Eerste afspraak verloskundige
+8
Puzzle
Darius
Sneeuwvlok
Ugly Betty
vlinder-19
Fiwen
slaatje
Muppetje
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Eerste afspraak verloskundige
Vandaag mag ik voor het eerst gewoon naar de verloskundige, heb er zin in
Wat gaan ze allemaal doen en vragen, wat moet ik verwachten?
Wat gaan ze allemaal doen en vragen, wat moet ik verwachten?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Eerste afspraak verloskundige
Kan er natuurlijk geen antwoord op geven, maar wilde je wel even veel plezier wensen. Hoe laat heb je de afspraak?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
10.40.. En dankje!
Muppetje- Ratel
Je krijgt een intakegesprek en ze noteren je gegevens en medische achtergrond etc. En het allerleukste: de echo!
Veel succes!
Veel succes!
Gast- Gast
Je krijgt niet altijd een echo hoor. Er zijn genoeg praktijken die geen echo's maken maar je doorsturen naar het ziekenhuis of een echo centrum. Verder krijg je een flinke hoeveelheid vragen over jouw gezondheid, de familie, je partner, je cyclus en je algemene gegevens. Informatie over voeding, info over testen die je kunt laten doen en je zult bloed moeten laten prikken en dan de afspraak voor een echo en een nieuwe afspraak bij de praktijk. Reken erop dat je toch zeker wel 30 tot 40 minuten binnen bent. Veel succes en veel plezier.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik heb al twee echo's gehad hoor
Muppetje- Ratel
Heb jij die echo's in het ziekenhuis gehad? Ik moet volgende week ook eerst naar de gyn, nu twijfel ik of ik toch niet alvast ook een afspraak moet maken bij de vk, want ik hoef waarschijnlijk toch maar 1x naar de gyn... En als ik pas na de echo in het ziekenhuis bel dan is het nog zo kort dag om de afspraak te maken ( ook met het ook op keuze in tijdstippen en dagen etc )
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Wij hebben donderdag de 1e afspraak. Een vriendin vertelde dat ze gaan vragen of je borst/flesvoeding wil gaan geven, of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen, medische achtergrond van familie, welke prenatale onderzoeken je wel en niet wil laten doen e.d.
Veel plezier!
Veel plezier!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Er word inderdaad vanalles uitgevraagd over de medische geschiedenis van jouw partner, je familie en van jou. Daarnaast vragen over je menstruele cyclus, over eerdere zwangerschappen. Daarnaast krijg je bijvoorbeeld informatie over voeding, prenatale diagnostiek. En afhankelijk van de praktijk zal er misschien bloed geprikt worden.
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Ik heb twee weken geleden de intake gehad en vanmiddag de termijnecho.
Je krijgt bij de intake iig een heleboel vragen over je gezondheid, eventuele erfelijke aandoeningen in de familie, borst of flesvoeding en daarnaast kreeg ik ook nog een koffertje mee van babybladen of zoiets met heel veel reclame erin.
Je krijgt ook een bloedprikformulier mee.
Je krijgt bij de intake iig een heleboel vragen over je gezondheid, eventuele erfelijke aandoeningen in de familie, borst of flesvoeding en daarnaast kreeg ik ook nog een koffertje mee van babybladen of zoiets met heel veel reclame erin.
Je krijgt ook een bloedprikformulier mee.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Heb ook geen antwoord erop, maar wel veel plezier & succes!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
vlinder-19 schreef:Heb jij die echo's in het ziekenhuis gehad? Ik moet volgende week ook eerst naar de gyn, nu twijfel ik of ik toch niet alvast ook een afspraak moet maken bij de vk, want ik hoef waarschijnlijk toch maar 1x naar de gyn... En als ik pas na de echo in het ziekenhuis bel dan is het nog zo kort dag om de afspraak te maken ( ook met het ook op keuze in tijdstippen en dagen etc )
Ik heb de echo's inderdaad in het ziekenhuis, na elke echo had ik een afspraak met de gyn. Woensdag laatste echo gehad en ontslagen uit het ziekenhuis, gelijk eerste afspraak gemaakt en kan nu dus terecht...
Muppetje- Ratel
Helaas heb ik er geen ervaring mee, maar heel succes en plezier zo
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Fiwen schreef:Je krijgt niet altijd een echo hoor. Er zijn genoeg praktijken die geen echo's maken maar je doorsturen naar het ziekenhuis of een echo centrum. Verder krijg je een flinke hoeveelheid vragen over jouw gezondheid, de familie, je partner, je cyclus en je algemene gegevens. Informatie over voeding, info over testen die je kunt laten doen en je zult bloed moeten laten prikken en dan de afspraak voor een echo en een nieuwe afspraak bij de praktijk. Reken erop dat je toch zeker wel 30 tot 40 minuten binnen bent. Veel succes en veel plezier.
Klopt, mijn vk heeft nog nooit een echo bij mij gemaakt, daarvoor moest ik naar het ziekenhuis.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik vond het echt totaal niet boeiend, weer n illusie armer, haha.
Heb wel een schattig logeer koffertje gehad met vanalles erin, had alleen geen tijd om te kijken, moest de trein halen, verrassing voor als ik thuis ben...
Heb wel een schattig logeer koffertje gehad met vanalles erin, had alleen geen tijd om te kijken, moest de trein halen, verrassing voor als ik thuis ben...
Muppetje- Ratel
Oh dat is jammer... Wel leuk dat je wat hebt gekregen!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wat jammer dat het niet zo boeiend was. Ik hoef me dus niet druk te maken van te voren?
Ugly Betty- Kletskop
Ugly Betty schreef:Wat jammer dat het niet zo boeiend was. Ik hoef me dus niet druk te maken van te voren?
Nee helemaal niet, ze stellen wat vragen over cyclus, eventueel eerdere zwangerschappen, ziektes en aangeboren afwijkingen in de familie. Ik kreeg een formulier voor bloedprikken en n echo
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ugly Betty schreef:Wat jammer dat het niet zo boeiend was. Ik hoef me dus niet druk te maken van te voren?
Nee helemaal niet, ze stellen wat vragen over cyclus, eventueel eerdere zwangerschappen, ziektes en aangeboren afwijkingen in de familie. Ik kreeg een formulier voor bloedprikken en n echo
Kreeg je een formulier mee voor een echo of kreeg je een echo?
Ugly Betty- Kletskop
Ugly Betty schreef:Muppetje schreef:Ugly Betty schreef:Wat jammer dat het niet zo boeiend was. Ik hoef me dus niet druk te maken van te voren?
Kreeg je een formulier mee voor een echo of kreeg je een echo?
N formulier voor n echo, dus mag binnenkort nog een keer
Muppetje- Ratel
Ugly Betty- Kletskop
En, wat zat er in de koffer?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:En, wat zat er in de koffer?
Allemaal tijdschriften en informatie boekjes, n cremetje, probeer verpakking vitamines en n knuffeltje, zo'n tutpopje
Muppetje- Ratel
Toch leuk zo'n gratis koffer! Het wordt wel steeds echter zo
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Eerste afspraak gyn
» Beetje ongerust (stand van voetjes) > Morgen eerste afspraak
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust
» Je verloskundige
» Beetje ongerust (stand van voetjes) > Morgen eerste afspraak
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Net bij de verloskundige geweest, nu ongerust
» Je verloskundige
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: