Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Dikkie Dik zo 27 jan 2013 - 8:51

Jetje schreef:
Limburg85 schreef:Jetje wat voor gedrag vertoont J?

irritant gedrag haha. Nee hij luistert niet, lacht je uit, wordt hysterisch om niks en is hondsbrutaal winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 1371890812 . Soms is hij ook nog wel lief hoor Wink

Het wordt gewoon lekker tijd dat hij naar school gaat... Wink
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 8:53

Dikkie Dik schreef:
Jetje schreef:

irritant gedrag haha. Nee hij luistert niet, lacht je uit, wordt hysterisch om niks en is hondsbrutaal winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 1371890812 . Soms is hij ook nog wel lief hoor Wink

Ja echt... Alleen het duurt nog in ieder geval tot juni en zo niet langer als hij pas in september gaat winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 1371890812

Gast
Gast

Bericht  Flower_L zo 27 jan 2013 - 8:59

Jetje, hier gaat het precies zo. L is momenteel echt niet het zonnetje in huis. Ben echt zo blij dat hij morgen naar de opvang gaat, en ik met J alleen ben. Dinsdag weer met zn 3-en, kijk ik ook weer naar uit hoor, maar soms ben ik echt blij dat hij even niet in de buurt is. Vanochtend stond hij wederom 5.30 vol energie op onze kamer. Ben maar naar beneden gegaan met hem. Eerst lief spelen en mijn slaperige aandacht, maar worden papa en J wakker...dan begint het. Ene moment lief kusjes geven, andere moment gooit hij uit frustratie de duplo bewust richting J die in de box ligt. Het is ook een mannetje dat lekker naar buiten wil, maar ik kan niet huppa met hem stukje gaan fietsen, dat is echt frustrerend....en het weer werkt ook niet echt mee. Laat dat mooie buitenspeelweer maar komen!

haha Pinkel, je bent echt super blij zo te lezen, en terecht!!

Bolus, Kan me voorstellen dat het dubbel is, gelukkig heb ik nog niemand in mijn naaste omgeving waarbij het moeilijk gaat...althans....zover ik weet.
Ella, klinkt goed, dat uitslapen, hier was het ... 05.30. Niet door J, maar door zn grote broer winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 1270000679

NoName, goed bezig! Stuk wat je laatst liet zien zag er leuk uit! Wel schrikken zeg, dat K zo onder de deken was 'gekropen'

FF, hoe bevalt het nu met zn viertjes?

knip: hier is nu eindelijk het knoopje ook verdwenen. Heb er niets van gezien, maar het voelt wel beter!

nachtvoeding: hier nog steeds 3,5 - 4,5 u na de laatste avondfles. L ging laatste week voor einde verlof doorslapen, dus ach, komt vanzelf wel keer.

voorkeurshouding: J heeft een lichte voorkeur voor links. Heb zn bedje anders opgemaakt, letter erop bij voeden, leg zn hoofdje in wandelwagen naar rechts...eens zien of het helpt. Met L hebben we bij de fysio gelopen, hoop dat nu voor te zijn.

Ik moet altijd lachen om J's poepgedrag. Afgelopen nacht ook, dan is hij na de fles driftig op zijn speentje aan het sabbelen, waar nog iets water in zit dus hoor je telkens sss sss sss. En dan van die dronken schaapgeluiden erbij, dan weten we hoe laat het is Cool Hij ligt nu met papa op de Ipad bankzaken te regelen, vroeg mee beginnen Cool Heb van de week een regenboogrekening voor hem aangevraagd. Kan zn spaarpotje op gestort worden.
Hij is ook al bij de Mac geweest Laughing Was niet echt onder de indruk haha, snurkte hele tijd. En L vond de 'clown' maar eng. Hij moest zelfs bij mij op schoot zitten, zo eng vond hij hem.

Ga nog even verder uitrekenen hoeveel uur ik het best kan blijven werken, financieel gezien.

Fijne avond!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Dikkie Dik zo 27 jan 2013 - 9:00

Jetje schreef:
Dikkie Dik schreef:
Jetje schreef:

Ja echt... Alleen het duurt nog in ieder geval tot juni en zo niet langer als hij pas in september gaat winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 1371890812

Kan hij niet alvast gaan wennen een ochtendje?? Of is dat nog veel te vroeg??
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  Roos zo 27 jan 2013 - 9:33

Dikkie Dik schreef:
Limburg85 schreef:Dikkie Dik bij jou nog alles rustig in de buik? Zie dat je 37 weken ben, volgens mij een termijn waar veel meiden zijn bevallen hier of niet.

Alles nog rustig. Ben het vandaag wel even zat... Zware buik, veel harde buiken, drukke baby.
Maar verder 'rommelt' het nog niet. Er zijn er nog een paar voor me...Highway, Pluto

En ik!! Wink
Hier alles nog rustig. Draaikont is goed gaan liggen, maar nog niet ingedaald.
Vrijdag gaan ze een strippoging doen. Ben heel benieuwd...
Vandaag de kinderwagen weer omgebouwd (bugaboo), maar vind de kap toch wel aardig verkleurd tov het bovendekje. Nu manlief nog overhalen voor een nieuw kleurtje Razz

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pinkel zo 27 jan 2013 - 9:39

@ Jetje: OMG zo'n plastic nijptang op je neus, dat lijkt me echt erg pijnlijk!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 1371890812 Vervelend dat hij zo lastig is zeg, en dan zit het weer ook nog eens niet mee om hem buiten even lekker te kunnen laten uitrazen...

@ Flower: Ook al een klein draakje in huis! En dan kan je idd ook niet eens even er met hem op uit. Snap heel goed dat je uitkijkt dat hij morgen lekker naar de opvang gaat. Kan hij daar lekker zijn energie kwijt, en jij weer een beetje bijtanken.

@ Dikkie Dik: Voor jou komt het einde ook al aardig in zicht. Nog even volhouden meid!! Ik ben uiteindelijk bevallen met 37 weken en 6 dagen, dus wie weet!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 561177

@ All:

Net even op marktplaats zitten snuffelen voor een borstkolf, en we vonden een handkolf met sterilisator erbij voor €20 en we konden hem nadat ik haar gebeld had meteen ophalen, dus dat is mijn man nu aan het doen!! Very Happy Kan ik hem straks meteen uittestten. Ben benieuwd hoeveel ik de eerste keer zal kolven, verwacht een paar mililiter, maar alles is mooi meegenomen.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Flip Fluitketel zo 27 jan 2013 - 9:48

Roos Fijn dat de kleine is gedraaid!

Dikkie Dik Het kan ook zomaar ineens zover zijn zonder dat het echt rommelt.......

Flower Nounou al helemaal opgenomen in de maatschappij... Hoeveel uur wil je het liefst gaan werken?

Pinkel Wat een fijn bericht om te lezen! Hoop dat L. het goed blijft goed doen aan de borst!

Juutje Hopelijk heb je morgen als de vk langs komt/geweest is weer minder last heb van je hechtingen!

Jetje Oei J. al aan de kleuterpubertijd!

Ella Nog gekolfd afgelopen dagen? Merk je al enig verschil?

Gisteren hebben wij de kraamhulp uitgezwaaid. Ondanks dat het een hele aardige vrouw is is het nu wel genieten met z'n 4-en! M. doet het goed komt om 3 á 4u en laat zich eigenlijk alleen horen als ze wat wil eten. Wel merken we dat ze s'avonds wat onrustiger aanwezig is, maar is niet noemenswaardig. Zelf heb ik de laatsye paar dagen verschillende migraineaanvallen gehad. Ben er al bekend mee. Maar heb waarschijnlijk de afgelopen dagen toch iets teveel gedaan en gisteren hebben we erg veel kraamvisite gehad. De komende dagen maar lekker rustig aan doen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Flip Fluitketel zo 27 jan 2013 - 9:50

Pinkel schreef:@

Net even op marktplaats zitten snuffelen voor een borstkolf, en we vonden een handkolf met sterilisator erbij voor €20 en we konden hem nadat ik haar gebeld had meteen ophalen, dus dat is mijn man nu aan het doen!! Very Happy Kan ik hem straks meteen uittestten. Ben benieuwd hoeveel ik de eerste keer zal kolven, verwacht een paar mililiter, maar alles is mooi meegenomen.

Ben benieuwd! IK had toen ik de eerste keer kolfde echt al een flinke hoeveelheid voor de eerste keer (60 á 70cc) iedereen was er verbaasd over en heb inmiddels al een aardige voorraad en kolf nog maar een paar dagen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Muppetje zo 27 jan 2013 - 10:44

Hoor hier helemaal niet, maar breek toch even in. Pinkel wat super dat het lijkt te lukken!!! Word gewoon een beetje emotioneel door je enthousiasme. Je wilde het zo graag smile ben echt heel blij voor je dat t toch nog mogelijk is je dochter te gaan voeden na al die ellende. Al is het nu nog maar een beetje, alle beetjes helpen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Mama Titty zo 27 jan 2013 - 10:54

Pinkel wat gaaf dat de bv beetje op gang gaat komen!

Jetje Auw!!! Hopelijk is het gedrag van j. Tijdelijk is. Balen van extra auto kosten.

Flip lekker genieten nu met zn 4-tjes

Gisteren verjaardag gehad van peetoom T. Echt super Lief, want hij sommeerde iedereen in de keuken te roken. Was alleen beetje pissig op mijn man want hij en 2 vrienden van peetoom bleven daar roken.
Maar goed, de kleine heeft t goed gedaan.
Vrijdag is manlief gebeld door een recruitment bureau uit amsterdam voor een functie hier in de buurt.
Ze zouden morgen terug bellen of hij kan worden voorgesteld, dan hoop ik dat er schot in de zaak komt.
De kleine doet het goed s nachts, maar 1x en meestal rond 3u .
Alleen als hij volledig flesje van 90cc drinkt dan spuugt hij best veel.
Gisteren ook Bij peetooms op de weegschaal gestaan, T. Zit net wel net niet op Zijn geboorte gewicht, en hij is 2 weken vandaag dus zou hij erop moeten zitten.
Dinsdag naar bureau Bij weegmoment.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  bolus26 zo 27 jan 2013 - 11:52

Wat fijn pinkel!

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  tweeling zo 27 jan 2013 - 21:56

Super pinkel! Wat een mooi gevoel!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Dikkie Dik zo 27 jan 2013 - 22:04

Zo dames weinig bijgeschreven vannacht, goed geslapen?

Hier staat sinds gisteravond het bed op kratten, heerlijk. Heb lekker geslapen tot een uur of 6, daarna kreeg ik last van maagzuur en krampen.

En die krampen verder steeds erger, ik wist niet waar ik het zoeken moest en dat op de verjaardag van mijn man.
Ik wist echt niet wat het was, weeen of darmkramp?

Heb het maar even afgewacht, moest wel per se de vk bellen van manlief, maar die was in gesprek.

Ben gaan douchen en toen was het weggezakt, ik vermoed flinke oefenweeen.

Morgen gaan we de weeenfolder doorspreken, dus dit ook maar meteen even ter sprake brengen.

Fijne dag vandaag!,

Roos waarom word je al zo vroeg gestript?
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  Jelin zo 27 jan 2013 - 22:58

Goedemorgen dames,

Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest in dit topic.

Vandaag gaat eindelijk mijn verlof :cheering: :cheering: .. Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Bloeddruk was 128/80. Iets hoger dan normaal. Vanaf nu ben ik ook over gedragen naar de gyn. Deze gaat vandaag nog contact opnemen om een afspraak te maken voor de groeiecho en controle afspraak. Dus ben benieuwd. Heb met de vk nog wel over de bevalling gesproken, dat ik er enorm bang voor ben. Ook uitslag gehad van de vorige groeiecho en baby was netjes gemiddeld en woog tijdens de echo 1848 gram.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Pinkel zo 27 jan 2013 - 23:13

@ Mama Titty: Oh spannend. Hopelijk wordt je man voorgesteld en kan hij binnenkort weer lekker aan het werk.
@ Dikkie Dik: Ben benieuwd of het voorweeën geweest zijn, bij mij waren die ook gruwelijk pijnlijk en zakte ook af na het douchen. Hoop voor jou dat het binnenkort lekker gaat doorzetten.
@ Flip: Wow dat is idd erg veel wat je de eerste keer gekolfd heb! Ik heb het gisteravond geprobeerd met de Avent kolf, en toen had ik iets van 10cc. Er zit ook nog een soort kussentje op wat het kolven wel aangenaam maakt, maar daar gaat ook de melk tussen zitten, dus dat vind ik ook niet zo handig. Zonder dat ding is het kolven wel een beetje pijnlijk moet ik zeggen.
@ Bolus & Muppetje: Lief!! Embarassed De voeding loopt nog niet van harte, maar hopelijk gaat dat binnenkort beter.
@ Jelin: Jeej eindelijk lekker ook verlof voor jou. Geniet er maar lekker van meid!!

@ All:

Hier een aardig goede nacht gehad! L kreeg gisteravond rond 23.00uur de fles, en ze werd om 4.00uur pas weer wakker, dus ik mag niet klagen. Vanmorgen kwam ze om 9.45uur pas weer, dus kon nog lekker uitslapen. Ze ligt nu weer in haar bedje, maar is erg onrustig, dus haal haar er zo uit, en mag ze even lekker bij mama in het grote bed liggen, even lekker samen kroelen!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 23:54

Flower: het scheelt wel heel veel dat het herkenbaar is. Ik heb dan nog de 'mazzel' dat S helemaal heilig is voor J en alleen wij het moeten ontgelden. Ben je er nog uitgekomen met je aantal uren financieel?

Roos: spannend vrijdag... Ben benieuwd of het gaat helpen!

Pinkel: dat is een leuke deal zeg voor die kolf en sterilisator. Is het al gelukt? Ik vind het echt zo super voor je!!

FF: heerlijk dat het zo goed gaat zeg! S is hier ook altijd 's avonds onrustiger en dan is het nog niet op een 'vervelende' manier.

Mama Titty: spannend. Ik hoop dat hij gebeld wordt vandaag.

Dikkie Dik: en nog meer last van oefen/voorweeen gehad?

Jelin: jeeeej verlof!!! Fijn dat de groei echo goed was.

Gisteravond had S zijn fles niet helemaal leeg en om half 1 begon hij weer. Even laten gaan en toen kwam hij netjes om half 3 weer. En daarna om 6 uur. Hij begint nu wel netjes aan de 4 uur tussen de voedingen te wennen. En alle flessen gaan ook netjes bijna leeg gelukkig.

Ooh ben zo blij dat die sneeuw weg is. Ik heb een totaal ander kind aan J. Gisteren een heel goed gesprek met hem gevoerd (voor zover dat kan met een 3 jarige haha) en hem verteld wat we van hem verwachten en welk gedrag we wel en niet goed vinden. Hij kon alles herhalen en begreep volgens mij wel wat we vertelden. En of het geholpen heeft of niet, vandaag is het een engeltje. In de apotheek luisterde hij perfect toen ik zei dat hij moest opruimen omdat we weg gingen en buiten onderweg ook als ik zei dat hij moest stoppen enz. De hele ochtend heeft hij me zitten knuffelen en komt ie elke keer een kusje brengen. :shock: I love you

Gast
Gast

Bericht  NoName88 ma 28 jan 2013 - 0:24

Pinkel, wat bijzonder dat de bv toch weer op gang komt! Fijn hoor! En een mooie nacht weer!

Jetje, wat een lieve zoon heb jij Wink Ja, ik geloof best dat jij tekent voor onze nachten. Ik weet ook wel dat ik niet moet zeuren, maar het went zo snel! Sprak gisteren nog iemand met een zoontje van ruim 8 mnd en die slaapt nog steeds niet door Sad
Wat leuk dat je dat allemaal bewaard hebt. Ik heb van de test alleen foto's, een krant lezen we niet en een echt bijzonder eerste pakje had hij ook niet. Zei tegen de kraamhulp, vis maar iets uit de commode, het is toch allemaal hetzelfde smile
Zo, vandaag gaat het beter geloof ik! Je hebt 2 voorbeeldige zoons Very Happy Fijn! Hopelijk houden ze het beidn vol!

Juutje, ik krijg deze week ook nog weer 2 x kraamvisite laughcry Is de vk al geweest voor je hechtingen? Tsja, confronterend he, dat programma...

Flower, hoeveel uur werkte je voor je verlof?

Roos, je man al over kunnen halen wbt de kinderwagen? Ik mag woensdag mijn kinderwagen weer ophalen trouwens. Is toch sneller klaar dan ik verwacht had. Ze belden zaterdag al.

FF, lekker dat jullie het weer zelf kunnen gaan doen. K is 's avonds ook bijna altijd wat onrustig.

MamaTitty, hopelijk mag je man zich komen voorstellen!

DikkieDik, het begint op te schieten smile

:cheering: Jelin, lekker, verlof! Heb je de vorige keer eerst natuurlijk proberen te bevallen en uiteindelijk een spoed ks gehad?

K begon vannacht rond een uur of 4 te pruttelen, uiteindelijk om 6 uur de fles gehad. Daarna heb ik hem rond half 10 wakker gemaakt voor z'n badje, dus dat was weer heel netjes! Toen ik hem vanmorgen ging halen was hij weer een stukje onder zijn dekens gekropen Sad Hij gaat gewoon met z'n beentjes schuin liggen. Denk dat ik vanmiddag maar eens even ga kijken naar een slaapzak voor hem. Misschien dat dat iets helpt.
Ik hoop dat het droog blijft, dan kan ik straks even naar het dorp.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Jelin ma 28 jan 2013 - 1:39

@ Noname.. Ja ik heb bij de eerste een volledige bevalling mee gemaakt. Ik wilde thuis bevallen maar met 8 cm ontsluiting doorgestuurd naar ziekenhuis vanwege afnemende weeen. Heb weeenopwekkers gehad toen. En na anderhalf uur persen zat mevrouw nog steeds vast in mijn bekken en haar hartslag daalde. Toen met spoed een ks gehad. En dat wil ik nooit meer. En nu ben ik dus bang voor een normale bevalling. Nu wel iets gerustgesteld maar gevoel is nog steeda hetzelfde helaas.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  NoName88 ma 28 jan 2013 - 1:53

Jelin schreef:@ Noname.. Ja ik heb bij de eerste een volledige bevalling mee gemaakt. Ik wilde thuis bevallen maar met 8 cm ontsluiting doorgestuurd naar ziekenhuis vanwege afnemende weeen. Heb weeenopwekkers gehad toen. En na anderhalf uur persen zat mevrouw nog steeds vast in mijn bekken en haar hartslag daalde. Toen met spoed een ks gehad. En dat wil ik nooit meer. En nu ben ik dus bang voor een normale bevalling. Nu wel iets gerustgesteld maar gevoel is nog steeda hetzelfde helaas.

Bah, dat klinkt inderdaad niet als iets wat je een tweede keer mee wilt maken! Hopelijk kunnen ze je nog iets verder geruststellen voordat het zover is. Geen een bevalling is hetzelfde...
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 28 jan 2013 - 2:59

Jelin schreef:@ Noname.. Ja ik heb bij de eerste een volledige bevalling mee gemaakt. Ik wilde thuis bevallen maar met 8 cm ontsluiting doorgestuurd naar ziekenhuis vanwege afnemende weeen. Heb weeenopwekkers gehad toen. En na anderhalf uur persen zat mevrouw nog steeds vast in mijn bekken en haar hartslag daalde. Toen met spoed een ks gehad. En dat wil ik nooit meer. En nu ben ik dus bang voor een normale bevalling. Nu wel iets gerustgesteld maar gevoel is nog steeda hetzelfde helaas.

Ik kan je hopelijk een piepklein beetje geruststellen met mijn bevallingservaringen.

Mijn eerste bevalling leek wel op de jouwe. Het duurde heel lang voor ik volledige ontsluiting had. Helaas keek J ook verkeerd en heb ik na ruim een uur persen te horen gekregen dat ze gingen ingrijpen dmv een keizersnede. Het heeft hier ook gezorgd voor een enorme angst voor de bevalling. Helemaal toen de complicatie zwangerschapssuiker erbij kwam. Maar S was er in een paar uur tijd en zonder problemen (op een knip en scheur na dan). Omdat je volledige ontsluiting gehad hebt, gaat je ontsluitingsfase nu ook wel sneller. Alleen het persen moet je zien als een eerste bevalling, dat heeft je lichaam nog niet eerder mee gemaakt. Dit werd mij verteld en dat klopte ook wel.

Is je bekken te smal? Of lag ze verkeerd?

Gast
Gast

Bericht  Jelin ma 28 jan 2013 - 3:44

Wat mij is verteld en dat J. een sterrekijker was en dat het daarom niet pastte en dat in combinatie met haar gewicht 4055 gram. En daarbij is mijn man ook niet echt mee levend. Hij zegr ik heb liever een ks dan weer al die heisa erom heen.

Jetje.. Ik wist dat jouw eerste bevalling ook zo moeilijk was. Dus dat geeft me wel weer een beetje hoop dat het bij de tweede ook goed kan gaan.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 28 jan 2013 - 5:03

Dat is precies hetzelfde als wat wij hadden een gewicht van 4070 een groot hoofd en een sterrekijker. Hij zei tegen mij dat het hetzelfde idee kan zijn als een stuitligging. Een tweede kan gewoon normaal geboren worden, maar ik snap je angst helemaal. Ik had precies hetzelfde en mede daardoor ben ik ook eerder ingeleid...

Praat er goed over met je gyn. Want tegen mij zei hij dat ik er zeker wel een duidelijke stem in had.

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 28 jan 2013 - 5:17

Jetje: oei das niet zo mooi zo toegetakeld te worden door je zoon. Hopelijk veranderd zijn gedrag snel.

Pinkel: heb je al gekolfd? Hoeveel heb je eruit gekregen?

FF: ik heb nog niet gekolfd. Hij maakt er sinds gisteren weer een potje van met drinken overdag. Hij wil onderhand elk uur wat drinken. En ben bang dat als ik ze nu leegkolf en hij wil drinken hij er nauwelijks wat uit krijg. Dus hoop dat het morgen kan. Vervelend dat je last heb van migraine. Doe inderdaad lekker rurstig aan de komende dagen.

Mama Titty: al wat nieuws mbt een nieuwe baan bij je man?

Jelin: geniet lekker van je verlof!!!!

Nou ben gisteraond om half 11 begonnen met voeden zodat we konden gaan slapen. De kleine man dacht daar toch even anders over. Hij is tot half 3 vanacht bezig geweest. Hopleijk gaat het vanacht een stuk beter.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  NoName88 ma 28 jan 2013 - 5:34

Jeetje mina Ella, hij maakte er wel een heel uitgebreid diner van! Hoeveel gangen had hij? Nee, zonder gekheid, dat lijkt me niet echt prettig!

Zo, net even naar het dorp geweest. Heb jbpm gehaald voor K. Benieuwd of dat een beetje helpt. Op de verpakking staat dat je vooraf moet overleggen met arts of cb. Beetje overdreven lijkt me? Of heeft dat een reden?
Voor degenen met ervaring, is het nodig dat ik een grotere speen gebruik hierbij, of word het niet zoveel dikker?
Ik ga het zometeen met de fles van 19 proberen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Ella ma 28 jan 2013 - 6:13

NoName88 schreef:Jeetje mina Ella, hij maakte er wel een heel uitgebreid diner van! Hoeveel gangen had hij? Nee, zonder gekheid, dat lijkt me niet echt prettig!

Zo, net even naar het dorp geweest. Heb jbpm gehaald voor K. Benieuwd of dat een beetje helpt. Op de verpakking staat dat je vooraf moet overleggen met arts of cb. Beetje overdreven lijkt me? Of heeft dat een reden?
Voor degenen met ervaring, is het nodig dat ik een grotere speen gebruik hierbij, of word het niet zoveel dikker?
Ik ga het zometeen met de fles van 19 proberen.

hij maakt er zeker een potje van. Hij heeft geloof ik 3 gangen gehad. Nou waren we gister op een verjaardag dus misschien was de drukte wel de reden dat hij zo onrustig was.

Wat betreft jbmp overleggen met arts/cb lijkt mij idd wat overdreven. Het dikt flink in als je het lang laat staan. Maar jij geeft fv toch? Daar heb ik geen ervaring mee ik geef bv.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: