Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 17 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes zo 20 jan 2013 - 1:05

Limburg, het was iemand hier uit België (H.erentals) maar wel een héél goed iemand. Ze deed het echt geweldig, legde het allemaal goed uit, kreeg hem ook telkens weer stil als hij begon te wenen etc. Vrijdagnacht had hij doorgeslapen tot 7u, maar vannacht werd hij om 4u30 alweer wakker. Hij is het alweer verleerd, het doorslapen haha. Onze zoon heeft zijn hoofdje altijd 'naar achteren' als hij aan het wenen is.

Pinkel, wat slaapt jullie meisje al goed zeg, wauw! Logisch ook dat jullie gewacht hebben met de geboortekaartjes. Goed dat je even aan jezelf gedacht hebt en naar de kapper bent geweest, heerlijk!

Noname, wat fijn dat hij het zo goed doet 's nachts nu!

Mama Titty, fijn dat de gehoortest goed was.

Juutje, wat vervelend dat de eerste centimeters zo moeizaam op gang kwamen. Heerlijk gevoel is dat hé, dat je je eigen baby eruit hebt geperst Very Happy

Travelgurly, je loopt overtijd! Spannend hoor, ik ben erg benieuwd naar je baby en naar de naam.

Jetje, jeetje zeg, wat een dramanacht inderdaad. Blijkbaar niet zo gemakkelijk om een goede grootte van fles te vinden voor S.

Bolus, hoelang slaapt jullie meisje nu 's nachts? Ik zou 's nachts niet zo snel gaan rekken denk ik, eenmaal onze zoon wakker wordt, gaat hij toch niet meer in een diepe slaap. Soms valt hij dan wel eventjes in slaap, maar heel licht waardoor hij heel snel weer wakker wordt.

Highway, de baby heeft blijkbaar nog wel plaats genoeg als hij nog lekker kan draaien.

Hier ging het 1,5 week goed met doorslapen, kwam 's nachts niet meer voor een fles. Maar afgelopen week werd hij de ene keer om 5u wakker (hij krijgt om 23u zijn laatste fles meestal). Toen dachten we dat hij wakker was geworden door de wekker van mijn vriend. Maar de nacht erna werd hij weer om 4u wakker. Vrijdagnacht heeft hij dan weer wel lekker doorgeslapen, maar afgelopen nacht werd hij om 4u30 weer wakker. Ik zei al tegen mijn vriend dat het ook wel te mooi was om waar te zijn dat hij vanaf 5 weken al door zou slapen. Ik vind het ook niet erg om er 's nachts uit te gaan om hem een fles te geven. Vanmiddag komt er nog kraamvisite, verder weinig plannen hier.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Roos zo 20 jan 2013 - 3:45

Jeetje wat gaan jullie snel zeg!! Al die nachtelijke avonturen... Ik slaap prima, mijn man daarentegen beroerd Embarassed Ach kan die alvast wennen!

Vandaag de laatste dingen in de babykamer gedaan. Kleertjes zijn gewassen, mc uit de zak gehaald (nu er nog achterkomen of je de bekleding kunt wassen??) en de laatste rommeltje opgeruimd. Kom maar op baby!!
Vrijdag op controle geweest, beebje ligt nog steeds dwars. Gisteren hebben ze overleg over me gehad over hoe nu verder. Conclusie is dat baby nog teveel ruimte heeft om nu al voor een draaipoging naar het zkh te gaan. Ze willen wachten tot +- 40 weken dan naar de verloskamers kind draaien en meteen de vliezen te breken. Aan de ene kant een hele geruststelling, maar aan de andere kant is het zo wat ik niet wilde. Hoopte op een spontane bevalling thuis (in ieder geval het eerste stuk). Woensdag weer op controle en weer een echo...

@bolus, wil je wat kilo's van mij?? Knap hoor!

@jetje, zware nacht heb je achter de rug! Hou je het dan overdag wel een beetje vol?

@mamatitty, ik ben ook zo'n emo doos hoor. Het idee dat dit waarschijnlijk de laatste zwangere weken van mijn leven zijn.. Jak!

Fijne zondag!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  bolus26 zo 20 jan 2013 - 3:51

@ snoes precies vind ik ook, het cb kan de pot op! ze slaapt s nachts nu meestal 5 uur aaneen gesloten,soms 4 soms 6.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  tweeling zo 20 jan 2013 - 4:49

Jetje: bah wat een rot nacht. Hoe is het nu daar?

Snoes: dat zou inderdaad wel super zijn vanaf 5 weken doorslapen, haha. Nou 1 keer per nacht is goed te doen vond ik, slaapt hij daarna gelijk weer in?

All: nou gisteren was geen succes. De kinderen van mijn zwager waren er ook en die zijn nogal wild/luidruchtig. Mijn dochter werd er zo wild van dat ze alleen nog maar kon huilen...terwijl ze altijd zo rustig is. Ik voelde me helemaal niet op mijn gemak, bah! Uiteindelijk is ze thuis om 22.00 pas in slaap gevallen. Ze is er vandaag nog door van slag...sneu! Vandaag lekker dagje thuis en vanavond gaat ze er op tijd in dan is het morgen vast weer helemaal goed Wink
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Pinkel zo 20 jan 2013 - 5:00

Hier vandaag gezellig visite gehad. Mijn ouders hadden ook mijn Oma meegenomen, want die wilde heel graag L weer eens zien natuurlijk, maar ze wil zelf niet altijd zo'n eind moeten rijden. Het is toch bijna een uur rijden voor haar en zo in de winter vind ze dat niet fijn.
Mijn vader en mijn man zijn de hal gaan stucen, en de dames waren lekker aan het kletsen!! Oma had speciaal haar camera meegenomen, zodat ze ook wat foto's van L. erop had staan om te showen op de bridgeclub. Very Happy
Net nog ff lekker met die kleien in het grote bad geweest, en nu ligt ze na een flesje weer lekker te slapen. Zo meteen ga ik weer eens biefstuk eten!! Die heb ik al sinds april niet meer gegeten, dus enorm veel zin in. Lekker met zelfgemaakte champignonnen roomsaus en gebakken aardappelschijfjes, JUMMIE!! Very Happy
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  tweeling zo 20 jan 2013 - 5:06

Oehhh klinkt lekker pinkel! Eet smakelijk! Wij gooien zo simpel een pizza in de oven. Na het eten even lekker badderen met L. Vanavond krijgen we visite smile
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 5:34

bolus: heerlijk hoor al 10 kilo lichter dan voor je zwangerschap!! Ik ben er nu 7 kwijt, maar als ik dan toch begin wil ik al die kilo's kwijt, ook die paar die er voor de zwangerschap aan zaten... Hm ik zou dan ook kiezen voor de makkelijke weg en de fles geven.

Snoes: lastig is dat he elke nacht weer de vraag hoe laat ie wakker wordt.

Spannend zeg Roos!

Tweeling: agos je arme meisje. Balen dat ze zo druk waren en zij er zo onrustig van werd. Zeiden ze er niks van? Als J heel druk is en er is een baby probeer ik hem wel duidelijk te maken dat hij dat niet moet doen.

Ooh ik krijg er helemaal trek van Pinkel!!

Hier staat varkenshaas met versgebakken aardappeltjes op het menu....

Ik ben wel heel moe vandaag, maar wonder boven wonder gedraagt J zich echt super. Hij is gelukkig niet meer ziek, was denk ik iets verkeerd gevallen bij hem of zo. Hopelijk gaat komende nacht beter. En dan is er ook nog een nieuw pak sneeuw gevallen hier, dus een rondje lopen buiten zit er ook niet in morgen...

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 20 jan 2013 - 5:35

Hoi meiden

Hier alles prima, n.iene is een lekker rustig tevreden meisje, hopelijk blijft zit zo haha. Vannacht had ze om half 12 haar flesje gehad. Daarna geslapen tot half 4 en toen heb ik d'r om half 9 maar wakker gemaakt, dit mag ze erin houden hahaha.
Ook R is enorm trots maar al die visite en het niet naar buiten kunnen maken hem wel wat drukker. Gisteren heerlijk ff boodschappen gedaan met mijn man, opa was er dus kon er mooi ff uit.

De kraamtranen waren hier trouwens gearriveerd nadat ik geskyped had met mijn kleuters. Dan mis ik het werken, en vooral de kids natuurlijk, enorm. Over een weekje gaan we n.iene showen. Hopelijk wordt het weer snel beter zodat we lekker naar buiten kunnen. Dit binnenzitten is niet mijn ding.

Ik reageer snel weer op iedereen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  tweeling zo 20 jan 2013 - 6:11

Varkenshaas klinkt ook lekker Jetje! Ze zeiden er wel wat van hoor dat ze rustig moesten praten en niet gillen, maar het hielp niet echt. Best irritant! Fijn dat het weer wat beter gaat, nu hopen op een goede nacht voor je!

Printje! Wat heerlijk dat ze goed slaapt. Hoe voel jij je verder, nog veel last vd bevalling? Was je nou thuis of in het ziekenhuis bevallen?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Pinkel zo 20 jan 2013 - 6:39

@ Jetje: Die varkenshaas klinkt anders ook niet verkeerd moet ik zeggen. Wink
@ Printje: Ook al zo'n tevreden meisje wat lekker lang slaapt!! Zou het komen omdat het meiden zijn?? winter 2012/2013 mama's! - Pagina 17 253468018
@ Tweeling: Veel plezier met de visite vanavond.

Ik ga maar eens aan het eten beginnen zo meteen, anders komt ons kleine meisje voor de fles als we zitten te eten. Net nog even een hazeslaapje van 45 minuutjes gedaan, ben ik toch wel van opgeknapt moet ik zeggen.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Snoes zo 20 jan 2013 - 7:37

Roos, Fijn dat alles klaar is voor de komst van de baby! Kan me voorstellen dat je liever niet ingeleid wordt maar wacht tot het spontaan begint. Wat als je vliezen nou voor de 40 weken spontaan breken? Dan ligt het kind niet goed om natuurlijk te bevallen?

Tweeling, ik vind het inderdaad ook goed te doen om er een keertje uit te moeten. Hij slaapt daarna meestal wel weer goed in, maar ik niet haha. Ik ben dan echt klaarwakker. I.v.m. het spugen 'moet' ik hem na zijn fles ook nog 15-30 minuten recht houden zodat zijn eten goed in zijn maagje kan zakken. Dusja, niet moeilijk dat ik dan klaarwakker ben. Wat naar dat je dochtertje zo onrustig was en er nog steeds wat door van slag is. Slaapt jouw dochter al door?

Pinkel, hm dat klinkt wel heerlijk! En fijn dat je dochter zo lekker slaapt, ze zal jou jouw welverdiende rust ook wel gunnen Wink

Jetje, kan me voorstellen dat je heel moe bent. Hopelijk vannacht een betere nacht voor jou.

Printje, ik ben ook benieuwd of je nou thuis was bevallen of in het ziekenhuis. Rotweer is het hé, ik vind er ook echt niets aan. Wil zo graag gewoon wat wandelingetjes maken maar dat zit er met dit weer toch echt niet in.

Waar slaapt jullie baby overdag? En hoeveel/hoe vaak slaapt hij/zij dan? Wij proberen onze zoon sinds dit weekend boven op de kamer te laten slapen als hij moe is, maar daar wil hij dus niet slapen. Terwijl hij daar toch ook gewoon 's nachts slaapt als wij erbij liggen. Kan het zijn dat hij alleen goed in zijn wiegje slaapt als hij ons in de buurt hoort? Al zijn wij 's nachts natuurlijk ook gewoon stil haha. Ik wil er stilaan een gewoonte van maken dat hij boven moet slapen (nu nog in zijn wiegje, over een tijd in zijn eigen bedje) maar hij huilt de hele tijd. Nu zit ik boven bij hem, hopende dat hij in slaap valt zodat ik dan stilletjes weg kan gaan.
Slaapt de baby nog bij jullie op de kamer of niet meer? Bij ons nog wel, maar ik wil stilaan proberen hem ook op zijn eigen kamertje te leggen. Wel nog in zijn wiegje, zodat niet gelijk alles nieuw is. Maar goed, ik zou liever hebben dat hij eerst 'leert' om te slapen zonder dat wij erbij zijn. Voorheen lag hij altijd in zijn box te slapen of in zijn domoo kussen. Maar dat is ook niet goed denk als we dat altijd zo doen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje zo 20 jan 2013 - 7:49

N slaapt op haar eigen kamertje, tussendoor soms bij ons als ze huilt maar eigenlijk dus op eigen kamer.

Ik ben thuisbevallen, was super. Mijn moeder was beneden met r en ik kon lekker in ons eigen bad en na de bevalling lekker op de bank. Zal snel mijn verhaal plaatsen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Limburg85 zo 20 jan 2013 - 8:00

Meiden jullie kletsen vandaag te veel voor m'n telefoon ahhhhhhh haha.

Mama Titty hebben jullie ook een aardschok gehad rond 19.30 of was dat niet in het Zuiden?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  bolus26 zo 20 jan 2013 - 8:09

Lekker gegeten hoor allemaal!

@ snoes ze slaapt of in haar wieg bij ons op de kamer of in de wagenbak beneden. Alleen boven in slaap vallen lukt sinds een week wat minder, vaak helpt t als ik dan boven even de was opruim oid.ik wil ook wat consequenter worden in t alleen boven slapen overdag.
alleen als mijn man boven slaapt voor of na een nachtdienst leggen we haar sowieso beneden.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Roos zo 20 jan 2013 - 8:11

Snoes schreef:Roos, Fijn dat alles klaar is voor de komst van de baby! Kan me voorstellen dat je liever niet ingeleid wordt maar wacht tot het spontaan begint. Wat als je vliezen nou voor de 40 weken spontaan breken? Dan ligt het kind niet goed om natuurlijk te bevallen?
.

Nee, klopt. Het fijne weet ik ook nog niet precies. Wel is me verteld dat de kans zeer klein is dat de bevalling begint met gebroken vliezen bij een dwarsligging.
Bij L. ben ik ook ingeleid dus hoopte nu op een spontaan gebeuren lekker thuis. Maar ja wie weet....

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Flower_L zo 20 jan 2013 - 8:12

Limburg85 schreef:Meiden jullie kletsen vandaag te veel voor m'n telefoon ahhhhhhh haha.

vind ik ook! smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  NoName88 zo 20 jan 2013 - 8:51

Flower_L schreef:
Limburg85 schreef:Meiden jullie kletsen vandaag te veel voor m'n telefoon ahhhhhhh haha.

vind ik ook! smile

En ik ook :O
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Limburg85 zo 20 jan 2013 - 8:54

NoName88 schreef:
Flower_L schreef:

vind ik ook! smile

En ik ook :O

Wij zijn de nacht sessies gewend ;-)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Dikkie Dik zo 20 jan 2013 - 9:25

Ondanks mijn verlof, kan ik jullie echt niet bijhouden....
Hoe zou het met Travelgurly zijn??

Ik probeer morgen wat uitgebreider te reageren.
Ben super misselijk, soep is verkeerd gevallen. Niet fijn met dochterlief haar billen in mijn maag en af en toe een harde buik tussendoor.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Highway zo 20 jan 2013 - 9:29

Ik houhet ook niet meer bij dikkie dik! Ik heb ook dezelfde klachten als jij nu, lig niet echt lekker meer haha, kont de hele tijd in mijn maag en tegen mijn pijnlijke ribben..
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flower_L zo 20 jan 2013 - 9:40

Dikkie dik je hebt pm

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 zo 20 jan 2013 - 10:17

Jetje, wat een rotnacht! En wat heb je vandaag gedaan mbt de flessen van Stijn?

Bolus, houd A de speen goed in? K lukt dat niet geloof ik. Hij zuigt er hooguit 10 x aan en dan tuft hij hem weer uit Sad Je moet er dus naast gaan zitten en die speen vasthouden zo ongeveer...
Krijgt ze nu (meestal) 6 x 150+5? Wat leuk dat ze bewust gaat lachen!
Hoe lang heb je al last van je schildklier? Slik je ook medicijnen?

Snoes, hier is hij het doorslapen ook al verleerd.... Vrijdagnacht was er iets bijzonders denk ik Wink
K is 's ochtens en 's avonds altijd beneden. 's Middags doet hij een slaapje boven in zijn wieg. Meestal na de fles van 11/12 uur. Heel soms ook na de volgende fles, dus eind van de middag. Dat doet hij al sinds 3 januari en gaat eigenlijk altijd goed. Als we ergens anders zijn, zoals bijv. vanmiddag bij mijn ouders, dan slaapt hij gewoon op een bank, in de kinderwagenbak of in de armen van iemand smile Dat probeer ik wel een klein beetje te voorkomen, want volgens mij is het wel goed voor hem dat hij dat ritme heeft van 's middags in zijn eigen bed. 's Avonds nemen we hem na zijn laatste fles mee naar bed als we zelf ook gaan (rond 23u) Heb aps wel een keer geprobeerd hem rond 19/20 u naar bed te doen, maar dat wilde hij niet. Sowieso is hij best vaak 's avonds wakker/onrustig.
K slaapt ook nog bij ons op de kamer.

Roos, dat word nog spannend! Wat als de bevalling zich wel zelf aandient?

Sneu, Tweeling! Gaat morgen vast weer beter inderdaad.

Pinkel, leuk he, dat iedereen met die camera boven je kindje hangt smile Hmmm, biefstuk, die ga ik van de week ook eens halen :cheering:

Printje, goed van N! Lekker dat je weer naar buiten bent geweest! Heb je nog veel kraamhulp gehad? Lekker dat je thuis bevallen bent!

DikkieDik, geen griep te pakken?

Vannacht niet zo'n fijna nacht gehad Sad K had om 23.30 een fles gehad. K heeft veel gehuild, was niet echt in zijn doen! Vanmorgen met hem in bad geweest in de hoop dat hij dan een poosje niet huilde, ging een kwartiertje goed maar toen zette meneer het op n krijsen. De hele buurt kon het horen geloof ik Embarassed
Dacht zal hem eens even temperaturen, nou dat heb ik geweten; pas na de 4e poging kwam er geen keutel Razz Krijg het vermoeden dat hem dat een beetje dwars zat ofzo..
Hij had een klein beetje verhoging; 37.8, later was het 37.4 dus ik denk dat het wel meeviel.
Ben heel benieuwd hoe het vannacht gaat!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  NoName88 zo 20 jan 2013 - 10:20

Flower_L schreef:Dikkie dik je hebt pm

Ik denk dat ik weet waarover Wink
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Flower_L zo 20 jan 2013 - 10:24

NoName88 schreef:

Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 20 jan 2013 - 11:13

Flower_L schreef:
NoName88 schreef:

Cool
Ik niet winter 2012/2013 mama's! - Pagina 17 1270000679

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: