Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Date-topic 2
Bliss leuk dat je een leuk profiel hebt gezien. Heb je al een berichtje? Snap dat je een langere man zoekt. Bij mij vielen ook alle mannen af die kleiner waren.
Bazinga wat leuk dat je een date hebt! Veel plezier alvast.
Polly, lastige situatie! Ik zou denk ik uiteindelijk wel laten weten hoe je je voelt. Misschien is het wederzijds misschien niet. Maar dan weet je wel meer waaraan je toe bent, en of je je over kan geven aan de liefde. Of juist niet.
Verder weet ik niet meer uit mn hoofd wat er allemaal gepost is, sorry! Ik heb vrijdag m'n date en ik vind het best wel spannend!
Bazinga wat leuk dat je een date hebt! Veel plezier alvast.
Polly, lastige situatie! Ik zou denk ik uiteindelijk wel laten weten hoe je je voelt. Misschien is het wederzijds misschien niet. Maar dan weet je wel meer waaraan je toe bent, en of je je over kan geven aan de liefde. Of juist niet.
Verder weet ik niet meer uit mn hoofd wat er allemaal gepost is, sorry! Ik heb vrijdag m'n date en ik vind het best wel spannend!
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Een date Vino? Leuk!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja leuk Vino! Weer een nieuwe internetdate?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Oh en Polly, heb je de indruk dat hij je ook mist? Jullie hebben dus nog best veel contact? Ik denk dat je best tussen de regels door iets kan laten vallen over dat je hem mist. Daar kan je toch best eerlijk over zijn? Misschien mist hij je net zo en durft hij het ook niet uit te spreken.
Carra- Kletskop
Wat leuk, mijn ouders ook . Dat is op 1,5 week na 39 jaar geleden, ze zijn nog steeds samen.Harrison schreef:Wat leuk toet! Mijn ouders hebben elkaar tijdens carnaval ontmoet en zijn inmiddels alweer 35 jaar samen!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Sterre schreef:Wat leuk, mijn ouders ook . Dat is op 1,5 week na 39 jaar geleden, ze zijn nog steeds samen.Harrison schreef:Wat leuk toet! Mijn ouders hebben elkaar tijdens carnaval ontmoet en zijn inmiddels alweer 35 jaar samen!
Grappig! Wie weet wat er van komt hier
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Een date Vino? Leuk!
Ja, met m'n carnavals Romeinse god of wat hij ook was
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Leuk Vino en Toet!
Hoe chatten jullie bij mannen die je hebt ontmoet op datingsites? Iemand heeft net gereageerd op mijn bericht via Lexa.nl, maar hij vraagt of ik whatsapp of skype heb. Maar ik ga hem nog niet mijn tel.nr geven en skype vind ik wel meteen heel persoonlijk, om meteen met de webcam enzo te chatten.
Hoe chatten jullie bij mannen die je hebt ontmoet op datingsites? Iemand heeft net gereageerd op mijn bericht via Lexa.nl, maar hij vraagt of ik whatsapp of skype heb. Maar ik ga hem nog niet mijn tel.nr geven en skype vind ik wel meteen heel persoonlijk, om meteen met de webcam enzo te chatten.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Skype is ook gewoon zonder webcam hoor. Is gewoon hetzelfde idee als msn.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Oh ja, je Romeinse god! Veel plezier Vino! Spannend!
Ik twijfel of ik mijn date iets Valentijnsachtig zal appen vandaag of dat dat nog te vroeg is. Nog even over nadenken.
Ik twijfel of ik mijn date iets Valentijnsachtig zal appen vandaag of dat dat nog te vroeg is. Nog even over nadenken.
Carra- Kletskop
Poubelle, had jij gisteren niet je date? Hoe was het?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
En heb jij al een nieuwe date gepland Esperanza?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuke updates hier allemaal!! Het klinkt allemaal heel leuk en positief
Hier werd ik wakker door mijn date die me een happy valentines day wenste, met van die bloemetjes via de WA en dat ik het voorlopig met de digitale versie maar moest doen. En hij bedoelt het oh zo lief maar ik ben dit dus niet gewend en merk dat ik een beetje afstand creëer. Wat heel stom is want hij is leuk, lief en attent. Dus ik moet niet zo moeilijk doen!
Wat is daten toch eigenlijk moeilijk hè! Haha! Als ze niks laten weten, is het niet goed, deze kerel doet het niet overdreven en alsnog heb ik iets aan te merken. Zucht...
Ik ben de laatste tijd wel echt gelukkig merk ik . Ik lach veel en ben echt een heel stuk rustiger geworden!!
Hier werd ik wakker door mijn date die me een happy valentines day wenste, met van die bloemetjes via de WA en dat ik het voorlopig met de digitale versie maar moest doen. En hij bedoelt het oh zo lief maar ik ben dit dus niet gewend en merk dat ik een beetje afstand creëer. Wat heel stom is want hij is leuk, lief en attent. Dus ik moet niet zo moeilijk doen!
Wat is daten toch eigenlijk moeilijk hè! Haha! Als ze niks laten weten, is het niet goed, deze kerel doet het niet overdreven en alsnog heb ik iets aan te merken. Zucht...
Ik ben de laatste tijd wel echt gelukkig merk ik . Ik lach veel en ben echt een heel stuk rustiger geworden!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro, ga je niet gewoon te snel? Wil je niet te snel alweer iemand leuk vinden en dat het daarom ongemakkelijk voelt? Ik herken dat zelf heel erg van toen mijn relatie een jaar uit was. Ik vond dat er nu maar 'ns bovenop moest zijn en wilde graag daten. Maar neem vooral je tijd, hoor. Je hóeft hem niet fantastisch te gek te vinden.
Gast- Gast
Ik ging alleen chatten via de datingsite. Tel.nr.'s e.d. deed ik pas als ik zeker wist dat we op date gingen.Lenthe schreef:Hoe chatten jullie bij mannen die je hebt ontmoet op datingsites? Iemand heeft net gereageerd op mijn bericht via Lexa.nl, maar hij vraagt of ik whatsapp of skype heb. Maar ik ga hem nog niet mijn tel.nr geven en skype vind ik wel meteen heel persoonlijk, om meteen met de webcam enzo te chatten.
Gast- Gast
Esperanza schreef:Poubelle, had jij gisteren niet je date? Hoe was het?
Ik zou gisteren m'n date hebben, maar ik lig met griep op de bank dus heb het maar afgezegd. Als is zondag beter ben doen we dan de herkansing!
Ik heb elke dag contact met 'm via whatsapp en dat is eigenlijk gewoon gezellig, meer kan ik er nog niet van maken!
Wat ik wel doe, en dat vind ik eigenlijk een beetje stom van mezelf, is dat ik het vergelijk met hoe het contact met m'n ex in het begin was. En daar moet ik mee stoppen.
Toet, wat een leuke update! Heb je 'm al vaker gezien?
Vino, hoe is het met jouw Romeinse (Griekse?) God?
Esperanza heb jij al een vervolgdate staan?
En Carra, hoe is het bij jou?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Jammer dat je ziek was Poubelle, hopelijk op een vervolg dan zondag. Hoezo vergelijk je hem met je ex? Opzich is dat niet heel raar toch, als je het maar niet het negatieve intrekt.
Bedoel je vaker als in, of ik hem al kende of als in, na de carnaval? Dat laatste; nee, eergisteren voor het laatst dus
Ik spreek hem ook via whatsapp en meer dan gezellig kan ik het ook nog niet noemen. Misschien was het alleen carnaval liefde. Hij is echt super lief maar ik denk eigenlijk niet dat hij iets voor mij is. Dus ik ga het even aankijken
Bedoel je vaker als in, of ik hem al kende of als in, na de carnaval? Dat laatste; nee, eergisteren voor het laatst dus
Ik spreek hem ook via whatsapp en meer dan gezellig kan ik het ook nog niet noemen. Misschien was het alleen carnaval liefde. Hij is echt super lief maar ik denk eigenlijk niet dat hij iets voor mij is. Dus ik ga het even aankijken
Toet- Lady Post-a-lot
Rood schreef:Caro, ga je niet gewoon te snel? Wil je niet te snel alweer iemand leuk vinden en dat het daarom ongemakkelijk voelt? Ik herken dat zelf heel erg van toen mijn relatie een jaar uit was. Ik vond dat er nu maar 'ns bovenop moest zijn en wilde graag daten. Maar neem vooral je tijd, hoor. Je hóeft hem niet fantastisch te gek te vinden.
Nee. Ik kan met recht zeggen dat die onrust die ik toegeef dat ik die had, weg is. Ik word weer gelukkig, ik vind echt weer iemand en daar heb ik me bij neergelegd. Ik was zelf niet meer actief op zoek maar dit kwam op mijn pad. En ik voel me goed bij hem...en nee..ik hóef hem niet leuk te vinden dat klopt. Maar het ís wel leuk met hem. En of het iets wordt of niet...who knows? niemand. Maar je hoeft ook niet jezelf maar tegen je te houden omdat je anders denkt dat je te snel kán gaan. Misschien is dat het, misschien niet. Maar dat weet ik nu simpelweg niet. En iets niet weten voelt momenteel best fijn aan eerlijk gezegd...
Ik had een onrust, wist mijn weg niet als single en wilde vanalles. Gelukkig heb ik een goed stel hersens en heb ik me niet onnodig in dingen gestort. Ik ben over die collega heen gekomen, wat moeite kostte. Heb mijn relatie verwerkt en nu zíe ik het oprecht wel wat te toekomst brengt. Het komt goed..daar ben ik van overtuigd.
Maar sommige mensen hebben binnen een maand een ander, andere pas een paar jaar. Ik voel me goed momenteel. En dat na het jaar dat ik gehad heb is al heel wat. dus hoe dit zich ontwikkelt..ik weet dat ik het dan niet vanwege demverkeerde motieven doe. Ik ben altijd al voorzichtig geweest in de liefde, en dat zal ik blijven..
Caro- Ratel
Ohhh en waarom attente dingen dus ongemakkelijk voelen: ik ben het niet gewend. Ben het oprecht niet (meer) gewend dat iemand dat soort dingen uit zichzelf doet..heb het er uitgebreid met mijn moeder over gehad en die kon zich wel plaatsen daarin na de relatie die ik heb gehad. Ik weet me dan geen houding te geven, net als dat ik da teniet weet als ik complimentjes krijg. Of dat nu van een man is, of over werk of iets heel anders. Dat is deels gewoon wie ik ben...
Caro- Ratel
Jammer dat je date niet door ging Poubelle. Hopelijk zondag de herkansing.
Op wat voor manier vergelijk je hem met je ex?
Caro, fijn dat je er zo in staat. Probeer te wennen aan complimentjes en lieve dingen. Dat maakt het een stuk leuker! Hebben jullie elkaar nu al vaker gezien?
Toet, wat een korte verliefdheid dan! ;-) Ben je nog wel van plan om een keer met hem af te spreken?
Ik weet het even niet met mijn date. Hij stuurde gisteren wel een happy valentine berichtje. We hebben voor zondag afgesproken, maar ik wil dat eigenlijk afzeggen omdat ik een ontzettende koortslip heb. Als je nou al een jaar een relatie hebt, is het een ander verhaal, maar voor een vierde date... Toen ik hem dat appte, reageerde hij met; "bah een koortslip."
Ja dat hoef je mij niet te vertellen, alsof ik er blij mee ben! En ondanks dat ik de date heb willen afzeggen had ik eigenlijk gehoopt dat hij zou zeggen dat het niet uit maakt en dat hij mij graag wil zien.
Maar nee dus.
Op wat voor manier vergelijk je hem met je ex?
Caro, fijn dat je er zo in staat. Probeer te wennen aan complimentjes en lieve dingen. Dat maakt het een stuk leuker! Hebben jullie elkaar nu al vaker gezien?
Toet, wat een korte verliefdheid dan! ;-) Ben je nog wel van plan om een keer met hem af te spreken?
Ik weet het even niet met mijn date. Hij stuurde gisteren wel een happy valentine berichtje. We hebben voor zondag afgesproken, maar ik wil dat eigenlijk afzeggen omdat ik een ontzettende koortslip heb. Als je nou al een jaar een relatie hebt, is het een ander verhaal, maar voor een vierde date... Toen ik hem dat appte, reageerde hij met; "bah een koortslip."
Ja dat hoef je mij niet te vertellen, alsof ik er blij mee ben! En ondanks dat ik de date heb willen afzeggen had ik eigenlijk gehoopt dat hij zou zeggen dat het niet uit maakt en dat hij mij graag wil zien.
Maar nee dus.
Carra- Kletskop
Hè Carra wat naar. Misschien bedoelt hij het als, bah wat vervelend dat je een koortslip hebt, en gaat hij mee in dat je niet wil afspreken omdat hij je niet ongemakkelijk wil laten voelen. Met een koortslip voel je je toch minder aantrekkelijk, en is zo'n date misschien ook sowieso al niet handig. Probeer hier niet te zwaar aan te tillen. Juist via de Whatsapp kunnen dingen wat anders overkomen.
Toet, waarom denk je dat het niet echt wat voor je is? Knap en lief, ik zou het wel weten
Caro, lastig dat je zo ongemakkelijk voelt wanneer iemand attent doet. Ik kan me het wel voorstellen trouwens. Maar probeer er inderdaad van te genieten!
Toet, waarom denk je dat het niet echt wat voor je is? Knap en lief, ik zou het wel weten
Caro, lastig dat je zo ongemakkelijk voelt wanneer iemand attent doet. Ik kan me het wel voorstellen trouwens. Maar probeer er inderdaad van te genieten!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Als je het zo stelt klinkt het inderdaad wel minder vervelend SG. Thanks.
Maar het gesprek eindigde ook zo'n beetje daarbij, dus had er wel een naar gevoel over. Maar goed, ik wacht gewoon even af nu. En als een koortslip voor hem echt een afknapper is, dan weet ik ook genoeg en vind ik hem niet eens leuk meer!
Maar het gesprek eindigde ook zo'n beetje daarbij, dus had er wel een naar gevoel over. Maar goed, ik wacht gewoon even af nu. En als een koortslip voor hem echt een afknapper is, dan weet ik ook genoeg en vind ik hem niet eens leuk meer!
Carra- Kletskop
Ah Toet waarom is het niks voor je?
Carra het is een opmerking die op meerdere manieren op te vatten is ja. Stom!
Ik merk dat de whatsapp gesprekken soms een beetje stroef verlopen, en dat vind ik jammer. We beginnen een gesprek, appen even heen en weer en dan bloedt het een soort van dood. En dan ga ik terugkijken naar het contact met m'n ex in het begin, wij waren hele dagen aan het appen, hadden dezelfde humor ook via whatsapp.
En deze jongen kan ik gewoon nog niet zo goed peilen. En ik merk dat ik daardoor wat twijfels krijg.
Carra het is een opmerking die op meerdere manieren op te vatten is ja. Stom!
Ik merk dat de whatsapp gesprekken soms een beetje stroef verlopen, en dat vind ik jammer. We beginnen een gesprek, appen even heen en weer en dan bloedt het een soort van dood. En dan ga ik terugkijken naar het contact met m'n ex in het begin, wij waren hele dagen aan het appen, hadden dezelfde humor ook via whatsapp.
En deze jongen kan ik gewoon nog niet zo goed peilen. En ik merk dat ik daardoor wat twijfels krijg.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ahhh jammer Toet! Ga je het wel nog een kans geven?
Carra: ik snap je twijfel bij de opmerking!! Ik zou hetzelfde denken maar wie weet bedoelt hij het idd niet vervelend!! Wil hij je niet rot laten voelen maar ik snap wel dat het eigenlijk gewoon een stomme opmerking is!!
Pixie: ik ben er echt achter dat WA een raar middel is om te communiceren eigenlijk...humor is zo moeilijk te peilen en dat de esprekken dood lopen is ook écht niet tof. Maar beter een leuke klik in het echt dan via de WA toch?
Nee, wij hebben elkaar niet meer gezien omdat ik op vakantie ben . En ik vind dat hij maar de voorzet voor date 2 mag doen . Overigens heb ik wel aangegeven dat ik wat moeilijker complimentjes kan incasseren! Dus dat weet hij en dat is prima..ben gewoon eerlijk .
Carra: ik snap je twijfel bij de opmerking!! Ik zou hetzelfde denken maar wie weet bedoelt hij het idd niet vervelend!! Wil hij je niet rot laten voelen maar ik snap wel dat het eigenlijk gewoon een stomme opmerking is!!
Pixie: ik ben er echt achter dat WA een raar middel is om te communiceren eigenlijk...humor is zo moeilijk te peilen en dat de esprekken dood lopen is ook écht niet tof. Maar beter een leuke klik in het echt dan via de WA toch?
Nee, wij hebben elkaar niet meer gezien omdat ik op vakantie ben . En ik vind dat hij maar de voorzet voor date 2 mag doen . Overigens heb ik wel aangegeven dat ik wat moeilijker complimentjes kan incasseren! Dus dat weet hij en dat is prima..ben gewoon eerlijk .
Caro- Ratel
Nou kijk het is zo, als ik kijk naar bijvoorbeeld carnaval of andere feestjes dat ik hem heb gezien.. Ik ben best wel druk, spontaan, praat met iedereen, 'springerig' etc. En hij is juist heel rustig en terughoudend. Daarnaast ben ik ook iemand die super makkelijk over gevoelens praat, of die nou positief of negatief zijn en dat is bij hem ook totaal niet zo. Nouja opzich allemaal niet hele grote problemen maar ik zou het wel fijn vinden als er iets meer actie van zijn kant komt.
Ik merk echt wel dat hij mij heel leuk vindt, dat zegt hij ook en dat hoor ik ook van zijn vrienden en van mijn vriendinnen maar het komt er niet echt uit. Ik krijg echt zo veel positieve reacties, vrienden van mij die hem kennen zeggen allemaal dat ik ervoor moet gaan, dat hij een super goeie kerel is enzo. Maar misschien is hij wel een beetje té goed voor mij, volgen jullie het nog?
Hij zocht mij wel de hele tijd op met de carnaval, ging bijvoorbeeld met me mee eten, liep mee als ik naar de WC moest, stelde me voor aan zijn zusje en dat soort dingen. Heel lief allemaal maar ik weet gewoon niet goed hoe het nu gaat lopen. Ik wil best met hem daten, merk nu al dat ik de hele tijd zin heb om hem te zien maar ik vind wel dat dat voorstel van hem moet komen. Nou geeft hij wel de hele tijd van die subtiele hints dat hij me wil zien maar hij vraagt het niet letterlijk. Pleh, frustrerend allemaal hoor
Ik merk echt wel dat hij mij heel leuk vindt, dat zegt hij ook en dat hoor ik ook van zijn vrienden en van mijn vriendinnen maar het komt er niet echt uit. Ik krijg echt zo veel positieve reacties, vrienden van mij die hem kennen zeggen allemaal dat ik ervoor moet gaan, dat hij een super goeie kerel is enzo. Maar misschien is hij wel een beetje té goed voor mij, volgen jullie het nog?
Hij zocht mij wel de hele tijd op met de carnaval, ging bijvoorbeeld met me mee eten, liep mee als ik naar de WC moest, stelde me voor aan zijn zusje en dat soort dingen. Heel lief allemaal maar ik weet gewoon niet goed hoe het nu gaat lopen. Ik wil best met hem daten, merk nu al dat ik de hele tijd zin heb om hem te zien maar ik vind wel dat dat voorstel van hem moet komen. Nou geeft hij wel de hele tijd van die subtiele hints dat hij me wil zien maar hij vraagt het niet letterlijk. Pleh, frustrerend allemaal hoor
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: