Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?
+33
Minx
SoGood
Pommes
Caramba
Atelier Madame
Pien
Bisq
rapa nui
sterremaan
VeryCherry
Sea of Trees
Rush
Antibes
ExpressoB
Cimic
Guus
SDL
Snoes
Bliss
Poubelle
Gympie
Blond
Kowalski
Bazinga
Elliot
Lonely Goatherd
Pompoen
Parisienne
Happinaz
Sarah1985
Fortissimo
Toet
Burn
37 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?
Burn, op mij kom jij over als iemand die een beetje zoekend is. Ik vind je overkomen als een aardig persoon. Ik heb nog een vraag aan je: heeft de stage in het buitenland je goed gedaan?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Toet schreef:Happinaz, heb je het nou over mij? Zo ja, wat super lief! Zo, nee, dan mag u deze reactie als niet verzonden beschouwen
Ik weet over jou ook niet zo heel veel eigenlijk (ik ben echt slecht..) maar oja weetje wat me wel positief opvalt? Ik kwam er een paar weken geleden pas achter dat jij mama bent! En dat vind ik echt leuk want heel veel mensen/forummers zie ik echt alleen nog maar als mama, alsof ze ineens alleen nog maar over kinderen en alles wat daar mee te maken heeft kunnen praten. Dat heb ik bij jou dus totaal niet en ik vind het leuk om te zien dat je naast mama ook nog gewoon jezelf bent! Ik vind jouw reacties altijd fijn weglezen en goed doordacht, ja ik vind jou gewoon leuk
Ja Toet, over jou! Dat had ik er even bij moeten zetten.
En de rest: Wat lief zeg....zulke reacties had ik helemaal niet verwacht. Ben er een beetje stil van.....
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:Ik vind Burn heel spontaan overkomen. Volgens mij hou jij ook wel van een geintje Een gezelligerd (is dat een woord haha).
Over happinaz wil ik nog zeggen dat ik sinds 1 post van haar echt zo grappig over haar denk haha.. Jij bent voor mij de grappigste forumster. Met dansende tieten whaha Geweldig! (weet je het nog, in dat ene topic een tijd geleden)
Whahahahaha jaaa dat weet ik nog. Hilarisch!
En wat ik dan nog over jou wil zeggen Punk'd; Ik ben verliefd op jouw Facebook profielfoto. Ik herkende je profielfoto ergens in een reactie bij iemand. WAUW!
Happinaz- Kletskop
Mehh door dit soort topics kom ik er altijd achter hoe weinig ik van anderen weet.
Blond is leuk! Komt heel lief over maar is een stuk 'pittiger' (dit vind ik een klotewoord maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).
Punk'd: Hele toffe chick! Ben altijd blij als zij reageert in een modetopic om haar mening te geven want ik vind dat ze een hele leuke smaak heeft. En ik vind d'r een doorzetter!
Toet: Toet is cool! Druk volgens mij, met vooral leuke dingen. Zo komt het ten minste over. Je houdt van een feestje en een wijntje en daar houd ik van.
Burn: Daar weet ik minder over te zeggen. Komt op mij vooral rustig over.
Blond is leuk! Komt heel lief over maar is een stuk 'pittiger' (dit vind ik een klotewoord maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).
Punk'd: Hele toffe chick! Ben altijd blij als zij reageert in een modetopic om haar mening te geven want ik vind dat ze een hele leuke smaak heeft. En ik vind d'r een doorzetter!
Toet: Toet is cool! Druk volgens mij, met vooral leuke dingen. Zo komt het ten minste over. Je houdt van een feestje en een wijntje en daar houd ik van.
Burn: Daar weet ik minder over te zeggen. Komt op mij vooral rustig over.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Poubelle ken ik ook in het echt en ik vind haar erg open en spontaan, stoer, met een leuke kledingstijl. Ze houdt van een feestje met bijbehorend wijntje (en ik ook )!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind Bliss een hele lieve forumster die soms een tikkeltje onzeker is (wat niet hoeft!). Ze houdt van een feestje en leuke dingen doen met vrienden. Ook vindt ze het leuk om naar festivals te gaan.
Gast- Gast
Vesper komt bij mij over als lief en sociaal.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes post altijd als een goede vriendin. Iemand met het juiste advies en een gezonde dosis gezelligheid. Gewoon leuk.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Pompoen: er is veel gebeurd de laatste tijd, maar je komt heel sterk over. Ik zie jou als een leuke dame en ik denk dat je een hele lieve mama wordt voor je kindje.
Lonely Goatherd: Ik weet eigenlijk helemaal niks van je. Ben je hier eerder onder een andere naam geweest?
Snoes: je komt op mij over als een gezellige vrouw. Je reacties vind ik altijd leuk om te lezen.
Lonely Goatherd: Ik weet eigenlijk helemaal niks van je. Ben je hier eerder onder een andere naam geweest?
Snoes: je komt op mij over als een gezellige vrouw. Je reacties vind ik altijd leuk om te lezen.
Gympie- Kletskop
Gympie was volgens mij eerst iemand anders maar ik weet dat niet want dat weet ik nooit... Ze komt op mij over als een gezellige meid die van gezellig doelloos kletsen houdt.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Snoes, is een hele lieve rustige meid. Iemand waar je op je kan bouwen en wie je zeker kan vertrouwen. Verder ken ik je niet zo heel erg goed ondanks we elkaar een aantal keer gezien hebben. Maar vind je een echte lieverd.
Gympie, is een slim persoon die geloof ik geneeskunde studeert. Je komt over als iemand met een duidelijke mening en iemand die verstand van zaken heeft.
Guus, ik heb echt geen idee hoe ik jou zal omschrijven, terwijl je er toch al een tijd post, zie ik. Sorry!
Gympie, is een slim persoon die geloof ik geneeskunde studeert. Je komt over als iemand met een duidelijke mening en iemand die verstand van zaken heeft.
Guus, ik heb echt geen idee hoe ik jou zal omschrijven, terwijl je er toch al een tijd post, zie ik. Sorry!
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Cimic: retestoer, tough, maar toch vrouwelijk. En zelfverzekerd tough, eigenlijk nooit overdone of bitchy/valserig. Ik heb het idee dat je lekker in je vel zit wat dat betreft. Je werkt bij de landmacht of marine ofzo toch?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nou zeg het maar.....
Cimic heb hopelijk de juiste voor me... Stoere meid, zegt waar het op staat, doorzetter, vrolijk, tikkeltje onzeker. Klopt het?
Cimic heb hopelijk de juiste voor me... Stoere meid, zegt waar het op staat, doorzetter, vrolijk, tikkeltje onzeker. Klopt het?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Cimic schreef:Snoes, is een hele lieve rustige meid. Iemand waar je op je kan bouwen en wie je zeker kan vertrouwen. Verder ken ik je niet zo heel erg goed ondanks we elkaar een aantal keer gezien hebben. Maar vind je een echte lieverd.
No worries, misschien helpt het als ik zeg dat i eerst Goochempie heette en niet al sinds die datum post onde Guus
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
SDL schreef:Snoes post altijd als [i]een goede vriendin[/i]. Iemand met het juiste advies en een gezonde dosis gezelligheid. Gewoon leuk.
Dit gevoel heb ik dus ook altijd bij Snoes, ontzettend lief vind ik dat!
Antibes- Ratel
ExpressoB schreef:Nou zeg het maar.....
Ik wil wel! Expresso B.... ik vind jou positief verandert. Alle laatste keertjes dat ik jouw reacties gelezen heb, merkte ik geen irritatie bij mijzelf. Dat had ik eerder wel. Ik vond je soms nogal schreeuwerig en tegenwoordig zie ik je zelfs hele lieve reacties plaatsen.
Het valt me echt op! En ik vind het erg leuk! Ga zo door!
Happinaz- Kletskop
Ik werkte bij Defensie, Antibes. Ben nu een half jaar uit dienst. En ik ben nog steeds erg blij met deze keuze dus ja kan zeker zeggen dat ik daardoor veel beter in mijn vel zit, als ik kijk naar begin vorig jaar, helemaal!
Cimic- Fluisteraar
Oke, en nu valt bij pas het mega grote kwartje, Guus. Dat wist ik helemaal niet.
Cimic- Fluisteraar
Cimic schreef:Ik werkte bij Defensie, Antibes. Ben nu een half jaar uit dienst. En ik ben nog steeds erg blij met deze keuze dus ja kan zeker zeggen dat ik daardoor veel beter in mijn vel zit, als ik kijk naar begin vorig jaar, helemaal!
Oh ja, daar was je toen over aan het twijfelen inderdaad! Fijn dat je de keuze hebt kunnen maken en dat het ook nog eens de goeie keuze is gemaakt, top! Het stoere imago blijf je voor mij alleen houden vrees ik..
Antibes- Ratel
Espresso, ik vind je soms nog steeds wat warrig typen, maar dat zal vooral komen omdat je exact typt wat je denkt vermoed ik. Ik raak de weg wel eens kwijt. Maar je bent wel een stuk positiever geworden en toont veel interesse in andere forumsters, zoals in het kletstopic.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, Cimic, ik studeer geen geneeskunde. Wel iets anders. Lief berichtje!
Ik vind het leuk dat je terug bent onder de naam Cimic. Je komt op mij over als stoer, lief en je bent ook een knappe meid. Volgens mij maak je weloverwogen keuzes.
Ik vind het leuk dat je terug bent onder de naam Cimic. Je komt op mij over als stoer, lief en je bent ook een knappe meid. Volgens mij maak je weloverwogen keuzes.
Gympie- Kletskop
@ Happinaz, haha wat leuk om te horen dankje!
@ Antibes, jij komt op mij over als zo'n streberige student haha. Maar je ziet er wel goed uit voor dat type student. Meestal (in mijn ogen ) zijn dat van die sukkeltjes, maar dat vind ik jou dan weer helemaal niet. Ik vind het wel leuk dat je de laatste tijd wat 'losser' lijkt te komen. En naast je studie meer dingen echt kunt waarderen. (sorry als dit niet waar is hoor, maar dat is puur hoe ik virtueel een beeld van jou(w?) vorm).
@ Antibes, jij komt op mij over als zo'n streberige student haha. Maar je ziet er wel goed uit voor dat type student. Meestal (in mijn ogen ) zijn dat van die sukkeltjes, maar dat vind ik jou dan weer helemaal niet. Ik vind het wel leuk dat je de laatste tijd wat 'losser' lijkt te komen. En naast je studie meer dingen echt kunt waarderen. (sorry als dit niet waar is hoor, maar dat is puur hoe ik virtueel een beeld van jou(w?) vorm).
Gast- Gast
Verwar ik jou met iemand anders dan, gympie? Behalve Antibes was er toch nog iemand die geneeskunde studeerde?
Cimic- Fluisteraar
Happinaz schreef:ExpressoB schreef:Nou zeg het maar.....
Ik wil wel! Expresso B.... ik vind jou positief verandert. Alle laatste keertjes dat ik jouw reacties gelezen heb, merkte ik geen irritatie bij mijzelf. Dat had ik eerder wel. Ik vond je soms nogal schreeuwerig en tegenwoordig zie ik je zelfs hele lieve reacties plaatsen.
Het valt me echt op! En ik vind het erg leuk! Ga zo door!
Ahhhh wat lief zeg... dankjewel!!! vind het zo stom dat ik 'fout'/anders overkom, zo ben ik helemaal niet.
Rush schreef:Expresso, ik vind je soms nog steeds wat warrig typen, maar dat zal vooral komen omdat je exact typt wat je denkt vermoed ik. Ik raak de weg wel eens kwijt. Maar je bent wel een stuk positiever geworden en toont veel interesse in andere forumsters, zoals in het kletstopic.
Ja kan ik wel begrijpen dat ik warrig kan typen. Schrijf inderdaad zoals ik denk. Voor mensen die mij kennen is het wel te volgen. Ook bedankt voor je positieve reactie!
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?
» Wie is de forummer boven je?
» Vragenlijstje over forummer boven je
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Wie is de forummer boven je?
» Vragenlijstje over forummer boven je
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: