Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 21 jan 2013 - 8:04

Wat leuk Poubelle! Ja, het moet ergens beginnen ja :-). En wie weet wat eruit komt! Goed bezig dus!

Ach, die soap.. soms moet ik er echt hartelijk om lachen..maar ik heb ook wel ergens medelijden met hem. Ja, hij heeft zelf de puinhoop gecreeerd, heeft vrouwen verleidt en misschien ook wel misleidt (al denk ik ergens niet bewust maar vanwege de kick), en nu stort alles om hem heen in. En moet ik dan wraakzuchtig gaan zitten zijn? Dat zit niet in mijn natuur om dat te zijn...

Vraag me nu wel heel erg af of ik uberhaupt nog iets van hem ga horen.. ga hem zelf ook met rust laten want die kerel moet toch ook gek worden van al die vrouwen haha! wil echt nog wel een leuk praatje met hem kunnen maken, juist omdat ik die sfeer op het werk ook niet trok..

Alleen was ik schijnbaar ook niet helemaal vriendelijk tegen hem in de keuken, maar van de andere kant: kom op zeg... je kan ook niet álles maar van mij blijven verwachten...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caro ma 21 jan 2013 - 8:04

Oh ja! Dat heeft ie gedaan ja :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Vlinderjoy ma 21 jan 2013 - 8:49

poubelle, spannend smile en inderdaad het moet ergens beginnen, wie weet groeit er wel wat smile

Caro, super dapper en sterk van je!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Carra ma 21 jan 2013 - 20:18

Poubelle, leuk!

Caro, laat de loser lekker links liggen en stuur leuke collega een berichtje op facebook!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Tabbert ma 21 jan 2013 - 21:05

Tof Poubelle! Dat je dat durfde, stoer. En het is al vaker gebeurd hier dat er iets uit voortkwam, dus wie weet..

@Caro: OMG mag ik echt geen mug op de muur zijn bij jou op het werk. Ik vind dit echt zo'n ontzettende soap. Ik ben eigenlijk super blij voor jou dat jij niet diegene bent waarom dit nu zo uit de hand aan het lopen is. Want hij is een ontzettende sukkel die gewoon aan het kijken was wat en wie hij allemaal nog kon krijgen. Wat een l.o.s.e.r.! Dat je nog beleefd kan doen tegen hem is ook verwonderlijk, ik zou hem een knietje hebben gegeven denk ik. Yes Je verdient echt zoveel beter! Wel balen dat het je nu zoveel kost qua vriendschappen..

@Polly: O wat heerlijk die verhalen van jou! En dan ook nog strand, bikini's en extra romantiek.. ik zie bijna een beetje groen van jaloezie Laughing Probeer er maar zolang mogelijk van genieten totdat je weer weg moet.. ik hoop dat hij je dan zo gaat missen dat jullie beide dan toch er een stempeltje op willen zetten.

@Nieuwe meiden: Leuk dat jullie ook mee gaan schrijven! Ben benieuwd naar jullie verhalen. @Vlinderjoy: volgens mij vroeg jij dat of mensen ook op datingsites stonden; ikke niet. Ben daar totaal niet goed in volgens mij. Dus ik probeer het op de oude manier.. niet dat dat werkt :P

Hier nog geen nieuwe updates. Er zat na het stappen een week geleden wel een gast achter me aan, maar ondanks dat hij wel oke leek die avond, word ik nu al helemaal gestoord van die jongen! Hij blijft maar whatsappen met onzin en heel veel spelfouten!! ARGG! Niets voor mij
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  SuperGrover di 22 jan 2013 - 0:04

Echt Caro, wat een verhaal is dit geworden! Het lijkt me heel raar, ook omdat het natuurlijk op je werk is en je dus haast niet anders kunt dan erin betrokken blijven. Ik hoop dat je gauw een leuke vent aan de haak slaat, dat je je aandacht op iets anders kan richten dan zo'n raar figuur.

Carra, jammer dat je date niet echt beviel. Stom van die rekening, ik snap dat niet.
Wanneer is je volgende date?

Tabbert, oef, dat is echt een afknapper ja! Jammer.

Vlinderjoy, leuk dat je mee komt schrijven!

Ik heb weinig te vertellen, mijn liefdesleven is op dit moment niet bestaand. Die jongen met wie ik een tijd gedate heb, doet nog altijd raar soms, maar ik besteed er geen energie meer aan. Als hij iets duidelijk wil maken, moet hij maar duidelijk zijn en anders laat maar. Met jongen 2 heb ik geen contact meer. Er is overigens wel een andere leuke jongen, maar pff, alweer een studiegenoot... Alleen is hij een stuk ouder, dus dan komen deze 3 jongens in elk geval uit 3 verschillende studiejaren. Ik zie hem alleen nu weer even niet, het is tentamentijd en ik zie hem alleen bij activiteiten van onze vereniging, en 6 februari is pas weer de volgende activiteit en ik weet nuet eens of hij daar ook heen gaat. Zo niet, dan zie ik hem pas met valentijnsdag.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Carra di 22 jan 2013 - 0:07

Dat lijkt me een mooie dag om een 'move' te maken SG! Very Happy
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuperGrover di 22 jan 2013 - 1:00

Haha dat absoluut. Beetje jammer alleen dat het weer een studiegenoot is, en ik niet een reputatie wil van, die werkt alle jongens van de studie af :p Het feit dat jongen 1 (ik noem hem vanaf nu Kip, dat is wat makkelijker) er ook is bij op valentijnsdag vind ik wel een complicerende factor. Ik heb het idee dat Kip het niet echt zou kunnen waarderen als ik probeer een studiegenoot te versieren.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Blond di 22 jan 2013 - 1:44

Maar, wat heb jij nog met Kip te maken? Hij was toen duidelijk, hij wilde niets 'vast'. Jammer maar helaas, dan mag jij toch wel verder kijken? Ik zou er gewoon voor gaan op 14 februari (en inderdaad een uitgelezen dag voor romantiek Wink)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SuperGrover di 22 jan 2013 - 2:07

Dat ben ik helemaal met je eens, Kip heeft absoluut geen recht van spreken. Maar hij kent eigenlijk de hele vereniging en is nogal praatgraag. Het interesseert me dus niet zozeer dat het zijn gevoelens misschien kwetst, maar meer dat ik niet mijn hele reputatie om zeep wil helpen... Maar misschien kan ik subtiel zijn, zodat Kip het niet merkt. Of mijn nieuwe reputatie omhelzen, haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Carra di 22 jan 2013 - 2:17

Kip Laughing
Maar met twee jongens uit de vereniging heb je toch nog niet gelijk een reputatie? Of zijn er daarvoor al een aantal meer geweest. ;-)
Ik zou er gewoon voor gaan!

Blond, heb jij al gevraagd wanneer hij komt eten?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  SuperGrover di 22 jan 2013 - 2:42

Jongen 2 was ook van de vereniging, dus dat zouden er 3 in totaal maken. Dat is niet veel, maar wel als je bedenkt dat de vereniging voor de overgrote meerderheid uit vrouwen bestaat. Nog vind ik het dan wel meevallen, ik heb niet eens gezoend met jongen 2, heb ik maar 1 date mee gehad. Nee weet je, als Kip over mij gaat praten, wat hij sowieso wel doet, dat doet ie dat ook maar lekker. Ik vind het niet raar, en dat is het eigenlijk sowieso ook niet. Jullie hebben gelijk! smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Phileine di 22 jan 2013 - 3:02

Ja goed zo SG! Laat kip maar een poepie ruiken.

Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar een jongen die mij een berichtje had gestuurd via RP. Hij lijkt me op het eerste oog leuk, zowel qua interesses als qua uiterlijk, dus ik ben benieuwd naar zijn reactie terug smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Punten : 2065

Bericht  Blond di 22 jan 2013 - 4:07

Carra schreef:Kip Laughing
Maar met twee jongens uit de vereniging heb je toch nog niet gelijk een reputatie? Of zijn er daarvoor al een aantal meer geweest. ;-)
Ik zou er gewoon voor gaan!

Blond, heb jij al gevraagd wanneer hij komt eten?

Nee. Ik durf niet meer Cry
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SuperGrover di 22 jan 2013 - 4:27

Waarom niet Blond?

Phileine, spannend! Hopelijk reageert hij gauw.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Phileine di 22 jan 2013 - 4:44

Ik hoop het ook Supergrover!

Ik ben ook wel benieuwd of Lacey al gevraagd heeft aan leuke jongen of hij Wie is de mol komt kijken.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Phileine di 22 jan 2013 - 4:46

Oh ja, vergeet ik nog een update van mezelf: er was een leuke jongen op het werk, waar ik een tijdje terug over schreef. Helaas heb ik hem al twee weken niet gezien op het werk, dus of ik kijk niet goed, of hij is gevlogen. Dat laatste kan best, aangezien het personeelsverloop bizar hoog is op mijn werk.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond di 22 jan 2013 - 4:51

Spannend Phileine!

Ik heb net mn guts verzameld en het gevraagd! Date-topic 2 - Pagina 17 3920004554 Alleen heeft hij zijn rooster voor volgende week nog niet (werkt onregelmatig) en laat het morgen weten.
Ben HEEL benieuwd of hij dat doet of dat gaat vergeten.

Ik houd jullie op de hoogte!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SuperGrover di 22 jan 2013 - 4:53

Goed zo Blond! :cheering: Spannend, dat afwachten!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Carra di 22 jan 2013 - 5:53

Yeah Blond wat goed!! Natuurlijk laat hij het morgen weten. Leuk!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 6:48

Phileine, hopelijk krijg je snel een berichtje terug!

Blond, goed bezig! Hopelijk vergeet hij het inderdaad niet, mannen kennende. Hoop natuurlijk dat hij morgen gewoon een datum met je prikt!

Gast
Gast

Bericht  Vlinderjoy di 22 jan 2013 - 7:39

Haha supergrover, geweldig die namen die je ze geeft; kip J en ik zou er ook gewoon voor gaan, vooral op zo`n speciale dag als valentijn J

Phileine, spannend! Ik zit ook op RP. Jij al goeie ervaringen met dates via die site?
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Caro di 22 jan 2013 - 7:48

Alle meiden zijn goed bezig :-). we moeten toch een beetje vooruit!

Hier ook opeens een bizarre ontwikkeling: ik had gewoon even vriendschappelijk contact met mijn eerste ex, dat ging via LinkedIN en dat was gewoon even elkaar op de hoogte stellen van ons leven. Maar 'opeens' zijn we twee dagen redelijk veel aan het mailen en hebben we twee dagen achter elkaar al gebeld. Op zich prima, maar meneer heeft een vrouw en twee kids. Ik heb echt heel duidelijk gezegd dat áls we gaan afspreken dat hij dat eerlijk thuis moet zeggen tegen zijn vrouw! Ik ga niet nóg eens in een ingewikkelde relatie zitten. Maar ik vind het wel leuk om hem weer te spreken en gewoon ook even wat dingen uit te praten die destijds tussen ons zin geweest. Zo grappig dat je wel merkt dat de klik er nog is.. Hij gaf wel aan dat hij zelf twijfelde over afspreken omdat én hij wilde eerlijk zijn tegen zijn vrouw én hij was bang dat er iets zo gebeuren omdat wij altijd een enorme fysieke klik hadden. Hierop heb ik wel gezegd dat dat helemaal niet het geval hoeft te zijn, we zijn inmiddels 12 jaar verder namelijk...

Droeftoeter maakt er nog steeds een zooitje van.. ik wil gewoon normaal contact met hem omdat ik spanningen op het werk gewoon slecht trek. Maar hij heeft vandaag echt twee zulke rare dingen gezegd, die zó niet in lijn zitten met hoe ik hem ken dat ik hem oprecht heb gezegd dat hij me irriteerde. Daarop kwam een hele vreemde, rare reactie en daarna heb ik gezegd: joh, ik ben naar huis...misschien heb je gewoon een boksbal nodig nu maar dit vind ik echt niet kunnen. Tot morgen. En daarmee heb ik direct de chat weggeklikt.
Collegaatje wil wel continue weten óf we contact hebben en ik wil gewoon níet in het midden staan van die twee. Dat kan alleen maar backfiren richting mij en daar heb ik geen behoefte aan eerlijk gezegd.

Dus ze zoeken het zich uit!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  dr_oupy di 22 jan 2013 - 9:17

Jeetje wat is er veel geschreven, goed bezig dames!

Zaterdag heb ik M. ook weer gezien. Zijn eerst naar de film geweest. Na de film had hij zijn laatste trein gemist dus is hij met mij mee naar huis gegaan, (ik was met de auto. ) in bed hebben we nog veel gepraat en all you need is love gekeken, van slapen is niet veel gekomen. Ik ga hem steeds leuker vinden <3

Even een snelle update, typt niet zo gemakkelijk op mijn ipad
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Vino di 22 jan 2013 - 10:10

Leuke update dr oupy!
Caro, goed dat je je grenzen aangeeft. En droeftoeter... Tja.. Een zooitje is het wel haha.
Blond, leuk! Goed bezig.

Ik heb mijn date afgezegd. Ik werd echt gek van zijn sms'jes. Heb hem dat ook gezegd, maar hij wil het nog niet zo bevatten ofzo. Ik laat hem ff met rust, hopelijk hij mij ook..
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud