ben soms bang dat ze stikt, of wel echt stopt met ademhalen. Omdat ze soms best lange adempauzes heeft als ze slaapt.
Ze heeft gister veel geslapen, en iets minder gedronken. Maar verder drinkt ze wel goed, is vrolijk, poept en plast goed..
Het liefste ga ik naar de dokter, maar dat durf ik niet omdat het zo´n onaardige man is. Waardoor ik erg twijfel om wel of niet te gaan. Klinkt misschien overdreven maar ben soms bang dat ze stikt, of wel echt stopt met ademhalen. Omdat ze soms best lange adempauzes heeft als ze slaapt.
Ze heeft gister veel geslapen, en iets minder gedronken. Maar verder drinkt ze wel goed, is vrolijk, poept en plast goed..
Gast- Gast
Re: Ongerust
Als het karakter van je eigen huisarts je tegenhoud om te gaan zou ik opzoek gaan naar een andere huisarts...
verder zou ik hiermee langsgaan, ook omdat je zelf ongerust bent.
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik zou toch ff laten kijken bij de HA.
En opzoek naar een andere, want t is niet de bedoeling dat je niet naar de HA wilt omdat hij onaardig is.
En opzoek naar een andere, want t is niet de bedoeling dat je niet naar de HA wilt omdat hij onaardig is.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Kun je naar een andere dokter?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik wil ook een andere huisarts. Had al wat gebeld, maar die nemen geen nieuwe patienten meer aan. Zal straks nog eens kijken welke huisartsen er hier zijn. Ik geloof de huisarts ook niet als hij zegt dat er niks is.
Gast- Gast
Sorry maar ik zou me er toch overheen zetten dat je dokter een onaardig iemand is. Hij is dokter en hij is 'verplicht' om iemand te helpen. En ik weet niet in hoeverre hij onaardig is maar met een grotere mond van jezelf kom je best ver en je moet jezelf absoluut niet laten afschepen oid. De gezondheid van m'n kind is toch echt veel te belangrijk en ik zou echt lak hebben aan zijn onaardige gedrag op dat moment.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Hij is gewoon een zak. Hij scheept me wel steeds af, geeft weinig informatie. Ik vertrouw hem gewoon niet meer.
Ik ga nu de andere huisartsen bij langs bellen om te kijken of ik over kan stappen en ga dan meteen langs.
Ik ga nu de andere huisartsen bij langs bellen om te kijken of ik over kan stappen en ga dan meteen langs.
Gast- Gast
Als ik dit zo lees zou ik idd zeker op zoek gaan naar een andere huisarts. En ook gelijk een klacht indienen.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik kan me straks inschrijven bij een nieuwe huisarts. Ze zei wel dat ik dan vandaag nog bij mijn eigen huisarts langs moest. Met mijn zoontje ben ik vaak langs geweest, en altijd met een neusspray naar huis gestuurd. Toen kwam ik een keer bij een vervangende arts, kreeg ik meteen een verwijzing voor de kno. Toen zijn vrij snel zijn amandelen eruit gehaald en kreeg hij buisjes in zijn oren.
Gast- Gast
Laurientje schreef:Als het karakter van je eigen huisarts je tegenhoud om te gaan zou ik opzoek gaan naar een andere huisarts...
+1
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe oud is je dochter? Je had toch pas een zoon gekregen? Of haal ik wat doorelkaar?
Ik zou het ook zeker niet af laten hangen of je iemand dan wel of niet mag. En als je hem echt zo erg vreselijk vind had ik denk ik al lang een andere gezocht. Niet af wachten tot zulke dingen voor bij komen.
Ik zou het ook zeker niet af laten hangen of je iemand dan wel of niet mag. En als je hem echt zo erg vreselijk vind had ik denk ik al lang een andere gezocht. Niet af wachten tot zulke dingen voor bij komen.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Mijn dochter is 3 maanden. Ik ben naar de huisarts toe geweest. Hij heeft naar de longen geluisterd en dat was in orde. Hij zei dat mijn ongerustheid-angst de situatie niet goed doet.
Ik heb ons ingeschreven bij een andere huisarts.
Ik heb ons ingeschreven bij een andere huisarts.
Gast- Gast
Gewoon morgen een afspraak maken bij die andere huisarts
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Nou, inderdaad! En desnoods even inlichtingen vragen direct bij het ziekenhuis of de HAP. Morgen gelijk naar die andere huisarts toe. En opkomen voor je kind, jij bent de enige die dat kan.
Wij hebben trouwens een sensormatje van Nannycare, als je kind 20 seconden of langer geen adem haalt, dan gaat het alarm af. Ik weet niet of jou dat JUIST helpt bij minder bezorgd worden, of andersom, maar dan weet je iig dat het bestaat. Bij ons werd hij volledig vergoed.
Wij hebben trouwens een sensormatje van Nannycare, als je kind 20 seconden of langer geen adem haalt, dan gaat het alarm af. Ik weet niet of jou dat JUIST helpt bij minder bezorgd worden, of andersom, maar dan weet je iig dat het bestaat. Bij ons werd hij volledig vergoed.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Ongerust
» Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust
» Beetje ongerust (nu niet meer!)
» Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust
» Op de poot van de kat gaan staan... Ongerust maken?
» Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust
» Beetje ongerust (nu niet meer!)
» Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust
» Op de poot van de kat gaan staan... Ongerust maken?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: