Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Date-topic 2
Jammer Frappuchino, als mijn date bij mijn werk zou verschijnen zou ik dat echt niet relaxed vinden. Veel te benauwend, zo snel. Maar hij is kennelijk wel heel serieus en wil graag zijn kinderen met je delen. Het lijkt er wel op dat hij je leuk vindt.
Bliss, natuurlijk is niemand perfect. Maar je mag best zoeken naar iemand die daar in de buurt komt. En van wie je de minpuntjes makkelijk kan accepteren. Bij je ex had je daar moeite mee, en ergerde zijn gedrag je zelfs. Volgens mij was dat omgekeerd ook wel eens het geval. Dat is niet erg, maar het moet niet de overhand krijgen. Dan wordt het een relatie vol frustraties waar je moeite hebt om jezelf te kunnen zijn.
Bliss, natuurlijk is niemand perfect. Maar je mag best zoeken naar iemand die daar in de buurt komt. En van wie je de minpuntjes makkelijk kan accepteren. Bij je ex had je daar moeite mee, en ergerde zijn gedrag je zelfs. Volgens mij was dat omgekeerd ook wel eens het geval. Dat is niet erg, maar het moet niet de overhand krijgen. Dan wordt het een relatie vol frustraties waar je moeite hebt om jezelf te kunnen zijn.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Toet en Vino wat een leuke updates! Hebben jullie je konijn en romeinse god nog gezien vandaag?
Stuiterbal, wat leuk! Zo zie je maar weer dat je niet moet zoeken
Carra, ik herken half wat je zegt. Voorheen werd ik heel snel verliefd, maar niet op een 'fijne' manier. Vooral heel onzeker omdat ik me dan afvroeg of het wederzijds was en er constant mee bezig zijn. NIet prettig. De laatste tijd heb ik dat veel minder, ik kan iemand wel leuk vinden maar dat echte verliefde gevoel blijft dan een beetje weg. Ik heb het idee dat dat onbewust toch een beetje zelfbescherming is. Veel plezier vanavond met je date! Hebben jullie trouwens ondertussen wel veel contact gehad?
Bliss, best wel herkenbaar. Ik heb ook een hele tijd gehad dat ik niemand leuk genoeg vond. Misschien dat je onbewust toch nog niet toe bent aan een relatie? Of misschien ben je de juiste persoon ook gewoon nog niet tegen gekomen.
Frapuccino, oeh ik zou dat niet zo leuk vinden als hij ineens bij me op m'n werk zou staan. Misschien dat hij zo serieus is, omdat hij wil weten hoe jij er in staat? Het klinkt alsof hij echt op zoek is naar een serieuze relatie en voordat hij met jou gaat daten wil weten hoe jij er in staat.
Caro, hoe is het eigenlijk met jou en je date?
Kiekeboe, hoe is het met jou en daten? Hoor je nog wel eens wat van je vorige date?
Ik heb m'n date gisteren een berichtje gestuurd en ik kreeg meteen wat terug. Hij vond het ook gezellig. Daarna nog even kort heen en weer geappt. Vandaag verder nog geen contact gehad, dus ik zie wel hoe het gaat lopen. Al vind ik dat ook wel weer lastig, want ik wil altijd weten waar ik aan toe ben haha.
Stuiterbal, wat leuk! Zo zie je maar weer dat je niet moet zoeken
Carra, ik herken half wat je zegt. Voorheen werd ik heel snel verliefd, maar niet op een 'fijne' manier. Vooral heel onzeker omdat ik me dan afvroeg of het wederzijds was en er constant mee bezig zijn. NIet prettig. De laatste tijd heb ik dat veel minder, ik kan iemand wel leuk vinden maar dat echte verliefde gevoel blijft dan een beetje weg. Ik heb het idee dat dat onbewust toch een beetje zelfbescherming is. Veel plezier vanavond met je date! Hebben jullie trouwens ondertussen wel veel contact gehad?
Bliss, best wel herkenbaar. Ik heb ook een hele tijd gehad dat ik niemand leuk genoeg vond. Misschien dat je onbewust toch nog niet toe bent aan een relatie? Of misschien ben je de juiste persoon ook gewoon nog niet tegen gekomen.
Frapuccino, oeh ik zou dat niet zo leuk vinden als hij ineens bij me op m'n werk zou staan. Misschien dat hij zo serieus is, omdat hij wil weten hoe jij er in staat? Het klinkt alsof hij echt op zoek is naar een serieuze relatie en voordat hij met jou gaat daten wil weten hoe jij er in staat.
Caro, hoe is het eigenlijk met jou en je date?
Kiekeboe, hoe is het met jou en daten? Hoor je nog wel eens wat van je vorige date?
Ik heb m'n date gisteren een berichtje gestuurd en ik kreeg meteen wat terug. Hij vond het ook gezellig. Daarna nog even kort heen en weer geappt. Vandaag verder nog geen contact gehad, dus ik zie wel hoe het gaat lopen. Al vind ik dat ook wel weer lastig, want ik wil altijd weten waar ik aan toe ben haha.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ja ik weet ook niet wat het is, maar ik laat het voorlopig maar ff allemaal op z'n beloop en wie weet kom ik ooit nog tot verhelderende inzichten As we speak zie ik wel een leuke profiel voorbij komen op e-Matching, dus die heb ik maar ff aangeklikt.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb even kort bijgelezen en reageer niet heel uitgebreid want ik ben zelf op wintersport momenteel . Maar met de date gaat het eigenlijk wel heel erg goed.. We appen aardig wat af en het wordt ook steeds leuker en gezelliger. We pesten elkaar soms een beetje, zeker op een leuke manier (daar hou ik van) en zaterdag was hij carnaval vieren en toen had hij geloof ik wat biertjes teveel op. Maar daardoor vond ik hem echt onwijs grappig en zei hij ook echt lieve dingen..iets onder het mom dat er alleen maar belangrijke mensen op dat moment overbleven, en dat was een goed iets: 'behalve jij. Jij bent er nu niet'.. En of ik de dag erna direct iets zou willen laten horen als ik wakker werd.
Het is gelukkig allemaal niet overdreven of te pusherig. Waar ik erg blij mee ben want daardoor kan ik nogal vluchten zeg maar.
Die andere collega, die van dat hinnik lachje, weet ook van geen ophouden zeg! Die blijft me lange FB berichtjes sturen...onder het mom van " het is een bijzonder vakantie en als je die wil delen met iemand dan ben ik er voor je". Jajajjjaa... Nu weten we het wel!
Maar mijn date lijkt steeds leuker te worden..alleen nu het moment dichterbij komt dat ik én veel rustiger onder alles ben, me gelukkiger voel als single, alles op orde komt...weet ik dus weer niet of ik hier weer klaar voor ben maar ik zie het wel. Het lijkt een oprecht hele lieve, leuke man en die wil ik iig een kans geven .
De rest: leuk leuk leuk!! Heb wel alles gelezen maar via iPhone reageren gaat dan beetje moeilijk maar zag dat er naar me werd gevraagd dus vandaar .
Het is gelukkig allemaal niet overdreven of te pusherig. Waar ik erg blij mee ben want daardoor kan ik nogal vluchten zeg maar.
Die andere collega, die van dat hinnik lachje, weet ook van geen ophouden zeg! Die blijft me lange FB berichtjes sturen...onder het mom van " het is een bijzonder vakantie en als je die wil delen met iemand dan ben ik er voor je". Jajajjjaa... Nu weten we het wel!
Maar mijn date lijkt steeds leuker te worden..alleen nu het moment dichterbij komt dat ik én veel rustiger onder alles ben, me gelukkiger voel als single, alles op orde komt...weet ik dus weer niet of ik hier weer klaar voor ben maar ik zie het wel. Het lijkt een oprecht hele lieve, leuke man en die wil ik iig een kans geven .
De rest: leuk leuk leuk!! Heb wel alles gelezen maar via iPhone reageren gaat dan beetje moeilijk maar zag dat er naar me werd gevraagd dus vandaar .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wow, wat een hoop leuke updates hier!
Carra, hoe was je date vanavond?
Toet, wat leuk dat Konijn nog steeds in the picture is. Komt er een date?
Stuiterbal, wat leuk voor je zeg! Hebben jullie veel contact? Mijn vriend en ik appten zoveel die eerste tijd. Geniet ervan! Wanneer zie je hem weer?
Phileine, hoe was jouw date gisteavond? Nkg steeds helemaal in de wolken?
Poubelle, wat leuk dat er alweer een date gepland staat! Hebben julloe veel contact?
Caro, wat een leuke update! Ben alleen even kwijt hoe je hem hebt leren kennen.
Carra, hoe was je date vanavond?
Toet, wat leuk dat Konijn nog steeds in the picture is. Komt er een date?
Stuiterbal, wat leuk voor je zeg! Hebben jullie veel contact? Mijn vriend en ik appten zoveel die eerste tijd. Geniet ervan! Wanneer zie je hem weer?
Phileine, hoe was jouw date gisteavond? Nkg steeds helemaal in de wolken?
Poubelle, wat leuk dat er alweer een date gepland staat! Hebben julloe veel contact?
Caro, wat een leuke update! Ben alleen even kwijt hoe je hem hebt leren kennen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Het is officieel. Zowel hij als ik zijn stapel op elkaar. Dit is echt bizar maar het voelt zo goed alsof het altijd al zo geweest is.
Lady we hebben dagelijks contact idd. IK ben al een paar keer bij hem thuis nu geweest en zijn kinderen ook ontmoet. Hij heeft mijn zoontje ook ontmoet.
Ik heb hem tot nu toe dagelijks gezien en mis hem als ik hem even niet zie.
Dus hier binnen komen vallen, en nu ook weer afmelden met een leuke update !
Lady we hebben dagelijks contact idd. IK ben al een paar keer bij hem thuis nu geweest en zijn kinderen ook ontmoet. Hij heeft mijn zoontje ook ontmoet.
Ik heb hem tot nu toe dagelijks gezien en mis hem als ik hem even niet zie.
Dus hier binnen komen vallen, en nu ook weer afmelden met een leuke update !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Echt heel leuk voor je! Hoe oud zijn zijn kinderen?
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Echt heel leuk voor je! Hoe oud zijn zijn kinderen?
5 jaar en bijna 4. Mijn zoontje is de jongste hij word in juli pas 4.
Zo heb je er 1 en zo heb je er 3 En dan zelf ook nog geen pijn voor hoeven lijden ook hahaha
Stuiterbal- Kletskop
Haha, inderdaad. Ik ging van 0 naar 1 kind, ook zonder een centje pijn. Wonen ze bij je vriend (leuk om dat te typen, haha) of bij hun moeder?
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Haha, inderdaad. Ik ging van 0 naar 1 kind, ook zonder een centje pijn. Wonen ze bij je vriend (leuk om dat te typen, haha) of bij hun moeder?
mijn vriend hahaha zo leuk maar wel ff wennen !
Hij heeft ook Co. Ouderschap en heeft de kids om de week. Hij heeft met zijn ex een goede band. Beter dan ik met mijn ex.
We hebben om de week dan 4 dagen voor ons samen zoals het nu loopt.
Het zijn 2 hele leuke jongens. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen is toch altijd net wat anders met kinderen en in dit geval 3 !
Stuiterbal- Kletskop
Wat super leuk stuiterbal, gefeliciteerd!
Ik ben blij! En een beetje verliefd.. Gisteren was echt zo leuk en vandaag zie ik hem weer
Hij is echt zo lief! Ik was gisteren bijvoorbeeld ook even buiten met hem (was vergeten m'n fiets op slot te zetten) en dat was echt leuk, hebben alleen maar lekker geknuffeld enzo terwijl ik toch van de meeste mannen gewend ben dat ze wel een poging tot iets anders doen als je met ze naar buiten gaat, zeker tijdens carnaval
Hmh jalalaa zin in vandaag
Ik ben blij! En een beetje verliefd.. Gisteren was echt zo leuk en vandaag zie ik hem weer
Hij is echt zo lief! Ik was gisteren bijvoorbeeld ook even buiten met hem (was vergeten m'n fiets op slot te zetten) en dat was echt leuk, hebben alleen maar lekker geknuffeld enzo terwijl ik toch van de meeste mannen gewend ben dat ze wel een poging tot iets anders doen als je met ze naar buiten gaat, zeker tijdens carnaval
Hmh jalalaa zin in vandaag
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Leuuuuk Toet! Hopelijk krijgt het na de carnaval een vervolg!
Mijn date was leuk. Ik ben daar ook blijven slapen. Hij had lekker gekookt en we hebben filmpje gekeken en geknuffeld.
Stuiterbal, wow, wat is dat snel gegaan, maar wat fijn voor je! Hopelijk klikt het ook tussen de kinderen.
Mijn date was leuk. Ik ben daar ook blijven slapen. Hij had lekker gekookt en we hebben filmpje gekeken en geknuffeld.
Stuiterbal, wow, wat is dat snel gegaan, maar wat fijn voor je! Hopelijk klikt het ook tussen de kinderen.
Carra- Kletskop
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Wat leuk Toet en Carra! Er hangt hier echt iets positiefs in de lucht.
Lady4- Ratel
Wat leuk toet! Mijn ouders hebben elkaar tijdens carnaval ontmoet en zijn inmiddels alweer 35 jaar samen!
Gast- Gast
Hier ben ik toch wel enthousiast over eigenlijk! Net weer op zn profiel gekeken Hij heeft gisteravond ook al op mijn profiel gekeken, maarrr geen bericht dus helaas. Hij stond volgens mij bij de nieuwe leden, dus kan zijn dat ie (nog) geen betaald profiel heeft en eerst ff rond wil kijken ofzo. Ik hoop dat ik nog een keer een berichtje ontvang (en anders moet ik misschien toch zelf een keer een maandje betaald lid worden, al is dat tegen m'n principes)Bliss schreef:Ja ik weet ook niet wat het is, maar ik laat het voorlopig maar ff allemaal op z'n beloop en wie weet kom ik ooit nog tot verhelderende inzichten As we speak zie ik wel een leuke profiel voorbij komen op e-Matching, dus die heb ik maar ff aangeklikt.
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat een leuke updates! Hier ook goed nieuws!
Heb hem gisteren nog gezien eventjes. Weer gepraat en gezoend. Ik wil wel op date met hem, maar vind dat hij het moet voorstellen. Klinkt misschien heel stom, ik geef hem een paar dagen de tijd. Anders vraag ik hem zelf... Als ik dat durf
Heb hem gisteren nog gezien eventjes. Weer gepraat en gezoend. Ik wil wel op date met hem, maar vind dat hij het moet voorstellen. Klinkt misschien heel stom, ik geef hem een paar dagen de tijd. Anders vraag ik hem zelf... Als ik dat durf
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Ik ga zondag daten... Met iemand die k ken via Internet! We gaan wat drinken in Haarlem en als 't 'blijft klikken', gaan we nog wat eten ergens! We hebben sinds afgelopen weekend contact, 't klikt heel goed, 't is een hele slimme jongen, wel type nerd Maar een hele leuke nerd! Hij is echt heel intelligent, way slimmer dan ik ben, maar 't voelt niet vreemd, of zo. Ik heb wel 's eerder met een jongen gedate die véél slimmer was, dan ik ben, maar dat voelde ook niet goed, alsof er echt een gigantische kloof was.
Met deze jongen is dat niet zo Hij is wel jaartje jonger dan ik ben, maar vooralsnog merk ik dat niet. We hebben redelijk intensief contact via WA en da's heel erg leuk! (En Vesper heeft z'n foto al goedgekeurd )
Met deze jongen is dat niet zo Hij is wel jaartje jonger dan ik ben, maar vooralsnog merk ik dat niet. We hebben redelijk intensief contact via WA en da's heel erg leuk! (En Vesper heeft z'n foto al goedgekeurd )
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Het was eergisteren weer heel fijn, ontzettend goed met elkaar gesproken. Was wel lastig om hem na een krappe 24 uur weer naar het station te brengen, ik wil hem zo graag om me heen hebben en nog beter leren kennen. Het is al wel serieus tussen ons, maar ik merk dat we er allebei wat moeite mee hebben om het uit te spreken, omdat we elkaar nog maar een week geleden voor het eerst zagen, maar het al zo goed voelt. Ik kreeg gisteren ook nog een superlief smsje van hem, dat ie zo blij met mij is. Ja, ik ben nog steeds in de wolken
Wat fijn al die positieve berichten! Laten we de romantiek hier zo hoog houden.
Wat fijn al die positieve berichten! Laten we de romantiek hier zo hoog houden.
Phileine- Kletskop
Punten : 2065
denk dat ik me hier ook kom melden, heb het gevoel dat ik er weer klaar voor ben om voorzichtig om me heen te kijken. En bliss wat zoek je dan want ik zie op e-matching genoeg voorbij komen waarvan ik denk hmmmm.... Moest alleen wel ff iemand blokkeren haha
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hoezo moest je iemand blokkeren? En wat bedoel je, dat jij wel leuke mannen ziet? Tja, wat zoek ik? Het totaalplaatje moet gewoon kloppen! In elk geval moet ie lang zijn, dus meer dan de helft valt daar al op af Verder een beetje een leuke tekst zonder taalfouten en t liefst niet al te ver uit de buurt. Gewoon een olijke kop, hij hoeft echt niet megaknap te zijn!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik hoorde op de radio dat je 3 dagen gratis lidmaatschap kunt krijgen via www.lexanummer1.nl
Ik ben tegen betalen voor een datingsite en ik had al eens op e-matching gekeken, dus heb geen gratis lidmaatschap meer en kan niks meer
Ik heb net een paar mannen op Lexa een berichtje gestuurd, maar zag later dat ze al lang niet meer online waren geweest. Kunnen niet-betalende leden op lexa wel hun berichten lezen?
Ik ben tegen betalen voor een datingsite en ik had al eens op e-matching gekeken, dus heb geen gratis lidmaatschap meer en kan niks meer
Ik heb net een paar mannen op Lexa een berichtje gestuurd, maar zag later dat ze al lang niet meer online waren geweest. Kunnen niet-betalende leden op lexa wel hun berichten lezen?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik zie trouwens dat allemaal mannen van 50+ mijn profiel hebben bekeken En ik heb niet eens een profielfoto! haha
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
haha nou ja er zit daar ook een bekende van mij en niet mijn hele omgeving hoeft te weten dat ik daar zit. Ja dat in de buurt maakt het soms wel een beetje moeilijk. En er zitten idd kleine mannetjes tussen. En je gaat toch stiekem af op de eerste indruk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat een leuke berichten allemaal, ik lees vrolijk mee vanaf vakantie!
Ik wilde alleen even kort melden dat er genoeg leuke mannen zijn in de wereld, maar geen een is er zo leuk als hem het is ongeveer twee weken geleden dat we elkaar voor het laatst gezien hebben en ik mis hem. We hebben contact via de mail. Zal ik iets zeggen over hoe ik me voel of niet, vraag ik me af...
Ik wilde alleen even kort melden dat er genoeg leuke mannen zijn in de wereld, maar geen een is er zo leuk als hem het is ongeveer twee weken geleden dat we elkaar voor het laatst gezien hebben en ik mis hem. We hebben contact via de mail. Zal ik iets zeggen over hoe ik me voel of niet, vraag ik me af...
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ah polly wat vervelend! Ik heb jouw verhaal niet altijd heel goed gevolgd maar het 'kan' niks worden tussen jullie toch? Ondanks dat zou ik je gevoel zeker uitspreken naar hem!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: