Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ do 17 jan 2013 - 10:16

Ik weet niet of ik dat wel durf laughcry

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tabbert do 17 jan 2013 - 10:29

Totaal niet vreemd! Ik zeg ook DOEN Yes Wat heb je te verliezen?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  _Lacey_ do 17 jan 2013 - 10:31

Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Phileine do 17 jan 2013 - 11:22

Dat is leuk Lacey, doen! Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden als mij dat werd gevraagd.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro do 17 jan 2013 - 23:29

Doen Lacey!

Blond: ja hij heeft me idd toegevoegd :-). maar wat ik nu moet doen? geen idee haha!

Antibes: ik herken het wel hoor. het is lastig! Doe wat je gevoel je ingeeft!

Nou.. zal ik maar weer eens een update geven over de soap hier? Het is de meest bizarre situatie ever! Ze zijn dus verliefd op elkaar.. met het moment dat hij dus tegen mij zei dat het contact anders moest, laaide het tussen die twee ontzettend op. Hij heeft het thuis verteld, wilde weg maar is daar nu weer op teruggekomen. Ik heb gisteren de hele dag met haar gepraat, ze moest ook haar verhaal kwijt en ik ben dan zo iemand die dat ook nog aanbiedt ook. Daarna hadden we receptie van iemand, en hij en zijn vriendin waren er dus ook. Zij was zogenaamd overdag ziek, en bij de borrel waren ze er weer samen.

Dan sta je dus in een ruimte waar zooooveel onderlinge spanningen en gedoe zijn dat je er werkelijk ziek van zou worden. Dus ik snap zijn vriendin wel :-). Maar daar merk je dus uiterlijk helemaal níks aan.. daar zie je niks aan af, daar merk je helemaal niks aan. te bizar. Vanmorgen heb ik nog even met hem gepraat, ook om hem een luisterend oor te bieden want het is een hele lastige situatie.

Het contact is nu definitief tussen hun gebroken, zij vertelt aan mij dat zij het heeft verbroken, hij vertelde dat hij het heeft verbroken. Dus wat de waarheid is? Denk eerlijk gezegd dat hij er eerder eerlijk over is dan zij. Maar goehoed... ik zat dus niet fout dat er tussen hun iets speelde. Ik ben ook niet helemaal achterlijk.

En hoe ik me er nu bij voel? Geen idee eigenlijk... blij dat ik toch nooit in die situatie heb gezeten dat hij wel of niet zou weggaan etc etc. En dan eerst wel en toen niet.. Kan me niet voorstellen dat het allemaal een spelletje was met hem en mij, maar dat ik wel een soort van 'deur' open heb gezet en zij kon naar binnen ;-). Maar goed: voor mij is het al helemaaaaaaal klaar met hem. Wil hem nog als vriend maar dat is echt alles..

Hij blijft namelijk nu voor de kids, en probeert aan de relatie te werken.. Het kán een koppel sterker maken. Als ze er samen uitkomen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 23:45

Jeetje wat een loser, eerst bij jou proberen en dan is hij weer verliefd op een ander. Daar heb je toch niks aan Caro. Hij is het allemaal echt niet waard zeg, jeetje.

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 vr 18 jan 2013 - 2:14

Niet lullig bedoeld hoor Caro, maar ik zou hem echt geen luisterend oor meer bieden, volgens mij vind hij het allemaal wel prima hoe het zo gaat. Dit bij de een, dat bij de ander...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caro vr 18 jan 2013 - 2:25

nijntje4 schreef:Niet lullig bedoeld hoor Caro, maar ik zou hem echt geen luisterend oor meer bieden, volgens mij vind hij het allemaal wel prima hoe het zo gaat. Dit bij de een, dat bij de ander...

Soms ben ik ook te goed voor de wereld, dan vind ik het alsnog zielig en lullig en dan bied ik alsnog mijn luisterend oor aan. Stomme ik :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes vr 18 jan 2013 - 10:13

Oh oh oh, ik kan zo'n waslijst maken van redenen waarom het waarschijnlijk nooit zou werken. En wat ik allemaal helemaal niet weet. Maar toch, toch voelt het niet zo.. Wat een onzin deze gevoelens.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Poubelle vr 18 jan 2013 - 10:20

Stom dat je gevoelens niet zomaar aan of uit kunt schakelen he, Antibes!
Het is een kutsituatie, waar je nu in zit. Ik denk dan, of probeer mezelf voor te houden op zo'n moment al heb ik nooit in precies zo'n situatie als de jouwe gezeten, dat als het echt meant to be is, jullie elkaar van de zomer nog zien. En dan valt er altijd wel een mouw aan te passen.
Maar daar heb je nu natuurlijk helemaal niks aan :nopompom:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Antibes vr 18 jan 2013 - 10:39

Ja, ik geloof alleen sowieso niet in "wel en niet meant to be". Ik moet komende dagen nadenken of ik contact wil houden of verbreken. Ik neig ergens naar comtact verbreken, ergens is dat makkelijker en kan het me misschien een behoorlijk aantal tranen besparen.

Anderzijds ben ik bang dat ik spijt krijg. Geen idee of geen-contact me het vanzelf doet vergeten, of dat ik er spijt van ga krijgen. Ach, ik denk rustig na en neem nog geen beslissingen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  SuperGrover zo 20 jan 2013 - 4:42

hug Voor Antibes en Caro.

Lacey, heb je het gevraagd?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  _Lacey_ zo 20 jan 2013 - 4:49

Nog niet Embarassed

Weet niet, als ik de moed verzameld heb, of ik het 'live' ga vragen of via Facebook.

Ben ook nog steeds bang dat hij het/me maar stom vindt. En dan ben ik weer bang voor ongemakkelijke situaties in de hal etc.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro zo 20 jan 2013 - 5:08

SuperGrover schreef: Date-topic 2 - Pagina 16 699888 Voor Antibes en Caro.

Lacey, heb je het gevraagd?

Lief!! Maar hier gaat het echt gelukkig goed met me! Het kwam natuurlijk niet als een verrassing, al snap ik hem totaal niet meer maar ik denk oprecht dat hij zichzelf ook niet snapt :-). Afgelopen jaar is hij dus iig met twee vrouwen veel en veel te ver gegaan en nu hebben zijn vriendin en hij maar besloten dat de remedie moet zijn dat ze meer tijd samen moeten doorbrengen en de telefoons moeten laten liggen.

Maar goed: ik kan hier 100 dingen zetten over wat ik denk over zijn relatie maar dat mag ie zelf oplossen :-). Ik ben alleen heeeeel blij dat ik niet in díe situatie heb gezeten!

Ik was gisteren nog bij die collega en die wil heel graag alles uit mij trekken en wat er tussen mij en hem is gebeurd maar daar laat ik me niet voor lenen! Ik ga dingen niet vergelijken... ik ben er al een heeeeel stuk overheen en ik heb die tijd al gehad. Gelukkig! Ik vraag me af hoever haar liefde ging hoor, want ze hoefde helemaal niet te huilen, was heel kalm etc. Nu verwerkt iedereen dat op een andere manier maar toch :-).

En ik ga lekker verder! Ben ik even blij dat ik al die pijn al heb gehad!! Maar mijn gemene kant moet toch her en der gniffelen om de situatie ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Kiekeboe zo 20 jan 2013 - 5:22

Carra en vino, hadden jullie geen date dit weekend? Hoe was het?

Caro, fijn dat het op dit moment weer wat beter gaat!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Carra zo 20 jan 2013 - 6:41

Goed zo Caro!

Ik ben net thuis van mijn allereerste internetdate. Ik vond het best leuk. We hebben gezellig gepraat en konden met elkaar lachen. Maar meer dan vriendschappelijk zit er voor mij niet in. En op zich hoef ik geen nieuwe vrienden te maken dus denk ik niet dat we contact gaan houden.

Hij zei wel bij het afscheid dat we wat hem betreft nog een keer afspreken. Ik heb wat teruggemompeld. Date-topic 2 - Pagina 16 394967

Oh en het betalen van de rekening was stom! Het was 18 euro. Hij had een broodje gegeten en ik niet. Dus ik wachtte even wat hij zou doen. Toen het me te lang duurde heb ik een tientje neergelegd. En hij heeft er een tientje bijgelegd. Nu hoeft hij wat mij betreft niet de hele rekening te betalen, maar mij mee te laten betalen aan zijn broodje vond ik ook niet nodig!! Maar goed, dat heb ik natuurlijk niet gezegd.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bliss zo 20 jan 2013 - 6:45

Ah jammer Carra! Hm van dat broodje is wel stom ja, ik vind dat hij best de hele rekening had kunnen betalen dan smile En hoe staat het met date 2? In elk geval ben je nu ontmaagd in het internetdaten, weer een ervaring rijker Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Vlinderjoy zo 20 jan 2013 - 6:49

als het mag van jullie ga ik hier mee schrijven Date-topic 2 - Pagina 16 2474380249

Staan jullie trouwens ook ingeschreven op een datingsite?

Ik heb vorige week zaterdag een date gehad via een datingsite, en gister hem voor de 2e keer gezien. Allebei de keren super gezellig en leuk gehad smile Maar hebben jullie nou ook al gelijk vanaf de 1e keer de klik of na meerdere keren?

het grappige is dat ik niet zo snel op zn uiterlijk zou vallen maar het is een geweldige leuke vent en heb zo gelachen met hem smile dus nu maar even afwachten smile

@ caro, super leuk dat je je eerste internetdate heb gehad! haha mijn 1e internetdate was ook een beetje zo. ik vond hem echt aardig maar gewoon niet mijn type. maar van zijn kant weer wel, altijd lastig maar ja Wink enne van dat broodje vind ik ook vreemd ja?
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Carra zo 20 jan 2013 - 7:08

Ja, en ik vond het daten op zich ook veel leuker dan gedacht. Het scheelt wel dat we nog niet zo lang contact hebben en er dus echt niks van verwachtte. Daardoor ben ik nu ook niet teleurgesteld.

Date 2 ga ik nu even mailen. Ik ga gewoon in één keer door naar de volgende, haha.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vino zo 20 jan 2013 - 9:39

Kiekeboe. Ik heb twee dates gehad met die jongen. Hij komt hier dinsdag, gaan we koken eten en een film kijken. Hij is best leuk, maar ik heb nog steeds geen wauw gevoel. Hij smst ook zo ontiegelijk veel. Ik merk dat ik de berichtjes niet meteen hoef te lezen. Dus dat zegt misschien ook wel genoeg. Ik wacht dinsdag even af. Ik ben ook alweer op pepper aan het kijken.
Hoe staat het met jouw pepperavontuur? Nog wat gehoord van g.uus?

Carra. Heb jij jouw tweede date ook al gezien of nog niet? Wel raar van dat broodje hoor. Prima dat hij wat wil eten, maar betaal dan ook de rekening fatsoenlijk!

Vlinderjoy. Leuk dat je mee komt schrijven! Ik sta ingeschreven op een datingsite ja. Heb via die site nu twee dates gehad met dezelfde jongen. Zie hierboven, het is nog geen groot succes.

Caro. Ben blij om te lezen dat het beter met je gaat! Die droeftoeter heeft er wel weer een zooitje van gemaakt.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Polly zo 20 jan 2013 - 16:44

Hallo!

Caro, wat een soapverhalen weer!! Echt, ben blij dat je er nog relatief
ongeschonden vanaf bent gekomen, je merkt nu al dat het beter met je
gaat en je bent in ieder geval niet betrokken geraakt bij zijn
relatieproblemen etc.
Wat een ellende, ik zou bijna medelijden krijgen met hem. Let op: BIJNA. Hij kiest er zelf voor en ik zou hem in zijn eigen sop gaar laten koken.
Het blijft een droeftoeter.

Vino, klinkt al redelijk intiem, koken en film kijken! Ik zou ook
ongemakkelijk worden van zoveel berichtjes, niet echt mijn ding. Maar
ja, even afwachten maar!

Carra, leuk dat je date geslaagd was, ondanks dat het niet de prins op
het witte paard was! Ik denk dat je er super goed in staat en dat je
plezier kunt hebben met je dates op deze manier, en dan kom je vanzelf
wel iemand tegen die bij je past. Ben benieuwd naar je andere date!
Wanneer spreek je met die af?
Hopelijk heeft die wel het fatsoen om het broodje te betalen :S
Kan zo'n afknapper zijn! Ofwel te weinig betalen (gierig) ofwel te veel betalen (patserig en ik ben niet te koop).

Lacey, heb je het al gevraagd?
Bliss, die jongen durft je natuurlijk pas over drie jaar weer opnieuw aan te spreken na je afwijzing Date-topic 2 - Pagina 16 1270000679 haha!

Antibes, weet je al wat je wil doen met jullie contact?

Vlinderjoy, hoi! Very Happy

Hier alles goed, iedere dag closer lijkt het wel. Wel drukke dagen gehad
dus allebei gaar. Ik vertrek aankomende zaterdag helaas, maar ik ben
echt toe aan vakantie dus dat is in ieder geval iets om naar uit te
kijken. En ondanks dat we er nog steeds vaak over praten hoe erg we aan
onze vrijheid gehecht zijn en hoe een relatie toch niet zou werken en
hoe hij helemaal geen relatie wil, heb ik het idee dat hij er toch wel
over nadenkt. Hij begint er vaak over of maakt opmerkingen, maar ik maak
me geen illusies, het is duidelijk genoeg dat een relatie eigenlijk
alleen problemen op zou leveren. We gaan tegenwoordig ook vaker met ons
tweeen op pad, gewoon naar de winkel en dat soort dingen, hij belt meer
om gewoon te kletsen en ik ben steeds vaker bij hem.
Ik ben ook nog totaal niet bezig met dat het bijna voorbij is, voor mijn
gevoel heb ik gewoon een leuke, stabiele relatie die langzaam gegroeid
is, maar ik weet dat ik me er niet in moet verliezen.
Morgen gaan we naar het strand, een mooi strand dat we twee weken
geleden ontdekt hebben. Volgens hem wordt het het hoogtepunt van deze
week, haha! Ik heb een nieuwe bikini gekocht afgelopen weekend dus ik
ben er klaar voor Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Carra zo 20 jan 2013 - 19:56

Polly, ik word altijd zo blij van jou! Volgens mij hebben jullie gewoon hardstikke een relatie! Maar goed, het is natuurlijk afwachten hoe het gaat lopen als jullie weer van elkaar vandaan zijn. Hoe lang zullen jullie elkaar niet zien? Voor nu nog lekker van genieten!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vlinderjoy zo 20 jan 2013 - 22:53

Vino, benieuwd hoe je date dinsdag gaat verlopen! Klinkt alsof het een gezellige en leuke avond kan worden J dit is dan je 3e date met hem toch?

Polly, heerlijk vakantie! Waar ga je heen? En ga je samen met die jongen? Heb je die leren kennen via een datingsite? ( ik lees nog maar net mee, dus probeer alles te volgen ) sorry als ik misschien dingen vraag die je hier allang een keer opgezet hebt J
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Caro ma 21 jan 2013 - 4:44

Polly ik word ook blij van jou :-). Probeer het nu tot een relatie te maken joh: je eigen Love Boat heb je dan gecreeerd ;-)..

Hier wordt het gekker en gekker en ik sta er als een soort van lachende derde bij: meneer heeft zichzelf dus vandaag compleet opgesloten in zijn kantoor, heeft zijn chatsysteem uitgezet (nu kan hij dus ook geen telefoontjes ontvangen) en we hadden een encounter met z'n drieen toen we in de keuken stonden. Ik probeerde nog soort van leuk te doen, maar volgens M was ik vrij direct hahah! Maar voor mij was het ook lastig: ik sta daar tussen hun twee in, weet alles, en we moeten maar vrolijk en leuk doen? Ja sorry hoor...

Want wat mij ook dwars zat, hij wist dat M en ik vriendinnen waren en heeft aan geen van beide kanten geprobeerd dat te lijmen of voor te stellen dat we gingen praten ofzo. Omdat het hém beter uitkwam dat wij maar niet meer met elkaar spraken. Ondanks dat wij toch echt ook naast het goed met elkaar kunnen vinden, ook met elkaar moeten wérken.

Dus ik ben er compleet en volledig klaar mee. Hij mag tegen me aan gaan lullen en dan zal ik beleefd zijn maar meer echt niet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle ma 21 jan 2013 - 7:41

Carra, stoer dat je op date bent geweest! Jammer dat het niet echt iets was, maar je hebt het iig gedaan!

Polly, ik vind het leuk om jouw updates te lezen! Het lijkt me wel moeilijk, weten dat het toch niets gaat worden terwijl jullie het zo leuk hebben, maar volgens mij sta je er best nuchter in!

Jeet Caro, wat een soap is het bij jou op het werk! Knap dat je nog beleefd tegen 'm kunt zijn. Ik denk dat ik dat niet echt meer had getrokken.
Heeft je andere collega je trouwens nog geaccepteerd op fb?

Ik had hier laatst iets neergezet over een leuke jongen die regelmatig bij me aan de bar zit. Gisteren had ik het erover met een vriendin en zij vond dat ik hem een berichtje moest sturen via fb omdat ik vaak wel een praatje probeer te maken met hem en z'n vrienden maar 1 van zijn vrienden praat dan het meest, hij is wat stiller.
Dus ik heb hem een berichtje gestuurd, dat ik 'm tussen people you might know zag staan en wanneer 'ie weer bij me aan de bar kwam zitten. En ik kreeg al vrij snel een leuk berichtje terug, dat 'ie het leuk vond dat ik wat stuurde! En nu zijn we een beetje heen en weer aan het berichten, vrij oppervlakkig allemaal, but it's a start!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud