Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

+33
Minx
SoGood
Pommes
Caramba
Atelier Madame
Pien
Bisq
rapa nui
sterremaan
VeryCherry
Sea of Trees
Rush
Antibes
ExpressoB
Cimic
Guus
SDL
Snoes
Bliss
Poubelle
Gympie
Blond
Kowalski
Bazinga
Elliot
Lonely Goatherd
Pompoen
Parisienne
Happinaz
Sarah1985
Fortissimo
Toet
Burn
37 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 4 Empty Re: Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

Bericht  sterremaan do 10 jan 2013 - 8:32

Burn een positieveling, met zeker veel waarde op het forum. Ik lees eigenlijk best veel stukken van je. Ik vind je profiel tekst erg mooi. En jij weet altijd wel je eigen mening te geven. Wat ik juist een mens vind sieren.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 4 Empty Re: Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

Bericht  rapa nui do 10 jan 2013 - 8:33

Sterremaan, een hele lief iemand met een sterke wilskracht, optimistisch en behulpzaam.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Bisq do 10 jan 2013 - 8:50

Rapa Nui, ik weet eigenlijk niets over je, maar je komt op mij over als een lieve meid die altijd vrolijk is en geïnteresseerd in anderen.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  SDL do 10 jan 2013 - 8:53

Bisq, voor jou heb ik veel respect. Ik vind je een sterke vrouw met een vrij positieve insteek. Wel kom je onzeker over, door je korte haren en dat is nergens voor nodig! Ik heb een tijdje geleden een foto van je gezien en ik kan me je gezicht niet zo 1-2-3 meer voor me halen maar je bent prachtig!
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Snoes do 10 jan 2013 - 9:20

Antibes schreef:
SDL schreef:Snoes post altijd als [i]een goede vriendin[/i]. Iemand met het juiste advies en een gezonde dosis gezelligheid. Gewoon leuk.

Dit gevoel heb ik dus ook altijd bij Snoes, ontzettend lief vind ik dat!
Wat leuk om te lezen, ik had niet verwacht dat ik zo zou overkomen eigenlijk.

SDL vind ik altijd erg leuk en gezellig posten met veel interesse voor andere forummers.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Pien do 10 jan 2013 - 9:31

SNoes is een hele lieve mama!! Ze is naar mijn idee wel wat terughoudend over haar kindje, wat ik zelf eigenlijk ook iets meer zou willen dus wat dat betreft kan ik een voorbeeld aan haar nemen....

Verder is ze de laatste tijd een stuk minder op het forum maar als ze er is geeft ze hele fijne, lieve doordachte reacties!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Happinaz do 10 jan 2013 - 10:33

Cimic, ik vind je avatar wel echt een beetje creepy. Niet zo bij je imago hier op het forum passen! Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 4 827601
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame do 10 jan 2013 - 10:48

Ik vind happinaz altijd vrolijk overkomen en haar avatar ook!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 10:57

sterremaan schreef:Burn een positieveling, met zeker veel waarde op het forum. Ik lees eigenlijk best veel stukken van je. Ik vind je profiel tekst erg mooi. En jij weet altijd wel je eigen mening te geven. Wat ik juist een mens vind sieren.
Wauw! Dankjewel!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 11:03

Pien schreef:SNoes is een hele lieve mama!! Ze is naar mijn idee wel wat terughoudend over haar kindje, wat ik zelf eigenlijk ook iets meer zou willen dus wat dat betreft kan ik een voorbeeld aan haar nemen....

Verder is ze de laatste tijd een stuk minder op het forum maar als ze er is geeft ze hele fijne, lieve doordachte reacties!

Ik vind het van jullie dapper hoe om te gaan met de ziekte van jouw man? En toch kiezen om een normaal leven te leiden.

Gast
Gast

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 11:37

Gympie schreef:Burn, op mij kom jij over als iemand die een beetje zoekend is. Ik vind je overkomen als een aardig persoon. Ik heb nog een vraag aan je: heeft de stage in het buitenland je goed gedaan?

Deze zie ik nu pas!
Ja, ik denk wel dat de stage mij goed heeft gedaan. Ik kijk er achteraf heel positief op terug!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 12:26

breedbeeld.

Gast
Gast

Bericht  Caramba do 10 jan 2013 - 12:30

Als Sinterklaas
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Pommes do 10 jan 2013 - 21:20

Sneezy ken ik niet dus momenteel heb ik er een beeld van van een kabouter die steeds niest Very Happy
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 22:25

Pommes, ken ik volgens mij niet. Al heb ik wel het idee dat je een oude bekende bent.
.

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Cimic do 10 jan 2013 - 22:39

Happinaz schreef:Cimic, ik vind je avatar wel echt een beetje creepy. Niet zo bij je imago hier op het forum passen! Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 4 827601

Nee joh! Het poppetje ken je toch wel? A nightmare before christmas, leuke animatiefilm! Very Happy

Vind die poppetjes zo grappig, vandaar.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282

Bericht  VeryCherry vr 11 jan 2013 - 1:00

N is gek op die film. Hij heeft zelfs een keer getrakteerd op cupcakes van Jack Skellington Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Happinaz vr 11 jan 2013 - 1:01

Cimic schreef:
Happinaz schreef:Cimic, ik vind je avatar wel echt een beetje creepy. Niet zo bij je imago hier op het forum passen! Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 4 827601

Nee joh! Het poppetje ken je toch wel? A nightmare before christmas, leuke animatiefilm! Very Happy

Vind die poppetjes zo grappig, vandaar.

Oh haha, nee ken ik niet!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Cimic vr 11 jan 2013 - 1:10

VeryCherry schreef:N is gek op die film. Hij heeft zelfs een keer getrakteerd op cupcakes van Jack Skellington Very Happy

Ik beken, ik had er slippers van. Paar jaar geleden gekocht in Euro Disney. Heb er veel op gelopen. smile
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282

Bericht  SoGood vr 11 jan 2013 - 1:10

Happinaz vindt gezonde voeding heel belangrijk, met name voor haar kinderen. Soms houdt ze haar kinderen weleens voor de gek tijdens een gezonde maaltijd en zegt ze dat ze geen honger heeft. Als zij dan op bed liggen pakt ze de frituurpan uit de kast.Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 4 281626781Verder ken ik haar niet zo goed, maar ze lijkt me een lieverd.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Minx vr 11 jan 2013 - 1:11

sogood, iemand die behoorlijk ontspannen in het leven staat en er ook flink van geniet. Zonder het gelijk heel ongezond te maken. Voor mijn gevoel een heel mooi uitgebalanceerd persoon smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Happinaz vr 11 jan 2013 - 1:12

Sogood schreef:Happinaz vindt gezonde voeding heel belangrijk, met name voor haar kinderen. Soms houdt ze haar kinderen weleens voor de gek tijdens een gezonde maaltijd en zegt ze dat ze geen honger heeft. Als zij dan op bed liggen pakt ze de frituurpan uit de kast.Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 4 281626781Verder ken ik haar niet zo goed, maar ze lijkt me een lieverd.

WHAHAHA Embarassed
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  VeryCherry vr 11 jan 2013 - 1:16

Cimic schreef:
VeryCherry schreef:N is gek op die film. Hij heeft zelfs een keer getrakteerd op cupcakes van Jack Skellington Very Happy

Ik beken, ik had er slippers van. Paar jaar geleden gekocht in Euro Disney. Heb er veel op gelopen. Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 4 561177

Wat leuk Very Happy Ik had tweek levensgrote kartonnen posters van die bruid & bruidegom uit Corpse Bride ^^ Helaas weggegooid toen ik ging verhuizen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 1:24

VC, stoere, lieve meid! Scheit aan alles, maar staat voor iedereen klaar, hart van goud!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx vr 11 jan 2013 - 1:32

burn, tikkeltje onzeker en probeert zich daarom stoerder voor te doen dan ze is. Maar eigenlijk is het gewoon een lieve meid die veel voor anderen over heeft.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: