Heb jij wel eens drugs gebruikt?
+68
Zwerver
Esperanza
Lady1984
Ooh La La!
MiniMuis
TukTuk
Rouxxxe
kwebbeltje
SoGood
strawberry
Sterre
Elodie
mo-lola
Aletta
Hoochie
NerdChic
Lonely Goatherd
Caramba
Thunder
M-G
Dora
Printje
love
Mermaid
Carra
Alex
Arwyn
Lot
Atelier Madame
Sanne
Blond
VeryCherry
SuperGrover
Monte
xxjojootjexx
sterremaan
girli
Jade
liesje
rapa nui
Coco
Sea of Trees
Sarah1985
Pompoen
Frappuccino
tuttebel
Guus
Ilovethe90s
Merai
Cimic
Kowalski
Lenthe
Silver
Phileine
LDJ
bolus26
Snoes
Fortissimo
Lady Starstruck
Rizzo
Floor
Lady4
Caroow
Rush
Bliss
Happinaz
Poubelle
Toet
72 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?
Ik heb spacebrownies op. En die waren vies!! Ze smaakten naar aarde, bah. Ik wil nog wel een keer een lekkere spacecake op of gewoon blowen. En een pil wil ik ook nog wel eens gebruiken.
Een vriend van me snoof regelmatig coke, hij heeft me het regelmatig aangeboden maar dat wilde ik niet proberen.
Een vriend van me snoof regelmatig coke, hij heeft me het regelmatig aangeboden maar dat wilde ik niet proberen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Spacecake is niet smerig hoor, alleen heel veel mensen weten niet hoe ze het moeten maken
Het is alleen wel tricky om te gebruiken, want je weet nooit precies hoeveel je binnen krijgt.
Het is alleen wel tricky om te gebruiken, want je weet nooit precies hoeveel je binnen krijgt.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Monte schreef:nee dan zeker niet nee, maar dan ben je waarschijnlijk in je doen toch een ander mens dan ik en dat zou ik wel oppikken. Het is maar net welk soort mensen er bij je passen of je daar vrienden mee wordt. Ik denk iemand zoals ik gewoon niet pas bij iemand die veel feest, alcohol drinkt enz(en andersom ook niet).Toet schreef:Hm ja oké, dat het niet je type mens is zou kunnen. Maar als wij doordeweeks een theetje drinken of samen gaan shoppen en het dan heel gezellig hebben, heb jij er toch geen last van dat ik in het weekend op een feestje rond loop te stuiteren tot 7 uur in de ochtend?
Absoluut, de kans dat je dan een goede klik hebt is heel klein. Maar dat is wel iets anders dan bij voorbaat al beslissen dat je niet met die persoon om wil gaan.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ben er ook niet nieuwsgierig naar.
Ben ook niet echt fan van zulke verslavende producten die vele levens kapot maken. Er zullen vast een hele hoop mensen zijn die af en toe (en met mate) drugs gebruiken, maar toch vind ik het eigenlijk maar enge producten.
Ben ook niet echt fan van zulke verslavende producten die vele levens kapot maken. Er zullen vast een hele hoop mensen zijn die af en toe (en met mate) drugs gebruiken, maar toch vind ik het eigenlijk maar enge producten.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ben er ook niet nieuwsgierig naar.
Hier ben ik het mee eens. Iedereen moet het zelf weten en alcohol is natuurlijk ook slecht. Maar voor mij geen drugs
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb wel eens (twee keer) geblowd, maar ik heb er nooit echt de effecten van ondervonden. Ik rook ook niet dus misschien deed ik het wel helemaal fout.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
VeryCherry schreef:Spacecake is niet smerig hoor, alleen heel veel mensen weten niet hoe ze het moeten maken
Nee, mijn space cake bakker had er hele planten in gemikt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Blond schreef:VeryCherry schreef:Spacecake is niet smerig hoor, alleen heel veel mensen weten niet hoe ze het moeten maken
Nee, mijn space cake bakker had er hele planten in gemikt
Omg, wat een knakker zeg, whahaha. Ik heb het een jaar of tien geleden gemaakt, maar ik weet nog wel hoe het moet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb nog nooit iets gebruikt.
Een jointje zou ik nog wel eens willen proberen denk ik, iets anders niet.
Een jointje zou ik nog wel eens willen proberen denk ik, iets anders niet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind dat ook raar Monte, sorry. Het zijn echt niet alleen bepaalde 'types' die wel eens drugs gebruiken. Ik vind dat vooroordelend.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik heb wel eens een jointje gerookt, maar het aantal keer is op twee handen te tellen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lot schreef:Ik heb wel eens (twee keer) geblowd, maar ik heb er nooit echt de effecten van ondervonden. Ik rook ook niet dus misschien deed ik het wel helemaal fout.
Ik precies dit. Mijn eerste keer blowen was in Engeland. Iedereen deed heel stoer, en omdat ik uit Nederland kwam moest ik natuurlijk stoer mee doen.
Ik heb het niet zo op drugs. Ik kan moeilijk de controle uit handen geven en aangezien ik niet weet hoe ik er op ga reageren durf ik het niet.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Sanne schreef:Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ben er ook niet nieuwsgierig naar.
Zo denk ik er ook over. Alcohol drink ik wel, maar eigenlijk ook weinig.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een keer spacecake gehad en keer van die muffins met volgens mij paddo`s erin.
Spacecake smaakte lekker maar viel er van in slaap en van de paddo`s was met 3 andere vriendinnen en kregen we een lachstuip en dachten we dat we de spice girls en de backstreet boys waren ( dit omdat we steeds de cd op hadden staan. De dag naar de muffins waren we allemaal zwaar kapot en gingen we nog winkelen in het o zo drukke Amsterdam, maar man wat voelde wij ons slecht toen . Verder niks geprobeerd en ook geen behoefte aan gehad.
Spacecake smaakte lekker maar viel er van in slaap en van de paddo`s was met 3 andere vriendinnen en kregen we een lachstuip en dachten we dat we de spice girls en de backstreet boys waren ( dit omdat we steeds de cd op hadden staan. De dag naar de muffins waren we allemaal zwaar kapot en gingen we nog winkelen in het o zo drukke Amsterdam, maar man wat voelde wij ons slecht toen . Verder niks geprobeerd en ook geen behoefte aan gehad.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Happinaz schreef:Ik ben echt een braverik. Ik heb nog nooit iets van drugs gebruikt. Niet eens een haaltje van een sigaret.
En ik drink ook nooit, ben zo heilig als een non
Mijn man heeft ook nooit zulke dingen gedaan en hopelijk blijft R ook van die rommel af.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
- alcohol
- jointjes (diverse varianten)
- combinatie van alcohol en jointjes
Op zich ben ik best benieuwd naar andere varianten (zoals een pilletje ofzo), maar nooit de de juiste mensen tegen gekomen om het mee te proberen.
Crab, nu heb ik zin in een joint en de koffieshop bij ons in de straat is net dicht...
- jointjes (diverse varianten)
- combinatie van alcohol en jointjes
Op zich ben ik best benieuwd naar andere varianten (zoals een pilletje ofzo), maar nooit de de juiste mensen tegen gekomen om het mee te proberen.
Crab, nu heb ik zin in een joint en de koffieshop bij ons in de straat is net dicht...
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
ja het is echt gevaarlijk spul. Zo'n bad trip lijkt mij doodeng. Ik zou het daarom echt nooit nemen.Silver schreef:Lady Starstruck schreef:Toet schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar een LSD trip maar ik denk dat ik het toch niet durf. Ik ken eigenlijk ook niemand die dat wel eens doet, is niet echt meer van deze tijd ofwel?
Ik heb weleens gehoord van iemand die paddo's op had. Dat diegene echt kabouters enzo zag lopen. Ik had zoiets van nee dank je die troep hoef ik echt niet.
Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord, maar helaas heeft die persoon die ik ken, nog steeds last van psychosen door verkeerde pado's waardoor ie in een bad trip kwam...
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb jaren geblowd. In de vakanties blowde ik dag in dag uit en daar begon ik in de middag mee. Tijdens schoolperiodes was het vaak na het avondeten en dan met vrienden jointjes roken. Ik heb wel altijd gezegd (en ondanks mijn vele blowen is dat ook altijd gelukt) zolang mijn school, vrienden en sociale leven er maar niet onder lijden. Pas toen we voor een kindje gingen ben ik helemaal gestopt met blowen. Verder kwam er in het weekend alcohol bij.
3 keer in mijn leven heb ik paddo's gegeten. De eerste keer zal ik wel te weinig hebben gehad want daar heb ik niets van vernomen. De tweede keer was een geweldige ervaring. De derde keer kreeg ik een bad trip en toen was ik "genezen". Geen paddo's meer voor mij.
Verder nog een aantal dingen uit de smartshop uitgeprobeerd.
Pilletjes zijn mij regelmatig aangeboden maar die heb ik altijd geweigerd (bang om het veel te lekker te vinden) Coke is mij ook regelmatig aangeboden maar daar heb ik nooit behoefte aan gehad.
3 keer in mijn leven heb ik paddo's gegeten. De eerste keer zal ik wel te weinig hebben gehad want daar heb ik niets van vernomen. De tweede keer was een geweldige ervaring. De derde keer kreeg ik een bad trip en toen was ik "genezen". Geen paddo's meer voor mij.
Verder nog een aantal dingen uit de smartshop uitgeprobeerd.
Pilletjes zijn mij regelmatig aangeboden maar die heb ik altijd geweigerd (bang om het veel te lekker te vinden) Coke is mij ook regelmatig aangeboden maar daar heb ik nooit behoefte aan gehad.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb wel eens een blowtje gerookt en een pilletje gehad. Alcohol en sigaretten gebruik ik nu nog met regelmaat.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Knuffelen en kriebelen! En dansen haha.Forumster schreef:Nog nooit gehoord of meegemaakt. Dat spul maakt iedereen zo lief.Toet schreef:Je kunt je XTC inderdaad heel makkelijk laten testen en volgens mij is de kans dat er met XTC iets grandioos misgaat echt nihil.
Wat een onzin dat het alleen een bepaald soort types zijn trouwens.
Gast- Gast
Harrison schreef:Knuffelen en kriebelen! En dansen haha.Forumster schreef:Nog nooit gehoord of meegemaakt. Dat spul maakt iedereen zo lief.Toet schreef:Je kunt je XTC inderdaad heel makkelijk laten testen en volgens mij is de kans dat er met XTC iets grandioos misgaat echt nihil.
Wat een onzin dat het alleen een bepaald soort types zijn trouwens.
XTC werd ik alleen maar hyper van.. Lekker in mijn eigen wereldje staan dansen. Maar met coke vind ik iedereen zo lief!
Gast- Gast
Ik heb nog nooit coke gedaan, maar dat klinkt niet als de standaard reactie op coke haha.
Gast- Gast
Jaren terug dag in dag uit geblowd, dit 2,5 jaar lang.
Ook andere drugs gebruikt, wat toen een vriend was, verkeerde vrienden, zei op een gegeven moment, mooi door blijven gaan, blijf je mooi mager van Nu ik eraan terug denk, denk ik, wat erg!
Spaceboter gehad. 's Avonds op stap en alles ging in slomotion.
Speed gerookt, speed gedronken en nooit in slaap kunnen komen.
Mijn hele drugs periode heeft 4 jaar geduurd.
Wanneer ik de geur van een joint ruik, kan ik wel over mijn nek gaan.
Ook andere drugs gebruikt, wat toen een vriend was, verkeerde vrienden, zei op een gegeven moment, mooi door blijven gaan, blijf je mooi mager van Nu ik eraan terug denk, denk ik, wat erg!
Spaceboter gehad. 's Avonds op stap en alles ging in slomotion.
Speed gerookt, speed gedronken en nooit in slaap kunnen komen.
Mijn hele drugs periode heeft 4 jaar geduurd.
Wanneer ik de geur van een joint ruik, kan ik wel over mijn nek gaan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
In Bolivia heb ik op cocabladeren gekauwd, niks gemerkt. Maar verder nooit drugs gebruikt. Ben wel eens omgegaan met mensen die wiet rookten, maar ik heb sowieso nooit gerookt, en wiet roken trok me helemaal niet. Ik drink ook bijna niet. Gewoon omdat ik daar geen behoefte aan heb, niet omdat ik er tegen ben ofzo.. Ik drink gewoon liever frisdrank.
Ik ben trouwens wel een keer gedrogeerd in een discotheek, volgens mij was er iets in mijn drankje gedaan. Ik kreeg ontzettend spierpijn overal en kon toen niets anders dan (buiten) op de grond gaan liggen. Het was heel genant vond ik. Het trok vrij snel weg en daarna voelde ik me ook wel weer 'gewoon'.
Ik ben trouwens wel een keer gedrogeerd in een discotheek, volgens mij was er iets in mijn drankje gedaan. Ik kreeg ontzettend spierpijn overal en kon toen niets anders dan (buiten) op de grond gaan liggen. Het was heel genant vond ik. Het trok vrij snel weg en daarna voelde ik me ook wel weer 'gewoon'.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij wel eens drugs gebruikt?
» Wie heeft er wel eens wenkbrauwstrips gebruikt?
» Diane-35; wie gebruikt dit nog??
» Gebruikt frituurvet
» Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?
» Wie heeft er wel eens wenkbrauwstrips gebruikt?
» Diane-35; wie gebruikt dit nog??
» Gebruikt frituurvet
» Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: