Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?

+8
Arwyn
ExpressoB
Rovine
_Lacey_
ThinkPink
Primrose
Emma_
VanillaRose
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème? Empty Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?

Bericht  VanillaRose za 26 feb 2011 - 7:23

Ik ben 28 en heb altijd een dagcrème van nivea gebruikt. Deze was altijd goed genoeg voor mijn huid, maar de laatste tijd heb ik erg last van een droge huid. Heb sowieso snel last van een gevoelige huid dus kan niet tegen alle crèmes.
Maar laatst had ik een paar proefmonsters van Lóreal revitalift, dit is eigenlijk een anti-rimpelcrème maar ik dacht proberen kan geen kwaad. De crème was sowieso dikker van structuur en hierdoor voelde m'n huid veel zachter aan en minder droog. Maar is het raar om nu al een anti-rimpelcrème te gebruiken voor je 30e? Welke gebruiken jullie zelf en wat voor huidtype heb je.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème? Empty Re: Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:34

Hoi VanillaRose!

Ik ben 29, word in juni 30. Heb Biocura antirimpel dag- en nachtcréme van de Aldi, die is echt enorm goed. Ik heb nog wel soms wat een vettige huid en hier en daar een puistje, maar ach. Daar heb ik dan een aloë vera gel voor die de huid weer neutraliseert en puistjes sneller doet verdwijnen ( en ook kleine wondjes over de rest van je lichaam )

De Biocura komt trouwens als beste uit een bepaalde test en ik hoor alleen maar goede verhalen van meiden die het ook gebruiken.

Wil je dat ik er wat plaatjes van plaats?

Edit: ik gebruik al antirimpelcrémes vanaf mijn 25e, dat wordt ook vaak geadviseerd. Voorkomen is beter dan genezen, en als je eenmaal rimpels hebt krijg je ze echt nergens meer mee weg, alleen met botox of andere troep hihi :P

Laatst aangepast door Tea-Leaf op za 26 feb 2011 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème? Empty Re: Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:42

Dagcréme: Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème? Biocura-Dagcr-me-0

Nachtcréme: Wie gebruikt er al een anti-rimpelcrème? 1

Ze kosten iets van 2,25 euro per pot. Lekker romig, maar niet vettig. Trekt snel in en zorgt voor een zachte huid. Ik ben zwaar fan!

Gast
Gast

Bericht  VanillaRose za 26 feb 2011 - 8:59

Hoi Tea-leaf bedankt voor je tip. Ik heb idd weleens van deze crème gehoord. Voor deze prijs kan ik het idd weleens uitproberen, die van Lóreal is al gauw 13 euro per potje. Denk dat ik deze van de week maar eens ga halen dan
smile

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:54

Ik zit ook al aan de anti-rimpelcremes sinds mijn 24e of zo. Maar de laatste tijd gebruik ik even niet meer, ik heb nu een beetje een onrustige huid, dus wil niets vets op mijn huid hebben.

Gast
Gast

Bericht  Emma_ za 26 feb 2011 - 22:00

Ik had vanuit dit forum ook heel veel goede verhalen gelezen over biocura van de Aldi. Ik heb een gevoelige huid en bij mij brandde deze creme echt verschrikkelijk. Ik kreeg er ook een knalrode huid van. De nachtcreme ging nog wel maar de dagcreme was echt ontzettend pijnlijk voor mijn huid. Ik kan trouwens tegen meer merken niet (nivea, lóreal, dove, kruidvat, hema) dus het ligt waarschijnlijk aan mij laughcry. Ik gebruik nu dus weer mijn oude vertrouwde Clinique dag - en nachtcreme. Ik gebruik de anti-rimpelversie en ik ben 25.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 22:57

Ik heb ook een super gevoelige droge huid (eczeem) en ik gebruik de anti-rimpelcreme van dr. van der Hoog. De dagcreme doe ik overdags op en de rimpelcreme s' nachts. Omdat ik eczeem heb krijg ik ook sneller rimpels.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 22:59

VanillaRose schreef:Hoi Tea-leaf bedankt voor je tip. Ik heb idd weleens van deze crème gehoord. Voor deze prijs kan ik het idd weleens uitproberen, die van Lóreal is al gauw 13 euro per potje. Denk dat ik deze van de week maar eens ga halen dan
smile

Geen dank, en laat je even weten of het wat voor je is?

Liefs Tea

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 23:00

Oh, rimpelcrème gebruik ik niet, maar dat wordt misschien wel eens tijd. Ik gebruik wel een dagcrème van Oil of Olaz en vaak neem ik dan de hypo-allergene versie. Die parfums in cosmetica werken niet voor mijn huid.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 23:01

Vanaf 25 wordt het inderdaad geadviseerd. Ik ga het denk ik ook wel doen over twee jaar, maar als ik naar mijn moeder kijk, dan hoef ik me geen zorgen te maken. Zij is 51 en nog geen rimpel te zien!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 23:30

Hm, dan ga ik daar ook maar eens naar kijken. Bedankt voor de tip!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:13

Ik gebruik al anti-rimpelcremé vanaf mijn 23ste. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:00

Zit nu aan de 'verkeerde kant van de 25' en moet er ook eens aan beginnen, ik zet het op mijn boodschappenlijstje voor komende week!!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:04

Volgens Youp van 't Hek is het oplichterij Cool

Ik gebruik het niet.
Geloof niet zo in dat soort smeerseltjes eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  VanillaRose zo 27 feb 2011 - 4:24

Tea-Leaf schreef:
VanillaRose schreef:Hoi Tea-leaf bedankt voor je tip. Ik heb idd weleens van deze crème gehoord. Voor deze prijs kan ik het idd weleens uitproberen, die van Lóreal is al gauw 13 euro per potje. Denk dat ik deze van de week maar eens ga halen dan
smile

Geen dank, en laat je even weten of het wat voor je is?

Liefs Tea

Ja zal het even laten weten idd. Bedankt!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Primrose zo 27 feb 2011 - 4:44

@Tealeaf, is er van dat merk ook een tonic/reinigingsmilk?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:53

PlugInBaby schreef:@Tealeaf, is er van dat merk ook een tonic/reinigingsmilk?
Ik ben niet Tealeaf, maar dat hebben ze ook bij de Aldi. Ik kan bijna nergens tegen, maar wél tegen die milk en tonic, dus ik vind het een aanrader! En de prijs is heel erg leuk...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:54

Ik niet :P
Hoewel ik ze wel al begin te krijgen Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:00

Hazeltje schreef:Volgens Youp van 't Hek is het oplichterij Cool

Ik gebruik het niet.
Geloof niet zo in dat soort smeerseltjes eigenlijk.

Haha ik heb het stukje gezien, moest er eigenlijk zo om lachen..
Ik gebruik ook geen anti rimpel creme. Ik vind rimpels nu eenmaal bij ouder worden horen..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:07

plumke schreef: Ik vind rimpels nu eenmaal bij ouder worden horen..
Dat horen ze ook maar dat betekent toch niet dat je ze maar hun gang moet laten gaan? Grijs haar hoort er ook bij, laat je je haar ook gewoon grijs worden dan ook al ben je op je 30ste al grijs aan het worden?

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink zo 27 feb 2011 - 8:44

Sinds kort gebruik ik ook anti-rimpelcrème van de Aldi. Ik ben zelf trouwens 26 dus eigenlijk ook al iets te laat begonnen met smeren. De anti-rimpelcrème ken ik van mijn moeder, zij gebruikt al jaren deze crème.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Lacey_ zo 27 feb 2011 - 8:47

Ik smeer al een jaar of 6 anti-rimpelcrème (ben 29).
Heb verschillende merken geprobeerd, maar uiteindelijk beviel die van de Aldi het beste.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Rovine zo 27 feb 2011 - 9:12

Maar wie adviseert dat je het vanaf je 25e moet gebruiken?

Gokje: degenen die er graag veel van willen verkopen?

Ik gebruik het ook niet.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  ExpressoB zo 27 feb 2011 - 10:38

het is niet goed om al vroeg met anti-rimpel creme te beginnen, je huid gaat er aan wennen en verslapt eigenlijk alleen maar..misschien vaag, maar gewoon een goede dag en nachtcreme gebruiken en je huid dagelijks reinigen Naarmate je huid echt ouder word zou ik wel echt een goede creme adviseren..die perfect past bij je huidtype
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 10:57

Beauty Addict schreef:
PlugInBaby schreef:@Tealeaf, is er van dat merk ook een tonic/reinigingsmilk?
Ik ben niet Tealeaf, maar dat hebben ze ook bij de Aldi. Ik kan bijna nergens tegen, maar wél tegen die milk en tonic, dus ik vind het een aanrader! En de prijs is heel erg leuk...

Ja, wat PlugInBaby zegt, die hebben ze ook. Gebruik t zelf niet maar het zal vast heel prettig in gebruik zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: