Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?
+33
Minx
SoGood
Pommes
Caramba
Atelier Madame
Pien
Bisq
rapa nui
sterremaan
VeryCherry
Sea of Trees
Rush
Antibes
ExpressoB
Cimic
Guus
SDL
Snoes
Bliss
Poubelle
Gympie
Blond
Kowalski
Bazinga
Elliot
Lonely Goatherd
Pompoen
Parisienne
Happinaz
Sarah1985
Fortissimo
Toet
Burn
37 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?
Burn een positieveling, met zeker veel waarde op het forum. Ik lees eigenlijk best veel stukken van je. Ik vind je profiel tekst erg mooi. En jij weet altijd wel je eigen mening te geven. Wat ik juist een mens vind sieren.
Sterremaan, een hele lief iemand met een sterke wilskracht, optimistisch en behulpzaam.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Rapa Nui, ik weet eigenlijk niets over je, maar je komt op mij over als een lieve meid die altijd vrolijk is en geïnteresseerd in anderen.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Bisq, voor jou heb ik veel respect. Ik vind je een sterke vrouw met een vrij positieve insteek. Wel kom je onzeker over, door je korte haren en dat is nergens voor nodig! Ik heb een tijdje geleden een foto van je gezien en ik kan me je gezicht niet zo 1-2-3 meer voor me halen maar je bent prachtig!
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Wat leuk om te lezen, ik had niet verwacht dat ik zo zou overkomen eigenlijk.Antibes schreef:SDL schreef:Snoes post altijd als [i]een goede vriendin[/i]. Iemand met het juiste advies en een gezonde dosis gezelligheid. Gewoon leuk.
Dit gevoel heb ik dus ook altijd bij Snoes, ontzettend lief vind ik dat!
SDL vind ik altijd erg leuk en gezellig posten met veel interesse voor andere forummers.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
SNoes is een hele lieve mama!! Ze is naar mijn idee wel wat terughoudend over haar kindje, wat ik zelf eigenlijk ook iets meer zou willen dus wat dat betreft kan ik een voorbeeld aan haar nemen....
Verder is ze de laatste tijd een stuk minder op het forum maar als ze er is geeft ze hele fijne, lieve doordachte reacties!
Verder is ze de laatste tijd een stuk minder op het forum maar als ze er is geeft ze hele fijne, lieve doordachte reacties!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Cimic, ik vind je avatar wel echt een beetje creepy. Niet zo bij je imago hier op het forum passen!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind happinaz altijd vrolijk overkomen en haar avatar ook!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wauw! Dankjewel!sterremaan schreef:Burn een positieveling, met zeker veel waarde op het forum. Ik lees eigenlijk best veel stukken van je. Ik vind je profiel tekst erg mooi. En jij weet altijd wel je eigen mening te geven. Wat ik juist een mens vind sieren.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pien schreef:SNoes is een hele lieve mama!! Ze is naar mijn idee wel wat terughoudend over haar kindje, wat ik zelf eigenlijk ook iets meer zou willen dus wat dat betreft kan ik een voorbeeld aan haar nemen....
Ik vind het van jullie dapper hoe om te gaan met de ziekte van jouw man? En toch kiezen om een normaal leven te leiden.
Gast- Gast
Gympie schreef:Burn, op mij kom jij over als iemand die een beetje zoekend is. Ik vind je overkomen als een aardig persoon. Ik heb nog een vraag aan je: heeft de stage in het buitenland je goed gedaan?
Deze zie ik nu pas!
Ja, ik denk wel dat de stage mij goed heeft gedaan. Ik kijk er achteraf heel positief op terug!
Burn- Lady Post-a-lot
Als Sinterklaas
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Sneezy ken ik niet dus momenteel heb ik er een beeld van van een kabouter die steeds niest
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pommes, ken ik volgens mij niet. Al heb ik wel het idee dat je een oude bekende bent.
.
.
Burn- Lady Post-a-lot
Happinaz schreef:Cimic, ik vind je avatar wel echt een beetje creepy. Niet zo bij je imago hier op het forum passen!
Nee joh! Het poppetje ken je toch wel? A nightmare before christmas, leuke animatiefilm!
Vind die poppetjes zo grappig, vandaar.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
N is gek op die film. Hij heeft zelfs een keer getrakteerd op cupcakes van Jack Skellington
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Cimic schreef:Happinaz schreef:Cimic, ik vind je avatar wel echt een beetje creepy. Niet zo bij je imago hier op het forum passen!
Nee joh! Het poppetje ken je toch wel? A nightmare before christmas, leuke animatiefilm!
Vind die poppetjes zo grappig, vandaar.
Oh haha, nee ken ik niet!
Happinaz- Kletskop
VeryCherry schreef:N is gek op die film. Hij heeft zelfs een keer getrakteerd op cupcakes van Jack Skellington
Ik beken, ik had er slippers van. Paar jaar geleden gekocht in Euro Disney. Heb er veel op gelopen.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Happinaz vindt gezonde voeding heel belangrijk, met name voor haar kinderen. Soms houdt ze haar kinderen weleens voor de gek tijdens een gezonde maaltijd en zegt ze dat ze geen honger heeft. Als zij dan op bed liggen pakt ze de frituurpan uit de kast.Verder ken ik haar niet zo goed, maar ze lijkt me een lieverd.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
sogood, iemand die behoorlijk ontspannen in het leven staat en er ook flink van geniet. Zonder het gelijk heel ongezond te maken. Voor mijn gevoel een heel mooi uitgebalanceerd persoon
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sogood schreef:Happinaz vindt gezonde voeding heel belangrijk, met name voor haar kinderen. Soms houdt ze haar kinderen weleens voor de gek tijdens een gezonde maaltijd en zegt ze dat ze geen honger heeft. Als zij dan op bed liggen pakt ze de frituurpan uit de kast.Verder ken ik haar niet zo goed, maar ze lijkt me een lieverd.
WHAHAHA
Happinaz- Kletskop
Cimic schreef:VeryCherry schreef:N is gek op die film. Hij heeft zelfs een keer getrakteerd op cupcakes van Jack Skellington
Ik beken, ik had er slippers van. Paar jaar geleden gekocht in Euro Disney. Heb er veel op gelopen.
Wat leuk Ik had tweek levensgrote kartonnen posters van die bruid & bruidegom uit Corpse Bride ^^ Helaas weggegooid toen ik ging verhuizen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VC, stoere, lieve meid! Scheit aan alles, maar staat voor iedereen klaar, hart van goud!
Burn- Lady Post-a-lot
burn, tikkeltje onzeker en probeert zich daarom stoerder voor te doen dan ze is. Maar eigenlijk is het gewoon een lieve meid die veel voor anderen over heeft.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?
» Wie is de forummer boven je?
» Vragenlijstje over forummer boven je
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Wie is de forummer boven je?
» Vragenlijstje over forummer boven je
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: