Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens drugs gebruikt?

+68
Zwerver
Esperanza
Lady1984
Ooh La La!
MiniMuis
TukTuk
Rouxxxe
kwebbeltje
SoGood
strawberry
Sterre
Elodie
mo-lola
Aletta
Hoochie
NerdChic
Lonely Goatherd
Caramba
Thunder
M-G
Dora
Printje
love
Mermaid
Carra
Alex
Arwyn
Lot
Atelier Madame
Sanne
Blond
VeryCherry
SuperGrover
Monte
xxjojootjexx
sterremaan
girli
Jade
liesje
rapa nui
Coco
Sea of Trees
Sarah1985
Pompoen
Frappuccino
tuttebel
Guus
Ilovethe90s
Merai
Cimic
Kowalski
Lenthe
Silver
Phileine
LDJ
bolus26
Snoes
Fortissimo
Lady Starstruck
Rizzo
Floor
Lady4
Caroow
Rush
Bliss
Happinaz
Poubelle
Toet
72 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  Lenthe do 10 jan 2013 - 6:25

Ik heb eens geblowd, maar daar voelde ik niet zo heel veel van. Kwam denk ik omdat ik niet rook en ik dus niet heel erg goed over de longen kon roken. Ik werd toen wel lekker relaxed..
Ik heb ook eens spacecake geprobeerd, maar dat was echt geen succes! Ik kreeg echt een paniekaanval, mijn hart ging als een gek tekeer en ik was compleet de weg kwijt! Nee, ik houd het bij een (of meerdere) wijntje(s)

Laatst aangepast door Lenthe op do 10 jan 2013 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  Poubelle do 10 jan 2013 - 6:26

Toet schreef:
bolus26 schreef:
Poubelle schreef:Oh GHB heb ik ook wel eens op, maar dat was niet bewust laughcry

Ik ook,beviel ook helemaal niet

Serieus? Ik snap niet wat iemand bezielt om zoiets te doen.. Hoe is het afgelopen?

Bij mij goed, behalve dan dat ik niets meer wist van de hele avond. Had het glas waar het hoogstwaarschijnlijk inzat leeg gedronken met een vriendin en daarna zijn we weggegaan, de volgende ochtend had ik een blauw oog en zij een zere elleboog, we waren gevallen. laughcry
We zijn nog een danscafé ingegaan en daar heb ik om me heen staan te kijken en te brabbelen, toen heeft een vriend me naar huis gebracht en op bed gelegd.

Edit: Of het GHB was weten we dus ook niet zeker, maar wat het wel was.. Geen idee, troep iig!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 6:26

Ik ben ook wel benieuwd naar een LSD trip maar ik denk dat ik het toch niet durf. Ik ken eigenlijk ook niemand die dat wel eens doet, is niet echt meer van deze tijd ofwel?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lady Starstruck do 10 jan 2013 - 6:29

Toet schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar een LSD trip maar ik denk dat ik het toch niet durf. Ik ken eigenlijk ook niemand die dat wel eens doet, is niet echt meer van deze tijd ofwel?

Ik heb weleens gehoord van iemand die paddo's op had. Dat diegene echt kabouters enzo zag lopen. Ik had zoiets van nee dank je die troep hoef ik echt niet.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Kowalski do 10 jan 2013 - 6:37

Nog nooit! En zal het ook niet doen, het enige wat ik nog eens wil doen is een spacecake bakken Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 2 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Cimic do 10 jan 2013 - 6:44

Ja, jaren terug toen ik nog iets met mijn ex had, heb ik een aantal jointjes gerookt. Harddrugs heb ik nooit gebruikt. Moet zeggen ik werd rustiger van een joint maar ook geil. silent Damn, sex met een joint op is ge-wel-dig whahaha.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Merai do 10 jan 2013 - 6:50

Er was een tijd dat ik best regelmatig een joint rookte of hasj/wiet via de waterpijp. Dat vond ik altijd wel lekker maar ik ben het nu wel echt ontgroeid, de laatste keer is al zeker 4 jaar geleden. Andere drugs heb ik (buiten alcohol en sigaretten) nooit geprobeerd en daar heb ik ook geen behoefte aan. Nadat mijn neef vanuit het niets in een zware psychose terecht kwam wil ik dat risico al helemaal niet nemen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Ilovethe90s do 10 jan 2013 - 6:53

Nee, braaf he?
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 6:55

Ja, ik heb wel eens drugs gebruikt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 6:57

Alleen een paar keer geblowd.

Gast
Gast

Bericht  Guus do 10 jan 2013 - 6:57

Ik heb nog nooit drugs gebruikt, was zo'n moraalridder die dat allemaal verschrikkelijk dom vond (maar wel zoveel zoop op een avond dat ik de volgende dag geen idee meer had hoe mijn laars in de wc terecht was gekomen)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 7:00

Ja, een paar keer geblowd en spacecake gebakken. Was op zich wel een leuke tijd, maar nu houd ik het gewoon bij een biertje of een wijntje Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 2 561177.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 7:00

Alleen een keer een hijsje van een joint en een spacecakeje.. Maar ik heb echt niets met drugs. Ik hoef het gewoon niet zo nodig. (Heb trouwens nog nooit gerookt, zelfs geen trekje van een sigaret - zonder wiet dus haha).

Vooral met roken heb ik altijd zoiets gehad van bah. Ik ken ook alleen maar de negatieve kanten van roken en snap dus ook echt niet dat mensen beginnen. Je wordt er (op den duur) gewoon zo lelijk van. Waarom zou je dat willen?

Gast
Gast

Bericht  tuttebel do 10 jan 2013 - 7:04

alleen ooit eens spacecake geprobeerd.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Frappuccino do 10 jan 2013 - 7:06

Ik heb wel een periode gehad dat ik verschillende dingen heb geprobeerd.

Laatst aangepast door justhanna op do 10 jan 2013 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Silver do 10 jan 2013 - 7:10

Lady Starstruck schreef:
Toet schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar een LSD trip maar ik denk dat ik het toch niet durf. Ik ken eigenlijk ook niemand die dat wel eens doet, is niet echt meer van deze tijd ofwel?

Ik heb weleens gehoord van iemand die paddo's op had. Dat diegene echt kabouters enzo zag lopen. Ik had zoiets van nee dank je die troep hoef ik echt niet.

Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord, maar helaas heeft die persoon die ik ken, nog steeds last van psychosen door verkeerde pado's waardoor ie in een bad trip kwam...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Rizzo do 10 jan 2013 - 7:36

Toet schreef:
Rizzo schreef:Nope, nooit gedaan. Alcohol uitgezonderd, dat drink ik regelmatig en ook wel eens meer dan goed voor me is. Ik denk dat als ik vrienden zou hebben gehad die wel drugs gebruiken, ik het ook wel geprobeerd zou hebben. Uit mezelf iets gaan proberen doe ik niet zo snel op de een of andere manier. Blijkbaar niet nieuwsgierig genoeg ofzo Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 2 561177.

Ik denk inderdaad dat dit er heel veel mee te maken heeft. In mijn omgeving wordt onwijs veel drugs gebruikt, ik kan hier uit de buurt maar weinig mensen noemen die nooit iets gebruiken. Best triest eigenlijk. Ik denk dat als ik deze vrienden niet had gehad, ik het misschien ook wel nooit had gedaan.. Maar dat is best logisch natuurlijk.

Oh echt, nee dat is waar ik woon niet zo. Ook wel mensen die drugs gebruiken natuurlijk, maar niet zoveel. Gebruik je zelf nog steeds regelmatig dan?
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Pompoen do 10 jan 2013 - 7:37

Nee wat dat betreft ben ik echt een brave Hendrik...niks, noppes, nada. Ik ben veel te bang de controle kwijt te raken! Wilde altijd wel nog een keer proberen te blowen, maar de gelegenheid (waarin ik me ook nog veilig voelde) heeft zich nooit voorgedaan.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 7:43

Ja ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar ik vind het niet heel boeiend voor de rest. Het was leuk voor een keer.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 do 10 jan 2013 - 7:45

nee nooit gedaan. Ik wist hoe het was doordat iemand heel dichtbij verslaafd was en ik dat dagelijks meemaakte.

Mijn man is eens gedrogeerd in een discotheek door een oud klasgenoot van hem
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sea of Trees do 10 jan 2013 - 8:01

Ik heb geblowd, hash en weed en ik heb salvia gebruikt. Voor de rest geen pillen of coke ofzo.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Rush do 10 jan 2013 - 8:02

Mijn broer is trouwens ook enorm lang verslaafd geweest aan coke of speed, maar dat wist ik niet toen ik drugs probeerde.

En daarna werd het alchocol. Net als m`n vader.

Troep.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 8:03

-

Laatst aangepast door Toet op zo 1 sep 2013 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Coco do 10 jan 2013 - 8:19

Ik heb vrij veel geblowd. Zeker een jaar fulltime van 's morgens tot 's nachts. Later ook nog weer een paar maanden in de avonden alleen. Is alweer lang geleden.
Er is ook een keer lsd of iets soortsgelijk in mijn drankje gedaan, toen was ik wel aardig van het padje af, was ook pas 14 toen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  rapa nui do 10 jan 2013 - 8:22

Nee, nooit gebruikt en ook niet echt in de verleiding geweest om het te willen gebruiken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: