Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Date-topic 2
Woensdag heb ik de 2e date!
Stuiterbal wat leuk zeg!
Stuiterbal wat leuk zeg!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Haha Toet!
Vino, dat is qua afstand nog wel te doen toch?
Supergrover dat is echt een afknapper!
Poubelle, wat leuk!!!!
Mijn date was erg gezellig, veel gekletst en geen nare stiltes. Normaal voel ik me bij dates altijd een beetje ongemakkelijk, maar dat had ik nu totaal niet. Ik weet nog niet of het meer dan alleen leuk was, maar ik vond het wel erg gezellig.
We hebben nog geen berichtjes gestuurd na die tijd, en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij ervan vond.
Vino, dat is qua afstand nog wel te doen toch?
Supergrover dat is echt een afknapper!
Poubelle, wat leuk!!!!
Mijn date was erg gezellig, veel gekletst en geen nare stiltes. Normaal voel ik me bij dates altijd een beetje ongemakkelijk, maar dat had ik nu totaal niet. Ik weet nog niet of het meer dan alleen leuk was, maar ik vond het wel erg gezellig.
We hebben nog geen berichtjes gestuurd na die tijd, en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij ervan vond.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Dat klinkt goed, Esperanza! Zou je nog een keer met hem af willen spreken?
Je kan altijd sturen 'bedankt voor de gezellige middag' oid, dan kun je wel een beetje polsen hoe hij erover denkt toch?
Je kan altijd sturen 'bedankt voor de gezellige middag' oid, dan kun je wel een beetje polsen hoe hij erover denkt toch?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ja, ik zou nog wel een keer willen afspreken.
Hij had een verjaardag na die tijd, dus ik denk dat ik vraag of de verjaardag leuk was en dat ik het gezellig vond vanmiddag.
Komt toch die stomme onzekerheid om de hoek kijken.
Hij had een verjaardag na die tijd, dus ik denk dat ik vraag of de verjaardag leuk was en dat ik het gezellig vond vanmiddag.
Komt toch die stomme onzekerheid om de hoek kijken.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ahh Esperanza, fijn dat het gezellig was! Ik zou hem inderdaad straks nog even een berichtje sturen.
Poubelle en Stuiterbal, leuk!
Poubelle en Stuiterbal, leuk!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Jeeaaah, wat een goed weekend was dit voor dates!
Stuiter, wat bijzonder dat het dan ineens zo goed voelt. Heel leuk. Geniet er van.
Poubelle en Esperanza, leuk dat het bij jullie allebei niet awkward voelde en dat het lekker liep. Esperanza, ik zou ook een berichtje sturen!
Ik ga morgen bij mijn date eten. Ik vind het wel lastig hoor. Vorige week was ik nog heel enthousiast, maar nu heb ik hem een week niet gezien en dan ebt dat gevoel ook weer weg. Maar misschien komt het morgen weer terug, ik ga het zien.
Stuiter, wat bijzonder dat het dan ineens zo goed voelt. Heel leuk. Geniet er van.
Poubelle en Esperanza, leuk dat het bij jullie allebei niet awkward voelde en dat het lekker liep. Esperanza, ik zou ook een berichtje sturen!
Ik ga morgen bij mijn date eten. Ik vind het wel lastig hoor. Vorige week was ik nog heel enthousiast, maar nu heb ik hem een week niet gezien en dan ebt dat gevoel ook weer weg. Maar misschien komt het morgen weer terug, ik ga het zien.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Over het algemeen goede updates hier!
Heeft Caro eigenlijk nog gepost? Of heb ik t gemist?
@Poubelle, spannend! Alvast veel plezier woensdag :-) wat gaan jullie doen?
@Carra..hopelijk voelt t meteen weer goed net als vorige keer.
@Stuiterbal, dat heb je rap gedaan, leuk!
@Supergrover, iew dat is idd best wel fout ja..heb je m dat ook al laten weten?
@JaneDoe, hoe staat t er bij jou voor?
Heeft Caro eigenlijk nog gepost? Of heb ik t gemist?
@Poubelle, spannend! Alvast veel plezier woensdag :-) wat gaan jullie doen?
@Carra..hopelijk voelt t meteen weer goed net als vorige keer.
@Stuiterbal, dat heb je rap gedaan, leuk!
@Supergrover, iew dat is idd best wel fout ja..heb je m dat ook al laten weten?
@JaneDoe, hoe staat t er bij jou voor?
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10
Konijn gisteren weer gezien, was heel leuk! Hij is echt lief
Ohja hij had nu trouwens een boevenpak aan, stond hem een stuk leuker maar ik vind konijn grappiger dus zo noem ik hem hier gewoon.
Ben benieuwd Carra! Hoe komt 't dat dat gevoel zo snel weggaat? Heb je hem nog wel regelmatig gesproken de afgelopen week?
Poubelle, vind ik heeeeel leuk! Woensdag alweer een date Wat gaan jullie doen?
Esparanza, fijn dat je date zo leuk was! Heb je hem ondertussen al een berichtje gestuurd?
Ohja hij had nu trouwens een boevenpak aan, stond hem een stuk leuker maar ik vind konijn grappiger dus zo noem ik hem hier gewoon.
Ben benieuwd Carra! Hoe komt 't dat dat gevoel zo snel weggaat? Heb je hem nog wel regelmatig gesproken de afgelopen week?
Poubelle, vind ik heeeeel leuk! Woensdag alweer een date Wat gaan jullie doen?
Esparanza, fijn dat je date zo leuk was! Heb je hem ondertussen al een berichtje gestuurd?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
SuperGrover schreef:
Toet, haha nice van je konijn! Heb je zijn nummer?
Ik heb donderdag met iemand gezoend die leuk en aardig was, maar ik ben nu alweer op m afgeknapt. Hij wilde me wel een rondleiding door zijn bed geven en vroeg via de whatsapp gister of ik m even kwam opwarmen Duss, foutje bedankt!
Ja hij had vrijdag nog m'n nummer gevraagd dus dat zit wel goed
Hmm haha, ik zou daar ook wel op afknappen geloof ik, wat heb je tegen hem gezegd?
Toet- Lady Post-a-lot
Toet hahahah konijn geweldig ! Nieuw koos naampje dus
Poubelle: Wat leuk een 2e date super leuk ! Wat gaan jullie doen of is dat nog niet bekend ?
Supergrover: pffff wat een afknapper daar zou ik ook not amused over zijn.
Hier gisteren een geweldige avond gehad. Goed carnaval gevierd, veel mensen leren kennen en door K. voorgesteld aan een heleboel mensen haha. Ik ken er gelukkig wel veel die hij ook kent gezien we in hetzelfde dorp zijn opgegroeid. Erg leuk om deze mensen ook weer terug tegen te komen.
Hij is vannacht weer blijven slapen en ben blij dat ik hem vanmiddag weer zie. Carnavallen met de kids.
Poubelle: Wat leuk een 2e date super leuk ! Wat gaan jullie doen of is dat nog niet bekend ?
Supergrover: pffff wat een afknapper daar zou ik ook not amused over zijn.
Hier gisteren een geweldige avond gehad. Goed carnaval gevierd, veel mensen leren kennen en door K. voorgesteld aan een heleboel mensen haha. Ik ken er gelukkig wel veel die hij ook kent gezien we in hetzelfde dorp zijn opgegroeid. Erg leuk om deze mensen ook weer terug tegen te komen.
Hij is vannacht weer blijven slapen en ben blij dat ik hem vanmiddag weer zie. Carnavallen met de kids.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Haha toet wat leuk! Heb je al gesmst met het konijn?
Esperanza wat leuk! Heb jij hem al een berichtje gestuurd? Fijn dat de date zo goed voelde!
Carra veel plezier met je date vandaag. Het komt denk ik vast wel goed als je hem weer ziet
Stuiterbal. Als je niet zoekt dan kom je hem tegen maar heeft hij jou voorgesteld aan z'n vrienden? Wat leuk. Veel plezier straks!
Ik heb ook een leuke update! Ik heb gisteren gezoend
Esperanza wat leuk! Heb jij hem al een berichtje gestuurd? Fijn dat de date zo goed voelde!
Carra veel plezier met je date vandaag. Het komt denk ik vast wel goed als je hem weer ziet
Stuiterbal. Als je niet zoekt dan kom je hem tegen maar heeft hij jou voorgesteld aan z'n vrienden? Wat leuk. Veel plezier straks!
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Ja gek is dat he ik had echt net besloten dat ik het wel goed vond zo. Ik voelde me gelukkig en genoot ook echt van mijn vrij gezelle leven. Voor mij had dat best zo door kunnen gaan. Dit zag ik no way aankomen. Bizar hoe dat kan gaan echt
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Vino schreef:Haha toet wat leuk! Heb je al gesmst met het konijn?
Jaa we whatsappen best veel! Echt leuk
Oehh gezoend, leuk leuk! Hoe, wie, wat, waar? Nummers uitgewisseld?
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Vino schreef:Haha toet wat leuk! Heb je al gesmst met het konijn?
Jaa we whatsappen best veel! Echt leuk
Oehh gezoend, leuk leuk! Hoe, wie, wat, waar? Nummers uitgewisseld?
Wat leuk! Woont hij in dezelfde woonplaats als jij?
Haha met een Romeinse of Griekse god ja nummers zijn uitgewisseld. En het was goed haha.
Vino- Fluisteraar
Vino, oooh, goede outfit van hem! Zag hij er ook zo uit?
Toet, wat leuk met het konijn! Klinkt schattig.
Ik ben best nerveus voor vanavond. Ik merk gewoon dat nu ik hem nog maar zo kort ken en hem een week niet heb gezien, dat mijn enthousiasme af neemt. Ik wordt niet snel verliefd, en moet zeker in het begin echt wel investeren om mezelf 'om' te krijgen. Als ik dan zover ben, dan zit het wel goed, maar de weg er naar toe is lastig en dan haak ik al heel snel af.
Is dit voor iemand nog te begrijpen of ben ik gewoon raar?
Ik ben best nerveus voor vanavond. Ik merk gewoon dat nu ik hem nog maar zo kort ken en hem een week niet heb gezien, dat mijn enthousiasme af neemt. Ik wordt niet snel verliefd, en moet zeker in het begin echt wel investeren om mezelf 'om' te krijgen. Als ik dan zover ben, dan zit het wel goed, maar de weg er naar toe is lastig en dan haak ik al heel snel af.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Vino schreef:
Wat leuk! Woont hij in dezelfde woonplaats als jij?
Haha met een Romeinse of Griekse god ja nummers zijn uitgewisseld. En het was goed haha.
Nee hij woont in een ander dorpje, wel hier in de buurt. Ik kende hem al wel, vrienden van hem zijn weer vrienden van mij (iedereen is hier trouwens vrienden met elkaar haha) Ik heb zelfs ook nog een tijdje met hem gewerkt een paar jaar terug maar kende hem niet zo goed. Ik had eigenlijk nog nooit eerder op deze manier naar hem gekeken. Al vond ik hem altijd al wel knap Oh en weetje, hij is eigenlijk ook echt totaal niet mijn type geloof ik. Hij is echt heel rustig, tegen het verlegen aan, terwijl ik heel druk en 'springerig' ben. Toen ik hem zaterdag weer zag dacht ik ook even dat ik hem toch niet zo leuk vond maar hij is echt zo lief! Dus ik ben wel benieuwd hoe dat verder gaat lopen.
Griekse god klinkt goed haha, zie je hem nog vaker deze carnaval?
Toet- Lady Post-a-lot
Carra schreef:Vino, oooh, goede outfit van hem! Zag hij er ook zo uit?
Voor mij is dat geloof ik niet zo herkenbaar, ik word juist best snel verliefd. Maar ik moet ook zeggen dat ik altijd met jongens heb gedate die ik gelijk regelmatig zag omdat ze bij mij uit de buurt komen en we vaak op de zelfde plekken opstap gingen.
Net als nu met konijn (haha), nou is het nu dan wel carnaval maar ik heb hem dus al 3 dagen achter elkaar gezien, dan gaat het gelijk best snel. Maar misschien is de liefde inderdaad na de carnaval ook weer heel snel over
Toet- Lady Post-a-lot
Carra schreef:Vino, oooh, goede outfit van hem! Zag hij er ook zo uit?
Ja, ik herken het wel een beetje. Ik word ook niet zo makkelijk verliefd. Ik kan wel snel iemand leuk vinden, maar het duurt even voordat ik me overgeef aan de liefde zeg maar.
Hij zag er ook zo uit ja, misschien komt het door de alcohol haha. Dan maak je dingen toch vaak mooier dan dat ze zijn. Ik zie hem misschien vandaag nog.
Zie jij het konijn nog toet?
Vino- Fluisteraar
Kiekeboe schreef:Wat een leuke update's allemaal!! Behalve dan van Toet .
Bliss: Het is heel normaal dat je ex soms toch weer even door je hoofd spookt. Het lijkt verleidelijk, het is vertrouwd etc maar je weet ook waarom het niet liep. Ik denk dat ondanks dat je ex weer even door je hoofd spookt, je diep van binnen wel weet dat dit het beste is.. Of het ook het leukste is, is weer een ander verhaal :-).
Ja het is lastig. De ene keer denk ik idd zo, maar de andere keer vraag ik me ernstig af of t niet gewoon aan mij ligt. Dan kijk ik honderden foto's op e-Matching en vind ik gewoon echt niemand leuk. Soms vind ik een foto leuk, maar dan staat t profiel me weer niet aan. Ik ben volgens mij echt té kritisch. En dan bedenk ik me dat mijn ex zo gek nog niet was en dat ik bepaalde dingen gewoon moet accepteren, omdat iedereen wel dingen heeft die wat minder zijn. Snap je?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Vino schreef:
Ja, ik herken het wel een beetje. Ik word ook niet zo makkelijk verliefd. Ik kan wel snel iemand leuk vinden, maar het duurt even voordat ik me overgeef aan de liefde zeg maar.
Hij zag er ook zo uit ja, misschien komt het door de alcohol haha. Dan maak je dingen toch vaak mooier dan dat ze zijn. Ik zie hem misschien vandaag nog.
Zie jij het konijn nog toet?
Ja ik zie hem sowieso vanavond en misschien vanmiddag. Leuk, hopelijk krijgt het een vervolg met je Griekse god hahaha.
Laatst aangepast door Toet op zo 10 feb 2013 - 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
En jeetje meiden, wat gebeurt hier veel!! Hou t haast niet bij joh. Toet en Vino, leuk dat jullie gezoend hebben! Stuit, wat een verrassing ineens! Heeft hij ook kinderen? Poubelle en Esperanza, spannend van jullie dates. Goed bezig! Carra, ik herken het, veel plezier vanavond!
Ik heb ook carnaval gevierd, maar niks leuks gezien. Voelde me vooral erg oud in sommige cafés.. Volgend jaar toch eens ergens anders heen! Was verder wel erg gezellig.
Ik heb ook carnaval gevierd, maar niks leuks gezien. Voelde me vooral erg oud in sommige cafés.. Volgend jaar toch eens ergens anders heen! Was verder wel erg gezellig.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuke updates allemaal
Ik denk dat ik geen energie meer ga steken in mijn potentiële date. Eerst leek het wel de goede kant op te gaan, wat meer whatsappen enzo. En toen verraste hij me vrijdag ineens door op m'n werk te verschijnen Ik had gestuurd dat ik me verveelde en hij woont hier dicht in de buurt, maar ik had er ook bij gezegd dat het geen uitnodiging was. Ik schrok me dood, stond te shaken op mijn benen Na 5 minuten was hij ook weer weg, hij wilde alleen maar even hallo komen zeggen.
Maar ik merk dat hij de daadwerkelijk date wel erg afhoudt, hij heeft me wel uitgenodigd om vanavond langs te komen bij zijn vrijwilligerswerk in een muziekcafé, maar dan staat hij dus achter de bar, dus dat valt naar mijn idee ook niet echt onder de noemer 'date'.
Maar de echte afknapper was dat hij dit weekend meerdere foto's van zijn kinderen stuurde en het vooral ook over zijn kinderen had en veel te serieus in ging op dingen die ik eigenlijk gewoon flirterig bedoelde. Ik vind het wel jammer, ik had juist wel een beetje zin in gewoon lekker flirten enzo, maar blijkbaar moet ik dat toch ergens anders zoeken.
Ik denk dat ik geen energie meer ga steken in mijn potentiële date. Eerst leek het wel de goede kant op te gaan, wat meer whatsappen enzo. En toen verraste hij me vrijdag ineens door op m'n werk te verschijnen Ik had gestuurd dat ik me verveelde en hij woont hier dicht in de buurt, maar ik had er ook bij gezegd dat het geen uitnodiging was. Ik schrok me dood, stond te shaken op mijn benen Na 5 minuten was hij ook weer weg, hij wilde alleen maar even hallo komen zeggen.
Maar ik merk dat hij de daadwerkelijk date wel erg afhoudt, hij heeft me wel uitgenodigd om vanavond langs te komen bij zijn vrijwilligerswerk in een muziekcafé, maar dan staat hij dus achter de bar, dus dat valt naar mijn idee ook niet echt onder de noemer 'date'.
Maar de echte afknapper was dat hij dit weekend meerdere foto's van zijn kinderen stuurde en het vooral ook over zijn kinderen had en veel te serieus in ging op dingen die ik eigenlijk gewoon flirterig bedoelde. Ik vind het wel jammer, ik had juist wel een beetje zin in gewoon lekker flirten enzo, maar blijkbaar moet ik dat toch ergens anders zoeken.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Bliss schreef:Kiekeboe schreef:Wat een leuke update's allemaal!! Behalve dan van Toet .
Bliss: Het is heel normaal dat je ex soms toch weer even door je hoofd spookt. Het lijkt verleidelijk, het is vertrouwd etc maar je weet ook waarom het niet liep. Ik denk dat ondanks dat je ex weer even door je hoofd spookt, je diep van binnen wel weet dat dit het beste is.. Of het ook het leukste is, is weer een ander verhaal :-).
Ja het is lastig. De ene keer denk ik idd zo, maar de andere keer vraag ik me ernstig af of t niet gewoon aan mij ligt. Dan kijk ik honderden foto's op e-Matching en vind ik gewoon echt niemand leuk. Soms vind ik een foto leuk, maar dan staat t profiel me weer niet aan. Ik ben volgens mij echt té kritisch. En dan bedenk ik me dat mijn ex zo gek nog niet was en dat ik bepaalde dingen gewoon moet accepteren, omdat iedereen wel dingen heeft die wat minder zijn. Snap je?
Geen een relatie is perfect, niemand is perfect. Ik denk dat mijn droomman niet bestaat, dat geeft ook niks. Maar je moet voor jezelf bepalen of dat iemand wel jou droomman kan zijn, ondanks eventuele negatieve eigenschappen oid. Ik weet niet waarop of waarom jullie relatie destijds uit is gegaan. Maar je kan alleen voor jezelf bepalen of dat je met hem weer iets zou willen beginnen of niet. Iedereen kan je advies geven maar het is jouw leven, jij moet zelf die keuze maken. Dat kan niemand anders voor jou/jullie doen.
Vino- Fluisteraar
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: