Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens drugs gebruikt?

+68
Zwerver
Esperanza
Lady1984
Ooh La La!
MiniMuis
TukTuk
Rouxxxe
kwebbeltje
SoGood
strawberry
Sterre
Elodie
mo-lola
Aletta
Hoochie
NerdChic
Lonely Goatherd
Caramba
Thunder
M-G
Dora
Printje
love
Mermaid
Carra
Alex
Arwyn
Lot
Atelier Madame
Sanne
Blond
VeryCherry
SuperGrover
Monte
xxjojootjexx
sterremaan
girli
Jade
liesje
rapa nui
Coco
Sea of Trees
Sarah1985
Pompoen
Frappuccino
tuttebel
Guus
Ilovethe90s
Merai
Cimic
Kowalski
Lenthe
Silver
Phileine
LDJ
bolus26
Snoes
Fortissimo
Lady Starstruck
Rizzo
Floor
Lady4
Caroow
Rush
Bliss
Happinaz
Poubelle
Toet
72 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  Lonely Goatherd do 10 jan 2013 - 21:51

Alleen wiet. Blowen was soms niets aan, soms heel leuk (constant de slappe lach). De ene keer spacecake was tevens ook de laatste, wat was ik daar beroerd van zeg. pale
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  NerdChic do 10 jan 2013 - 22:01

Ik heb een tijdje geblowd. En heb 1 x paddo's gebruikt. We waren met een groepje, waar ook mensen zaten die niets hadden gebruikt. Ik heb een super trip gehad. Op een gegeven moment had ik het idee dat ik in jumanji zat, die film. Was echt een leuke tijd. Daarna nooit meer gebruikt, was gewoon om te proberen.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Hoochie do 10 jan 2013 - 22:05

Nog nooit en ook geen behoefte aan.

Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aletta do 10 jan 2013 - 22:34

Sea of Trees schreef:Ik vind dat ook raar Monte, sorry. Het zijn echt niet alleen bepaalde 'types' die wel eens drugs gebruiken. Ik vind dat vooroordelend.
Ik snap Monte wel. Het is niet zo dat ik bewust geen vriendschap aan zou willen gaan met iemand die drugs gebruikt, of dat ik een vriendschap erom zou verbreken. Maar ik ben gewoon nooit vrienden geweest met iemand die wel drugs gebruikt. Blijkbaar is het toch zo dat ik automatisch vooral met mensen contact heb die geen drugs gebruiken, misschien omdat ik daar meer gemeen mee heb.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Bericht  Aletta do 10 jan 2013 - 22:37

Ik heb nooit drugs gebruikt. Ik vind het al niet fijn om aangeschoten te raken door de drank, omdat ik dan de controle over mezelf kwijtraak. Dus drugs zie ik helemaal niet zitten (net zoals ik ook nooit echt dronken word).

Ik vind het gewoon te riskant. Het is slecht voor je gezondheid en ik heb heel veel verhalen gehoord van mensen die er diep door in de problemen zijn gekomen. Bovendien wil ik niet het risico lopen dat ik mijn problemen ga ontwijken door drugs te gebruiken, bijvoorbeeld dat ik het gebruik om me vrolijker te voelen of meer zelfvertrouwen te krijgen. Want dan kan je er weer te afhankelijk van worden.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Bericht  mo-lola do 10 jan 2013 - 22:39

Nog nooit gedaan.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Elodie do 10 jan 2013 - 23:32

Cimic schreef:Ja, jaren terug toen ik nog iets met mijn ex had, heb ik een aantal jointjes gerookt. Harddrugs heb ik nooit gebruikt. Moet zeggen ik werd rustiger van een joint maar ook geil. silent Damn, sex met een joint op is ge-wel-dig whahaha.
Ja haha, dat vind ik ook! Embarassed

Voordat ik mama werd heb ik wel dingen uitgeprobeerd. Werkte ook in een club en dat ging allemaal zo makkelijk. Hoor veel slechte verhalen over GHB maar als je dat goed gebruikt dan is dat echt heel chill. Veel relaxter dan mdma bijv.

Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Toet vr 11 jan 2013 - 0:22

Lorre schreef:
Cimic schreef:Ja, jaren terug toen ik nog iets met mijn ex had, heb ik een aantal jointjes gerookt. Harddrugs heb ik nooit gebruikt. Moet zeggen ik werd rustiger van een joint maar ook geil. silent Damn, sex met een joint op is ge-wel-dig whahaha.

Voordat ik mama werd heb ik wel dingen uitgeprobeerd. Werkte ook in een club en dat ging allemaal zo makkelijk. Hoor veel slechte verhalen over GHB maar als je dat goed gebruikt dan is dat echt heel chill. Veel relaxter dan mdma bijv.

Dat is ook super chill, het is alleen zo moeilijk om het goed te gebruiken omdat het lastig te doseren is. Ik heb het 3 keer gedaan, de eerste keer had ik de avond van m'n leven, echt nog nooit zoiets leuks meegemaakt maar de 2e en 3e keer gingen beide mis. Misschien maar goed ook want dit is verder wel een verraderlijke drug; je voelt je heerlijk, mensen zien niks aan je.. Ik snap wel dat het zo verslavend is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Cimic vr 11 jan 2013 - 0:36

Lorre schreef:

Daar ben ik veel te schijterig voor. Ik denk dan veel te veel na over de risico's en dan gaat het denk ik sowieso fout. Niks voor mij dus. Wat ik wel ooit nog zou willen doen is spacecake eten of z'n brownie maar dan wel met mijn vriend. Maar ik acht de kans wel heel erg klein dat dit ooit zal gebeuren.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Sterre vr 11 jan 2013 - 1:21

Ik heb een keer of 3 a 4 geblowd, een tijdje met vrienden Poppers gesnoven en weleens herbal XTC gebruikt. In de periode dat ik veel naar feestjes in clubs ging is me een aantal keer XTC aangeboden. Ik ben er nog steeds heel nieuwsgierig naar maar heb het nooit gedurfd omdat ik bang ben voor de afterdip/hoofdpijn. Ik denk dat ik daar gevoelig voor ben. Maar het lijkt me eerlijk gezegd fantastisch, voor een paar keer.

Coke of GHB zou ik dan weer nooit doen, ik weet iets te veel van alle risico's.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet vr 11 jan 2013 - 1:35

Hoofdpijn krijg je er volgens mij niet van maar de afterdip vind ik ook wel echt kut. Nou ligt het er trouwens ook wel heel erg aan hoeveel je hebt gebruikt. Als ik gewoon een chill avondje heb (meestal) valt het wel mee maar als ik per ongeluk iets te veel heb gehad is de dag erna echt heel zuur.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady Starstruck vr 11 jan 2013 - 1:40

Ik heb trouwens ook weleens een weedlolly gegeten. Ik zat de hele tijd te wachten op het effect maar er gebeurde niks. Zonde van je geld die dingen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  strawberry vr 11 jan 2013 - 1:41

Op sigaretten, alcohol en een paar heisjes van een joint na heb ik nooit wat gebruikt.

Ik ben er een hele tijd bang voor geweest, bang dat ik mezelf kwijt zou raken erin, het verkeerd af zou lopen of ik er heel ziek van zou worden.

Toen mijn broertje verslaafd raakte aan verschillende soorten drugs ben ik wel een hele tijd nieuwschierig geweest naar wat er dan zo lekker aan is.

Mijn vriend heeft tot 2 jaar geleden ook op feestjes drugs gebruikt en ik kon me gewoon niet voorstellen wat er zo fijn of lekker aan was. Toen ik had besloten dat ik wel een keer xtc of mdma wilde proberen was ik al zwanger. Nu ik straks 3 kinderen heb denk ik niet meer dat het er ooit nog van komt. Ik ben nog wel steeds nieuwschierig naar wat je dan voelt.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  SoGood vr 11 jan 2013 - 2:16

Nee, ik ben anti-drugs. Ik ben ook veel te schijterig daarvoor joh, ik zou van te voren al zo bang zijn dat het mis ging dat wanneer ik een vitamine pil zou krijgen en denken dat het XTC is, ik een enorme negatief placebo-effect zou krijgen.

Ik heb wel vaak teveel gedronken, dat is volgens mij net zo slecht maar goed.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  VeryCherry vr 11 jan 2013 - 2:23

Ik drink bijna niet meer. Op vakantie was ik zo waanzinnig dronken van de Ricard, jezus dat was echt niet normaal. Maar wat wel fijn is; ik heb nooit een kater de volgende dag.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Elodie vr 11 jan 2013 - 3:43

Sterre schreef:Ik heb een keer of 3 a 4 geblowd, een tijdje met vrienden Poppers gesnoven en weleens herbal XTC gebruikt. In de periode dat ik veel naar feestjes in clubs ging is me een aantal keer XTC aangeboden. Ik ben er nog steeds heel nieuwsgierig naar maar heb het nooit gedurfd omdat ik bang ben voor de afterdip/hoofdpijn. Ik denk dat ik daar gevoelig voor ben. Maar het lijkt me eerlijk gezegd fantastisch, voor een paar keer.

Coke of GHB zou ik dan weer nooit doen, ik weet iets te veel van alle risico's.

Haha poppers! Dat was het eerste wat ik ooit gedaan heb, 14 jaar geleden ofzo. Daar kreeg ik wel een beetje hoofdpijn van.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  kwebbeltje vr 11 jan 2013 - 3:48

Ik heb nog nooit drugs gebruikt, heb weleens stiekem toen ik een jaar of 14 was een sigaretje gerookt. Alcohol drink ik zelden.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Elodie vr 11 jan 2013 - 3:52

Toet schreef:
Lorre schreef:

Dat is ook super chill, het is alleen zo moeilijk om het goed te gebruiken omdat het lastig te doseren is. Ik heb het 3 keer gedaan, de eerste keer had ik de avond van m'n leven, echt nog nooit zoiets leuks meegemaakt maar de 2e en 3e keer gingen beide mis. Misschien maar goed ook want dit is verder wel een verraderlijke drug; je voelt je heerlijk, mensen zien niks aan je.. Ik snap wel dat het zo verslavend is.
Het afmeten deden wij dan ook als we nog helemaal nuchter waren. En dan in hele kleine hoeveelheden in ballonnetjes. Beter een paar pakken dan in één keer te veel. Van GHB heb ik ook nog nooit te veel genomen. Met coke bleek ik daarentegen echt niet om te kunnen gaan, dus dat was één nacht en dag en nooit meer!
Als puber ben ik wel ooit bijna meegelokt door waarschijnlijk GHB. Was op een leuk feestje en daar raakte ik aan de praat met iemand die in Idols zat en kregen we champagne van..die smaakte wel een beetje zout, maar wist ik veel toen. Ik vond het destijds heel stoer met zo'n 'bekende' gast en daar maakte hij misbruik van. Gelukkig wist een vriendin me weg te sleuren vlak voordat ik met hem mee zou gaan.
En daarom moet je het voor de zekerheid ook altijd tegen mensen vertellen als je het doet.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 4:03

Meer dan een keer een hijsje van een sigaret, waar ik heel ziek van ben geworden, heb ik nooit gedaan. Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig naar hoe dat is eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe vr 11 jan 2013 - 6:29

Nee, ik heb nog nooit drugs gebruikt. Heb er nooit echt behoefte aan gehad of zin om het te doen en daarbij was ik ook altijd een beetje bang voor het effect.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  TukTuk vr 11 jan 2013 - 6:40

In het verleden wel eens geblowd, maar ik kan er echt niet tegen, wordt er enorm onrustig en opgefokt van. Doe dat dus ook nooit meer. Verder niets, en ook niet van plan. Ik ben veels te bang dat het verkeerd valt, en als je met zo'n idee al begint er aan, dan gaat het sowieso fout.
Daarbij vind ik het verschrikkelijk om geen controle meer te hebben en ook angst dat ik de controle verlies. Enige "drugs" die ik gebruik zijn mijn ADHD medicatie, dat is schijnbaar vergelijkbaar met speed. (dexamfetamine)

Drink ook nooit. Ben 1x dronken geweest, was in Thailand en vond het echt verschrikkelijk. En vooral de dag er na, ondanks dat we gewoon op onze kamer waren gebleven die avond, was ik als de dood dat ik me belachelijk gemaakt had. (Moest namelijk wel constant naar de toilet toe en die waren aan het einde van de gang). Sloeg natuurlijk nergens op, want in een hostel zitten alleen maar jongeren die over het algemeen toch ook wel flink drinken. Maar voelde me er heel naar onder de dag er na, had geen kater of iets, maar soort schaamte gevoel ofzo.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  MiniMuis vr 11 jan 2013 - 6:42

Ik heb tot vorig jaar wel eens xtc gebruikt, eens in de 2maanden of zo. Op een feestje. Nu ik een kleine heb heb ik t niet meer gedaan, maar zal ook niet zeggen dat ik t niet meer ga doen. T zal er vast wel een keer van komen. Blowen deed k vroeger wel veel. Nu nooit meer gelukkig, bah k gruwel er nu ook echt van. Ook al was t soms best leuk. Verder niks geprobeerd. Ook nooit behoefte aan gehad eigenlijk.
MiniMuis
MiniMuis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 14
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Toet vr 11 jan 2013 - 7:25

MiniMuis schreef:Ik heb tot vorig jaar wel eens xtc gebruikt, eens in de 2maanden of zo. Op een feestje. Nu ik een kleine heb heb ik t niet meer gedaan, maar zal ook niet zeggen dat ik t niet meer ga doen. T zal er vast wel een keer van komen. Blowen deed k vroeger wel veel. Nu nooit meer gelukkig, bah k gruwel er nu ook echt van. Ook al was t soms best leuk. Verder niks geprobeerd. Ook nooit behoefte aan gehad eigenlijk.

Wat ik me nou afvraag hè, aan jouw reactie te zien deed je het ook wel vaker en vond je dat leuk? (net zoals ik) Hoe zou jij reageren later als je erachter komt dat je kinderen (wel eens) iets gebruiken? Ik denk daar best vaak over na en hoewel ik best een duidelijk beeld heb van hoe ik kinderen op zou voeden, zou ik in dit geval echt geen idee hebben wat ik er mee zou moeten doen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ooh La La! vr 11 jan 2013 - 7:31

Happinaz schreef:Ik ben echt een braverik. Ik heb nog nooit iets van drugs gebruikt. Niet eens een haaltje van een sigaret.
Ik drink wel een wijntje, maar dat bedoel je denk ik

+1 zelfs de keren dat ik dronken ben geweest is op 1 hand te tellen.
Ben veel te bang dat ik de controle over mezelf verlies.
En ik heb het eigenlijk gewoon niet op drugs. Vrienden van m'n vriend gebruiken wel. Vooral blowen maar ook mdma. Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik merk dat ik het niet zo relaxt vind als het gebeurt wanneer ik er bij ben. Kan me er dan moeilijk voor afsluiten.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  MiniMuis vr 11 jan 2013 - 7:44

Toet schreef:
MiniMuis schreef:Ik heb tot vorig jaar wel eens xtc gebruikt, eens in de 2maanden of zo. Op een feestje. Nu ik een kleine heb heb ik t niet meer gedaan, maar zal ook niet zeggen dat ik t niet meer ga doen. T zal er vast wel een keer van komen. Blowen deed k vroeger wel veel. Nu nooit meer gelukkig, bah k gruwel er nu ook echt van. Ook al was t soms best leuk. Verder niks geprobeerd. Ook nooit behoefte aan gehad eigenlijk.

Wat ik me nou afvraag hè, aan jouw reactie te zien deed je het ook wel vaker en vond je dat leuk? (net zoals ik) Hoe zou jij reageren later als je erachter komt dat je kinderen (wel eens) iets gebruiken? Ik denk daar best vaak over na en hoewel ik best een duidelijk beeld heb van hoe ik kinderen op zou voeden, zou ik in dit geval echt geen idee hebben wat ik er mee zou moeten doen.

Ik zou het mijn kinderen niet verbieden aangezien ik het zelf ook deed/ doe. Verbieden werkt vaak averechts, dan gaan ze vaak nog meer proberen en zo.
Ik zou er ook geen geheim van maken als ze t me zouden vragen. Maar als ze t af en toe zouden gebruiken zou k het wel fijn vinden dat ze er gewoon over kunnen praten en het niet stiekem gaan doen. Dan heb je er toch een beetje zicht op. Mocht het niet bij recreatief gebruik blijven dan is t natuurlijk een ander verhaal...
MiniMuis
MiniMuis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 14
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: