Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 40 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 5:28

Pinkel, mijn man had verschillende drains en iets in zijn nek na zijn ziekenhuisperiode en ze zeiden dat het er idd niet ,zomaar uit valt omdat het uiteinde een soort varkensstaartje was, het slangetje zat dus wat gekruld in zijn lijf.

Hier een goed, rustige dag. N slaapt boven helaas niet zo goed maar beneden in de herrie van R juist wel..

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  NoName88 ma 11 feb 2013 - 8:29

Ella, lekker dat jij wel door kon slapen ondanks dat je mannetje wat lawaaierig was!

Flower, lastig dat de jongens hun ritme een beetje tegen elkaar in lopen. Hier nog geen last van haaruitval. Heb al wel vitamintabletten in huis maar ik vergeet ze steeds te nemen laughcry DAt helpt dus ook niet!

Highway, ik voelde 's avonds om half 11 nog niks en om half 6 de volgende ochtend was hij er. Maar goed, het gaat niet bij iedereen zo snel... En je bent nu nog steeds online dus de kans van vandaag bevallen word nu wel echt klein ja smile

Pinkel, gaat ze nite onder de dekens liggen? Getsie, wat eng dat die hechtingen eruit zijn! Maar goed dat e morgen weer naar het zh moet.

Printje, die herrie dat herken ik wel een beetje. Pas viel K elke keer in slaap beneden als ik ging stofzuigen Wink

Hier weer een klein draakje sinds een uur of 5 Sad Jeetje wat kan hij soms krijsen zeg! Zo irritant als je net wilt eten koken enzo... Nu zit hij wel even rustig bij papa maar ik ben benieuwd hoe lang dit duurt.
Vanmiddag naar het kruidvat omdat de jbpm op was, hadden ze die van t kruidvat niet meer. Nu maar Nutriton meegenomen. Alleen die verhoudingen zijn weer anders, dus dat word weer eventjes proberen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Flower_L ma 11 feb 2013 - 8:54

noname, heb vanmiddag juist bewust weer Nutriton gehaald. Bij dat Kruidvat spul bleef J spugen, en als ik er zoveel in doe dat hij niet spuugt...heeft hij konijnenkeuteltjes. Echte bolletjes, zo zielig...doet echt pijn wanneer hij die uit moet drukken.

Ella, sensormatje kon ik gratis aanvragen via de zorgverzekering (o.a. Zilveren Kruis). Hier zie je zo'n matje http://nannycare.nl/

heb vanmiddag bij Hema in de uitverkoop alvast 2 korte broekjes gescoord. 2,50 per stuk. Maat 68, maar wel van dat elastiek bovenin. Moet passen van de zomer. Onze vaatwasser heeft het begeven, dus we zijn nu driftig op zoek naar een nieuwe...wordt weer paar dagen afwassen. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 40 1270000679
En er is een aardig stuk van mn haren af inmiddels. Even wennen, maar oogt weer lekker gezond.
Ongesteldheid is dit weekend echt doorgezet, laatst was het vals alarm. Pff...lichaam houdt flinke schoonmaak.
Nog 4 weken verlof...heb nog totaal geen zin om te werken en zie er vreselijk tegenop...
Bij L had ik dat totaal niet en verveelde ik mij op een gegeven moment. Nu echt niet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 9:02

Ik zou nu al wel weer willen werken. Aan de ene kant vind ik thuis heerlijk maar ik hou meer van het gewone ritme Embarassed
Ik moet/mag nog 8 weken verlof...

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L ma 11 feb 2013 - 9:27

Printje schreef:Ik zou nu al wel weer willen werken. Aan de ene kant vind ik thuis heerlijk maar ik hou meer van het gewone ritme Embarassed

ruilen dan maar? winter 2012/2013 mama's! - Pagina 40 561177 maar... ik ga niet voor de klas staan tzt Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 9:29

Flower_L schreef:
Printje schreef:Ik zou nu al wel weer willen werken. Aan de ene kant vind ik thuis heerlijk maar ik hou meer van het gewone ritme Embarassed

ruilen dan maar? winter 2012/2013 mama's! - Pagina 40 561177 maar... ik ga niet voor de klas staan tzt Cool

Hahaha ik wilde net zeggen, dan krijg je er meteen 26 hele lieve schattige kleuters bij. Ik vind thuis zijn heerlijk maar niet fulltime. Ik heb het nu inmiddels echt wel gezien thuis. Ik vind het gezellig met de kids maar geniet er veel meer van wanneer ik pok gewoon werk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mama Titty ma 11 feb 2013 - 13:01

Jetje wat fijn het nieuws van je moeder!!! Mooie tattoo!

Printje wel fijn dat je weer aan de slag wil, velen hebben er behoorlijk moeite mee denk ik.

Flower wat leuk dat je 2 broekjes hebt gescoord. Fijn? dat menstruatie heeft doorgezet. Ik ben benieuwd wanneer het bij mij komt. Hier ook nog helemaal geen zin om te werken, over kleine 4 weken hangt het 1e rooster weer op waar ik op sta.

Manlief had vanavond een netwerk avond, begon om 20.30 uur, het is nu 0.50 uur en hij is nog niet terug. Hij reageert niet op sms of telefoon,vind het toch weer beetje eng en allerlei doemscenario's in het hoofd,brr!! Kan nog niet de slaap vatten want haal me vanalles in het hoofd.
Was ook bezig met hypotheek gegevens opzoeken ivm belastingaangifte, zie ik bij levensverzekering staan dat ongeval niet zelfmoord, beroerten of ziekten is.. dan vraag ik me af of je wel verzekerd bent mocht hij een beroerte krijgen ooit of (laten we het nooit hopen)kanker krijgen en overlijden....gekke vraag I know , maar lijkt me erg als je ruim 200 euro per maand aan premie betaald en dan onverhoopt geen bal aan hebt.
T. slaapt inmiddels op zijn eigen kamer, de eerste nacht ging het super ! Maar vanacht was het erg heftig. Nu ook ligt hij nog steeds te huilen Sad ook spuugt hij veel en zit hem vaak iets dwars, nog na half uur braken of flinke boeren die dwars zitten.
Gisteren ook kraamvisite gekregen van familie van mijn man, hebben gelijk het bedje van R. opgehaald, het ledikantje van Lief!, dat v ond ik wel even moeilijk om dat af te sluiten, al was het mijn eigen idee dat ze het zouden krijgen omdat ze student is en zwanger.
Morgen ook nog kraamvisite en donderdag ook.
Al heb ik wel moeite om hem uit handen te geven, hoe doen jullie dat?
Alleen mijn moeder,stiefpa,oma,zus en peetooms hebben hem vastgehouden , overige mensen (nog) niet.
De eerste dag kwam iedereen en dat is gelijk 15-20 mensen , bij L. hadden we dat toen wel gedaan, met als gevolg dat we met een hysterisch kind zaten.
Bij R. hadden we toen bewust voor gekozen af te wachten,maar mochten ze toch al snel vast houden.
Maar nu, gisteren kwamen oom,tante,nichtje met vriend op visite, maar kon het niet om 'zomaar' de kleine te geven. Hij had net zijn flesje op dus dan moet hij bijna half uur wel recht zitten en dan nog risico van spugen,daarna sliep hij dus in box gelegd.

Pfoe,manlief heeft net gebeld , hij was net vertrokken dus over klein half uur thuis.
Weer een opluchting.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 19:26

Snoes: succes meid. Ik hoop dat hij genoeg is aangekomen!

NoName: ooooh vreselijk die overstroomde poepluiers... Irritant is dat he. Ik had het gisteren ook. Net toen ik begon aan het avondeten begon S aandacht te vragen...

Ella: knapt hij al weer een beetje op?

Flower: volgens mij gaan ze dan nog steeds netjes gelijk op. 50 is hier uit de kast. 56 zit echt goed nu en heel soms kan hij klein vallende 62 aan. Haaruitval heb ik nog niet. Bij J had ik dat heel erg. Ik ben twee weken geleden naar de kapper geweest. Heerlijk even aan jezelf denken!

Pinkel: welk boek lees je? Ik ben echt jaloers op jouw nachten haha. Maar ja na alle drama is dat wel het minste wat je gegund is!

Printje: haha dan is het maar goed dat je niet mijn verlof hebt. Ik mag nog tot 26 mei Laughing . Ik wil echt nog niet werken, maar snap wel wat je bedoelt. Af en toe denk ik wel eens: ik trek mijn ouderschapsverlof in haha.

Mama Titty: ik heb er totaal geen moeite mee om S uit handen te geven, maar hij is ook echt heel erg makkelijk en slaapt overal bij iedereen...

Pfff mag ik alweer naar bed? Het was niet echt onze nacht. Hoewel hij het best prima gedaan heeft hoor, maar hij wil er gewoon echt nog steeds niet meer dan 4 uur tussen laten zitten. Hij kwam na zijn voeding van half 11 om half 1 alweer en toen om half 5. Nu ligt ie te zeuren in de box dus ik ga zo maar weer een voeding geven.
Straks even naar Prenatal een winterslaapzakje kopen, want hij wurmt zich uit zijn dekens. Meteen even de mobile proberen terug te brengen die ik als kraamkado heb gekregen, het muziekje speelt niet af. Halverwege stopt hij gewoon. En dat is best jammer, want hij houdt het makkelijk een half uur vol onder dat ding (als ie het doet haha)

Gast
Gast

Bericht  Dikkie Dik ma 11 feb 2013 - 19:59

Bonjour!!

Mamatitty wat was jij nog laat op. Snap je zorgen om je man best hoor. Heb ik ook. Zeker nu. Ik trek het slecht als ik hem niet goed kan bereiken.

Ik ben benieuwd hoe dat met mij en mijn laaaaange verlof gaat. Ik ga pas in september weer voor de klas. Misschien wil ik ook al snel weer gaan werken.

Hier is alles rustig. Althans het rommelt. Ik word elke ochtend met nieuwe klachtjes wakker. Sinds gisteren een zere rug, vandaag stijve handen en pijnlijke benen.

Vanmiddag komen mijn schoonouders op de thee en morgen mag ik weer naar de verloskundige.

Fijne dag vandaag.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Flower_L ma 11 feb 2013 - 20:00

Dikkie dik...jij hebt gewoon heerlijk de hele zomer vrij voor de boeg! Jaloers!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 ma 11 feb 2013 - 20:16

K heeft geloof ik spoedcursus van L van Pinkel gehad. Ben nu met de fles bezig smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 20:22

Goedemorgen allemaal

haha Dikkie Dik, ik ben ook benieuwd. Ik mis mijn kleuters echt enorm en gewoon het werkleven, jij hebt wel een mooiere periode voor de boeg qua weer als het goed is, dat scheelt ook wel. Spannend voor je de laatste loodjes!

Mama Titty; ik heb geen moeite met haar aan anderen geven, bij R ook niet trouwens. Ze vindt het allemaal prima en slaapt vaak gewoon door. Ik heb idd ook gehoord dat die levensverzekering echt bijna niet uitgekeerd wordt..wij betalen ook een hoog bedrag eraan en nemen ons steeds voor om er eens kritisch naar te kijken maar nog niet gedaan.

Jetje; wat vervelend dat hij er niet meer tussen laat, en als je hem tijdens de laatste voeding in bad doet? Dus eerst een beetje, in bad en dan het laatste beetje.

Hier een goede nacht, wij doen N dus vaak rond half 11 nog in bad, ze kreeg vooraf 60 cc, lekker in de tummy en daarna weer 60. Ze werd vanmorgen om 5 uur wakker dus dat is al helemaal prima voor mij. Alleen slaapt ze nu dus nog en zitten we wel weer in een ander ritme als ze er ook overdag steeds 4 uur tussen laat ( dat doet ze namelijk met 120 cc) Ik kijk even hoelaat ze wakker is en geef dan misschien nu maar 90 om weer een beetje in het gewone schema te komen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Limburg85 ma 11 feb 2013 - 21:37

Meiden hebben jullie kindjes ook zoveel moeite met de laatste fles? Hier heeft hij sowieso veel moeite met het drinken overdag, bijna geen 1 fles gaat leeg en 100x rechtop tussendoor maar die laatste fles is echt een drama, sowieso altijd wakker maken maar durf de laatste fles er niet af te halen, is wel heel erg vroeg nog en dan verwacht ik dat die 's nachts gaat komen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  tweeling ma 11 feb 2013 - 21:46

Hoeveel krijgt hij in de fles? Hier hielp het om een iets grotere speen erop te doen.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 21:53

Wij zijn al heel snel naar een 2 speen gegaan ipv 1, dat hielp hier enorm.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel ma 11 feb 2013 - 22:42

Goedemorgen meiden,

Hier kwam L. vanacht opeens om 5.00 uur! Papa mocht eruit, want het was zijn beurt, dus ik kon lekker verder slapen. Vanmorgen kwam ze weer om 9.00 uur. En zit nu heerlijk bij mij op schoot!
Goed gedaan K van NoName!! Lekker he als ze doorslapen? Very Happy

@ verlof: Ik heb na eind deze maand geen baan meer. Maar zou sowieso het eerste jaar lekker thuis blijven bij de kleine. Nu ben ik al blij dat ik het red om naar de supermarkt te lopen! Ben nog steeds erg snel moe, en slaap dus ook nog bijna iedere middag, anders red ik het niet.

Het boek dat ik aan het lezen ben heet Het Chalet van Suzanne Vermeer. Erg leuk boek moet ik zeggen.

Ik heb natuurlijk veel familie al in het ziekenhuis gezien, en iedereen die kwam mocht haar vasthouden en een flesje geven. Nu zou ik er misschien wat meer moeite mee hebben omdat ik er nu zelf erg van geniet als ze bij me zit!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=40352
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: