Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?
+33
Minx
SoGood
Pommes
Caramba
Atelier Madame
Pien
Bisq
rapa nui
sterremaan
VeryCherry
Sea of Trees
Rush
Antibes
ExpressoB
Cimic
Guus
SDL
Snoes
Bliss
Poubelle
Gympie
Blond
Kowalski
Bazinga
Elliot
Lonely Goatherd
Pompoen
Parisienne
Happinaz
Sarah1985
Fortissimo
Toet
Burn
37 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Welk beeld heb je dan bij de forummer(s) boven je?
Cimic schreef:Verwar ik jou met iemand anders dan, gympie? Behalve Antibes was er toch nog iemand die geneeskunde studeerde?
Ik denk dat je me verwart met iemand anders, alleen ik weet niet met wie.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Hee ik had straks een reactie geplaatst (dacht ik) over Guus en die is nu weg. Nog een keertje dan!
Tot vorige week dacht ik dat Guus lief maar ook een beetje burgerlijk en kak was. En ik dacht daardoor ook dat wij in het echt niet zo zouden klikken, omdat ikzelf heel anders ben. Maar dat is dus helemaal niet waar want Guus heeft heel veel gekke dingen gedaan (althans, dat heeft ze me wijsgemaakt) ze is heel gezellig en onwijs grappig en ik vind haar echt een levensgenieter! Ik zie altijd die foto voor me op de fiets met haar vriend en hond en dat is in mijn ogen echt typisch Guus. Ik zie haar zo heel Nederland doorfietsen haha.
Tot vorige week dacht ik dat Guus lief maar ook een beetje burgerlijk en kak was. En ik dacht daardoor ook dat wij in het echt niet zo zouden klikken, omdat ikzelf heel anders ben. Maar dat is dus helemaal niet waar want Guus heeft heel veel gekke dingen gedaan (althans, dat heeft ze me wijsgemaakt) ze is heel gezellig en onwijs grappig en ik vind haar echt een levensgenieter! Ik zie altijd die foto voor me op de fiets met haar vriend en hond en dat is in mijn ogen echt typisch Guus. Ik zie haar zo heel Nederland doorfietsen haha.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Hee ik had straks een reactie geplaatst (dacht ik) over Guus en die is nu weg. Nog een keertje dan!
haha jaa dat vind ik ook van Guuske! Het plaatje lijkt me ook zo mooi 'compleet' als er een kindje bij is. Echt zo'n mooi hollands gezinnetje
Gast- Gast
En mij dan?
Laatst aangepast door Sea of Trees op za 12 jan 2013 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Gympie vind ik leuk en spontaan maar ik heb op de een of andere manier het idee dat je de laatste tijd niet zo lekker in je vel zit? Kan dat kloppen of verbeeld ik me dat maar? Ik vond jouw reacties eerder gewoon leuk/gezellig terwijl ik ze de laatste tijd wat somber vind. Beetje een rare uitleg maar kan je je daar in vinden of heb ik gewoon toevallig een paar reacties van jou gelezen en baseer ik daar nu een beeld op wat helemaal niet klopt? Anyway, ik denk dat je best serieus in het leven staat en je heel bewust bent van wat je doet.
ExpressoB ken ik niet zo goed en vind ik eerlijk gezegd ook niet zo leuk. Je zal ongetwijfeld irl een lieve meid zijn maar ik denk dat je op het forum te snel iets plaatst zonder er goed over na te denken waardoor het vaak niet zo leuk/snugger overkomt. Ik denk écht dat als jij je reacties een keer overleest voordat je op verzenden klikt je binnen no time heel anders overkomt hier. Want zoals je zelf ook al aangeeft, geloof ik ook echt dat jij IRL niet zo bent.
Cimic vind ik super leuk en stoer. Jammer dat je zo onzeker bent want volgens mij is dat echt niet nodig. Ik weet niet zo heel veel van jou maar ik ben wel benieuwd hoe jij in het echt bent!
Punk'd vind ik echt een chick. Lief, gezellig, leuk, optimistisch en heel erg grappig. Haha, ik moet nog harder lachen om jou sinds ik jou heb ontmoet want ik lees nu al jouw reacties in Nijmeegs accent
ExpressoB ken ik niet zo goed en vind ik eerlijk gezegd ook niet zo leuk. Je zal ongetwijfeld irl een lieve meid zijn maar ik denk dat je op het forum te snel iets plaatst zonder er goed over na te denken waardoor het vaak niet zo leuk/snugger overkomt. Ik denk écht dat als jij je reacties een keer overleest voordat je op verzenden klikt je binnen no time heel anders overkomt hier. Want zoals je zelf ook al aangeeft, geloof ik ook echt dat jij IRL niet zo bent.
Cimic vind ik super leuk en stoer. Jammer dat je zo onzeker bent want volgens mij is dat echt niet nodig. Ik weet niet zo heel veel van jou maar ik ben wel benieuwd hoe jij in het echt bent!
Punk'd vind ik echt een chick. Lief, gezellig, leuk, optimistisch en heel erg grappig. Haha, ik moet nog harder lachen om jou sinds ik jou heb ontmoet want ik lees nu al jouw reacties in Nijmeegs accent
Toet- Lady Post-a-lot
Ik vind Toet heel leuk en een stoere meid. We hebben elkaar 1 keer gezien op een kledingruil en toen klikte het volgens mij wel (of jij moet het anders gezien hebben)
Ik heb echt bewondering voor je, want volgens mij zeik je niet zo gauw en ben je een sterke persoonlijkheid.
Ik heb echt bewondering voor je, want volgens mij zeik je niet zo gauw en ben je een sterke persoonlijkheid.
Laatst aangepast door Sea of Trees op do 10 jan 2013 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt
Sea of Trees- Kletskop
hahaha toet!! Dat komt omdat ik dan gedronken heb .. Dan wordt het veel erger. Of als ik snel ga praten.
Volgens mij valt het in nuchtere toestand best wel mee. (toch toch.. De den bosch meeting )
Ik vind jou heel erg leuk en grappig! Ik zou graag een keer met je op stap willen. Ik denk (weet wel zeker) dat wij dezelfde humor hebben. Lijkt me super leuk om gewoon een uur lang de slappe lach met jou te hebben
Volgens mij valt het in nuchtere toestand best wel mee. (toch toch.. De den bosch meeting )
Ik vind jou heel erg leuk en grappig! Ik zou graag een keer met je op stap willen. Ik denk (weet wel zeker) dat wij dezelfde humor hebben. Lijkt me super leuk om gewoon een uur lang de slappe lach met jou te hebben
Gast- Gast
Whaha hollands, gaan we daarna lekkeraan de stamppot
Vond het wel grappig om dat iedere keer te horen op de meeting, mijn humor wordt hier lichtelijk gemist doorgaans en die gekke dingen plaats ik niet zoveel dus snap wel dat ik anders overkom. Open maar weer eens een genante verhalen topic... Zal ik weer eens een boekje open doen over mijn bewogen studententijd!
Vond het wel grappig om dat iedere keer te horen op de meeting, mijn humor wordt hier lichtelijk gemist doorgaans en die gekke dingen plaats ik niet zoveel dus snap wel dat ik anders overkom. Open maar weer eens een genante verhalen topic... Zal ik weer eens een boekje open doen over mijn bewogen studententijd!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Toet]
ExpressoB ken ik niet zo goed en vind ik eerlijk gezegd ook niet zo leuk. Je zal ongetwijfeld irl een lieve meid zijn maar ik denk dat je op het forum te snel iets plaatst zonder er goed over na te denken waardoor het vaak niet zo leuk/snugger overkomt. Ik denk écht dat als jij je reacties een keer overleest voordat je op verzenden klikt je binnen no time heel anders overkomt hier. Want zoals je zelf ook al aangeeft, geloof ik ook echt dat jij IRL niet zo bent.[/quote]
Ja klopt, dat deed ik inderdaad maar hoor ook dat ik wel veranderd ben in het plaatsen van reacties en blij dat te horen. Ben in het echt echt niet zo en wil zo ook helemaal niet overkomen. Toch bedankt voor je reactie.
ExpressoB ken ik niet zo goed en vind ik eerlijk gezegd ook niet zo leuk. Je zal ongetwijfeld irl een lieve meid zijn maar ik denk dat je op het forum te snel iets plaatst zonder er goed over na te denken waardoor het vaak niet zo leuk/snugger overkomt. Ik denk écht dat als jij je reacties een keer overleest voordat je op verzenden klikt je binnen no time heel anders overkomt hier. Want zoals je zelf ook al aangeeft, geloof ik ook echt dat jij IRL niet zo bent.[/quote]
Ja klopt, dat deed ik inderdaad maar hoor ook dat ik wel veranderd ben in het plaatsen van reacties en blij dat te horen. Ben in het echt echt niet zo en wil zo ook helemaal niet overkomen. Toch bedankt voor je reactie.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Sea of Trees schreef:Ik vind Toet heel leuk en een stoere meid. We hebben elkaar 1 keer gezien op een kledingruil en toen klikte het volgens mij wel (of jij moet het anders gezien hebben)
Jaa ik vond jou toen ook erg leuk! Ik weet over jou eigenlijk niet zo heel veel, ik vond je eerst altijd een beetje (onnodig;)) onzeker overkomen maar volgens mij is dat de afgelopen tijd positief veranderd. Ik vind jou ook stoer want ik vind het sowieso cool dat je gewoon een lieve mama bent en daarnaast ook nog lekker jezelf met je mooie stijltje Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu met je gaat, was jij nou ook weer met een opleiding begonnen?
Toet- Lady Post-a-lot
Sea of Trees schreef:En mij dan? (ik was eerst Zelda)
Ah nu weet ik het
Vind je altijd zo lief over komen. Onzeker maar nergens voor nodig, je ziet er altijd leuk uit. Vind het knap hoe je voor je kind zorgt en nu weer met zijn 3en? ja toch?
Punk'd schreef:hahaha toet!! Dat komt omdat ik dan gedronken heb .. Dan wordt het veel erger. Of als ik snel ga praten.
Hahaha nee joh gek dat had je met de DB meeting ook al! Maar geeft niks haha dat is juist grappig. Iedere reactie die ik nu lees van jou hoor ik je helemaal zeggen
Ik wil ook wel een keer op stap met jou! Denk dat wij het wel een avondje volhouden samen, sowieso goed voor de buikspieren haha
Toet- Lady Post-a-lot
Hm, kan wel kloppen misschien Toet. Spelen hier wat dingen en ik ben druk met m'n studie. Alhoewel ik me ook wel oké voel hoor! Ik sta wel achter mijn reacties eigenlijk, haha. Ik weet eigenlijk ook niet precies waar je op doelt, wat voor reacties zeg maar.
Hee, Zelda, ik dacht al dat jij het was. Ik dacht dat Lily zei dat je niet meer terug wilde komen?
Hee, Zelda, ik dacht al dat jij het was. Ik dacht dat Lily zei dat je niet meer terug wilde komen?
Gympie- Kletskop
Gympie schreef:Hm, kan wel kloppen misschien Toet. Spelen hier wat dingen en ik ben druk met m'n studie. Alhoewel ik me ook wel oké voel hoor! Ik sta wel achter mijn reacties eigenlijk, haha. Ik weet eigenlijk ook niet precies waar je op doelt, wat voor reacties zeg maar.
Noujaa ik weet niet, ik heb het denk ik ook wat onhandig opgeschreven want ik bedoel eigenlijk helemaal niet dat ik denk dat je niet lekker in je vel zit maar je reacties zijn volgens mij een stuk serieuzer. Nouuu haha nou snap ik het zelf ook niet meer wat ik bedoel haha, laat maar
Toet- Lady Post-a-lot
Gympie schreef:Hm, kan wel kloppen misschien Toet. Spelen hier wat dingen en ik ben druk met m'n studie. Alhoewel ik me ook wel oké voel hoor! Ik sta wel achter mijn reacties eigenlijk, haha. Ik weet eigenlijk ook niet precies waar je op doelt, wat voor reacties zeg maar.
die heb ik ook al lang niet meer online gezien..
Dank je wel Toet, leuke reactie. Waarom vindt iedereen mij toch stoer? Dat valt reuze mee hoor.
Volgens mij ben je ook wel een stoer en mega vrolijk en gezellig persoon. Iemand bij wie je lachspieren goed getraind worden. Ik zou wel eens met jou willen stappen, denk dat je met jou een hele gezellige avond kan hebben.
Volgens mij ben je ook wel een stoer en mega vrolijk en gezellig persoon. Iemand bij wie je lachspieren goed getraind worden. Ik zou wel eens met jou willen stappen, denk dat je met jou een hele gezellige avond kan hebben.
Laatst aangepast door Cimic op do 10 jan 2013 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Haha, heul duidelijk dit, Toet
Gympie- Kletskop
Ooh, ben jij het, Sea of Trees! Leuk!
Haha ik hoor nu idd ook steeds een Nijmeegs accent bij Punk'd, had ik eigenlijk niet verwacht (al wist ik wel dat je uit Nijmegen kwam, dus vrij logisch ook ).
Haha ik hoor nu idd ook steeds een Nijmeegs accent bij Punk'd, had ik eigenlijk niet verwacht (al wist ik wel dat je uit Nijmegen kwam, dus vrij logisch ook ).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Sea of Trees! Leuk dat je weer terug bent!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vind Burn altijd geïnteresseerd overkomen en ik merk aan je dat je jezelf wel onzeker kan voelen en 'als teveel' Snap je wat ik bedoel? Ik bedoel het namelijk absoluut niet lullig.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dank je! En de rest natuurlijk ook!Burn schreef:Sea of Trees! Leuk dat je weer terug bent!
Ben wel erg druk met de studie dus zal niet heel veel () gaan posten.
Toet, wat een fijne, lieve omschrijving van mij, dank je wel
Sea of Trees- Kletskop
Ik vind Sea of Trees een leuke, hippe chick.
Ik vind d'r lief overkomen, maar kan ook fel uit de hoek komen. En ze is mooi.
Ik vind d'r lief overkomen, maar kan ook fel uit de hoek komen. En ze is mooi.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Dankjewel. Het teveel als in?VeryCherry schreef:Ik vind Burn altijd geïnteresseerd overkomen en ik merk aan je dat je jezelf wel onzeker kan voelen en 'als teveel' Snap je wat ik bedoel? Ik bedoel het namelijk absoluut niet lullig.
Ik vat het niet lullig op hoor!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Dankjewel. Het teveel als in?VeryCherry schreef:Ik vind Burn altijd geïnteresseerd overkomen en ik merk aan je dat je jezelf wel onzeker kan voelen en 'als teveel' Snap je wat ik bedoel? Ik bedoel het namelijk absoluut niet lullig.
Ik vat het niet lullig op hoor!
Nou, dat je gauw het gevoel hebt dat je het 5e wiel aan de wagen bent en dat niemand op jou gezelschap zit te wachten. Tenminste, dat maak ik best vaak op uit je posts over dingen in je 'echte' leven. Terwijl dat helemaal niet nodig is
Oh mennn, ik ben echt niet goed in dingen verwoorden/uitleggen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VC, jawel. Dat ben je wel! (ZO! En dat beeld heb ik van je!)
Ik snap wat je bedoelt, en je hebt gelijk daarin.
Ik snap wat je bedoelt, en je hebt gelijk daarin.
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?
» Wie is de forummer boven je?
» Vragenlijstje over forummer boven je
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Wie is de forummer boven je?
» Vragenlijstje over forummer boven je
» Wat weet je van de forummer boven je?
» Nav wat weet je van de forummer boven je
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: