Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 26 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel ma 28 jan 2013 - 6:33

Even een ego berichtje, heb wel alles gelezen, maar even niet de puf om op iedereen te reageren.

Wat een dag vandaag zeg! L had vanmorgen echt geen zin om in haar wiegje te slapen, dus ik heb haar lekker bij mij gelegd, en heb ondertussen oude GTST's terug gekeken, liep nog wat achter! Wink Ze heeft zeker tot 13.00uur bij me gelegen, toen toch maar weer in haar eigen bedje gedaan, want ik wilde inmiddels ook wel wat eten. Toen was het weer een beetje huilen, maar uiteindelijk wel in slaap gevallen. Rond 14.00uur kreeg ze weer een fles, en daarna was het weer brullen in haar wiegje, maar ook weer in slaap gevallen gelukkig. Ik heb ondertussen geprobeerd te kolven, maar na een half uur lopen pompen kwam er niet meer dan een paar druppels uit. Cry Op dat moment kon ik alleen nog maar aan de ziekenhuis periode denken, en dat waren geen fijne gedachtes.
Ik ga L denk ik gewoon nu als ze de fles krijgt na een halve fles haar aanleggen en kijken wat ze doet, en of ik nu wel een goede toeschietreflex krijg, want als ik in mijn borsten knijp komt er wel steeds een goeie druppel uit!! Kortom ik snap er geen reet meer van, en wordt er erg onzeker van!! BLUH! Tot zover mijn klaaggezang voor vandaag. Nu ga ik maar eens als de donder eten maken, want ook daar ben ik niet echt aan toegekomen.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Parel ma 28 jan 2013 - 6:35

Noname, het dikt heel erg in (tenminste wij deden 3 scheppen), ik zou wel een grotere speen pakken. Sowieso is het even wennen en doorzetten hoor, je hebt dikke kans dat hij na de helft van z'n fles al genoeg heeft omdat het als een blok op z'n maag valt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Ella ma 28 jan 2013 - 6:51

Pinkel: hug voor jou!! Ik zou haar gewoon aan.blijven leggen. Wie weet krijg je er over een.paar dagen meer uit.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Highway ma 28 jan 2013 - 7:14

Pinkel hug

Fijn dat het zo te lezen bij iedereen goed gaat cheers

Vanmiddag naar vk geweest maar weer was mijn bloeddruk op het randje (130/90) dus uiteindelijk aansluitend bij gynaecoloog beland voor bloed en bloeddruk, echo en ctg. Dit was gelukkig bijna allemaal goed, bloeddruk was na ctg mooi gedaald (135/85) alleen bij het bloedonderzoek was 1 vd nierwaarden iets verhoogd. Woensdag moet ik nu nog een keertje naar de poli voor controle en bloedprikken en dan kijken ze hoe alles dan is. Ik voel me eigenlijk gewoon goed, alleen nog steeds al dat vocht vasthouden en gisteren wat misselijk en hoofdpijn. We gaan het weer zien smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Dikkie Dik ma 28 jan 2013 - 7:50

Wat blijf je er lekker luchtig onder Highway... heeft de vk nog uitspraken gedaan over een mogelijke (ingeleide) bevalling?

Hier gaat het wel goed. Geen voorweeen meer gehad. Wel bij een nies een flinke plens vocht, zal wel urine of afscheiding zijn.

Morgen maar even bespreken met de vk, we gaan toch ook de weeenfolder doorspreken en de liggingsecho doen.

Ben benieuwd ze is nog zo bewegelijk, ongelooflijk.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Mama Titty ma 28 jan 2013 - 8:14

Highway spannend zeg! Hebben ze er wat van gezegt met eventueel inleiden of extra controles?

Jetje wat fijn dat j. Nu goed doet luisteren, hopelijk houdt hij dat vol.

Pinkel knuffel voor Jou!

Ella helaas is hij nog niet gebeld, Zijn mail is wel 3x nog bekeken door het recruitment bureau. Ook heeft hij vandaag weer nieuwe vacature gevonden, hopelijk heeft hij toch echt binnen maand werk.

Vandaag met mijn mama en T. Voor kleine maand boodschappen gedaan op kosten van mijn mama, echt super Lief maar ze wilde zeker van Zijn dat we genoeg hadden hihi.
Ook Bij zeeman in uitverkoop super goedkoop gewinkeld , had 3 broeken en shirt voor de oudste (98/104) en voor de middelste 4 shirts en jurk voor kleine 13 euro!
R. Is helaas erg ziekjes , 39.6 graden koorts en hangerig.
Hopelijk is ze snel beter!
Mijn man heeft nog niks gehoord maar wel al nog een andere vacature gezien dus hopelijk heeft hij snel werk.
Vandaag onder voorbehoud kinder opvang opgezegd ,dacht dat het 2 maanden was maar blijkt maar 1 maand opzeg termijn te Zijn.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Highway ma 28 jan 2013 - 8:22

Nee ze hebben niks gezegd over evt inleiden, het lijkt er namelijk op alsof de baby het prima naar haar zin heeft. Ben benieuwd wat er woensdag nu weer uit gaat komen maar op zich maak ik me niet zo druk op het moment. 2 weken geleden voelde ik me een stuk slechter en toen was het allemaal ook goed. smile

DikkieDik: leuk dat niesen he, ik heb ook al weken preventief tena ladytjes in, voel me net een oud wijf Very Happy Hopelijk is je echo morgen goed en ligt ze er mooi voor!
MamaTitty: jammer dat je man nog niks gehoord heeft, zo houden ze je wel in spanning zeg.. Ik hoop dat hij snel weer aan de slag kan!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 ma 28 jan 2013 - 8:49

Ella, die drukte kan best reden zijn dat hij onrustig is inderdaad!

Pinkel, ik denk dat het echt nog op gang moet komen. Toen ik kolfde had ik ook echt 3 druppels, terwijl K wel wat kreeg. Bij mij zei de kraamverzorgster dat een baby echt veel makkelijker iets eruit krijgt dan een kolf.

Spannend, Highway. Laat ze je maar goed in de gaten houden!

MamaTitty, dat is leuk winkelen smile

Net dus een fles gemaakt met jbpm. Man zou de fles geven, kwam dus niks uit bij speen nr 1. Toen nr 2 erop gedaan, kwam er nog steeds niks uit volgens hem (hij is nogal ongeduldig Wink) Vervolgens hem ik hem zelf maar gegeven, duurde idd wel erg lang. Heeft er een half uur over gedaan. Volgende x iets minder jbpm erin denk ik, had nu 1,5 schep bij 120ml gedaan. Maaarrrr.... hij heeft tot nu toe nog geen druppel teruggegeven smile
Dacht inderdaad eerst dat hij halverwege de fles in slaap viel, maar dat viel mee, hij is nu nog steeds klaarwakker! Het klonterde trouwens wel een beetje, de volgende x doen ik denk ik eerst de poeder even met de jbpm mengen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Ella ma 28 jan 2013 - 9:59

Dikkie dik: succes morgen bij de vk!

Mama titty: jammer dat je man nog niets gehoord heeft. Beterschap voor R.

Noname: fijn dat je kleine man nog niets heeft terug gegeven. Hopelijk blijft dat zo.

Ben mijn kleine man aan het voeden nu maar na de eerste borst heeft hij al weer zoveel gespuugd. Hier lijkt het jbmp niets te doen pale . Donderdag bij het cb maar eens vragen wat we nog meer kunnen doen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L ma 28 jan 2013 - 10:22

Over jbpm...ik stop er even mee. J heeft ineens gele harde ontlasting en het doet hem zeer. Even kijken of het aan de jbpm ligt of niet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Ella ma 28 jan 2013 - 10:41

Flower_L schreef:Over jbpm...ik stop er even mee. J heeft ineens gele harde ontlasting en het doet hem zeer. Even kijken of het aan de jbpm ligt of niet.

ik gebruik het nu 5 dagen en de ontlasting is (nog ?) niet veranderd.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Ella ma 28 jan 2013 - 22:25

Ff klagen hoor. Ben na de voeding van gisteravond 22.00 uur weer bezig geweest tot 0.00 uur met hem. Hij wilde toen nogmaals drinken. Vervolgens kwam hij om 5.15 en weer gevoed. Naar mijn idee goed gedronken. Meneer was vervolgens klaar wakker en echt niet van plan te slapen. Met zijn speen was hij rustig. Tot dat die iedere keer uitviel. Rond 7 uur begon hij weer te huilen (nog niet geslapen) wer gevoed. En daarna nog niet helemaal tevreden maar rond 8.15 in slaap gevalle

Ik kom echt zelf niet aan mijn rust zo. Iemand nog tips?????
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Dikkie Dik ma 28 jan 2013 - 22:42

@Ella: geen tips, hopelijk over een paar weekjes. Bel anders het Daar zijn ze toch voor?

Vanochtend weer vroeg langs de vk om de weeënfolder door te spreken en de reguliere controle, alles was weer goed met de baby. 75 kg, 115/70. Ze ligt al weer wat dieper in mijn bekken. Echo was lastig te maken omdat ze al zo diep lag met haar hoofdje. Zat niet echt ruim meer in mijn vruchtwater, maar het was nog voldoende. Ze was heeeeeeel druk, vooral toen de stagiaire ook aan mijn buik ging zitten. 8 feb krijg ik weer een echo om nog een keer te kijken, omdat dat nu zo lastig ging.
Ben dus weer helemaal goedgekeurd. Gisteren toch indalings- of oefen weeën gehad.

Ze vroeg nog of ik tegen de bevalling op keek....uh ja wat denk jezelf. Het is totaal nieuw voor me. Ik ben bang voor het onbekende.

Hoest verder? Alles nog rustig Highway, Pluto, Roos??
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Juutjepetuutje ma 28 jan 2013 - 22:43

Vervelend Ella, niet echt tips voor je, hier helaas ook een draakje.. niet zo zeer wb voeding, maar hij wil echt niet in zijn wiegje slapen.. dus wij zijn ook aardig gebroken. Ik denk maar gewoon aan toe geven. Misschien is hij aan het clusteren?

Pinkel, hoe is het nu met de bv? Krijg je wel een toeschietreflex als je kolft?

Gister voor het eerst even geshopt met N. Heerlijk Very Happy mijn man en t. Waren naar ballorig dus had even alle tijd!
Straks komen er aantal collega's op kraamvisite en vanmiddag nog maar even een tukkie doen, meneertje maakt er echt een potje van met slapen..
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Highway di 29 jan 2013 - 0:27

Noname: fijn dat hij niks heeft terug gegeven met jbpm, hopelijk blijft dat zo!
Ella: pittig nachtje zo, ik heb weinig tips.. misschien kun je 's middags nog een keer met hem mee een dutje doen om in ieder geval wat bij te tanken?
Dikkie Dik: Fijn dat alles goed was, hopelijk dat er 8 feb wat meer te zien is op de echo.. maarja wie weet heb je haar dan al in je handen smile
Juutjepetuutje: Hopelijk kun je vanmiddag weer even lekker bijslapen!

Hier een hele laaaaange nacht achter de rug.. als in slapend :O Ik wist niet wat ik zag toen ik net wakker werd. We gingen om 11 uur naar bed maar ik was door al het gedoe van gisteren nog niet echt moe (raak dan door vermoeidheid over de slaap heen), dus wel tot 2 uur ongeveer wakker. Daarna als een blok geslapen (afgezien van de toiletbezoekjes natuurlijk Wink ) Wekker ging om 8:30 om poli gyn even te bellen voor een afspraak voor morgen en toen ben ik weer in slaap gevallen tot 11:20!! Heerlijk!

Voor vandaag eigenlijk niks op de planning staan, ik wil nog wat stroopwafelcakejes voor in de vriezer bakken en dan zitten er meer dan 50 in totaal in. Dat moet toch voldoende zijn voor de eerste paar weken qua bezoek. Mijn man duikt wel steeds stiekem de vriezer in dus ik moet helaas ook af en toe weer wat ' afschrijven' nerd

Gisteravond nog een huisje geboekt voor centerparcs Huttenheugte in September, lekker even een midweekje met zijn drietjes weg.. wel vreemd om een baby bij te boeken terwijl we haar nog niet eens ' hebben' smile Ik kijk er nu al naar uit!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L di 29 jan 2013 - 0:48

Heerlijk toch highway!
Las in ander topic volgens mij dat je twijfelde tussen Boston en CP.
Heb je daar familie, of zou je dan rondreis maken?

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 di 29 jan 2013 - 1:15

Flower, wat vervelend! Hier merk ik gelukkig (nog) niks van een verandering. Hoe vaak heeft jullie kindje trouwens een poepluier ongeveer?

Ella, vervelend dat hij zo spuugt en dat je zulke gebroken nachten hebt. Helaas geen tips voor je. Krijgt hij wel genoeg voeding binnen?

DikkieDik, mooi dat alles goed was! Ja, kijk je er echt tegenop? Ik eigenlijk helemaal niet zo, vond het uiteraard wel spannend en had niet 'zoveel zin' in de pijn, maar ik was er echt niet bang voor ofzo.

Juutje, fijn he? DAt je dan weer even lekker naar buiten kunt.

Zo, Highway, jij bent duidelijk aan het uitrusten voor een bevalling. Dat kan nooit lang meer duren Laughing Zo, dat zijn een hoop cakejes! Als je man maar niet nog actiever wordt bij die diepvries als jij straks op bed ligt! Enne, dat is een leuk vooruitzicht!

K sliep vannacht van 23 tot 5, dus dat was weer netjes! Alleen vind ik 5 uur wel lastig mbt de rest van de flessen verdelen over de dag. Ik dacht ik geef hem gelijk om 5 uur een grote fles van 150, misschien dat hij het dan wel volhoud tot 11 uur. Maar dat deed hij dus mooi niet! Dus om 8.45 nog maar even een flesje van 60 tussendoor gegeven.
De grote fles van vanochtend had hij ook niet helemaal leeg. Bij zo'n grote fles is het met jbpm aan het einde zo dik dat hij het er niet meer uit krijgt. Ik moet even op een nieuwe speen uit. Als het droog blijft vanmiddag loop ik straks even naar de supermarkt.
Verder heeft hij inmiddels wel wat gespuugd, maar het is wel beduidend minder!

Ik ga nu maar eens de zolder opruimen en schoonmaken (voor zover ik kom). Dat is echt heeeel erg hard nodig Embarassed Stond ook al op de planning voor het begin van m'n verlof smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Highway di 29 jan 2013 - 1:20

Flower_L schreef:Heerlijk toch highway!
Las in ander topic volgens mij dat je twijfelde tussen Boston en CP.
Heb je daar familie, of zou je dan rondreis maken?

We hebben daar vrienden wonen en dan zouden we vanuit daar het een en ander kunnen ondernemen. Maar het is voor nu van de baan, mijn man wil ook nog het een en ander voor in zijn studio kopen (heeft eigen opnamestudiotje aan huis) en het is het een of het ander, dus hij mocht kiezen :P Dus nu maar naar CP en dan misschien volgend jaar wel naar boston!

Noname88: Echt fijn dat hij beduidend minder spuugt zeg! En succes met de zolder opruimen, rotklusjes zijn dat altijd smile Ik ben benieuwd of het nog lang gaat duren! Bij elk pijntje schrik ik op maar niks zet door Very Happy
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L di 29 jan 2013 - 1:22

J had eerst 1x per dag maar nu elke ronde...maar hij heeft ook krampjes. Heb net toch weer ingedikt...alles kwam er zo ongeveer weer uiy. Fijn dat bij k al helpt!

succes met schoonmaken. Ik heb twee slaapkopjes op mij liggen dus mooi smoesje dat ik niet op kan staan poetsen Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 di 29 jan 2013 - 2:40

Goeie smoes Flower smile Hier was het ook van korte duur! Begon er ook eentje om mijn aandacht te schreeuwen Wink Ik ben nu druk de wipstoel aan het wippen...
Maar... de ene schuine kant is opgeruimd en het meeste losse spul wat midden op zolder stond zit achter die deuren! Ondertussen ook nog een was opgehangen en een nieuwe in de machine gestopt, dus voor 't oog lijkt het al heel wat!
Lag nu wel weer iets meer spuug in zijn wiegje, maar nog niet zo veel als voorheen. Had nu ook wel minder jbpm erin zitten denk, vind dat lastig te zien hoe dik het dan gaat worden...
K heeft meestal ook 1 poepluier per dag, soms zit er wel meer dan 24 uur tussen. Hij heeft vandaag nog niet gepoept. Gistermorgen rond half 10 voor het laatst. Begin nu een beetje te twijfelen omdat ik die jbpm geef... Maar volgens mij had hij er wel vaker zo lang tussen zitten. En hij heeft er (tot nu toe) geen last van en ook zeker geen harde ontlasting. Nou ja, we wachten het maar weer even af.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 di 29 jan 2013 - 2:47

NoName hier werkte jbpm totaal niet bij m'n ander zoontje tegen het spugen en het onderste gedeelte kreeg hij er ook niet uit, maakte niet uit hoeveel ik er in deed.
Zo weinig poepen? Ik moet zeggen dat het poepen bij R nu ook minder is geworden. Maar nog wel 2 tot 3 keer (eerst was het richting de 10 maar had erg last van z'n darmen).
Dronk hij de flessen zonder jbpm snel leeg?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Ella di 29 jan 2013 - 3:32

Dikkie Dik: wat betreft het onbekende mbt de bevalling daar had ik ook last van toen ik net zwanger was. Maar het is me zo meegevallen allemaal. Hopelijk bij jouw ook!

Juutje: balen dat T er ook een potje van maakt met slapen.

Highway: fijn dat je zo goed geslapen hebt.

Noname: ik dnek dat hij echt wel genoeg voeiding binnen krijgt. Donderdag wordt hij weer gewogen.

Ik heb de kleine man om 10.30 gevoed, en hij ligt nu vanaf 12.00 uur te slapen.... als hij dat nou 's nachts eens zo goed deed haha
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L di 29 jan 2013 - 4:10

Draait hij dag en nacht niet om ella...lijkt er wel op. Heb je overdag licht in zijn kamer?

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Ella di 29 jan 2013 - 4:13

Flower_L schreef:Draait hij dag en nacht niet om ella...lijkt er wel op. Heb je overdag licht in zijn kamer?

ja overdag is het licht in zijn kamer. Ik denk dat hij nu wel weer een tijdje wakker gaat zijn
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 di 29 jan 2013 - 5:02

Zojuist weer een poepluier verschoond. Ontlasting is niet anders dan anders.

Limburg, ong een kwartier doet hij over z'n flessen (nu met minder jbpm ook.)
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: