Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

+33
Minx
SoGood
Pommes
Caramba
Atelier Madame
Pien
Bisq
rapa nui
sterremaan
VeryCherry
Sea of Trees
Rush
Antibes
ExpressoB
Cimic
Guus
SDL
Snoes
Bliss
Poubelle
Gympie
Blond
Kowalski
Bazinga
Elliot
Lonely Goatherd
Pompoen
Parisienne
Happinaz
Sarah1985
Fortissimo
Toet
Burn
37 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 5 Empty Re: Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 1:37

Minx schreef:burn, tikkeltje onzeker en probeert zich daarom stoerder voor te doen dan ze is. Maar eigenlijk is het gewoon een lieve meid die veel voor anderen over heeft.

You're right! =]

Minx, ken ik niet zo heel goed. Blijft in ieder geval niet bij de pakken neer zitten, ook al heeft ze een rot tijd!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 5 Empty Re: Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

Bericht  VeryCherry vr 11 jan 2013 - 1:39

Burn schreef:VC, stoere, lieve meid! Scheit aan alles, maar staat voor iedereen klaar, hart van goud!

Dankje ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pommes vr 11 jan 2013 - 1:40

Ook is ze erg creatief smile
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 1:42

Pommes schreef:Ook is ze erg creatief smile
Die was ik inderdaad vergeten!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Exogenesis vr 11 jan 2013 - 1:56

Burn is een lieve meid, die heel creatief kan denken en klaar voor je staat wanneer ze vertrouwen in je heeft. Met Burn kun je de lange gesprekken voeren die positief aanvoelen. Daarentegen zegt ze wel waar het op slaat en weet je wat je aan haar hebt. Ik vind Burn zeker niet saai, zoals ze door sommigen wordt genoemd. Dat is ze echt absoluut niet! Burn is altijd in voor een feestje of een activiteit. Ze is heel spontaan en vrolijk en daardoor heeft ze op mijn klas een overgetelijke indruk achtergelaten toen ze een typetje speelde.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Polly vr 11 jan 2013 - 7:36

Exogenesis, jij komt over als een leuk mens. Ik weet dat je lerares bent dus daar moet je sowieso al een geduldig persoon voor zijn. En verder houd je veel van je paard en ben je nog niet zo lang geleden getrouwd. Je ziet er vriendelijk uit en ik weet dat je een moeilijke tijd achter de rug hebt door de ziekte van je zus, waardoor je waarschijnlijk veel over het leven na bent gaan denken. Ik weet niet hoe het nu precies gaat met je zus, maar ik geloof en hoop dat het goed met haar gaat.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 7:38

Polly ken ik verder niet, maar door haar naam moet ik steeds aan Polly Pocket denken smile Ik heb het idee dat je de laatste tijd meer actiever aan het worden bent, of niet? Je naam valt me in elk geval wel positief op.

Gast
Gast

Bericht  Polly vr 11 jan 2013 - 7:45

Haha, Polly Pocket :P
Ik vind jouw avatar zo schattig trouwens!
Ik probeer inderdaad meer mee te schrijven, het is veel leuker als er wat interactie is! Ik probeer in ieder geval meer openhartig te schrijven.
Hoe gaat het trouwens met jou nu? Ik heb het idee dat het goed met je gaat, hopelijk klopt dat?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 7:55

Ja dat klopt helemaal, het gaat echt ontzettend goed. Ik merk nu pas dat ik de afgelopen jaren altijd bezig ben geweest met oppassen en alert zijn, oppassen wat ik zei om geen chagrijnige man in huis te hebben en altijd vooruit kijken om te zorgen dat dingen zó liepen dat mijn ex het zo makkelijk mogelijk had.Het is geen slechte jongen, die ex van mij, ik kijk altijd nog wel met warme gevoelens over het grootste deel van die 7 jaar terug, dat gelukkig wel, ondanks alles. Maar een relatie met hem hebben en onderhouden was echt een enorme inspanning, en dat merk ik eigenlijk nu pas, nu ik samen ben met mijn huidige vriend.

Fijn dat je wat actiever wordt, leuk!

Gast
Gast

Bericht  Polly vr 11 jan 2013 - 8:06

Wat ontzettend fijn voor je, niet alleen dat je nu gelukkiger bent en dat je je gerealiseerd hebt dat je ex niet de man is waarmee je je leven wilde delen, maar ook dat je er nog met warme gevoelens op terug kan kijken ondanks alles wat er gebeurd is.

Ja, ik ga proberen het vol te houden, maar het komt met vlagen bij mij smile Soms kan ik een paar dagen niet online of niet schrijven, en dan lig je er meteen weer zo helemaal uit... Het is gewoon leuker hoe vaker je schrijft. Dus ik houd stug vol!!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 11 jan 2013 - 8:26

Polly is een stoere rockchick, die er ook totaal anders uit kan zien (heb ik recentelijk ontdekt Very Happy). Ze is avontuurlijk en komt lief, sociaal en meelevend over. Leuke aanwinst voor het forum!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mermaid vr 11 jan 2013 - 8:28

Polly is een wereldreizigster. Heel actief, passie voor haar werk, gewoon een leuke vrouw.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes vr 11 jan 2013 - 10:10

Pien schreef:SNoes is een hele lieve mama!! Ze is naar mijn idee wel wat terughoudend over haar kindje, wat ik zelf eigenlijk ook iets meer zou willen dus wat dat betreft kan ik een voorbeeld aan haar nemen....

Verder is ze de laatste tijd een stuk minder op het forum maar als ze er is geeft ze hele fijne, lieve doordachte reacties!
Wat een lieve reactie. Maar hoe bedoel je het dikgedrukte precies?

Pien komt bij mij over als een hele lieve mama met het hart op de juiste plaats. Ik vind haar heel sterk en lief overkomen.

Mermaid ken ik eigenlijk niet, daar heb ik ook niet echt een beeld bij.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 11 jan 2013 - 10:30

Snoes, komt heel lief, rustig & zachtaardig over. Ik denk dat Pien bedoeld dat je niet echt over je kindje praat, dat je hem privé houdt, om het zo te zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 11 jan 2013 - 11:05

Zo bedoel ik het idd, zoals pippa zegt!
Ik bedoel het ook totaal niet negatief, ik vind je juist beschermend naar hem op het web...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 11:36

Pien, lieve mama, niet de makkelijkste start gehad, maar weerhoudt haar er niet van om voor een 2e te gaan! Verder ken ik je niet echt goed.. Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kowalski vr 11 jan 2013 - 22:34

Burn: in één woord een schat! Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? - Pagina 5 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Poubelle vr 11 jan 2013 - 22:46

Koko: Leuke, grappige meid die in het echt onzeker is, wat ik niet nodig vind.
Ze is leuk en mooi maar worstelt met wat problemen. Ik hoop dat ze daar snel uitkomt met zichzelf!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Mermaid za 12 jan 2013 - 4:42

Snoes schreef:

Mermaid ken ik eigenlijk niet, daar heb ik ook niet echt een beeld bij.

Kan kloppen, schrijf vooral mee bij liefde & relatie en in de reizen pijler, maar ben de laatste tijd eigenlijk niet echt actief geweest.

Poubelle vind ik heel hip, anders op een positieve manier en grappig.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Winegum za 12 jan 2013 - 5:13

Ik ben jaloers op de reizen die Mermaid maakt. Lekker! Ik vind het wel jammer dat ze haar vriend normaal gesproken niet zo vaak ziet. Verder ken ik je ook niet zo goed.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Polly za 12 jan 2013 - 5:14

Bliss en Mermaid, leuk dat jullie zo'n beeld van me hebben, Facebook scheelt een boel smile

Mermaid, jij komt leuk over en ik denk dat we genoeg zouden hebben om over te kletsen. Je bent nog altijd op zoek naar de perfecte baan maar geniet in de tussentijd van de perfecte relatie smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: