Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 32 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 15 feb 2013 - 4:13

Ik snap je maar je doet beetje moeilijk lieve Toet! Very Happy

Hij is leuk, je wil hem zien, hij kan misschien té lief zijn maar dat hoeft geen probleem te zijn want wie weet moet hij gewoon nog even loskomen! Hij is duidelijk iemand die misschien ook nog twijfelt hoe hij met je moet omgaan! Dus: je hebt genoeg ballen in je lijf om hém uit te vragen Toet!!

Hier heb ik overigens hetzelfde issue hoor hahah! Ik vind dat hij met iets voor een date 2 moet komen, maar hij is onwijs van de last minute planning heb ik al gemerkt...dus hij komt niet met een idee/datum. Dus ik heb nu iig laten vallen dat ik volgende week al begin vol te lopen met afspraken en ik vind dus dat dat een clou voor hem moet zijn om actie te ondernemen smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Carra vr 15 feb 2013 - 4:17

Wat kunnen wij toch lekker voor de mannen denken he! Date-topic 2 - Pagina 32 394967
Ik ben het met Caro eens Toet, je doet een beetje moeilijk! Wink Als hij zegt dat hij je wilt zien, dan stel jij een dag voor. Of als je echt witl dat hij het initiatief neemt zeg je dat hij dan maar snel met een concreet voorstel moet komen. Dan heb je toch wel een enorme voorzet gegeven.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Toet vr 15 feb 2013 - 4:22

Haha ja ik weet dat ik moeilijk doe! Ik denk er veel te veel over na of we wel bij elkaar passen en of het allemaal wel gaat werken. Echt onnodig want ik heb het echt super leuk gehad met hem met carnaval. Maarrr hij heeft net gevraagd of ik wou daten Very Happy Waarschijnlijk volgend weekend! Alleen duurt nog zo lang haha. :nopompom:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Poubelle vr 15 feb 2013 - 4:27

Oh gelukkig! Is nog wel ver weg maar toch!

Caro hopelijk pikt 'ie bij jou de hint ook snel op!

Ik ga meer en meer twijfelen. Misschien komt het ook doordat ik niet lekker ben en omdat, zoals Caro zegt, WA niet het meest ideale middel om te communiceren is, maar hij stuurt in ongeveer elke zin een smiley.
En het is misschien wat oppervlakkig maar ik ga me daar meer en meer aan ergeren. De arme jongen kan straks niks goeds meer doen of zeggen. Het ligt aan mij :nopompom:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caro vr 15 feb 2013 - 4:34

Oh oh oh wat moet ik stiekem om ons allemaal lachen... Misschien doen we met z'n allen wel lekker moeilijk haha!

Poubelle: ergens snap ik je wel hoor! Maar ik had dus juist iemand die géén smileys gebruikte en daardoor dacht ik weer dat hij compleet humorloos was. Dus dat is ook niet altijd iets...en waarschijnlijk is het dadelijk ook zo dat hij niks meer kan zeggen of hij doet het toch verkeerd. Weet je al waaraan dát ligt trouwens? Vind je hem nog wel leuk?? Ohhh en zou dus denk ik wel iets zeggen onder het mom van: heb jij een abonnement op smileys? En dan een vette knipoog erachter!

Toet: yes!! Hij heeft je meegevraagd. Nou: hèhè!! Wat gaan jullie doen?

Hier heeft hij de hint binnen 10 minuten opgepakt en hij vroeg of ik ng wat vrije tijd had die hij mocht claimen volgende week. Euhhhhh ja.. Dat mag smile. Ga denk ik zondag voorstellen smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Toet vr 15 feb 2013 - 4:59

Haha inderdaad, wat kunnen we lekker klagen zeg!

Maar ik snap het wel hoor Poubelle, ik kan ook afknappen op hoe iemand typt. En ik vind juist dat dat best wel veel zegt over hoe iemand in het echt is. Natuurlijk is whatsapp/digitaal contact zonder dat je er een emotie bij kan zien maar ik kan daaraan toch echt wel goed merken dat het klinkt hoor. Nouja, misschien gewoon nog even je date zondag aan kijken?

Goed bezig Caro!

Ik weet nog niet wat we gaan doen, we hebben sowieso nog geen dag afgesproken omdat ik zo even niet weet wanneer ik precies kan dus ik heb gezegd dat ik er nog op terug kom smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle vr 15 feb 2013 - 5:03

Goedzo Caro!

Haha nu ik toch aan het klagen ben kan ik maar meteen even alles spuien waardoor ik denk dat het niet echt iets wordt.
Hij woont nog thuis. Geen ramp op zich, maar hij is 25, in het laatste jaar van z'n studie gestopt met de opleiding en heeft geen plannen om snel een huis voor zichzelf te gaan zoeken. Hij is wel op zoek naar een baan maar heeft nu 2 bijbaantjes.
Ik heb gewoon het idee dat hij nog een beetje een jongen is, ik wil meer een man.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Toet vr 15 feb 2013 - 5:07

Hmm, klinkt niet echt veelbelovend Poubelle. Ik weet eigenlijk niet wat ik in jouw situatie zou doen.. Jullie date was wel leuk toch? Wil je zondag nog wel door laten gaan?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle vr 15 feb 2013 - 5:11

Ik twijfel nu over alles. Zit mezelf gewoon in de weg en dan moet ik niet over dit soort dingen gaan nadenken.
Het hangt er ook een beetje vanaf hoe ik me voel zondag, als ik nog steeds ziek ben ga ik sowieso niet.
En als ik me wel beter voel, tsjah, dat weet ik eigenlijk ook niet. Bluh ik word moe van mezelf! laughcry
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss vr 15 feb 2013 - 6:13

Hahaha stelletje mutsen! Laughing Nee hoor, erg herkenbaar allemaal! Ik kan ook nogal afknappen op berichtjes: taalgebruik, te veel smileys, te veel puntjes, het is niet snel goed voor mij. Geen wonder dat ik nog vrijgezel ben.
Carra, wat stom! Heb je inmiddels alweer wat vernomen? Wel een watje als ie afknapt op een koortslip, dat hebben zó veel mensen toch wel eens? Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Esperanza, hoe is het met jouw date? En Toet, jammer dat je wat minder enthousiast was, maar hopelijk komt dat nu toch weer goed!
Ik had van de week weer eens ingelogd op Paiq, maar vind dat chatten toch echt drie keer niks. Was met iemand aan het praten, op een gegeven moment begon ie over hobby's. Ik noemde op wat ik leuk vond om te doen, maar toen hij zei dat zijn hobby's wandelen en spelletjes doen met vrienden/familie waren, heb ik hem geblokkeerd Date-topic 2 - Pagina 32 2474380249 Leek me een beetje een suffe vent. Daarna meteen weer offline gegaan ook.
Denk er nog wel over om die man van e-Matching een bericht te sturen, maar dan moet ik eerst 20 euro spenderen aan een maandlidmaatschap scratch Ff kijken of er nog meer leuke mannen zijn, dan kan ik mijn kansen spreiden haha.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Carra vr 15 feb 2013 - 7:59

Dat hij 25 is en nog thuis woont zou ik ook een beetje jammer vinden, maar op zich geen afknapper. Hoewel het niet getuigt van zelfstandigheid natuurlijk. Aan de andere kant had ik laatst een date die wel op zichzelf woonde, maar nog elke dag bij zijn ouders ging eten. Dat is pas een afknapper.
Ik zou gewoon zondag op date gaan Poubelle! Niet te veel twijfelen en de mindere kanten zien. Eerst nog maar een keer afspreken en dan pas beslissen.

Toet, nu wel snel op de dateplannen terugkomen he! :-)

Caro, yay! Very Happy

Ik heb vandaag nog niks van mijn date gehoord. Het zal toch niet echt zo zijn dat hij is afgeknapt op een koortslip? Haha, dat zou dan wel echt de meest sneue actie ooit zijn. Maar goed, ik hoor wel vaker pas 's avonds wat van hem, dus ik wacht nog even af.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Esperanza vr 15 feb 2013 - 23:35

Vino, hoe was je date gisteren??

Carra, hm kan me voorstellen dat dat niet de reactie was die je verwachtte, al kun je het inderdaad op 2 manieren opvatten. Wellicht bedoelde hij gewoon dat een koortslip vervelend is en snapt hij dat je dan niet wilt afspreken en wil hij er verder niet op aandringen.Wel vreemd dat hij na die tijd niets meer heeft laten horen. En als dat inderdaad om die koortslip gaat dan is het een grote sukkel!

Poubelle, Toet en Caro, heeeeeeeeeel herkenbaar!! Hier eigenlijk een beetje hetzelfde. Mijn date woont ook nog thuis, nu is dat voor mij niet meteen een afknapper, maar echt charmant vind ik het ook niet. Hij is gelukkig wel bezig met het zoeken van een huisje. Ik heb ook een beetje het idee dat de dingen die ik een paar jaar geleden al gedaan of gehad heb, nu bij hem spelen. Dus dat op sommige vlakken onze levensfases een beetje uit elkaar liggen. Ik miste ook wel een beetje het flirterige in de berichtjes, van de week was dat er wel, maar toen vond ik het een beetje op het randje gaan. Verder hebben we wel dagelijks contact en ik moet zeggen dat ik dat wel leuk vind. 2e date is nog niet gepland, ik twijfel eigenlijk nog een beetje en hij komt ook niet echt met een voorstel.

Ik denk eigenlijk dat we allemaal even onze twijfels aan de kant moeten zetten en gewoon zien hoe het loopt! Als het toch niet wat is dan komen we daar vanzelf wel achter.

Caro, ik herken dat wel van moeilijk complimentjes incasseren. Als ik ze niet krijg is het niet goed, maar als ik ze wel krijg weet ik nooit zo goed wat ik er mee moet en heb ik ook de neiging om me een beetje terug te trekken. Ik doe dat dan niet, maar dat is wel mijn eerste instinct.

Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Toet za 16 feb 2013 - 1:01

Vino, hoe was je date? Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vino za 16 feb 2013 - 1:24

Mijn date was leuk! Zijn wat gaan drinken, was erg gezellig. En weer gezoend Very Happy waarschijnlijk zie ik hem morgenavond weer.
Mijn date woont ook nog thuis, op zich niet erg, maar weet verder niet of dat hij bezig is om iets anders te vinden. Voor mij is het ook niet meteen een afknapper. Maar heel charmant is het ook niet nee.

Carra. Heb je al iets van hem gehoord? Je kan zijn zin over je koortslip idd op twee manieren lezen. Zou het wel een gigantische afknapper vinden als hij daarom niet meer wil afspreken!

Bliss. Heb je al een lidmaatschap op die site? Kan je hem ook niet op Facebook vinden?

Poubelle. Ben je al beter? Gaat je date zondag door?

Esperanza. Kan je hem niet een aanzet geven om weer af te spreken?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Toet za 16 feb 2013 - 1:31

Jeeeej leuk Vino! En ook leuk dat je hem morgenavond al weer ziet, wat gaan jullie doen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 16 feb 2013 - 1:36

Hé wat leuk Vino! Gaat de goede kant op! Komt hij uit jouw woonplaats?
Ik heb nog geen lidmaatschap, ben het nog aan het overwegen. Heb er eigenlijk ff geen geld voor ook en bovendien, als ik hem een bericht stuur is de kans toch groot dat hij mij niks vindt. Story of my life namelijk, mannen die ik leuk vind, vinden mij niet leuk en andersom. Keer op keer blijkt dat weer. Heb op FB gezocht, maar hij heeft nogal een gangbare voornaam, dus kan hem niet vinden helaas.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vino za 16 feb 2013 - 1:46

We gaan naar de film. Hij woont niet in dezelfde woonplaats. Een dorp verderop.
Bliss, je mag z'n voornaam en woonplaats anders wel pmen. Wil wel mee helpen zoeken.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Bliss za 16 feb 2013 - 1:48

Ik app je wel ff smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx za 16 feb 2013 - 6:02

Bliss, ff je profiel instellingen ergens op slaan zodat je je teksten niet opnieuw hoeft te schrijven. Zijn naam opschrijven. En je dan opnieuw aanmelden met een ander mailadres 3 dagen gratis full member Wink

Ik ben inmiddels ook weer een beetje aan het appen. Voelt wel raar maar ook wel lekker. Vind het alleen wel een raar idee dat ik pas 8 weken vrijgezel ben. Mensen verwachten het ook niet helemaal dat ik daar nu al weer mee bezig ben. Nou ja als ik er happy van word.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Esperanza za 16 feb 2013 - 6:31

Vino, wat leuk! En jullie zien elkaar vanavond al weer! Wat gaan jullie doen? Oh laat maar, ik lees net dat jullie naar de film gaan. Welke?
En wat is dat toch met al die dates die nog thuis wonen? Wink

Bliss, kan me voorstellen dat je voor 1 potentieel leuk iemand geen geld wilt betalen. Wel een goede tip van Minx, dat zou je kunnen doen. Heb je hem samen met Vino nog op fb of zo gevonden?

Minx, als het goed voelt maakt het toch niet uit! Met wie ben je aan het appen, waar ken je hem van?

Mijn date komt morgenavond hier naar toe!

Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Minx za 16 feb 2013 - 6:55

Van internet haha, had hem daar een paar weken terug al gezien. Maar toen voelde het echt nog niet goed om te beginnen dus weer afgemeld. En met een ander mail adres weer ingeschreven en toch maar gereageerd. Wou eigenlijk eerst nog 10 kg afvallen maar ja nu voelde het goed.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 7:03

Zo ik heb veel gemist zie ik, ga even bijlezen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 16 feb 2013 - 7:35

Aaaaaaargh (&#(@&!! Nieuw profiel aangemaakt nadat ik mijn mailadres bij het oude had gewijzigd, maar dit lukte niet en het nieuwe profiel werd verwijderd. Toen het oude profiel helemaal verwijderd, wederom een nieuw profiel aangemaakt en nu wil ik het bericht versturen, krijg ik wéér een foutmelding! Ik kan dus niet drie dagen gratis lid zijn kennelijk Evil or Very Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx za 16 feb 2013 - 7:42

:s dat is niet grappig, is het profiel wel gelukt? Mijn drie dagen zijn helaas voorbij anders had ik het wel voor je willen doen. En niet stiekem op dezelfde reageren hè Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 16 feb 2013 - 7:45

Nou, ik heb in godesnaam dan toch maar een betaald lidmaatschap voor een maand genomen Date-topic 2 - Pagina 32 394967 En aaahh heb die man een bericht gestuurd, nu is het wachten op de afwijzing. (ja I know, ik moet niet zo negatief zijn enzo, maar zo gaat het nou eenmaal altijd) Hoe dan ook, ik heb het in elk geval geprobeerd. De komende weken maar eens kijken of er nog meer mannen de moeite van een berichtje waard zijn Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende