Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 35 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 18 feb 2013 - 4:43

Kreeg net weer een berichtje van iemand, wéér geen leuk exemplaar helaas! Wel weer veel overeenkomsten en dezelfde interesses, maar verder is hij het gewoon duidelijk niet. Ook een jaar jonger, wat me niet aanstaat. En nee, nog steeds geen bericht van De Man, ik heb een beetje een déjà-vu van dat gedoe met die oud-klasgenoot op FB laatst en geloof dat ik er echt niks meer van hoor. Pff, zo wordt het dus echt nooit wat en idd Primrose, volgens mij word ik een ouwe vrijster. Denk dat ik maar katten neem binnenkort.

Toet, leuk dat je date woensdag al is!
Vino, klinkt goed hoor! Het hoeft niet meteen heel diepgaand te zijn toch allemaal, komt vanzelf (of niet, maar dat merk je dan wel weer).
Caro, spannend dat je hem zondag weer ziet! Gewoon op je gevoel afgaan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Toet ma 18 feb 2013 - 5:00

Bliss je klinkt een beetje depri.. Kun je het niet 'gewoon' even later rusten, even loslaten en gewoon even helemaal niks? Volgens mij lukt het juist niet als je er zo naar opzoek bent.

Vind jij leeftijd trouwens echt zo belangrijk? Bij mij is dat juist een van de eerste dingen die ik heb laten varen. Mijn huidige date is ook 2 jaar jonger maar verder liggen we wel heel erg op één lijn, ik vind die leeftijd dan echt niet belangrijk.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Kowalski ma 18 feb 2013 - 5:06

Eens met Toet, een jaartje maakt toch niet zoveel uit Bliss? Wat staat je daarin tegen?
Stel je niet te hoge eisen aan je date? Ik begrijp best dat je de perfecte vent wilt vinden, maar het kan toch geen kwaad om je lat even iets lager te leggen om te kijken waar het schip strandt?

Ik hoop dat ik hier binnenkort ook mee kan gaan schrijven! Ik ben mee uit gevraagd door een jongen die ik al langer heel vaag ken. Ik ken hem via een vriendin, maar zij zijn ook alleen maar kennissen, dus ik ken hem eigenlijk niet. Ik ben vorig jaar op een feestje van hem geweest en ben hem daarna af en toe op stap tegen gekomen, en dan kwam hij altijd naar me toe om even te kletsen. Ik vind hem echt leuk en heb altijd gedacht dat hij gewoon te leuk is voor mij, maar had hem met carnaval weer gezien en van de week stuurde hij dus een berichtje dat hij wat met me wil drinken Date-topic 2 - Pagina 35 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  June ma 18 feb 2013 - 5:07

Toet schreef:Bliss je klinkt een beetje depri.. Kun je het niet 'gewoon' even later rusten, even loslaten en gewoon even helemaal niks? Volgens mij lukt het juist niet als je er zo naar opzoek bent.

Vind jij leeftijd trouwens echt zo belangrijk? Bij mij is dat juist een van de eerste dingen die ik heb laten varen. Mijn huidige date is ook 2 jaar jonger maar verder liggen we wel heel erg op één lijn, ik vind die leeftijd dan echt niet belangrijk.

Ik hield daar ook aan vast altijd, maar ik ben ontzettend blij met mijn vriend, ook al is hij zeven maanden jonger (wat ook heel weinig is natuurlijk). En ik geloof ook altijd nog wel in 'you'll never find it if you're looking for it'. Al is dat wel gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik heb trouwens nooit een ideale man in mijn hoofd gehad, dus dan sta je denk ik ook automatisch voor meer open.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Antibes ma 18 feb 2013 - 5:12

Blissje: wat zoek je dan op een datingsite als je ze nagenoeg allemaal al bij voorbaat afschrijft? Misschien werkt het dan wel gewoon niet voor jou? Op deze manier is online dating toch ook niet leuk?

Ik zou sowieso je eisen veranderen in richtlijnen. Ik heb ook het liefst een man ouder dan ik, maar nog aan deze kant van de dertig. Maar inmiddels ben ik daar ook wel op teruggekomen. Zeker bij het "scannen" door materiaal op internet, houd je gewoon niets over als je je ideaalplaatje als selectiecriterium gebruikt!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Bliss ma 18 feb 2013 - 5:17

Haha ik ben niet depri hoor Very Happy Het frustreert me alleen dat mannen die ik leuk vind mij nooit leuk vinden en ik altijd alleen maar de 'sukkels' achter me aan krijg. Ik wil geen sukkel! Mad Dit probleem heb ik altijd al gehad en ik geloof niet dat er iets aan te doen is. En nu lijkt het idd of ik heel hard op zoek ben, maar dat komt alleen omdat ik nu voor één maand heb betaald voor De Man en dan hou ik me er wat meer mee bezig. Voorheen was ik altijd passief lid op datingsites en dan zag ik het wel een keer als ik een bericht kreeg van iemand. Na die maand ga ik ook gauw weer in de passieve modus, haha.

Koko, wat leuk! Waarom zou hij te leuk voor jou zijn?? Jij bent toch ook leuk? Zo dat is heel veel 'leuk' achter elkaar Date-topic 2 - Pagina 35 3079029344

Oh ja over die leeftijd: ik weet niet, ik zie mezelf toch altijd met een iets oudere man ofzo, een paar jaar ouder. Ik vind mannen van mijn leeftijd vaak nog zo kinderachtig. Maar goed, als ie verder helemaal leuk is, ga ik daar geen punt van maken natuurlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss ma 18 feb 2013 - 5:22

Antibes schreef:Blissje: wat zoek je dan op een datingsite als je ze nagenoeg allemaal al bij voorbaat afschrijft? Misschien werkt het dan wel gewoon niet voor jou? Op deze manier is online dating toch ook niet leuk?

Ik zou sowieso je eisen veranderen in richtlijnen. Ik heb ook het liefst een man ouder dan ik, maar nog aan deze kant van de dertig. Maar inmiddels ben ik daar ook wel op teruggekomen. Zeker bij het "scannen" door materiaal op internet, houd je gewoon niets over als je je ideaalplaatje als selectiecriterium gebruikt!
Tja, dat is dus het nadeel van een datingsite. Je ziet meteen alle kenmerken van iemand staan, in één oogopslag zie je hoe lang, hoe zwaar, hoe oud hij is, wat zijn hobby's zijn, wat hij verdient etc. etc. Daarom is het natuurlijk ook een vrij onnatuurlijke manier van mensen leren kennen. Als je een leuke vent in de kroeg ziet, weet je al die dingen nog niet en kun je hem toch al leuk gaan vinden. Ik denk dat ik daardoor nog veel kritischer ben op zo'n site en misschien werkt dat idd wel niet, maar verder ontmoet ik ook nooit echt veel nieuwe/leuke mannen. Ik moet er ooit toch érgens één opduikelen, denk ik dan.
Wederom spookt mijn ex ook weer door m'n hoofd de laatste dagen. Hoe ik daarover denk verschilt echt van uur tot uur, dus dat maakt het er ook niet echt gemakkelijker op ofzo Date-topic 2 - Pagina 35 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx ma 18 feb 2013 - 5:26

Misschien ben ik dan niet zo heel moeilijk. want ik zie dus genoeg waarvan ik denk die ziet er wel leuk uit en heeft een leuk profiel.
Al moet ik zeggen dat ik leeftijd ook wel belangrijk vind. Ik heb gewoon liever een wat oudere man, maar dat komt denk ik ook doordat er veel gewoon nog jonger zijn. haha gewoon op zoek naar huisje boompje beestje ofzo haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Feline ma 18 feb 2013 - 5:28

Mijn ervaring.. Dat hele 'eisenlijstje' vervalt vanzelf op het moment dat je wel de bekende vonk voelt. Mijn vorige scharrel is 4 jaar jonger, woonde nog thuis en toch heb ik een leuke tijd met hem gehad. Een week nadat ik daar een punt achter zette ontmoette ik m'n vriend, 4 jaar jonger, wel eigen appartement, gestopt met studie maar wel enorm ambitieus. Zwart op wit was ik nooit op m 'afgestapt' maar nu wil ik 'm niet meer missen. Misschien ben ik daarom wel niet zo'n fan van datingsites..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Kowalski ma 18 feb 2013 - 5:29

Bliss schreef:Haha ik ben niet depri hoor Very Happy Het frustreert me alleen dat mannen die ik leuk vind mij nooit leuk vinden en ik altijd alleen maar de 'sukkels' achter me aan krijg. Ik wil geen sukkel! Mad Dit probleem heb ik altijd al gehad en ik geloof niet dat er iets aan te doen is. En nu lijkt het idd of ik heel hard op zoek ben, maar dat komt alleen omdat ik nu voor één maand heb betaald voor De Man en dan hou ik me er wat meer mee bezig. Voorheen was ik altijd passief lid op datingsites en dan zag ik het wel een keer als ik een bericht kreeg van iemand. Na die maand ga ik ook gauw weer in de passieve modus, haha.

Koko, wat leuk! Waarom zou hij te leuk voor jou zijn?? Jij bent toch ook leuk? Zo dat is heel veel 'leuk' achter elkaar Date-topic 2 - Pagina 35 3079029344

Oh ja over die leeftijd: ik weet niet, ik zie mezelf toch altijd met een iets oudere man ofzo, een paar jaar ouder. Ik vind mannen van mijn leeftijd vaak nog zo kinderachtig. Maar goed, als ie verder helemaal leuk is, ga ik daar geen punt van maken natuurlijk.

Leuk he!? Date-topic 2 - Pagina 35 3920004554

Dit klinkt al veel beter! Ik begrijp je wel denk ik, ik heb dat ook heel erg gehad en nog steeds wel een beetje. Gewoon te hoge eisen stellen omdat het gewoon perfect moet zijn. Nou ja, dan kom je hem niet tegen natuurlijk. Ik heb bij die jongen nu ook, sinds hij het heeft gevraagd: is hij wel leuk? Heeft hij een goede studie/baan? Is hij wel sportief? Vindt hij het wel leuk om af en toe uit te gaan? Heeft hij wel leuke vrienden? Kleedt hij zich wel leuk? En ga zo maar door. In mijn gedachten moet dat allemaal perfect zijn voordat ik er überhaupt mee zou daten. Maar ik besef nu ook wel dat het onzin is, dat iedereen zijn mindere kanten heeft en dat je daar toch wel doorheen kan kijken als je hem echt leuk vindt. Dus ik moet van mezelf nu ook gewoon daten en niet zo zeiken (ik zeg niet dat je zeikt hoor!). Maar dat betekent natuurlijk niet dat je zomaar met de allergrootste sukkel moet gaan daten Date-topic 2 - Pagina 35 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Antibes ma 18 feb 2013 - 5:29

Bliss schreef:
Antibes schreef:Blissje: wat zoek je dan op een datingsite als je ze nagenoeg allemaal al bij voorbaat afschrijft? Misschien werkt het dan wel gewoon niet voor jou? Op deze manier is online dating toch ook niet leuk?

Tja, dat is dus het nadeel van een datingsite. Je ziet meteen alle kenmerken van iemand staan, in één oogopslag zie je hoe lang, hoe zwaar, hoe oud hij is, wat zijn hobby's zijn, wat hij verdient etc. etc. Daarom is het natuurlijk ook een vrij onnatuurlijke manier van mensen leren kennen. Als je een leuke vent in de kroeg ziet, weet je al die dingen nog niet en kun je hem toch al leuk gaan vinden. Ik denk dat ik daardoor nog veel kritischer ben op zo'n site en misschien werkt dat idd wel niet, maar verder ontmoet ik ook nooit echt veel nieuwe/leuke mannen. Ik moet er ooit toch érgens één opduikelen, denk ik dan.
Wederom spookt mijn ex ook weer door m'n hoofd de laatste dagen. Hoe ik daarover denk verschilt echt van uur tot uur, dus dat maakt het er ook niet echt gemakkelijker op ofzo Date-topic 2 - Pagina 35 394967

Nee, snap ik ook wel weer inderdaad. Het is gewoon makkelijker als je IRL iemand tegenkomt en elkaar dan iig al wederzijds aantrekkelijk/interessant vindt, stuk betere uitgangspositie natuurlijk. Maar dat is mij ook nog nooit gelukt hoor (oh wacht 2x in de afgelopen 4 jaar) en dan zijn datingsites idd wel een alternatief. Maar ik zou wel proberen ONDANKS dat je al die informatie direct krijgt, het niet gelijk doorslaggevend te laten zijn. Prima als je één of twee dingetjes doorslaggevend maakt (of lengte, of leeftijd, of opleiding, of locatie, of kinderwens of wat dan ook), maar er valt ALTIJD wel iets te vinden om ze op af te schrijven en dan kom je ook nooit ergens!

En wat betreft foto's: ik heb niet-interessante foto's gedate wat hele leuke mannen waren en ook al ZO vaak bijzonder leuke foto's gezien en dates die qua uiterlijk tegenvallen. Je kunt natuurlijk zelf het beste inschatten of je iemand écht niet aantrekkelijk gaat vinden, maar mijn ervaring is dat foto's ook niet heel veel zeggen helaas.. laughcry

Heb je zelf wel het idee dat je klaar bent voor nieuwe dates/relaties? Juist omdat je ex nog zo door je hoofd spookt én je niemand leuk genoeg lijkt te vinden? Misschien is dat nog gewoon een signaal dat je eigenlijk helemaal niet zo'n zin hebt in een man? Alleen zijn is ook niets mis mee he!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Lady4 ma 18 feb 2013 - 5:34

Feline schreef:Mijn ervaring.. Dat hele 'eisenlijstje' vervalt vanzelf op het moment dat je wel de bekende vonk voelt. Mijn vorige scharrel is 4 jaar jonger, woonde nog thuis en toch heb ik een leuke tijd met hem gehad. Een week nadat ik daar een punt achter zette ontmoette ik m'n vriend, 4 jaar jonger, wel eigen appartement, gestopt met studie maar wel enorm ambitieus. Zwart op wit was ik nooit op m 'afgestapt' maar nu wil ik 'm niet meer missen. Misschien ben ik daarom wel niet zo'n fan van datingsites..

Helemaal mee eens. Het is de klik, het gevoel dat het klopt. En dan maken leeftijd, lengte en taalfouten (mijn vriend is dyslectisch, dus goddank heb ik die taalfoutjes niet als hinderlijk ervaren) helemaal niks meer uit.

Wellicht het proberen waard om dit bij voorbaat al los te laten, dan wordt de keuze ineens een stuk groter. Het leven loopt nooit zoals je het van te voren denkt en ik denk dat dit voor de liefde zeker op gaat. Ik had een heel ander type in mijn hoofd dan de man die nu naast me zit op de bank. En hij past zoveel beter bij mij dan het type 'arrogant doktertje' wat ik altijd in mijn hoofd had. Wat dat betreft heb ik echt jaren in de verkeerde richting 'gezocht' en daarbij heb ik mezelf vast wel eens een leuk exemplaar door de neus geboord. Zonde als jou dat ook overkomt Bliss, omdat je zo in je hoofd hebt dat hij ouder en langer moet zijn dan jou.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Toet ma 18 feb 2013 - 5:40

Ik bedoelde dat ook niet zo heel letterlijk hoor Bliss, maar ik geloof dat alles al zo'n beetje gezegd is. Verder helemaal eens met Feline. Mijn date nu is echt totaal het tegenovergestelde van wat ik zoek, zowel qua uiterlijk als innerlijk. Mijn vriendin zei vandaag nog tegen mij: 'Ik snap eigenlijk niet wat jij leuk aan hem vindt, wordt tijd dat ik hem beter leer kennen om daar achter te komen' Haha Very Happy

Koko, super leuk! Hebben jullie verder ook contact via whatsapp ofzo? Is er al een datum?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss ma 18 feb 2013 - 5:52

Klopt, jullie hebben gelijk hoor. Mijn ex had trouwens ook de nodige dyslectische trekjes en ook al deed het soms zeer aan m'n ogen, uiteraard kapte ik het niet daarom af. Maar als je nog niks voor iemand voelt, is het zo lekker makkelijk om alles wat niet helemaal in het plaatje past 'af te zeiken' en diegene bij voorbaat al af te schrijven.

Mijn probleem is volgens mij dat ik ook wil dat iedereen hem leuk vindt ofzo. Ik ben altijd bang dat anderen hem maar niks vinden. Vroeger vond ik wel eens een jongen leuk, waarvan ik bijna wel zeker wist dat vriendinnen hem niks zouden vinden. Ik durfde dan niet eens te zeggen dat ik hem wel leuk vond. Weet ook niet waar dat vandaan komt en ik weet ook wel dat het nergens op slaat, want ik vind andermans vriendjes ook vaak zat niet aantrekkelijk. Ik trek me in dat opzicht veel te veel aan van wat anderen eventueel zouden kunnen vinden. Stom hè?

Ik moet inderdaad eens van dat ideaalplaatje af, maar het is verrekte moeilijk om dat los te laten merk ik.

Edit: Hmm hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik denk dat het dikgedrukte wel eens de essentie van mijn 'probleem' zou kunnen zijn silent

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet ma 18 feb 2013 - 5:59

Dat dikgedrukte is wel herkenbaar hier. Ik vind het ook nooit fijn als ik met een jongen heb gezoend o.i.d. en mijn vriendinnen willen een foto zien haha. Gisteren op mijn werk werd mijn date natuurlijk ook gelijk op facebook opgezocht na het zeggen van zijn naam en ik merkte ook dat ik me gelijk begon in te dekken, echt onzin eigenlijk. En weet je, het is inderdaad precies wat jij zegt ''wat anderen eventueel zouden vinden'' want meestal vinden anderen dat helemaal niet maar denk je het alleen zelf. Ik krijg nu bijvoorbeeld ook echt alleen maar positieve reacties.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Carra ma 18 feb 2013 - 6:02

Mijn laatste ex was 10 jaar ouder. Ik zie mezelf ook met een oudere man. Mijn huidige date is bijna 1,5 jonger en meer man dan mijn vorige ex. Ik zie hem trouwens donderdag weer! Date-topic 2 - Pagina 35 3920004554 Onder voorbehoud van het genezen van mijn koortslip. Date-topic 2 - Pagina 35 394967

Bliss, die andere man die ik je pm'de. Die was ook leuk! Stuur heb een bericht! En ik zou inderdaad proberen niet te veel op foto's af te gaan. Het is jammer dat ik de foto's niet zo online kan zetten, maar ik had ook een date met een op de foto lekker ding. Viel dat even tegen in het echt. Van mijn date nu vond ik 1 van de 3 foto's leuk. De ander mwah en de derde niet zo leuk. Maar toen ik hem zag was er een klik.

En dat IRL tegenkomen heb ik een beetje opgegeven. Ik zie ze niet in de plaatselijke kroeg, op het werk al helemaal niet en verder ben ik in een redelijk vast kringetje terecht gekomen zonder nieuwe mannen.

Koko cheers

Edit; Bliss, ik snap dat ergens wel. Je wilt graag dat mensen zeggen; Wat een mooi stel! Een vriendin van mij had een vriend waarvan iedereen zei dat het zo een prachtig stel was. Maar die relatie zat echt helemaal fout en hij was absoluut niet goed voor haar. Nu is ze eindelijk bij hem weg en gaat ze met een 'sukkel'. Tenminste, dat zou je op het eerste gezicht kunnen zeggen. Maar hij is goed voor haar, ze is weer gelukkig en straalt. En ik heb geen enkel ogenblik gedacht dat het een 'sukkel' is. Hij is een schat van een man, en ik vind hem prachtig omdat hij haar gelukkig maakt.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bliss ma 18 feb 2013 - 6:02

Ja precies, en ook al zouden ze er wel het nodige van vinden, wat dan nog?? Zo moeten we eigenlijk denken en ik snap niet waarom me dat niet lukt. Ook bij mijn ex was ik altijd bang voor de meningen van familie en vooral vriendinnen en ik was dan daarna echt opgelucht als ze hem leuk en aardig bleken te vinden. Zo stom dat je je daar zo druk om kunt maken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss ma 18 feb 2013 - 6:15

Carra, ja misschien stuur ik die ook nog wel een bericht, nu ik toch betaald heb. Hij woont wel lekker in de buurt in elk geval Date-topic 2 - Pagina 35 253468018

Oh en Toet, nu ben ik ook benieuwd naar jouw date natuurlijk!! Kan ik hem op FB vinden? Date-topic 2 - Pagina 35 827601

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vino ma 18 feb 2013 - 6:41

Bliss, ik snap je wel hoor. Ik heb dat ook heel erg gehad. Ik kan het nu steeds meer loslaten gelukkig. Ik moet hem leuk vinden, ik moet er naast willen liggen en oud mee worden. Niet mijn vriendinnen of mijn ouders. Het zou leuk zijn als ze goed met elkaar overweg kunnen, maar ik moet hem leuk vinden. (Dit zeg ik nu misschien heel makkelijk, maar dat heeft wel even geduurd dat ik zover ben...)

Je moet eigenlijk niet op foto's afgaan nee. Heb ik ook gedaan met m'n vorige date, maar in het echt hadden we totaal geen klik.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Vino ma 18 feb 2013 - 6:43

Ow, mijn date is ook jonger dan dat ik ben. Een paar maand maar, maarja leeftijd is ook maar een getal. Mijn vorige vriendjes waren allebei ouder en dat is niks geworden. Nu maar eens wat anders proberen haha Wink
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Tabbert ma 18 feb 2013 - 6:44

Bliss schreef:

Oh en Toet, nu ben ik ook benieuwd naar jouw date natuurlijk!! Kan ik hem op FB vinden? Date-topic 2 - Pagina 35 827601

Ik wil ook zoeken Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Primrose ma 18 feb 2013 - 7:15

Nog steeds één en al herkenning haha..en inderdaad, het is gewoon makkelijk om iemand aan de hand van een profieltje 'af te keuren'. Maar net wat weetnietmeerwie zei, ik zit niet in de kroeg, op mn werk zijn ze al helemaaaal niet, maar ik heb wel de hoop (of de illusie ;-)) dat er ergens wel leuke mannen voor ons zijn. Dat met leeftijd heb ik ook wel..val eigenlijk altijd alleen op oudere jongens/mannen (dat laatste klinkt wel heel oud :p)

@Carra (geloof ik?) hopelijk is de koortslip over en gaat de date door :-)
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Poubelle ma 18 feb 2013 - 7:22

Haha wat een herkenning ook voor mij!
Ik heb toch besloten om nog een keer op date te gaan. De gesprekken die we hebben via whatsapp lopen echt voor geen meter, maargoed. Zoals vanmiddag, dan hebben we het wat 'ie aan het doen is en dan vertelt hij dat 'ie met z'n telefoon aan het rommelen is en nieuw spul aan het installeren is. Met smileys.
Ik heb geen idee wat ik daarop terug moet sturen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Primrose ma 18 feb 2013 - 7:24

Poubelle, good for you, wie niet waagt wie niet wint toch. Heb je zo'n hekel aan smileys? Ik gebruik ze eigenlijk best vaak..nooit echt bij nagedacht dat dat storend of irritant kan zijn. Ben benieuwd..hopelijk pakt de 2e date goed uit!
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Poubelle ma 18 feb 2013 - 7:26

Ik heb geen hekel aan smileys hoor, gebruik ze zelf ook. Maar als er in elk berichtje een smiley zit, soms 2, dan vind ik dat wel overdreven.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud