Heb jij wel eens drugs gebruikt?
+68
Zwerver
Esperanza
Lady1984
Ooh La La!
MiniMuis
TukTuk
Rouxxxe
kwebbeltje
SoGood
strawberry
Sterre
Elodie
mo-lola
Aletta
Hoochie
NerdChic
Lonely Goatherd
Caramba
Thunder
M-G
Dora
Printje
love
Mermaid
Carra
Alex
Arwyn
Lot
Atelier Madame
Sanne
Blond
VeryCherry
SuperGrover
Monte
xxjojootjexx
sterremaan
girli
Jade
liesje
rapa nui
Coco
Sea of Trees
Sarah1985
Pompoen
Frappuccino
tuttebel
Guus
Ilovethe90s
Merai
Cimic
Kowalski
Lenthe
Silver
Phileine
LDJ
bolus26
Snoes
Fortissimo
Lady Starstruck
Rizzo
Floor
Lady4
Caroow
Rush
Bliss
Happinaz
Poubelle
Toet
72 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?
nee, nog nooit.
Er was een tijd dat ik het wel wilde proberen(een trekje van een joint ofzo), maar mede door mijn gezondheid heb ik dat nooit gedaan. De behoefte was toen duidelijk niet groot genoeg. Nu heb ik die behoefte al helemaal niet meer en ben ik blij dat ik het nooit geprobeerd heb.
Overigens denk ik dat het niet eens uit eigen beweging in mij opkwam om dat te doen, meer door de mensen met wie ik een tijdje omging.
Er was een tijd dat ik het wel wilde proberen(een trekje van een joint ofzo), maar mede door mijn gezondheid heb ik dat nooit gedaan. De behoefte was toen duidelijk niet groot genoeg. Nu heb ik die behoefte al helemaal niet meer en ben ik blij dat ik het nooit geprobeerd heb.
Overigens denk ik dat het niet eens uit eigen beweging in mij opkwam om dat te doen, meer door de mensen met wie ik een tijdje omging.
Laatst aangepast door Jade op do 10 jan 2013 - 8:36; in totaal 2 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Nee, nog nooit.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb wel een keer of 10 geblowd, hasj en of wiet.
Laatste keer was toen ik een vreetkick kreeg, maar niks te eten had, maar wel bleef kauwen.. Kwam allemaal schuim uit mijn mond
Laatste keer was toen ik een vreetkick kreeg, maar niks te eten had, maar wel bleef kauwen.. Kwam allemaal schuim uit mijn mond
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Toen ik een jaar of 16 was blowden we met de klas wanneer het weekend was, vakantie was of wanneer we daar zin in hadden. Ik vond het altijd wel grappig, tot de dag dat ik na het blowen op mijn scooter naar het werk moest en dacht dat ik kon vliegen. Toen ben ik ook maar gestopt met regelmatig blowen. En nu kan ik er niet meer tegen.
De rest heb ik nooit geprobeerd en om eerlijk te zijn heeft me dat ook nooit getrokken.
De rest heb ik nooit geprobeerd en om eerlijk te zijn heeft me dat ook nooit getrokken.
Gast- Gast
Nee nog nooit drugs gebruikt, zou het ook niet willen ook. Ik zou ook niet omgaan met mensen die drugs gebruiken(al is het wiet of af en toe een pilletje)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Kan ik je niet aanraden. Beter eet je gewoon cake en blow je erbij. Ik vond spacecake echt verschrikkelijk vies, ik werd er kotsmisselijk van, en het effect merk je pas veel later.Kowalski schreef:Nog nooit! En zal het ook niet doen, het enige wat ik nog eens wil doen is een spacecake bakken
Ik heb behalve wiet (en alcohol natuurlijk) nog nooit wat gebruikt. Ik zou op zich weleens XTC willen proberen, maar ik vind het eng, ik weet niet hoe je eraan komt en ik ben bang dat het verkeerd spul is of dat het verkeerd valt en ik voor de rest van mijn leven een trippende psycho ben.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Gewoon uit principe niet, of omdat je die mensen al niet in je omgeving hebt?Monte schreef:Nee nog nooit drugs gebruikt, zou het ook niet willen ook. Ik zou ook niet omgaan met mensen die drugs gebruiken(al is het wiet of af en toe een pilletje)
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Er zijn zo ontzettend veel mensen die het stiekem recreatief doen. Soms kom je daar nooit achter.Monte schreef:Nee nog nooit drugs gebruikt, zou het ook niet willen ook. Ik zou ook niet omgaan met mensen die drugs gebruiken(al is het wiet of af en toe een pilletje)
Gast- Gast
SuperGrover schreef:
Ik heb behalve wiet (en alcohol natuurlijk) nog nooit wat gebruikt. Ik zou op zich weleens XTC willen proberen, maar ik vind het eng, ik weet niet hoe je eraan komt en ik ben bang dat het verkeerd spul is of dat het verkeerd valt en ik voor de rest van mijn leven een trippende psycho ben.
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar toen ik 9 jaar terug nog bij het informatiecentrum van de ggz werkte was er elke vrijdag een uurtje waar je je xtc kon laten testen., misschien verstandig om te doen, als je het toch ooit wilt nemen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Er zijn meerdere testcentra in Nederland waar je gratis je stash kan laten testen.
Gast- Gast
Ik heb ze niet in mijn omgeving, maar ik denk ook dat een bepaald soort type persoon is, die niet bij mij past en waar ik geen vrienden mee zou kunnen worden. Maar ook wel een klein beetje uit principe, ik vind het gewoon niets.Sea of Trees schreef:Gewoon uit principe niet, of omdat je die mensen al niet in je omgeving hebt?Monte schreef:Nee nog nooit drugs gebruikt, zou het ook niet willen ook. Ik zou ook niet omgaan met mensen die drugs gebruiken(al is het wiet of af en toe een pilletje)
Laatst aangepast door Monte op do 10 jan 2013 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
Je kunt je XTC inderdaad heel makkelijk laten testen en volgens mij is de kans dat er met XTC iets grandioos misgaat echt nihil.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Forumster schreef:Er zijn zo ontzettend veel mensen die het stiekem recreatief doen. Soms kom je daar nooit achter.Monte schreef:Nee nog nooit drugs gebruikt, zou het ook niet willen ook. Ik zou ook niet omgaan met mensen die drugs gebruiken(al is het wiet of af en toe een pilletje)
Inderdaad. Van mij wisten op dat moment alleen mijn ouders het en degenen met wie ik dan in gezelschap was, maar daarbuiten niemand. Als ik het nu weleens aan iemand vertel dan valt hun mond vaak open van verbazing.
Ik vind het ook best wel vreemd om eerlijk te zijn. Zou je dan ook een vriendschap verbreken als je erachter komt dat een vriendin af en toe een jointje rookt? Niemand doet jou er kwaad mee toch?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nog nooit gehoord of meegemaakt. Dat spul maakt iedereen zo lief.Toet schreef:Je kunt je XTC inderdaad heel makkelijk laten testen en volgens mij is de kans dat er met XTC iets grandioos misgaat echt nihil.
Gast- Gast
Inderdaad. Ik vind het vrij kortzichtig.Coco schreef:Forumster schreef:Er zijn zo ontzettend veel mensen die het stiekem recreatief doen. Soms kom je daar nooit achter.Monte schreef:Nee nog nooit drugs gebruikt, zou het ook niet willen ook. Ik zou ook niet omgaan met mensen die drugs gebruiken(al is het wiet of af en toe een pilletje)
Inderdaad. Van mij wisten op dat moment alleen mijn ouders het en degenen met wie ik dan in gezelschap was, maar daarbuiten niemand. Als ik het nu weleens aan iemand vertel dan valt hun mond vaak open van verbazing.
Ik vind het ook best wel vreemd om eerlijk te zijn. Zou je dan ook een vriendschap verbreken als je erachter komt dat een vriendin af en toe een jointje rookt? Niemand doet jou er kwaad mee toch?
Gast- Gast
Ik vind het ook kortzichtig en ben benieuwd wat voor type persoon Monte dan bedoelt. Ik zie mezelf als een heel normaal, doorsnee, aardig, zelfstandig, intelligent (ahum, jullie snappen wat ik bedoel) en oprecht persoon en ik zou het echt heel raar vinden als mensen niet met mij om willen gaan omdat ik af en toe drugs gebruik. Hetzelfde geldt voor al mijn vriendinnen, ook stuk voor stuk hele lieve, normale meiden die af en toe wat gebruiken.
Toet- Lady Post-a-lot
SuperGrover schreef:Kan ik je niet aanraden. Beter eet je gewoon cake en blow je erbij. Ik vond spacecake echt verschrikkelijk vies, ik werd er kotsmisselijk van, en het effect merk je pas veel later.Kowalski schreef:Nog nooit! En zal het ook niet doen, het enige wat ik nog eens wil doen is een spacecake bakken
Ja? Ik heb geen idee hoor, ik ben een nerd wat betreft drugs, maar ik vind het zo leuk klinken
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik zou inderdaad ook eerder gewoon een joint roken dan spacecake eten.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb zo'n beetje alles gebruikt om is te proberen. Af en toe rook ik nog een jointje, puur omdat ik dat lekker vind, niet omdat ik er stoned van wil worden. Dat word ik wel hoor, mijn god, mijn lijf voelt dan zó zwaar dat ik me elke keer voorneem om het niet meer te doen. Ik rook denk ik eens in de twee maanden een jointje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen idee, misschien zit ik er ook wel naast hoor. Maar ik ben zelf iemand die niet (veel) drinkt en nooit een nacht heb doorgehaald oid en mijn vrienden ook niet. Ik denk dat ik de wat meer degelijke(wat een vreselijk woord) mensen bedoel.Toet schreef:Ik vind het ook kortzichtig en ben benieuwd wat voor type persoon Monte dan bedoelt. Ik zie mezelf als een heel normaal, doorsnee, aardig, zelfstandig, intelligent (ahum, jullie snappen wat ik bedoel) en oprecht persoon en ik zou het echt heel raar vinden als mensen niet met mij om willen gaan omdat ik af en toe drugs gebruik. Hetzelfde geldt voor al mijn vriendinnen, ook stuk voor stuk hele lieve, normale meiden die af en toe wat gebruiken.
Monte- Ratel
Hm ja oké, dat het niet je type mens is zou kunnen. Maar als wij doordeweeks een theetje drinken of samen gaan shoppen en het dan heel gezellig hebben, heb jij er toch geen last van dat ik in het weekend op een feestje rond loop te stuiteren tot 7 uur in de ochtend?
Toet- Lady Post-a-lot
nee dan zeker niet nee, maar dan ben je waarschijnlijk in je doen toch een ander mens dan ik en dat zou ik wel oppikken. Het is maar net welk soort mensen er bij je passen of je daar vrienden mee wordt. Ik denk iemand zoals ik gewoon niet pas bij iemand die veel feest, alcohol drinkt enz(en andersom ook niet).Toet schreef:Hm ja oké, dat het niet je type mens is zou kunnen. Maar als wij doordeweeks een theetje drinken of samen gaan shoppen en het dan heel gezellig hebben, heb jij er toch geen last van dat ik in het weekend op een feestje rond loop te stuiteren tot 7 uur in de ochtend?
Monte- Ratel
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij wel eens drugs gebruikt?
» Wie heeft er wel eens wenkbrauwstrips gebruikt?
» Diane-35; wie gebruikt dit nog??
» Gebruikt frituurvet
» Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?
» Wie heeft er wel eens wenkbrauwstrips gebruikt?
» Diane-35; wie gebruikt dit nog??
» Gebruikt frituurvet
» Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: