Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens drugs gebruikt?

+68
Zwerver
Esperanza
Lady1984
Ooh La La!
MiniMuis
TukTuk
Rouxxxe
kwebbeltje
SoGood
strawberry
Sterre
Elodie
mo-lola
Aletta
Hoochie
NerdChic
Lonely Goatherd
Caramba
Thunder
M-G
Dora
Printje
love
Mermaid
Carra
Alex
Arwyn
Lot
Atelier Madame
Sanne
Blond
VeryCherry
SuperGrover
Monte
xxjojootjexx
sterremaan
girli
Jade
liesje
rapa nui
Coco
Sea of Trees
Sarah1985
Pompoen
Frappuccino
tuttebel
Guus
Ilovethe90s
Merai
Cimic
Kowalski
Lenthe
Silver
Phileine
LDJ
bolus26
Snoes
Fortissimo
Lady Starstruck
Rizzo
Floor
Lady4
Caroow
Rush
Bliss
Happinaz
Poubelle
Toet
72 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  Elodie vr 11 jan 2013 - 7:50

Toet schreef:
MiniMuis schreef:Ik heb tot vorig jaar wel eens xtc gebruikt, eens in de 2maanden of zo. Op een feestje. Nu ik een kleine heb heb ik t niet meer gedaan, maar zal ook niet zeggen dat ik t niet meer ga doen. T zal er vast wel een keer van komen. Blowen deed k vroeger wel veel. Nu nooit meer gelukkig, bah k gruwel er nu ook echt van. Ook al was t soms best leuk. Verder niks geprobeerd. Ook nooit behoefte aan gehad eigenlijk.

Wat ik me nou afvraag hè, aan jouw reactie te zien deed je het ook wel vaker en vond je dat leuk? (net zoals ik) Hoe zou jij reageren later als je erachter komt dat je kinderen (wel eens) iets gebruiken? Ik denk daar best vaak over na en hoewel ik best een duidelijk beeld heb van hoe ik kinderen op zou voeden, zou ik in dit geval echt geen idee hebben wat ik er mee zou moeten doen.

Ik moet er ook niet aan denken dat mijn zoon dat zou doen. Maar wil wel dat over alles gepraat kan worden en dat hij het niet stiekem hoeft te doen. Dus als hij een keer iets uit zou willen proberen lijkt me het 't fijnst als dat thuis gebeurt.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens drugs gebruikt? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij wel eens drugs gebruikt?

Bericht  Lady1984 vr 11 jan 2013 - 8:19

Weed op de middelbare school wel gehad, maar daar kan ik echt slecht tegen. Word er misselijk van en krijg een raar sloom gevoel. Van hasj had ik minder 'last' maar ook geen plezier van. Verder ook nog wel eens wat geprobeerd zou het wel weer eens willen doen, maar dat is beter van niet. Ik voel me er té goed door waardoor het lastig stoppen is.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Esperanza vr 11 jan 2013 - 22:55

Ik heb nog nooit drugs gebruikt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 1:30

Ik heb in het verleden weleens geblowd, maar ik werd er alleen maar slaperig van.

Verder nooit iets geprobeerd en ook die behoefte niet.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 12 jan 2013 - 2:09

Ik echt helemaal niks, zelfs niet blowen. Mensen verwachten dat nooit van mij haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Winegum za 12 jan 2013 - 5:20

Nee, ook totaal geen behoefte aan eigenlijk. Ik rook niet, drink niet en gebruik ook geen drugs. Mijn vrienden gebruiken, voor zover ik weet, ook geen drugs, ze roken ook niet. Sommige drinken wel alcohol.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  sawasdee za 12 jan 2013 - 7:35

Toet schreef:Hoofdpijn krijg je er volgens mij niet van maar de afterdip vind ik ook wel echt kut. Nou ligt het er trouwens ook wel heel erg aan hoeveel je hebt gebruikt. Als ik gewoon een chill avondje heb (meestal) valt het wel mee maar als ik per ongeluk iets te veel heb gehad is de dag erna echt heel zuur.

Wat maakt de afterdip zo zuur dan?
Vergelijkbaar met een kater ofzo?
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Linda za 12 jan 2013 - 7:43

Ik heb ontzettend veel geblowd. Ook heb ik een periode xtc geslikt en speed gesnoven. Heerlijk vond ik dat! Embarassed
Inmiddels doe ik dat niet meer (gaat ook niet, ik ben de afgelopen 3 jaar of zwanger of borstvoeding aan het geven).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet za 12 jan 2013 - 14:22

sawasdee schreef:
Toet schreef:Hoofdpijn krijg je er volgens mij niet van maar de afterdip vind ik ook wel echt kut. Nou ligt het er trouwens ook wel heel erg aan hoeveel je hebt gebruikt. Als ik gewoon een chill avondje heb (meestal) valt het wel mee maar als ik per ongeluk iets te veel heb gehad is de dag erna echt heel zuur.

Wat maakt de afterdip zo zuur dan?
Vergelijkbaar met een kater ofzo?

Nee totaal niet vergelijkbaar met een kater. Het is echt een depressieve dag. Hoewel ik dat eerst nooit zo heb ervaren, tot een jaar geleden vond ik dat echt onzin wat je alleen op internet las maar nu besef ik me pas dat het wel echt zo is.
Sowieso smaakt echt niks, eten niet, drinken niet, sigaretten niet, bleh. Ik kan het niet zo heel goed uitleggen want het komt nogal gauw overdreven over denk ik. Het is echt niet zo dat je de hele dag alleen maar in je bed wil liggen en jezelf ellendig voelt maar het is meer een soort leeg gevoel, alsof je emoties op een héél laag pitje staan.
Het is natuurlijk ook per persoon heel verschillend maar zo ervaar ik het nu. En ik heb een soort spierpijn maar dan iets minder pijnlijk door mijn hele lichaam.

Nouja moeilijk uit te leggen maar als je de theorie bekijkt klopt het precies. MDMA zorgt ervoor dat serotonine (stofje dat invloed heeft op je stemming, bij te veel ben je blij, opgewekt, vrolijk etc. en bij te weinig heeft het negatieve invloed op je slaap, ritme, zelfvertrouwen, emoties en eetlust. Even heel simpel uitgelegd en wat ik ervan onthouden heb) in je hersenen tijdelijk verhoogd wordt afgegeven. (tijdens gebruik ben je dus blij, opgewekt etc.) Zolang de MDMA nog actief is in je lichaam wordt de serotonine iedere keer vrij snel opnieuw afgegeven maar wanneer de MDMA uitgewerkt is, is je serotonine 'voorraad' flink geslonken. (dan krijg je dus dat depressieve effect, weinig slaap, gevoel van ritme, zelfvertrouwen etc.)

Ik hoor trouwens ook vaak dat de afterdip pas na een paar dagen zou komen, dat is bij mijzelf niet zo, ik heb het echt de dag erna en daarna is het gewoon klaar. Blijkbaar maakt mijn lichaam dus weer snel nieuwe serotonine aan, ofzoiets nerd
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 12 jan 2013 - 20:38

Nee, nog nooit.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut zo 13 jan 2013 - 2:30

Ik heb intensief geblowd, heb meerdere keren xtc geslikt maar nog vaker coke gesnoven. Voor de rest ben ik heel braaf angel

Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: