Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je partner missen

+14
Snoes
Zwerver
Caroow
Sterre
Mamasapje
Lynn_
Merai
Tsjip
Cheesegirl
Travelgurly
Arwyn
Polly
RYW
studiebol
18 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Je partner missen Empty Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:14

Wanneer mis jij je partner?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:35

Ik mis hem altijd als hij niet bij me is, zelfs als hij overdag naar zijn werk is Embarassed Gaat dat nog eens over? :P Maar ik mis hem het meest als ik niet lekker ben of verdrietig en hij er niet is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:37

Als ik alleen een week naar Hongarije ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:38

Dat is al snel Darcy. Doen jullie ook veel dingen samen?

Ik mis m alleen als hij op vakantie/zakenreis is zonder mij. Dan begin ik m ook pas na een paar dagen te missen. Vind t altijd wel fijn om even een paar dagen het huis voor mezelf te hebben. Daarbij hebben we beiden een druk sociaal leven, dus komt t wel vaker voor dat we elkaar dagen achter elkaar alleen in bed aantreffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  studiebol za 12 feb 2011 - 0:40

Nu, mijn vriend is dinsdag vertrokken voor zijn werk en is dus weer een paar weken weg(maximaal 3 dit keer) maar we kunnen niet bellen hij heeft daar geen bereik(midden op zee) en dat vind ik vervelend. Wil hem gewoon ff spreken maar ja.

Verder mis ik hem als hij weg is vaak op momenten dat ik ergens alleen heen moet,verjaardagen feestjes en op de zondagmiddag, dat vind ik zo'n fijne middag om samen door te brengen. Oh en natuurlijk mis ik hem als er nare dingen gebeuren en ik hem dat telefonisch moet gaan vertellen en dat hij niet gewoon ff naast me op de bank zit dat praat een stuk makkelijker.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:41

Als hij niet in de buurt is. Niet in de zin van 'missen' dat ik er heel verdrietig van wordt, maar ik ben gewoon liever samen met hem dan alleen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:41

Odilia schreef:Dat is al snel Darcy. Doen jullie ook veel dingen samen?

Ik mis m alleen als hij op vakantie/zakenreis is zonder mij. Dan begin ik m ook pas na een paar dagen te missen. Vind t altijd wel fijn om even een paar dagen het huis voor mezelf te hebben. Daarbij hebben we beiden een druk sociaal leven, dus komt t wel vaker voor dat we elkaar dagen achter elkaar alleen in bed aantreffen.

Ja wij doen wel veel samen eigenlijk smile Ik heb er verder geen last van hoor, het is nu ook wel minder nu ik beter in mijn vel zit en wat te doen heb overdag. En ik kan heus wel wat alleen doen en dat vind ik dan ook wel prettig, maar zoals vanavond, dan is hij naar vrienden en komt morgen weer terug. Dan mis ik hem wel ja Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:41

Lilith schreef:Als hij niet in de buurt is. Niet in de zin van 'missen' dat ik er heel verdrietig van wordt, maar ik ben gewoon liever samen met hem dan alleen.

Same, ik ben ook altijd gewoon liever samen met hem. Ik zit niet de hele dag te janken hoor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  RYW za 12 feb 2011 - 0:43

Vooral als ik rot in mijn vel zit en een knuffel nodig heb. Maar ook gewoon wel eens, hoor. Ik kan mezelf best alleen vermaken en vind het heerlijk soms om alleen te zijn, maar over het algemeen vind ik het gewoon leuker met hem.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 0:52

studiebol schreef:Nu, mijn vriend is dinsdag vertrokken voor zijn werk en is dus weer een paar weken weg(maximaal 3 dit keer) maar we kunnen niet bellen hij heeft daar geen bereik(midden op zee) en dat vind ik vervelend. Wil hem gewoon ff spreken maar ja.

Verder mis ik hem als hij weg is vaak op momenten dat ik ergens alleen heen moet,verjaardagen feestjes en op de zondagmiddag, dat vind ik zo'n fijne middag om samen door te brengen. Oh en natuurlijk mis ik hem als er nare dingen gebeuren en ik hem dat telefonisch moet gaan vertellen en dat hij niet gewoon ff naast me op de bank zit dat praat een stuk makkelijker.
Als er een keer een noodgeval is, kan je hem dan wel bereiken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Polly za 12 feb 2011 - 1:18

studiebol schreef:Nu, mijn vriend is dinsdag vertrokken voor zijn werk en is dus weer een paar weken weg(maximaal 3 dit keer) maar we kunnen niet bellen hij heeft daar geen bereik(midden op zee) en dat vind ik vervelend. Wil hem gewoon ff spreken maar ja.

Dit heb ik ook. Ik moet afwachten tot hij contact op kan nemen, dat is de ene dag meer dan de andere. Ik mis hem altijd het meest als we nét weer afscheid hebben moeten nemen. Nu kan ik weer beginnen met aftellen tot ik hem weer zie, dat maakt het wat gemakkelijker.
Wat voor werk doet jouw vriend?


Laatst aangepast door Polly op za 12 feb 2011 - 2:28; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 1:45

Als we niet samen kunnen eten omdat hij weer aan het studeren is en laat thuis komt. Tijdens het reizen maak ik vaak zo veel mee dat ik hem minimaal mis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Arwyn za 12 feb 2011 - 2:36

Polly schreef:
studiebol schreef:Nu, mijn vriend is dinsdag vertrokken voor zijn werk en is dus weer een paar weken weg(maximaal 3 dit keer) maar we kunnen niet bellen hij heeft daar geen bereik(midden op zee) en dat vind ik vervelend. Wil hem gewoon ff spreken maar ja.

Dit heb ik ook. Ik moet afwachten tot hij contact op kan nemen, dat is de ene dag meer dan de andere. Ik mis hem altijd het meest als we nét weer afscheid hebben moeten nemen. Nu kan ik weer beginnen met aftellen tot ik hem weer zie, dat maakt het wat gemakkelijker.
Wat voor werk doet jouw vriend?

Dat had ik ook altijd. Mijn vriend ging 1,5 jaar elke zondagavond weg, de zondagavond vond ik altijd het vervelendst! Weer een nachtje alleen slapen en zo..
Ik miste hem toen altijd het meestal als er feestjes waren of zo en hij daar niet bij kon zijn.

Tegenwoordig zie ik hem elke dag en is hij er altijd gewoon bij met feestjes, dat scheelt, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  studiebol za 12 feb 2011 - 3:29

Odilia schreef:
studiebol schreef:Nu, mijn vriend is dinsdag vertrokken voor zijn werk en is dus weer een paar weken weg(maximaal 3 dit keer) maar we kunnen niet bellen hij heeft daar geen bereik(midden op zee) en dat vind ik vervelend. Wil hem gewoon ff spreken maar ja.

Verder mis ik hem als hij weg is vaak op momenten dat ik ergens alleen heen moet,verjaardagen feestjes en op de zondagmiddag, dat vind ik zo'n fijne middag om samen door te brengen. Oh en natuurlijk mis ik hem als er nare dingen gebeuren en ik hem dat telefonisch moet gaan vertellen en dat hij niet gewoon ff naast me op de bank zit dat praat een stuk makkelijker.
Als er een keer een noodgeval is, kan je hem dan wel bereiken?

Euh hem persoonlijk dan in eerste instantie niet. Ik zal dan naar zijn werk moeten bellen, die moeten dan contact leggen met hun contactpersoon en die zal dan weer contact kunnen leggen met mijn vriend. Tenminste ik denk dat het zo gaat, het is gelukkig nog nooit voorgekomen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Travelgurly za 12 feb 2011 - 3:41

Ik mis hem doordeweeks .
Hij zit in het leger en is doordeweeks op de kazerne.
Wel is het na 2,5 jaar nog steeds zo heeerlijk, spannend om naar hem uit te kijken vrijdags! het hele weekend spat de liefde ervanaf. tellen vrijdags de uren af tot we elkaar weer zien. tis vervelend dat hij er niet altijd is , maar tergelijke tijd....het gevoel hem zo te missen en gewoon elke keer weer te voelen nog meer van hem te houden...is zooo leuk.

en soms verrast hij me dat hij opeens op een woensdagavond thuis komt....omdat hij me zo mist Very Happy cheers

En ik mis hem als ik op vakantie ben met een vriendin/zusje. Hij kan niet altjd zo vaak met mij mee als ik zou willen ivm zijn werk.maar bij alles wat ik dan zie en proef, mis ik hem en wil ik dat moment delen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 3:44

Lilith schreef:Als hij niet in de buurt is. Niet in de zin van 'missen' dat ik er heel verdrietig van wordt, maar ik ben gewoon liever samen met hem dan alleen.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 3:47

Het lijkt mij echt ''vermoeiend'' om een relatie te hebben met iemand die in het leger zit en dus heel vaak weg is. Omdat je steed afscheid moet nemen en steeds moet aftellen naar de dag dat je hem weer ziet. Ik vind het knap dat sommige meiden dat kunnen en willen, maar het zou voor mij echt geen optie zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Cheesegirl za 12 feb 2011 - 4:17

Als ik bij mijn vader ben en mijn vriend in zijn eigen huis is (bij zijn ouders). Ik woon zo goed als in bij mijn vriend, maar af en toe ben ik wel thuis. Dit vind ik echt van die momenten dat ik hem heel erg mis. En als hij de zomervakantie weg is met de scouting. Maar goed, de rest van het jaar zien we elkaar! smile
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 6:46

Liva schreef:Het lijkt mij echt ''vermoeiend'' om een relatie te hebben met iemand die in het leger zit en dus heel vaak weg is. Omdat je steed afscheid moet nemen en steeds moet aftellen naar de dag dat je hem weer ziet. Ik vind het knap dat sommige meiden dat kunnen en willen, maar het zou voor mij echt geen optie zijn.

Voor mij ook niet. Zeker niet als je kinderen wilt. Ik zie dat nu bij een vriendin. Haar man is veel weg (dagen achter elkaar) voor zijn werk, heel onregelmatig (echt om 5.00 beginnen en dan 3 dagen later om 22.00 weer thuis komen om de volgende dag om 13.00 weer weg te moeten, dat soort dingen). Dat gaat prima, want zij gaat gewoon haar eigen gang en onderneemt veel. Maar als er een baby komt, dan kan hij niet minder gaan werken, en zij zit op eens wél aan huis gebonden, want al die dingen die je onderneemt die kun je níet of in mindere mate ondernemen met een baby. En alle zorg voor kinderdagverblijf, school, ziek kind, komt bij haar terecht, inclusief alle dagelijkse verzorging. Dat lijkt me dan zwaar tegenvallen. In je eentje zijn en dan voor jezelf dingen moeten verzinnen en je eigen gang moeten gaan, dat lijkt me goed te doen, maar op het moment dat er kinderen komen zit er op eens 1 aan huis gekluistert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  studiebol za 12 feb 2011 - 7:28

Lilith schreef:
Liva schreef:Het lijkt mij echt ''vermoeiend'' om een relatie te hebben met iemand die in het leger zit en dus heel vaak weg is. Omdat je steed afscheid moet nemen en steeds moet aftellen naar de dag dat je hem weer ziet. Ik vind het knap dat sommige meiden dat kunnen en willen, maar het zou voor mij echt geen optie zijn.

Voor mij ook niet. Zeker niet als je kinderen wilt. Ik zie dat nu bij een vriendin. Haar man is veel weg (dagen achter elkaar) voor zijn werk, heel onregelmatig (echt om 5.00 beginnen en dan 3 dagen later om 22.00 weer thuis komen om de volgende dag om 13.00 weer weg te moeten, dat soort dingen). Dat gaat prima, want zij gaat gewoon haar eigen gang en onderneemt veel. Maar als er een baby komt, dan kan hij niet minder gaan werken, en zij zit op eens wél aan huis gebonden, want al die dingen die je onderneemt die kun je níet of in mindere mate ondernemen met een baby. En alle zorg voor kinderdagverblijf, school, ziek kind, komt bij haar terecht, inclusief alle dagelijkse verzorging. Dat lijkt me dan zwaar tegenvallen. In je eentje zijn en dan voor jezelf dingen moeten verzinnen en je eigen gang moeten gaan, dat lijkt me goed te doen, maar op het moment dat er kinderen komen zit er op eens 1 aan huis gekluistert.

Dit bovenstaande zal hopelijk binnenkort ook voor mij van toepassing zijn. Ik ben me er erg bewust van dat alles op mij neer komt. En nee ik weet niet hoe het nu is want ik heb nu geen kinderen, maar ik ben me er wel bewust van de situatie en ik heb dat er voor over omdat ik mijn kinderwens graag zie uitkomen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 7:32

Dolcis_ schreef:Wanneer mis jij je partner?

Waarom vraag je dit eigenlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 7:32

Ik mis hem als hij niet in mijn buurt is. Niet missen in de zin van janken, maar gewoon. Vind het gezelliger als hij er is. Verder zal er, als ik stage ga lopen, veel veranderen en zullen we elkaar veel minder zien dan nu. En daar zie ik best tegen op.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Tsjip za 12 feb 2011 - 8:09

Liva schreef:
Lilith schreef:Als hij niet in de buurt is. Niet in de zin van 'missen' dat ik er heel verdrietig van wordt, maar ik ben gewoon liever samen met hem dan alleen.

+1

+ nog 1

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 8:21

Alles is inderdaad nog een stukje leuker als hij erbij is maar missen als in echt verdrietig zijn deed ik toen ik nog in het buitenland woonde. Nu is hij het weekend weg, ik vind het best lekker om even alleen rond te rommelen in ons huisje maar ben toch wel erg blij als hij er morgenavond weer is Wink.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Lynn_ za 12 feb 2011 - 8:29

Mijn vriend is soms een aantal dagen weg voor zijn werk. Ik mis hem dan vooral als ik 's avonds alleen in bed lig. Maar over het algemeen mis ik hem niet zo snel. (klinkt heel negatief maar zo bedoel ik het niet).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je partner missen Empty Re: Je partner missen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum