Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust
+36
Puggle
Linda
Snoes
Aggi
PapillonRose
Amber-
_Lana_
Jade
kwak
Blue flower
yes1984
Viva
Jasmine
Highway
Filoria
Zenna
Teddyaapje
bolus26
Nana
Dimphna
LDJ
Susan
Stuiterbal
mickey
TukTuk
CCC
Purpleflower
Clapperdie
Shopaholic
mauwmauw
Tiara
Printje
Darius
MamaDaan
Floor
Kruidkoek
40 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust
Kruidkoek, ik voelde me inderdaad niet lekker. Maar ik kon het niet plaatsen op dat moment als vergiftiging. Had wel wat hoofdpijn, maar niet overdreven veel. Ik dacht gewoon dat ik niet lekker was, omdat ik zolang zwanger was en slecht sliep.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Kruidkoek: Ik heb ook een vergiftiging gehad en ben toen ook ervoor opgenomen met een geplande inleiding de maandag na het weekend. (vrijdag opgenomen) Mijn onderdruk was gestegen naar 103. Ik had hoofdpijn, een band gevoel om mijn buik en voelde me aardig beroerd. Maar de dagen ervoor had ik dat niet, alleen hoofdpijn. Puur dat mijn bloed niet goed was, kwamen ze erachter dat ik een vergiftiging had.
Laat het op je af komen en houd jezelf in de gaten. Als je je slechter gaat voelen trek dan meteen aan de bel en blijf er niet mee rond lopen. Mocht het een vergiftiging zijn is een inleiding de beste optie voor jou en je kindje.
Hopelijk weet je morgen meer.
Succes
Laat het op je af komen en houd jezelf in de gaten. Als je je slechter gaat voelen trek dan meteen aan de bel en blijf er niet mee rond lopen. Mocht het een vergiftiging zijn is een inleiding de beste optie voor jou en je kindje.
Hopelijk weet je morgen meer.
Succes
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Clapperdie schreef:mauwmauw schreef:
ik weet niet of je het verhaal van het inleiden ook wilt horen?dat was niet zo'n succes bij mij namelijk.
Fijn zo'n opmerking voor iemand die misschien wel ingeleid wordt...
Ze vraagt zelf om ervaringen, ik kan me voorstellen dat als je een ervaring hebt die niet zo gunstig is, je even vraagt of diegene die ervaring wil horen of niet. Ik zie niet echt in wat er mis is met die opmerking.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Clapperdie schreef:mauwmauw schreef:
ik weet niet of je het verhaal van het inleiden ook wilt horen?dat was niet zo'n succes bij mij namelijk.
Fijn zo'n opmerking voor iemand die misschien wel ingeleid wordt...
Ze vraagt zelf om ervaringen, ik kan me voorstellen dat als je een ervaring hebt die niet zo gunstig is, je even vraagt of diegene die ervaring wil horen of niet. Ik zie niet echt in wat er mis is met die opmerking.
he he eindelijk iemand die me begrijpt.thanks.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wat vervelend kruidkoek.
Je klachten herken ik niet, maar het inleiden wel en mij is het 100% meegevallen!!
De weeën waren heftig, maar te doen op zich. Ik ben in 5 uur bevallen en geen knip, tang oid nodig gehad. Een positieve ervaring dus wat inleiden betreft!
Sterkte voor morgen. Ik hoop voor je dat de uitslag meevalt en dat je natuurlijk kunt bevallen.
Je klachten herken ik niet, maar het inleiden wel en mij is het 100% meegevallen!!
De weeën waren heftig, maar te doen op zich. Ik ben in 5 uur bevallen en geen knip, tang oid nodig gehad. Een positieve ervaring dus wat inleiden betreft!
Sterkte voor morgen. Ik hoop voor je dat de uitslag meevalt en dat je natuurlijk kunt bevallen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik voelde me al dagen niet lekker en werd steeds erger.
Moe, hoofdpijn, sterretjes zien, misselijk, extreem vocht vast houden, band om me buik en hoofd gevoel.
Vanaf dat ik donderdag op werd genomen werd ik elk uur zieker.
Kon geen licht en geluid verdragen( tot 2 dagen na bevalling)
Ik werd aan magnesium infuus gelegd, in een kamer met 1 klein lampje.
Catherther en verplichte rust. Niet lezen, geen tv, niet bellen, alleen man mocht bij me zijn.
Na start inleiden zaterdag ochtend, ben ik 12 uur later bevallen met een ruggeprik.
Ik had pre-eclampsie
Mijn advies, luister naar je lichaam. En geef heeeeel duidelijk aan wat je voelt, en hoe je je er bij voelt. Succes en sterkte.
Neem morgen voor de zekerheid je ziekenhuis tas mee.
En stop er een kladblok in, ik vond het fijn om op te schrijven wat ze deden en zeiden, heb dit nog vaak terug gelezen.
Moe, hoofdpijn, sterretjes zien, misselijk, extreem vocht vast houden, band om me buik en hoofd gevoel.
Vanaf dat ik donderdag op werd genomen werd ik elk uur zieker.
Kon geen licht en geluid verdragen( tot 2 dagen na bevalling)
Ik werd aan magnesium infuus gelegd, in een kamer met 1 klein lampje.
Catherther en verplichte rust. Niet lezen, geen tv, niet bellen, alleen man mocht bij me zijn.
Na start inleiden zaterdag ochtend, ben ik 12 uur later bevallen met een ruggeprik.
Ik had pre-eclampsie
Mijn advies, luister naar je lichaam. En geef heeeeel duidelijk aan wat je voelt, en hoe je je er bij voelt. Succes en sterkte.
Neem morgen voor de zekerheid je ziekenhuis tas mee.
En stop er een kladblok in, ik vond het fijn om op te schrijven wat ze deden en zeiden, heb dit nog vaak terug gelezen.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Bij mij ging de bloeddruk ook omhoog rond de 38 weken, bij 38.2 op controle geweest en moest met 38.4 weer terugkomen. Bloeddruk was weer gestegen, ze had de gyn gebeld en daar moest ik de volgende dag komen.
Bloeddruk was toen weer gestegen, ook al een tijd last van hoofdpijn en had eiwit in me urine. Bloed was nog wel goed maar de gyn wilde geen risico lopen en wilde me inleiden de volgende dag.
Volgende dus ingeleid met 38.6 weken en die dag ook bevallen. Weet niet hoe het is om te bevallen zonder inleiding maar het was me allemaal meegevallen.
Goed naar je lichaam luisteren!! Heel veel succes en hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid!
Bloeddruk was toen weer gestegen, ook al een tijd last van hoofdpijn en had eiwit in me urine. Bloed was nog wel goed maar de gyn wilde geen risico lopen en wilde me inleiden de volgende dag.
Volgende dus ingeleid met 38.6 weken en die dag ook bevallen. Weet niet hoe het is om te bevallen zonder inleiding maar het was me allemaal meegevallen.
Goed naar je lichaam luisteren!! Heel veel succes en hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid!
Dimphna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Ik ben ook ingeleid vanwege hoge bloeddruk. Door middel van primen. Ik heb drie tabletjes gehad en 's nachts om 0.00u braken mijn vliezen en om 05.55u was onze zoon er al.
Ging allemaal heel snel en ik vond het inleiden op zich heel erg meevallen.
Ging allemaal heel snel en ik vond het inleiden op zich heel erg meevallen.
Gast- Gast
Printje schreef:Ik heb geen ervaring met zwangerschapsvergiftiging maar wat ik er idd over hoor ben je dan echt wel heel ziek, ik denk ook niet dat de vk je dan nog had laten doorlopen. Maar goed ik heb er geen ervaring mee verder.
Ik heb ook vergiftiging gehad maar voelde me nog kiplekker. Mijn bevalling is vlot gegaan maar opgewekte weeën vond ik flink pijnlijker dan echte weeën.
Succes en snap je teleurstelling heel goed!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik had een bloeddruk van 170/120 en werd opgenomen,ook vergiftiging, ik voelde me niet ziek.
Kreeg gelijk medicatie voor mn bloeddruj
Omdat mn bloedwaardes nog redelijk goed waren, werd ik rustig met tabletjes ingeleid. Onverwachts snel nam mn lijf t over en ben ik zonder infuus oid in 2,5 uur bevallen. De bevalling ging goed.
Ik ben op maandagavond opkenomen, dinsdagnacht bevallen en donderdag mocht ik naar huis.wel moest ik nog wekelijks naar de huisarts om bloeddrukpillen afte bouwen.
Ik schrok best toen ik ineens opgenomen werd.(ik was bijna 37 weken)
Ze vertelden in t ziekenhuis dat rond de 40 weken t vaker voirkomt maar dat dat niet altijd gemerkt word omdat je dan meestal "gewoon" canzelf bevalt.
Sterkte ermee!
Kreeg gelijk medicatie voor mn bloeddruj
Omdat mn bloedwaardes nog redelijk goed waren, werd ik rustig met tabletjes ingeleid. Onverwachts snel nam mn lijf t over en ben ik zonder infuus oid in 2,5 uur bevallen. De bevalling ging goed.
Ik ben op maandagavond opkenomen, dinsdagnacht bevallen en donderdag mocht ik naar huis.wel moest ik nog wekelijks naar de huisarts om bloeddrukpillen afte bouwen.
Ik schrok best toen ik ineens opgenomen werd.(ik was bijna 37 weken)
Ze vertelden in t ziekenhuis dat rond de 40 weken t vaker voirkomt maar dat dat niet altijd gemerkt word omdat je dan meestal "gewoon" canzelf bevalt.
Sterkte ermee!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Even een update vanaf mobiel in het ziekenhuis.,
Vanmorgen,door verloskundige gebeld dat de gynaecoloog mij om 10 uur wilde zien.
Bloedgeprikt, urine onderzoek, ctg, echo, bloeddruk meten en overleg tussen gyn en verloskundige kwamen uit op opname en inleiden van bevalling. Ik verlies erg veel eiwit in urine, heb hoge bloeddruk en koorts.
Mijn vriend was vanmorgen aan het werk, ik ben net opgenomen en zodra hij er is gaan ze de ballon plaatsen in baarmoedermond te primen, die zit nog potdicht.
Ik ben er een beetje door overdonderd.....
Vanmorgen,door verloskundige gebeld dat de gynaecoloog mij om 10 uur wilde zien.
Bloedgeprikt, urine onderzoek, ctg, echo, bloeddruk meten en overleg tussen gyn en verloskundige kwamen uit op opname en inleiden van bevalling. Ik verlies erg veel eiwit in urine, heb hoge bloeddruk en koorts.
Mijn vriend was vanmorgen aan het werk, ik ben net opgenomen en zodra hij er is gaan ze de ballon plaatsen in baarmoedermond te primen, die zit nog potdicht.
Ik ben er een beetje door overdonderd.....
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Succes!!
Geloof mij.. Nu inleiden is beter dan wachten tot jij zieker word..
Geloof mij.. Nu inleiden is beter dan wachten tot jij zieker word..
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Heel veel succes, hopelijk vordert de uitsluiting bij je (bij mij duurde t 5 dgn mbv gel) en heb je snel je kindje in je armen!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Heel veel succes kruidkoek!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Heel veel sterkte! Ik wens je een mooie bevalling en een gezond kindje toe Hopelijk valt het allemaal mee! Kan me voorstellen dat je overdonderd bent.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Succes Kruidkoek! Hopelijk gaat alles vlot en voorspoedig.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Succes!
Hoop dat het inleiden je een beetje meevalt! Het duurt nu in elk geval niet lang meer voordat je je kleintje in je armen hebt.
Hoop dat het inleiden je een beetje meevalt! Het duurt nu in elk geval niet lang meer voordat je je kleintje in je armen hebt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Logisch dat je overdonderd bent!!
Heel veel succes en sterkte, dat je maar snel mag bevallen en weer mag opknappen.
Heel veel succes en sterkte, dat je maar snel mag bevallen en weer mag opknappen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Heel veel succes!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Snap dat je overdonderd ben zeg!! Heel veel sterkte en succes!!
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Heel veel succes.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Bedankt allemaal.
Ballon is geplaatst, ik dacht dat t echt zeer zou doen maar viel me ontzettend mee.
Net ook weer CTG gehad en met baby gaat t nog goed.
Vriend is hier nu ook sinds 13.30, die na blijven zolang hij wil.
Ben benieuwd hoe lang t duurt voordat er iets gaat gebeuren.
Ballon is geplaatst, ik dacht dat t echt zeer zou doen maar viel me ontzettend mee.
Net ook weer CTG gehad en met baby gaat t nog goed.
Vriend is hier nu ook sinds 13.30, die na blijven zolang hij wil.
Ben benieuwd hoe lang t duurt voordat er iets gaat gebeuren.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Heel veel succes, je hebt bijna je kindje in je armen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
succes!!
komt vast helemaal goed en je word goed in de gaten gehouden! Nog even en je hebt je kindje in je armen!
komt vast helemaal goed en je word goed in de gaten gehouden! Nog even en je hebt je kindje in je armen!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ongerust
» Ongerust
» Je verloskundige
» Je vriend/man en verloskundige...
» Eerste afspraak verloskundige
» Ongerust