Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je partner missen

+14
Snoes
Zwerver
Caroow
Sterre
Mamasapje
Lynn_
Merai
Tsjip
Cheesegirl
Travelgurly
Arwyn
Polly
RYW
studiebol
18 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:16

RYW schreef:Ik zeg ook: op dit moment, Liva. Ik heb gewoon geen fractie zelfreflectie gezien van je hier en nu. Anderen vatten jou verkeerd op, en that's it. Zo jammer, want je bent best een heel leuk persoon maar dit zou je bij jezelf eens nader kunnen bekijken. Heel jammer, dat je niets doet met de feedback die je krijgt.

Succes met leren.

Komt omdat ik het niet eens ben met de feedback, RYW. Ik discussieer in dit topic met o.a studiebol ergens over. Daarin heb ik een mening, daarin heeft o.a studiebol een mening. Daar praten we ook over. Zoals je ook wel in mijn reacties ook kan zien is dat ik zeg: zoveel mensen, zoveel meningen. En dat meen ik ook. Ik geloof oprecht niet dat ik denk dat het goed is voor een kind om een ouder te hebben die weken weg is (want daar doelde ik op). Ik denk niet dat dat goed is voor de band met een kind. Dat is hoe ik erover denk. Studiebol denkt dat wel. Ik vind het zo irritant dat mij dan vervolgens in de schoenen wordt geschoven dat ik niet open sta voor een ander haar mening.. Zal ik het dan zo vreselijk verkeerd gebracht hebben? Of zal het ook niet een beetje zijn dat bepaalde mensen dat vooroordeel over mij hebben, ze daarop reageren?

Ik weet van mezelf dat ik een sterke mening heb en ik weet ook dat ik soms sterk over kan komen. Maar dat nuanceer ik dan ook. Maar ik weet óók van mezelf dat ik wél open sta voor een andere mening. En ik word er onderhand een beetje simpel van dat er in dat opzicht altijd dezelfde mensen (ik doel niet specifiek op jou) zullen zijn die dat vooroordeel even willen bevestigen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  RYW zo 13 feb 2011 - 1:39

En aangezien ik niet een van die mensen ben die jou daar continu op aanspreekt, zou het dan niet kunnen zijn dat het in dit topic misschien wel tot op zekere hoogte waar is? Als andere mensen dan 'de standaard' je erop wijzen?

Nogmaals, inhoudelijk ben ik heter je eens hoor. Ik zou ook niet zo'n gezinsleven kiezen. Het ging mij om de manier waarop. Ik heb er verder totaal geen belang bij om jou af te zeiken of expres van onterecht commentaar te voorzien. Ik geloof niet dat ik dat gewoonlijk doe bij jou. Daarom hoef je het nog niet met me eens te zijn, maar het direct van de hand te wijzen als onzin vind ik niet verstandig van je. Zo zou je nog wel eens de goedbedoelde (en misschien nuttige) adviezen over het hoofd kunnen zien, als je direct elke vorm van commentaar afwijst onder het motto 'dat zeggen ze elke keer'.

Snappie? Het is goed bedoeld hoor.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:53

Ik snap wel dat het goed bedoeld is, RYW. Maar jouw mening hoeft niet persé meer waard te zijn dan mijn mening. En andersom precies zo. Ik ben het gewoon niet met je eens wat dat betreft. En als jij daarom vindt dat ik een deel zelfreflectie mis, nou ja dan vind je dat. Ik vind van niet.

Zullen we er nu over ophouden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:01

Is dat nieuw? Een Gast die post?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:09

Sjonge jonge, ze gaan tegenwoordig steeds sneller weg. 1 Akkefietje en ze laten hun account verwijderen. Net stond er nog gewoon Liva, ABE.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  studiebol zo 13 feb 2011 - 2:16

Gast schreef:
studiebol schreef:
mozzarella schreef:Studiebol...ik snap dat het je kwetst/irriteert. Maar kun je de gedachtegang wel begrijpen?

Ja ik kan de gedachtengang zeker wel begrijpen.Alleen denk ik er op sommige punten wat anders over.En Liva brengt het alsof hoe zij het doet alleen goed is en dat vind ik gewoon echt niet.Maar ik snap echt wel dat mensen er zo over denken.

Misschien wil je het zo lezen, dat kan ook. Ik zeg meerdere malen, zoveel mensen, zoveel meningen. Maar blijkbaar mag je hier niet snel meer een andere mening hebben, omdat je dan meteen veroordeelt of je niet in kan leven in een ander. Dat is gewoon jammer. Waarom mag jij wel vinden dat jij het op die manier prima doet, maar mag ik niet vinden dat ik DENK dat het voor een kind niet goed is om 1 ouder zo weinig te zien? Jij mag wel je gedachten hebben, maar ik niet, omdat ik dan meteen veroordeel? Je kunt daar toch gewoon over praten?

Maar we praten er toch gewoon ook over? Ik accepteer jouw mening echt wel, en ik kan ook ergens wel begrijpen hoe jij er in staat, maar dan mag ik alsnog wel uitleggen hoe ik er in sta? Ik geef alleen aan dat je het misschien iets minder zwart wit er neer moet zetten, meer niet. Verder mag jij alles vinden daar heb ik geen oordeel of mening over. En volgens mij ben ik zowat de enig in dit topic die een ander mening heeft, bijna iedereen is het met jouw eens en ik heb jouw niet veroordeelt dat je niet kan inleven in iemand anders, dat zeg ik nergens.
Het is nergens mijn bedoeling geweest om zo'n discussie op gang te brengen ik wilde gewoon uitleggen dat er ook een andere kant aan het verhaal zit, dat was het enige wat ik wilde.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 2:17

Ik mis mijn partner niet zo snel. Maar wel als hij langer dan een dag weg is. Dan mis ik hem. Maar misschien hoort blij zijn als je partner thuis komt of zelf thuis te komen ook wel bij missen? Ik heb dat wel. Als ik een dagje ben wezen winkelen met vriendinnen, en ik kom 's avonds weer thuis, vind ik dat heel fijn.
Ook als ik bijvoorbeeld een klotedag op mijn werk heb, dan kijk ik er ook wel naar uit om weer bij mijn vriend te zijn. Of als ik iets heel leuks heb meegemaakt.
Samen is het leuker dan alleen, vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:38

Als we hele weken samen geweest zijn en hij dan ineens weer werken is, dan is het zo stil zonder hem.

Maar precies wat andere zeggen niet dat ik dan zit te janken ofzo :P maar ja het is toch fijner om samen te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:43

Mijn vriend heeft eens per jaar Balans op zijn werk. Dan is hij weg van 7.00 tot 22.00 en de volgende dag van 7.00 tot ongeveer 13.00. Dan mis ik hem wel een beetje :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  TNMN zo 13 feb 2011 - 5:19

Verder mis ik mijn vriend soms wel als hij een paar dagen weg is, vooral 's avonds in bed. We hebben een jaar lang een lange afstandsrelatie gehad, dus eigenlijk zou 1 nachtje een eitje moeten zijn, maar dat voelt toch niet zo helaas.


Laatst aangepast door TNMN op zo 13 feb 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Rev3rie zo 13 feb 2011 - 5:38

Ontopic: Ik mis net als vele meiden hier mijn vriend wanneer hij niet in de buurt is. Hij is regelmatig 2 nachten per week weg voor zijn hobby en soms wel 1 of 2 weken in het buitenland. Ik mis hem het meest wanneer ik aan hem denk of als ik even niet lekker in mijn vel zit.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 6:48

Ik vroeg het omdat ik mijn vriend ook wel mis als hij er niet altijd is. Maar ik heb ook momenten dat ik het gewoon heerlijk vind zonder hem Very Happy Lekker wat eigen tijd. Lekker zelf in huis rommelen.
Hij heeft een vishobby en vist als de temperaturen het toelaten wekelijks zeker wel een nacht. Misschien wel 2. Hij steekt er vrij veel tijd in. Maar dat geeft niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Rev3rie zo 13 feb 2011 - 7:26

Dolcis_ schreef:Ik vroeg het omdat ik mijn vriend ook wel mis als hij er niet altijd is. Maar ik heb ook momenten dat ik het gewoon heerlijk vind zonder hem Very Happy Lekker wat eigen tijd. Lekker zelf in huis rommelen.
Hij heeft een vishobby en vist als de temperaturen het toelaten wekelijks zeker wel een nacht. Misschien wel 2. Hij steekt er vrij veel tijd in. Maar dat geeft niet..

Wow!!We hebben waarschijnlijk dezelfde vriend :P
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:42

Liva weg? Nou, eens kijken hoe lang dat duurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:54

Rev3rie schreef:
Dolcis_ schreef:Ik vroeg het omdat ik mijn vriend ook wel mis als hij er niet altijd is. Maar ik heb ook momenten dat ik het gewoon heerlijk vind zonder hem Very Happy Lekker wat eigen tijd. Lekker zelf in huis rommelen.
Hij heeft een vishobby en vist als de temperaturen het toelaten wekelijks zeker wel een nacht. Misschien wel 2. Hij steekt er vrij veel tijd in. Maar dat geeft niet..

Wow!!We hebben waarschijnlijk dezelfde vriend :P

Ook karpervisser?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:56

Rev3rie schreef:
Dolcis_ schreef:Ik vroeg het omdat ik mijn vriend ook wel mis als hij er niet altijd is. Maar ik heb ook momenten dat ik het gewoon heerlijk vind zonder hem Very Happy Lekker wat eigen tijd. Lekker zelf in huis rommelen.
Hij heeft een vishobby en vist als de temperaturen het toelaten wekelijks zeker wel een nacht. Misschien wel 2. Hij steekt er vrij veel tijd in. Maar dat geeft niet..

Wow!!We hebben waarschijnlijk dezelfde vriend :P
Ik ook! Zondagochtend om 5 uur uit bed om te vissen.. Fucking idiot, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Rev3rie zo 13 feb 2011 - 10:31

_Donnaa schreef:
Rev3rie schreef:
Dolcis_ schreef:Ik vroeg het omdat ik mijn vriend ook wel mis als hij er niet altijd is. Maar ik heb ook momenten dat ik het gewoon heerlijk vind zonder hem Very Happy Lekker wat eigen tijd. Lekker zelf in huis rommelen.
Hij heeft een vishobby en vist als de temperaturen het toelaten wekelijks zeker wel een nacht. Misschien wel 2. Hij steekt er vrij veel tijd in. Maar dat geeft niet..

Wow!!We hebben waarschijnlijk dezelfde vriend :P
Ik ook! Zondagochtend om 5 uur uit bed om te vissen.. Fucking idiot, haha!
lol! Ja de mijne is ook zo gek, al is hij een nachtvisser! Midden in december was hij een week naar Frankrijk. Dag 1 mooi weer met 15 graden, dag 2 pak sneeuw van 30 centimeter! En daar weggaan? Ho maar, idioot! Aah het is wel uberschattig als hij over vissen begint, dan straalt hij altijd. Tja... vroeger ging het vissen voor zijn toenmalige vriendinnen maar dat laat ik niet toe en moet ik op de nummer 1 plaats delen met karpervissen Laughing Zijn jullie trouwens ook een keer mee wezen vissen?
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  annetje do 17 feb 2011 - 8:11

ik mis hem soms plotseling overdag als hij er niet is. en savonds in bed als ik dan het bed in ga en hij is er niet en het is zo koud dan mis ik zijn warme lichaam en zijn armen om me heen.
ik probeer me altijd te vermaken zodat ik hem minimaal mis.

annetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 44
Punten : 45
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Sjors do 17 feb 2011 - 8:23

Ik mis mijn vriend als hij voor zijn werk naar het buitenland moet, het is nooit voor heel lang maar ik mis hem dan wel. Verder mis ik hem als ik niet lekker in mijn vel zit, dan heb ik hem het liefst 24 uur per dag om me heen.
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:04

Rev3rie schreef:
_Donnaa schreef:
Rev3rie schreef:
Dolcis_ schreef:Ik vroeg het omdat ik mijn vriend ook wel mis als hij er niet altijd is. Maar ik heb ook momenten dat ik het gewoon heerlijk vind zonder hem Very Happy Lekker wat eigen tijd. Lekker zelf in huis rommelen.
Hij heeft een vishobby en vist als de temperaturen het toelaten wekelijks zeker wel een nacht. Misschien wel 2. Hij steekt er vrij veel tijd in. Maar dat geeft niet..

Wow!!We hebben waarschijnlijk dezelfde vriend :P
Ik ook! Zondagochtend om 5 uur uit bed om te vissen.. Fucking idiot, haha!
lol! Ja de mijne is ook zo gek, al is hij een nachtvisser! Midden in december was hij een week naar Frankrijk. Dag 1 mooi weer met 15 graden, dag 2 pak sneeuw van 30 centimeter! En daar weggaan? Ho maar, idioot! Aah het is wel uberschattig als hij over vissen begint, dan straalt hij altijd. Tja... vroeger ging het vissen voor zijn toenmalige vriendinnen maar dat laat ik niet toe en moet ik op de nummer 1 plaats delen met karpervissen Laughing Zijn jullie trouwens ook een keer mee wezen vissen?

Ik vis zelf ook Very Happy Het is echt fantastisch om samen te vissen. Gewoon alleen hij en ik samen in een tent ergens langs het water...
Jij mee wezen vissen?



Laatst aangepast door Dolcis_ op za 19 feb 2011 - 5:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Polly do 17 feb 2011 - 14:01

Wooow, dat is een enorme vis! :shock:
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Rev3rie vr 18 feb 2011 - 7:58

@ Dolcis. Ja ik ben 2 keer meegeweest. 1x naar Frankrijk en 1x gewoon in Nederland. Ik vind het geweldig, al vis ik zelf niet. Mijn vriend is zelf daar zo serieus mee bezig dat hij geen tijd heeft om mij nog extra mee te helpen (vraagt veel tijd he? Wink ). Ik vind het wel goed zo hoor, ik vermaak mij in de natuur. :P

Vissen jullie aan in NL?
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Rev3rie vr 18 feb 2011 - 7:59

Mooie bak trouwens Laughing
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 5:10

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 5:23

Rev3rie schreef:@ Dolcis. Ja ik ben 2 keer meegeweest. 1x naar Frankrijk en 1x gewoon in Nederland. Ik vind het geweldig, al vis ik zelf niet. Mijn vriend is zelf daar zo serieus mee bezig dat hij geen tijd heeft om mij nog extra mee te helpen (vraagt veel tijd he? Wink ). Ik vind het wel goed zo hoor, ik vermaak mij in de natuur. :P

Vissen jullie aan in NL?

Wij vissen in nl ja. Maar vang maar eens een vis Very Happy Is echt geweldig!!
Als je me wilt pm-en waar je woont? Heb ik nog wel een mooie site voor karperaas. Maar wil het hier niet op het forum zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen - Pagina 4 Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum