Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 18 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes zo 20 jan 2013 - 11:15

Noname, komt K. nu weer gewoon om de 4u voor een fles? En geven jullie hem 's avonds nog altijd meer dan anders? Gaat hij niet graag in bad omdat hij het op een krijsen zette?

Ik heb vanavond geprobeerd om onze zoon een babymassage te geven, wat deels wel lukte. Ik moet er natuurlijk wat inkomen. Daarna hebben we hem in bad gedaan en toen wilde ik hem eten geven, was hij in slaap gevallen. Heb hem toch maar wakker gemaakt (het was 22u30 en hij had zijn vorige fles om 17u30 gehad). Na zijn fles boertje gelaten en gelijk weer in slaap gevallen haha. Heb hem nu nog even vast zodat zijn eten goed kan zakken en dan gaan we zo slapen. Ben benieuwd wat de nacht hier gaat brengen, zou mooi zijn dat hij zoooo moe is dat hij gewoon doorslaapt winter 2012/2013 mama's! - Pagina 18 3079029344

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  bolus26 zo 20 jan 2013 - 11:31

Ik ook niet!

@snoes leuk he masseren,a vind dat ook heerlijk maar word erna heel actief dus ik doe t niet meer voor t slapen gaan Wink

@ noname .dan.zat er vadt wat dwars,hopelijk vanacht beter

A houdt haar speen goed vast,alleen bij.honger of onrust niet. Ze heeft echt flinkbzuigbehoefte (toen ik bv gaf kon ze ook zomaar sabbelen ipv drinken,heel.fijn)

Ze krijgt nu idd 5 a 6 g keer 150. Tis een ukkie dus mag wel wat extra s hebben. Het cb gaf aan.als rekken nog niet lukt dit ook prima is. Ze is tenslotte nog niet eens 2 maanden.
Schildklier is een vaag verhaal/klein medisch raadsel. Vermoefelijk t resultaat van oa tropenbacterie en.hormonale verandering. Medicijnen hielpen niet en werd ik nog zieker van. Met acupunctuur ben ik.enorm opgeknapt. Er was een kleine kans dat door verandrring van hormonen ook mn schildklier sneller of trager zou worden. Tijdens de zwangerschap dus sneller en hopelijk blijft t zo
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pinkel zo 20 jan 2013 - 12:14

Hier heeft de biefstuk heerlijk gesmaakt!! L. hebben we maar rond 21.30uur wakker gemaakt, want mevrouw sliep nog!! Na de fles en een schonen luier is ze weer heerlijk in slaap gevallen, ben benieuwd hoe laat ze zich vanacht zal melden. Wink

@ Snoes: Klinkt lekker een babymassage!!
@ Bolus: Hopelijk blijft je schildklier idd zo goed werken.

@ All: Misschien een wat intieme vraag hoor, maar wanneer hadden jullie weer voor het eerst seks na de bevalling? Embarassed Bij mij begon het vorige week al te "kriebelen", maar durfde niet zo goed... Vandaag toch maar doorgezet, en had nergens last van!! Very Happy Ik had alleen een klein scheurtje ook maar opgelopen tijdens de bevalling, dus daaronder was het alweer genezen. Alleen die rubbers.... silent silent Het is voorlopig even niet anders! Want mijn grootste angst is om weer zwanger te worden, dat wil ik nu absoluut niet!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Limburg85 zo 20 jan 2013 - 16:02

Pinkel hier was het weer naar 3 weken. Oh wat fijn dat het geen pijn deed, bij mij helaas w, de wond doet in het begin echt pijn (die zit rechts en links is gevoelig door de knip.
Tja fijn heb die condooms, morgen laat ik een spiraal plaatsen dus zijn wij er vanaf.

En nu ga ik de kleine man weer proberen in bed te leggen, welterusten.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  bolus26 zo 20 jan 2013 - 17:10

Wij vrij.snel.zonder penetratie en na 6 weken met maar dat was best gevoelig,maar ik was ook.behoorlijk beschadigd Wink

Ik wil binnenkort misschien ook een spiraal maar twijfel nog want na a willen we waarschijnlijk nog weleen kindje
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje zo 20 jan 2013 - 18:55

Goedemorgen,

Wij hebben nog geen sex gehad en zoals ik er nu tegen aan kijk gaat dat niet meer gebeuren ook Wink

Pff wij hebben elke keer een natte baby, met zo'n beetje elke verschoning is hij nat en moeten we hem helemaal omkleden, luier lijkt goed te zitten, snap er niks van.. zo sneu voor dat mannetje.
T slaapt een nachtje bij mn ouders dus we kunnen nu nog even heerlijk blijven liggen!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Paper Crown zo 20 jan 2013 - 19:04

Zijn jullie dan al gestopt met vloeien? Ik nog niet. Een voordeel aan geen eileiders hebben: nooit meer aan anticonceptie denken! Geen pil, geen spiraal!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 20:26

Printje: fijn dat het zo lekker gaat!

Snoes: S slaapt eigenlijk altijd in zijn bedje, tenzij we visite krijgen, dan leggen we hem in de box. Hij slaapt eigenlijk nog steeds bijna van voeding tot voeding. Ik denk dat hij niet meer dan 3 uur per dag wakker is. 's Avonds ligt hij trouwens wel beneden, omdat hij dan wat lastiger in slaap komt en wij J niet wakker willen maken. Hij heeft trouwens nooit bij ons op de kamer geslapen. En hoe ging de nacht?

NoName: hij krijgt 150 + 5 en dat teruggooien naar 140 cc. Gister voor het slapen gaan wel de volle 150+5 gegeven en dat ging op. Oh balen zo'n nacht.

Bolus: inderdaad hopelijk blijft je schildklier het goed doen zo.

Juutje: wat vervelend dat hij zo nat is elke keer. S had het de eerste weken ook. Hij had ook totaal geen kontje in die luier haha.

Ehm we hebben wel al wat handwerk gedaan, maar all the way durf ik echt nog niet. Daarbij wil manlief geen condooms gebruiken en ik wil NO WAY een derde Rolling Eyes . Dus voor het echte werk moeten we toch wachten tot mijn spiraaltje geplaatst is... En ik voel de knip nog regelmatig en ben wel heel bang dat het pijn doet... Vloeien doe ik al twee weken niet meer gelukkig.

De nacht ging trouwens weer lekker. Na zijn fles van half 11 werd hij om kwart voor 4 wakker, dachten we, maar eigenlijk sliep hij nog half. Omdat de fles toch al gemaakt was, hebben we hem gegeven, maar volgens mij had het nog niet gehoeven, want hij spuugde en heeft hem niet leeggedronken. Misschien vannacht maar iets langer wachten tot hij echt huilt.

Gast
Gast

Bericht  Jelin zo 20 jan 2013 - 20:45

Goedemorgen,

Jullie hebben veel geschreven zeg. Sorry dat ik niet op jullie reageer. Heb een druk weekendje gehad. Vrijdag zat ik er helemaal doorheen. Ik was zo moe en verkouden. Heb mijn dochter naar school gebracht en mijn moeder heeft haar tussen de middag opgevangen. En ik heb toen bijgeslapen. Voelde me daarna gelijk een stuk beter.

Zaterdag kwamen we erachter dat mijn dochter luis heeft opgelopen op school. Dus daar weer maatregelen voor moeten nemen. Gelukkig waren we er op tijd bij, want er zaten er niet veel. Maar js ben er wel weer veel tijd aan kwijt geweest. Alles voor de zekerheid gewassen. En gisteren is mijn dochter met mijn ouders naar de winter Efteling geweest. Ze vond het erg leuk, maar erg koud.

Man is verder gegaan met de bovenverdieping en nu is de babykamer af, als de deur terug gehangen is!! Alleen nog een kast op onze kamer en we zijn klaar voorlopig jeej. Dus wij zijn er klaar voor.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Pinkel zo 20 jan 2013 - 22:00

@ Limburg: Laat je een Mirena zetten? Ik heb begin februari een gesprek met mijn gynaecoloog over de bevalling en wat er allemaal daarna gebeurt is. Ook ik wil graag een spiraaltje laten plaatsen, want ik mag niet meer aan de pil ivm mijn trombosebeen die ik 2 jaar geleden heb gehad. Ik heb iets van 11 jaar geleden ook een Mirena laten zetten, en toen deed dat verschrikkelijk zeer, ben benieuwd of dat nu beter gaat nu ik een kind gebaart heb. Wink

@ Bolus: Waarom twijfel je of je een spiraaltje wil laten zetten? Hij hoeft er natuurlijk niet per se 5 jaar in te blijven zitten als jullie eerder voor een tweede zouden willen gaan.

@ Juutje: Hahaha Juutje, sorry maar het staat er wel grappig. Ik snap dat je daar een week na je bevalling nog niet aan wil denken idd.

@ PC: Ik vloei al meer dan een week niet meer, denk zelfs al bijna 2 weken niet meer eigenlijk. Alleen af en toe nog wat rozig slijm. Jij heb nog wel een tijdje op je keizersnede moeten wachten of niet? Want ik heb nog meegekregen dat je mannetje in stuit was gaan liggen en dat je wel weeen had op dat moment. Daarna ben ik zelf bevallen op de 24ste, en daarna ziek geworden, dus de rest heb ik niet meer meegekregen. Je heb wel een heerlijk ventje moet ik zeggen hoor!!

@ Jetje: Fijn dat jullie een goede nacht gehad hebben! Hier deed het geen pijn, maar had ook maar een klein scheurtje, wel ging het een beetje branden op een gegeven moment, maar ook dat trok snel weg. En tja als je man geen condooms wil gebruiken, dan maar even geduld nog! Cool

@ Jelin: Balen dat je dochter luis heeft opgelopen. Je kan dan idd gelijk alles wassen! Wat leuk de Winter Efteling. Ik ben er jaren terug een keertje geweest, en het ziet er dan nog sprookjesachtiger uit dan normaal. Wij gaan meestal 1x per jaar met schoonzus, zwager en een vriend van mijn man en zijn vriendin naar de gewone Efteling, is een soort traditie bij hun. Komend jaar gaat die kleine dan ook lekker mee.

@ All: Vanacht heerlijk geslapen! Mijn man is er rond 3uur uitgegaan om L.ieke de fles te geven, en vanmorgen was ze rond 9uur weer wakker.
Ik ga zometeen maar eens mijn kledingkast uitmesten, want het lijkt wel alsof er een bom in ontploft is!! :shock: En kan ik meteen uit sorteren wat ik toch niet meer draag en gelijk wegdoen. Scheelt weer ruimte, en kan ik weer eens wat nieuws aanschaffen. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 18 1578173417

Fijne dag all!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 22:17

Haha dat heb ik vrijdag gedaan Pinkel. Allemaal zwangerschapskleding op marktplaats gezet en even de boel helemaal uitgeplozen. Kwam nog best leuke kleding tegen...

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 20 jan 2013 - 22:42

Dat heb ik ook gedaan pinkel en jetje! Al bewaar ik m'n positiekleding die nog mooi is nog even. Al m'n gewone kleren zijn alleen te groot maar m'n buik is nog niet helemaal in model dus pas bijna niks! Binnenkort ga ik shoppen,eerst nog even uitzwangeren en hopelijk nog wat afvallen.

@pinkel ik twijfel omdat ik tegenstrijdige adviezen heb gekregen over een spiraal.wil over max 2 jaar waarschijnlijk al voor een 2e maar heb eigenlijk geen zin meer in de pil. Huisarts ,vk en gynaecoloog adviseren alle 3 wat anders dus denk er nog even over. Tot die tijd condooms!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L zo 20 jan 2013 - 22:47

Anticonceptie...ik twijfel nog. De wens voor een derde is er vanuit mij, en ben bang dat ik alles in de war gooi met een spiraal of iets. Wil iig geen pil meer!
Hier na 5wkn. De hechtingen van de knip zijn eruit, maar dat knoopje zit er nog. Geen last van gehad tijdens.

Pinkel, heerlijk zo'n nacht. Succes met de kledingkast. Heb ik gister gedaan. Maar hoef eigenlijk niet echt iets nieuws....helaas smile

Jelin, balen van die luizen. Idd alles wassen en in plastic zakken stoppen. Fijn dat er schot in zit!

Jetje, netjes dus, qua tijden. Ik twijfel ook of j wel echt honger heeft s nachts. Ik kwam weer boven met fles en meneer sliep. Vannacht probeer ik het gewoon uit. heb je vandaag beide mannen, of gaat j naar kdv? Tot wanneer loopt jouw ouderschapsverlof nog? Of wil ik dat niet weten smile

Juutje, welke luiers gebruik je? Hier wel volle luiers, maar geen lekkage. Moet zeggen...in week 2 wel paar keer gehad.

Bolus, dat is mijn twijfel ook....wel of geen spiraal of iets. Moeilijk he. Tussen l en j ook geen speciale anticonceptie gebruikt. Had nette 28cyclus, en tja...dan is het even rekenen, maar eerder zwanger was ook geen probleem, dus dat scheelde wel in de keuze.

Noname, wat zielig van k. Hoe gaat het nu? Heeft hij vannacht nog beetje geslapen. Kan goed zijn, dat de ontlasting dwars zat.

Snoes, en...heeft hij lekker doorgeslapen op de massage en het badje?

Ik moet eigenlijk nog de sneeuw in. Recept bij apotheek halen. Maar het blijft maar sneeuwen hier (gelderland).

Gister heeft l een plasje gedaan op het potje (wat uiteindelijk een heel duur plasje was :nopompom: Evil or Very Mad ) en nacht zonder speen geslapen. Hij is nu op kdv...ben zo benieuwd of hij daar om de speen vraagt.

Wanneer moeten jullie weer werken en hoeveel gaan jullie dan werken? Ik 18mrt, en twijfel nog. Werk nu 28, maar we willen dag kdv eraf...vriend en ik 50/50....denk dat ik 2u minder ga werken (ouderschapsverlof) en 2u thuiswerken.

Hoe zou het met de pasbevallen dames (en hun kindjes) zijn? Ben benieuwd!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 22:54

Haha flower ik vrees dat je het niet wilt weten... Ik start 27 mei weer. Oh vond jij het niet eng met de knip enz? Bij mij trekt het nog af en toe beneden en is het nog wel wat gevoelig. Ben wel benieuwd of hij naar een speen gaat vragen. J is vandaag thuis. Gelukkig is hij heel vrolijk. J gaat alleen op vrijdag naar de opvang. Normaal past mijn schoonmoeder op dinsdag op, maar sinds ik verlof heb is hij daar nog maar heel weinig.

Gebruiken jullie glijmiddel of zo?

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 zo 20 jan 2013 - 23:23

Bolus ja dat was bij mij de reden waarom ik hem vorige keer niet heb laten plaatsen maar nu is het klaar, tenminste verstandig en wil er ook echt geen meer bij maar nu nog het gevoel accepteren dat die periode voorbij is.
Balen dat je lichaam nog niet in vorm is maar het is niet voor niks dat ze zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren.

Juutje dat heeft hij bij ons ook een tijdje gehad, terwijl de luier niet te klein was, niet te lang om, nu is het nog maar heel af en toe.

PC ik vloeide na 1 week al niet meer en in de ene week vloeide ik echt heel minimaal tot niet.

Jetje ook een spiraaltje dus, heb je die al vaker gehad? Oh ik weet nog goed de 1e keer na de knip auwwww, hier was de 1e keer gek genoeg niet pijnlijk maar de keren erna wel.
Herkenbaar van niet helemaal wakker zijn, dat had R laatst ook, had ik me al klaar gemaakt om naar beneden te gaan, naar de wc geweest, fles klaar gemaakt en toen ging die weer slapen dus ik wacht nu meestal even iets langer of het huilen doorzet.
Neem je zoveel ouderschapsverlof of verlof op?

Jelin fijn dat het boven nu bijna klaar is.

Pinkel ja die laat ik zetten vandaag, voor het eerst en ben erg benieuwd. Omdat ik dit keer niet bij de gynaecoloog ben bevallen is het via de huisarts gegaan en die plaatst hem ook. Ik had het eerst met de vk erover gehad en die heeft hem zelf ook en was zeer tevreden en daarna nog een gesprek met de huisarts over gehad. Lijkt me ideaal, nooit meer de pil hoeven slikken.
En je bent actief! Moet ook nodig de kast uit mesten en shoppen.

Flower hoezo duur plasje? Was het slapen zonder speen goed gegaan?
Hier ligt er ook veel sneeuw en vanochtend sneeuwde het ook nog maar de wegen waren goed te doen. Ik moet of nou ja wil straks ook nog even op pad maar dat zijn binnendoor wegen maar wil toch wel gaan denk.
Officieel is m’n laatste verlofdag 24 februari maar ik begin 4 maart weer omdat ik nog verlof neem, eigenlijk zou ik tot 18 maart verlof hebben maar omdat ik eerder uitviel begin ik denk ook eerder, kan ik dat verlof een ander keer opnemen.
Is het financieel een beetje in verhouding als jullie minder gaan werken en daardoor een dag kdv minder afnemen? Hoeveel dagen kdv heb je dan? Ik werk sinds R. 24 uur over 3 dagen en blijf dat nu ook doen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  tweeling zo 20 jan 2013 - 23:26

Snoes: ja ze slaapt door van 20.30-9.00 uur. Wel geven we haar om 23.30 nog een fles maar die drinkt ze slapend op Laughing

Wij hadden pas na 8 weken weer sex en het deed echt pijn, nu nog steeds gevoelig. We gebruiken condoom en vlijmender. Ik had ook een tweedegraads ruptuur, denk dat het dan wat langer gevoelig is misschien. Ik vond het ook eng hoor, had het idee dat alles weer kapot ging! Tampons gebruik ik sinds deze week weer (ongesteld Mad )...ook geen pretje in het begin.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Limburg85 zo 20 jan 2013 - 23:28

Gisteren hier een goede en drukke dag gehad. Kleine R. heeft veel minder dan normaal gehuild en veel meer geslapen dan normaal, oh wat een verschil en heerlijk! Hij werd vannacht om 3.15 uur wakker en lag er om 4 uur weer in, hopelijk zet hij dit door. Zelf kon ik alleen niet meer slapen terwijl we er om 6 uur uit moesten Sleep .
Ook heeft hij gisteren voor het eerst eventjes de speen geaccepteerd waardoor hij ook even rustig in de box heeft gelegen kijkend naar de muziekmobiel Very Happy .

Kleine R is vandaag samen met grote R (leuk die zelfde beginletter Laughing) oefenen bij oma omdat ik vandaag een spiraal ga laten plaatsen (moet er nog even niet aan denken) en had niet zo veel zin om hem mee te nemen, zeker niet als die zoveel huilt. Maar wel even lekker hoor, je kun tenminste niet met tempo door het huis.

En vandaag begonnen met Sonja Bakker, hopelijk houden we dit vol.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 zo 20 jan 2013 - 23:29

Tweeling en als je die laatste fles weghaalt omdat ze die slapend opdrinkt slaapt ze dan de nacht niet door?

Met een knip (had er 2 bij de 1e bevalling) duurde het hier trouwens ook wat langer.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 23:44

Jaa ik ben ook begonnen Limburg. Netjes aan het water, thee en fruit tussendoor. Hopen dat de kilo's eraf vliegen Laughing
Ik neem het ouderschapsverlof van J op. Een maandje voor mijn verlof en twee maanden er na. Mijn verlof loopt officieel tot 21 maart en daar komen dan nog 2 maanden bij... Ik heb geen spiraal gehad nog, maar ik wil absoluut niet meer aan de pil. Dit is in mijn ogen 'the next best thing'...

Tweeling: oh ja tampons. Hmmm ik moet daar ook nog maar even niet aan denken...

Gast
Gast

Bericht  Flower_L zo 20 jan 2013 - 23:45

Duur omdat....mn vriend wilde het op zijn manier proberen. Een cadeautje geven wanneer hij op potje zou plassen. Ok...als hij denkt dat dat werkt.
Maar toen stond er ineens een grote doos in de kamer, had hij van zolder gehaald. Is het het cadeau wat ik laatst al voordelig had gekocht voor derde verjaardag van l....
Een duplo dierentuin!

Hij dacht dat het wat anders (en bovenal goedkoper) was....en baalde ook toen ik vertelde dat hij zojuist bijna 50 euro had gespendeerd aan een plasje :nopompom:
Snel iets verzinnen kon niet, want l had geplast en wilde heel terecht 'kadowtju'.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Limburg85 zo 20 jan 2013 - 23:55

Jetje ik wil dus ook echt niet meer aan de pil, niet eens van de bijwerkingen al word ik denk niet leuker van hormonen, maar iedere dag zo'n vieze pil slikken (kan moeilijk medicijnen slikken) en iedere dag er aan denken, stopweek etc. dus mij leek dit ook de beste oplossing.

Neem je ook nog het ouderschapsverlof van de jongste op?

Ben benieuwd hoe het hier met de kg's zal gaan, hoop dat ze er snel af zijn en dat ik het vol kan houden. Mijn man heeft al gezondigd, gaat goed bij hem, zo win ik de 10 kg wel (hoop ik).

Flower ah zo duur. Hopelijk blijft het niet bij 1 keer nu hij dit dure cadeau binnen heeft, fijn foutje haha. Wij hadden bij S. hem 'pas' beloond nadat hij een stickervel vol had.

Zo nu ga ik eens R. zijn naam op de muur hangen, word weleens tijd Embarassed

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Ella ma 21 jan 2013 - 0:03

Hoi hoi,

Zo hier is het 'normale' leven weer begonnen. Man is weer gaan werken vandaag en doe het dus voor het eerst alleen met de kleine. Het slapen 's nachts is soms nog een drama. Vanacht is hij weer 3 uur wakker geweest en dat sloopt wel Embarassed. Ik kan dus ook aan jullie pyama party meedoen Wink haha. Verder doet hij het super goed. Gehoortest gehad en die was goed.

Heb even de laatste pagina's bijgelezen.

Flower: oeps dat wass geen kleinigheidje voor het plasje.

Juutje: pittige bevalling zeg. Het herstel viel mij ook enorm tegen. DAcht dat ik alles zo weer kon doen.

Pinkel: poe aan sex moet ik voorlopig nog niet denken. Heb ook een knip gehad dus dat zal wel meespelen.

Hoe lang hebben jullie gevloeid na de bevalling?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  NoName88 ma 21 jan 2013 - 0:04

Snoes, overdag om de 4 uur ja, soms meld hij zich al iets eerder zelfs. 's Nachts houd hij het langer vol. Vannacht werd hij om 4.30 ongeveer wakker. Hij huilt dan niet echt van de honger, maar wil ook niet meer in zijn eigen bed slapen. Lijkt wel of hij er gewoon nog niet goed aan wennen kan dat hij zo lang in zijn eigen bed moet slapen. Als hij dan bij ons in bed lugt doet hij wel telkens haze-slaapjes. Ik wilde hem eigenlijk niet war geven vannacht, dus heb gewacht tot 6 u, daarna is hij weer tot 8.30 naar bed geweest. Nu heeft hij weer net een fles op (11u).
Sinds dat hij 's avonds die grotere fles kreeg krijgt hij alleen nog maar flessen van 150+5, 5x per dag (dus geen nachtvoeding meer). Maar als hij zich tekens nog zo vroeg blijft melden 's nachts ga ik er denk ik weer 6 van 120+4 geven. Dan is hij er blijkbaar nog niet aan toe om door te slapen. 5 flessen van 150+5 vind ik een beetje erg veel voor hem. Anders gaan we gewoon langzaam opbouwen naar 140 enz., wat ze hier al zeiden.
In het grote bad was hij nog nooit gweest, maar normaal vind hij het badje of de douche wel lekker. Gisteren was hij gewoon niet zo lekker denk ik ofzo.
En? HOe lang heeft R geslapen vannacht?

Bolus, K heeft ook wel zuigbehoeft volgens mij, maar hij snapt denk ik niet goed dat hij dat ding 'vast' moet houden. Ik heb nu een andere speen en dat gaat wel iets beter.
Wat weegt ze nu?
Oke, maar het kan toch niet zo zijn dat je schildklier nu altijd te snel blijft gaan en je blijft afvallen? Afvallen tot op zekere hoogte is goed, maar dat akn natuurlijk niet altijd doorgaan... Of verwachten ze dat dat ook weer anders word, als je hormonen 'klaar' zijn zeg maar?
En, lastig, al die verschillende adviezen.

Pinkel, hoe laat kwam L? Wij hebben seks zonder penetratie gehad toen K een maand oud was. 3 dagen later (precies 5 weken oud) met penetratie. Ik was ook neit heel erg beschadigd. Ik vond het ook heel eng, maar het viel erg mee. Voelde eerst wel een beetje vreemd... Ik had er ook al vrij snel weer zin in. Zo veel zin had al sinds tijden niet meer gehad smile Eerlijk gezegd had ik echt niet verwacht dat het zo snel al weer zou zijn!

Juutje, arme man heb jij Wink Komt vast goed! Ik had ik het begin ook heel vaak dat K helemaal nat was. (vanmorgen trouwens weer) Ik had het idee dat de pamper nog iets strakker doen hielp. Leek me eerst zielig dat ie dan te strak was, maar volgens mij viel dat best wel mee.

PC, ik vloei al lang niet meer. Was met 2 weken al zo goed als over geloof ik!En wat denk je? Zojuist het eerste menstruatie-bloed ontdekt Rolling Eyes Netjes volgens het boekje, K was gisteren 6 weken.

Jetje, gaat het nu beter nu hij iets minder krijgt? Ja, dat doet K dus ook, hij word wel wakker, maar huilt niet echt van de honger. Vind dat lastig. Omdat hij bij ons op de kamer slaapt zijn wij ook wel gelijk wakker. En als ik dan wakker ben, geef ik hem eigenlijk maar het liefst te drinken zodat ik zelf ook weer kan gaan slapen...

Jelin, wat vervelend, luizen! Fijn dat jullie er klaar voor zijn :cheering:

Oh getver, Pinkel, de kledingkast! Die stond hier al op de planning voor tijdens mijn verlof, maar ik ben er niet aan toe gekomen. Tijdens de kraamweek is het er niet echt beter op geworden Sad Ik moet het ook nodig doen. Ligt zoveel oude zooi in, en het ligt allemaal schots en scheef en niet netjes opgevouwen. (Daar had de kraamhulp nog al moeite mee) Succes!

Flower, hier in Gld is het inmiddels droog. Ikwil eigenlijk ook wel naar buiten, maar vind het toch wel erg koud voor K.
Ik moet 25 mrt weer beginnen, 24 uur. 2,5 (lange) dagen op kantoor, rest thuis.
Benieuwd hoe het gaat zonder speen! En, de volgende x zelf het kadootje maar van zolder pakken dnek ik Wink

Jetje, jij moet het niet over verlof hebben!!

Limburg, wat fijn dat hij minder huilt! Succes bij de huisarts en met Sonja smile
Ik heb ook een 1,5 liter fles water op het aanrecht staan. Die moet leeg vandaag! En verder ga ik ook echt weer proberen erop te letten. En misschien moet ik dan ook maar de controntatie met die vriend in de badkamer maar weer eens aangaan... [strike]weegschaal
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Ella ma 21 jan 2013 - 0:09

Doet mijn ticker het?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 0:11

Ella schreef:Doet mijn ticker het?
Ja!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: