Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

+33
Minx
SoGood
Pommes
Caramba
Atelier Madame
Pien
Bisq
rapa nui
sterremaan
VeryCherry
Sea of Trees
Rush
Antibes
ExpressoB
Cimic
Guus
SDL
Snoes
Bliss
Poubelle
Gympie
Blond
Kowalski
Bazinga
Elliot
Lonely Goatherd
Pompoen
Parisienne
Happinaz
Sarah1985
Fortissimo
Toet
Burn
37 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? Empty Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 4:54

Vertel.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? Empty Re: Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 4:58

Pippa, vrolijke rustige meid!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? Empty Re: Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 4:58

Kijk dat is inderdaad handiger.

Pippa vind ik (sorry, je komt niet meer van dit imago af Wink) lief en zorgzaam. Maar ik vind haar zeker niet lief in de zin van; ze laat over zich heen lopen. Dat dacht ik voorheen namelijk wel. Ze heeft gewoon een eigen mening en kan wel haar mannetje staan denk ik. Eigenlijk ken ik jou helemaal niet zo goed maar ik denk nog steeds, dat heb ik al wel eens eerder gezegd, dat je erg gelukkig bent met je vriend/leven en dat je daardoor een stuk positiever in het leven staat dan een paar jaar geleden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Fortissimo do 10 jan 2013 - 5:00

Toet komt op mij over als een jonge spring-in-'t-veld die geniet van haar studentenleven smile En dat is haar goed recht, daar MOET je ook van genieten Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 5:00

Toet; Gezellig, Spontaan, Doorzetter, Een schatje (uit betrouwbare bron, Sjaan!) Wil ik nog een keer zien!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sarah1985 do 10 jan 2013 - 5:02

pippa lief en aardig en luisterend oor
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 5:03

Fortissimo ken ik helaas niet goed genoeg.
Toet vind ik leuk, beetje jammer dat ze me niet wou kennen toen ik haar tegen kwam. Laughing
Burn vind ik aan de saaie kant, niet echt een klik mee.
Pippa is niet lief, erg stoer zelfs! Wink

Laatst aangepast door Forumster op do 10 jan 2013 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 5:04

Burn, gaat door het vuur voor vrienden/familie, maar is wel enorm onzeker volgens mij. Ik vind je soms wel een beetje als een meeloper overkomen, dat je te graag leuk gevonden wil worden. Maar dat komt misschien door onzekerheid.

Toet,Komt op mij over als een lang-leve-de-lol persoon, in de positieve zin hoor! Geniet lekker van het leven met uitgaan, vriendinnen, en dat soort zaken. Ik vind je erg leuk reageren, al kom je soms wel wat 'jong' over nog.

Fortisimmo,(nog) niet echt een beeld van, sorry.

Sarah,heel lief en zorgzaam, ondanks de moeilijke tijd die ze heeft.

Forumster, ik vind haar zelfverzekerd overkomen met een duidelijke, eigen mening!

Gast
Gast

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 5:05

Burn lijkt me heel aardig en goed voor de mede mens, ik denk dat jij een goede vriendin bent voor je vriendinnen (volg je het nog?) en daarnaast wel een zachtaardig/rustig persoon.. Maar ik twijfel nu weer of ik er niet helemaal naast zit haha. Ik weet het niet zo goed.

Fortissimo ken ik niet zo goed geloof ik? Volgens mij ben jij best direct/eerlijk, daar hou ik wel van. Je draait nergens omheen maar zegt gewoon waar het op staat.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 5:07

Haha Forumster, dat komt omdat jij zo'n mysterieuze forumster bent waar ik nog nooit een foto van heb gezien, dus ik kan jou ook niet herkennen! Dat is wel gelijk ook mijn beeld van jou, ik vind jou leuk en eerlijk overkomen maar ook een beetje ingetogen/mysterieus waardoor ik niet zo goed weet wat ik nou van jou moet vinden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 5:07

Forumster, persoon met een duidelijke eigen mening, neemt geen blad voor de mond, je weet wat je aan haar hebt!

Fortissimo, sorry! Ook ik heb geen beeld van je!

Sarah, een rustig persoon..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happinaz do 10 jan 2013 - 5:08

Toet schreef:Burn lijkt me heel aardig en goed voor de mede mens, ik denk dat jij een goede vriendin bent voor je vriendinnen (volg je het nog?) en daarnaast wel een zachtaardig/rustig persoon.. Maar ik twijfel nu weer of ik er niet helemaal naast zit haha. Ik weet het niet zo goed.

Fortissimo ken ik niet zo goed geloof ik? Volgens mij ben jij best direct/eerlijk, daar hou ik wel van. Je draait nergens omheen maar zegt gewoon waar het op staat.

Volgens mij ben jij gezellig en spontaan en houdt wel van humor.
Te zien aan je reacties hier op het forum, ben je open eerlijk en direct en heb je volgens mij wel een leuk en relaxt leven. Sorry als dat verkeerd ingeschat is.
Ik waardeer je reacties vaak wel, dus ik vind je daardoor ook betrokken geĂŻnteresseerd en e leest goed voor je een reactie geeft.
Je hebt eigenheid en bent niet echt een meeloper!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Parisienne do 10 jan 2013 - 5:10

Happinaz: en lieve, zorgzame moeder die erg bewust in het leven staat. Je kan jezelf goed verwoorden, hebt een leuke inbreng in topics en lijkt me gewoon een erg leuk en lief persoon.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Toet do 10 jan 2013 - 5:14

Happinaz, heb je het nou over mij? Zo ja, wat super lief! Zo, nee, dan mag u deze reactie als niet verzonden beschouwen nerd

Ik weet over jou ook niet zo heel veel eigenlijk (ik ben echt slecht..) maar oja weetje wat me wel positief opvalt? Ik kwam er een paar weken geleden pas achter dat jij mama bent! En dat vind ik echt leuk want heel veel mensen/forummers zie ik echt alleen nog maar als mama, alsof ze ineens alleen nog maar over kinderen en alles wat daar mee te maken heeft kunnen praten. Dat heb ik bij jou dus totaal niet en ik vind het leuk om te zien dat je naast mama ook nog gewoon jezelf bent! Ik vind jouw reacties altijd fijn weglezen en goed doordacht, ja ik vind jou gewoon leuk Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen do 10 jan 2013 - 5:15

Parisiene komt op mij zacht, rustig en zorgzaam over, soms misschien soms zorgelijk, maar dat laatste, tja ik weet eigenlik niet goed waar ik dat vandaan heb.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lonely Goatherd do 10 jan 2013 - 5:16

Parisienne lijkt me een hele lieve, betrokken, begripvolle moeder. Verder intelligent en een beetje gek (op een positieve manier).
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Elliot do 10 jan 2013 - 5:16

Toet, jij bent in mijn ogen echt een feestbeest en festivalganger. Je lijkt me ontzettend gezellig en als ik met iemand van het forum zou willen stappen ben jij het wel!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Bazinga do 10 jan 2013 - 5:21

Mijn Elliotje Very Happy Nuchter, laidback, zorgzaam. Spontaan en vriendelijk!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Kowalski do 10 jan 2013 - 5:24

Ik denk dat Bazinga een leuke, spontane meid is met een grote mond en een klein hartje Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 5:26

Koko, een schat! Ik denk dat we wel vriendinnen kunnen zijn..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond do 10 jan 2013 - 5:26

Koko komt online best onzeker over, maar dat hoef je helemaal niet te zijn. Je bent heel leuk (ook in het echt!), intelligent en ziet er leuk uit. En je bent best een beetje onhandig Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Bazinga do 10 jan 2013 - 5:27

Kowalski schreef:Ik denk dat Bazinga een leuke, spontane meid is met een grote mond en een klein hartje Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? 3079029344

Dat denk ik ook Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? 985951499

Koko is energiek! Ennn aardig Very Happy Ik vind mensen eigenlijk niet snel aardig, maar ik denk dat jij aardig bent. Als in... Goed en vriendelijk voor in principe iedereen!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 5:28

Ik vind Burn heel spontaan overkomen. Volgens mij hou jij ook wel van een geintje :P Een gezelligerd (is dat een woord haha).

Over happinaz wil ik nog zeggen dat ik sinds 1 post van haar echt zo grappig over haar denk haha.. Jij bent voor mij de grappigste forumster. Met dansende tieten Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je? 985951499 whaha Geweldig! (weet je het nog, in dat ene topic een tijd geleden) lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 5:30

Blond is geweldig! Ik vind jou zo leuk in het leven staan. Gewoon lekker gehaaid en ik vind je daardoor best stoer. Dan wel niet qua uiterlijk, want dat vind ik juist vrouwelijk. Maar gewoon hoe je bent. Ohja en jij weet alles over iedereen hahaha. Heerlijk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Burn do 10 jan 2013 - 5:30

Punk'd, ik hou wel van een geintje! Leuk!
Jij bent voor mij stoer, vrouwelijk, leuk borrelgezelschap!

Bazinga, stoer, en een beetje als een dat snoepje.. een Tickel? Hard van buiten, zacht van binnen. Shit, hoe heet dat ook alweer?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: