Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 4 feb 2013 - 9:49

Poubelle, ik ervaar een hele positieve vibe wanneer ik jou berichten lees. Ik ben niet verbaasd als jullie allebei hartstikke verliefd worden. :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  JD ma 4 feb 2013 - 12:26

Even snel een berichtje van mij...
M'n date was inderdaad vanavond,en het was leuk!!

We zouden film gaan kijken,maar we hebben de hele avond gepraat en de film dus niet gezien.
Hij is zoooooooo knap,en leuk....
Nee, er is niet gekust, we durfden allebei niet zo, beetje verlegen en nerveus.
Maar toen ie weg was stuurde ie 'ik wilde je wel een echte zoen geven,maar wist niet of jij dat wilde' zo lief!

Zaterdag hebben we de 2e date :cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Carra ma 4 feb 2013 - 19:28

:cheering: yay!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Frappuccino ma 4 feb 2013 - 20:21

Dat klinkt goed! :cheering:
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Lady4 ma 4 feb 2013 - 22:00

Klinkt goed JaneDoe! Ik zoende ook pas op date drie met mijn vriend. We durfden allebei niet zo goed. Het maakte mij op een gegeven moment wel onzeker, maar toen ik na date twee thuiskwam en hij me een berichtje had gestuurd met dat hij me helemaal geweldig vond, was ik gerustgesteld. smile

Laatst aangepast door Lady4 op ma 4 feb 2013 - 23:03; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss ma 4 feb 2013 - 22:06

Lady4 schreef:Klinkt goed Carra! Ik zoende ook pas op date drie met mijn vriend. We durfden allebei niet zo goed. Het maakte mij op een gegeven moment wel onzeker, maar toen ik na date twee thuiskwam en hij me een berichtje had gestuurd met dat hij me helemaal geweldig vond, was ik gerustgesteld. smile

Jij bedoelt JaneDoe denk ik! Leuk JD, geniet ervan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Vlinderjoy ma 4 feb 2013 - 22:09

super leuk janedoe!!Date-topic 2 - Pagina 26 281626781
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Lady4 ma 4 feb 2013 - 23:04

Bliss schreef:
Lady4 schreef:Klinkt goed Carra! Ik zoende ook pas op date drie met mijn vriend. We durfden allebei niet zo goed. Het maakte mij op een gegeven moment wel onzeker, maar toen ik na date twee thuiskwam en hij me een berichtje had gestuurd met dat hij me helemaal geweldig vond, was ik gerustgesteld. smile

Jij bedoelt JaneDoe denk ik! Leuk JD, geniet ervan!

Idd! Heb het aangepast.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 23:07

Leuk JaneDoe!

Gast
Gast

Bericht  Carra di 5 feb 2013 - 1:38

Waaah, ik ben gewoon niet geschikt voor daten. Het was zondag heel leuk en zo, en maandagochtend nadat ik hem bij het station had afgezet hebben we nog leuk geappt.
Maar als ik iemand leuk begin te vinden wil ik gewoon veel aandacht! Ik wil hem leren kennen, afspreken, veel contact! Maar k heb sinds gisterochtend niks gehoord en dat frustreert me!! Het kan niet zijn dat hij het alleen voor de seks deed, want dat hebben we niet gehad, haha. En een dag niks horen is natuurlijk ook helemaal niet zo lang, maar ik kan daar gewoon heel slecht tegen.

Constant checken of hij online is geweest op whatsapp. Nog een keer checken of ik niet per ongeluk een berichtje heb gemist. Moe word ik van mezelf.

Ik probeer me steeds voor te houden dat als hij me leuk vindt, dat hij dan heus wel met een plan gaat komen voor een volgende date. Maar dit duurt me nu al te lang. Ik heb gewoon geen geduld...!!!

En die behoefte om dan maar zelf een berichtje te sturen is heel groot. Maar dat moet ik dus niet doen.

WAAAAAHHH!!!
Zo, die frustratie is er even uit. Blij dat ik het hier kwijt kan.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Frappuccino di 5 feb 2013 - 2:01

Ik kan je frustratie echt heel goed begrijpen Carra! Ik had er zondag nog een gesprek over met een vriendin, dat mannen altijd zo traag reageren en zich ook niet goed voor kunnen stellen hoe frustrerend dat voor ons (vrouwen) is... Zij heeft hetzelfde met een jongen waar ze nu al 2 maanden mee aan het daten is.

En ik zit ook met die man die me mee wil nemen op een pooldate. Eindelijk stuurde hij vandaag rond de middag een berichtje met de vraag hoe mijn weekend was, ik had sinds vrijdagavond al niets meer gehoord. Ik twijfel dan ook of ik dan meteen terug zal reageren, of dat ik hem dan vervolgens ook moet laten wachten... Na een half uur toch maar wat terug gestuurd. En dan stuur ik best een uitgebreid berichtje terug, vervolgens zie ik hem de hele tijd online op whatsapp maar geen reactie. En nu kreeg ik net precies echt een hele korte reactie terug op mijn vraag hoe zijn weekend was geweest. Argh, ik snap dat dan echt niet, als je interesse in iemand hebt, dan doe je daar toch meer moeite voor? Pff.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Blond di 5 feb 2013 - 2:02

Haha Carra, zoiets zou ik ook kunnen denken! Of je stuurt vanavond gewoon een WApje, hoe het met hem is ofzo?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Carra di 5 feb 2013 - 2:23

Ja, dat zou ik kunnen doen Blond, maar we hebben een soort van afgesproken dat hij initiatief zou tonen voor de volgende date, aangezien ik hem afgelopen zondag bij mij had uitgenodigd. Dus vond ik, met mijn grote mond, dat het nu zijn beurt was.

Ik wacht nog tot morgenavond. Tot die tijd vreet ik mezelf wel op van frustratie.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro di 5 feb 2013 - 3:01

Hahah Carra, dat snap ik wel die frustratie! Ik ben ook kerels gewend die je dus wel overstelpten met sms'jes etc maar mijn date appt wel maar ook niet echt op hele reguliere basis ofzo.

Maar komt goed! Jullie hebben het leuk gehad en dat zal echt niet opeens veranderd zijn!! Even geduld hebben (hoe moeilijk ook want ik ben ook zo'n kip zonder enig geduld) Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 3:21

Zo herkenbaar die frustratie! Zeker als je ziet dat hij online is geweest maar je nog niks (terug) heeft gestuurd. Hij is natuurlijk helemaal niks verplicht, en ik persoonlijk vind het van mezelf vreselijk dat ik wel eens keek of hij online was geweest, maar toch bleef ik het doen. Ook dat korte antwoorden na een lang bericht, vervelend!

Is denk ik echt een vrouwen issue!

Gast
Gast

Bericht  Poubelle di 5 feb 2013 - 4:12

Wat ontzettend irritant dat 'ie nog niets gestuurd heeft Carra! Mijn ervaring is wel dat als 'ie je echt leuk vindt elke dag wel wat stuurt, maar dat zal vast niet voor elke man opgaan.

Lady wat een leuke opmerking! Very Happy
Ik ga 't zien!

Ik ben nog steeds met 'm aan 't appen, en zaterdagavond gaan we dus wat drinken.
Eigenlijk hoop ik niet dat 'ie dan vrijdagavond aan de bar komt zitten, dat zou ik wel ongemakkelijk vinden, ook met z'n vrienden erbij.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss di 5 feb 2013 - 5:36

Hahaha ik moet wel lachen om al die frustraties, het is ZO herkenbaar! Ik kan daar dus absoluut niet tegen, die onzekerheid en dat checken steeds of je al een bericht hebt ontvangen. Afschuwelijk! Daarom is daten ook niks voor mij eigenlijk, word er veel te zenuwachtig en labiel van Date-topic 2 - Pagina 26 394967 Dus Carra, ik hoop dat je snel wat hoort!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet di 5 feb 2013 - 6:01

Jeeej super leuk Poubelle, JaneDoe en Carra (je date dan;))

Die frustraties zijn hier ook héél herkenbaar! Vooral ook dat je kan zien of iemand al online is geweest enzo op whatsapp.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Carra di 5 feb 2013 - 6:10

Toet! Hoe is het met jouw date?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vlinderjoy di 5 feb 2013 - 7:23

haha zooo herkenbaar die frustaties:lol: haha ben dus gelukkig niet de enigeDate-topic 2 - Pagina 26 2474380249

Ik doe dat ook hoor, dat checken op whatsapp, even kijken of hij online is geweest enzo enzo,

heeeel vermoeiend...
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Bliss di 5 feb 2013 - 7:32

Carra schreef:Toet! Hoe is het met jouw date?
Ja idd, hoe staan de zaken?!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Esperanza di 5 feb 2013 - 7:50

Carra, wat leuk dat hij is blijven slapen! Ik snap je frustratie helemaal. Berichtjes sturen met een date is ook niet mijn sterkste kant. Ik denk er veel te veel over na, volgens mij doen mannen dat veel minder of helemaal niet. Tot nu toe stuurt mijn date elke keer als eerste een berichtje en als ik hem was zou ik dan juist eens gaan afwachten totdat ik een keer het eerste berichtje stuur Wink Heb je ondertussen al wat van hem gehoord? Volgens mij is het voor hem wel duidelijk toch dat jij hem leuk vindt? Hopelijk hoor je snel wat!

Frapuccino, wat een leuke manier om iemand te leren kennen! Lastig dat het contact niet zo soepel verloopt. Misschien moet je een concreet berichtje met datum voor een afspraak sturen.

Blond, wat stom zeg! Je weet nu in ieder geval wel waar je aan toe bent, maar leuk is anders :nopompom: Hoe lang sta je nu aangemeld op RP? Ik zou toch nog even afwachten, wie weet gaat er een hele leuke jongen reageren!

Vlinderjoy, dat klinkt heel leuk allemaal!!

Bliss, vervelend dat je weer aan je ex moest denken. Blijft altijd lastig dat soort dingen. Ik had dat bij mijn ex ook, verstandelijk gezien wist ik dat het veel beter was dat het uit was, maar mijn gevoel wilde hem wel weer terug. Ik ben blij dat ik uiteindelijk m'n verstand gevolgd heb, want wij pasten echt niet goed bij elkaar. Misschien helpt het als je goed nadenkt over de reden waarom je het hebt uitgemaakt en bedenkt of dat kan veranderen. Om heel eerlijk te zijn denk ik eigenlijk niet dat dat zo is, als ik jouw verhalen hier zo gelezen heb.

Poubelle, leuk dat jullie wat gaan drinken het weekend!

Vino, wat leuk dat jullie gaan afspreken! Ik ben heel benieuwd hoe het is.

JaneDoe, dat klinkt goed! Leuk dat jullie het weekend al weer gaan afspreken.

Toet, ik ben ook benieuwd hoe het met jou date is afgelopen!

Jaya, het hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar ik ben benieuwd of je het huisje gekregen hebt.

Morgen heb ik m'n date. Ik ben benieuwd, maar vind het ook wel spannend. We sturen dagelijks berichtjes naar elkaar, dus dat is wel leuk. Maar het blijft toch een beetje oppervlakkig, op de chat was het heel gezellig en was er wel een soort van klik. Daarna alleen maar geappt en daar vond ik de berichtjes een beetje tam. We zullen wel zien morgen!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Carra di 5 feb 2013 - 8:44

Esperanza, spannend voor morgen! Komt vast goed.

Vino wanneer heb jij je date ook alweer?

En Bliss, ik vind het knap dat je nog zo goed vriendschappelijk met je ex kan omgaan. Ook wel logisch dat je weer gaat twijfelen. Heb je de indruk dat hij jou terug zou willen?

Ik heb nog niks gehoord. Maar hij is al 2 uur niet online geweest, haha Date-topic 2 - Pagina 26 394967 Puh, ik moet echt leren loslaten en afwachten. Ik ben wel blij dat ik bij jullie herkenning vind!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vino di 5 feb 2013 - 9:17

Carra, ik snap je volkomen hoor. Ik zou ook willen sms'en, natuurlijk niet zo als mijn vorige date, dat was weer iets te veel. Ik heb donderdag mijn date.

Esperanza, veel plezier morgen met je date! Ik ben benieuwd naar je update smile

Bliss, aan de ene kant vind ik het knap dat je nog goed contact hebt met je ex, maar aan de andere kant blijf je zo niet hangen in deze situatie? Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd en waarom het uit is, maar kan je jullie relatie zo afsluiten? Sorry als ik je totaal verkeerd begrijp.

Janedoe, jouw date klinkt leuk! Hebben jullie alweer contact gehad?

Sorry, ik ben de rest vergeten. Maar hoe is het met de rest?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Toet di 5 feb 2013 - 10:41

Bliss schreef:
Carra schreef:Toet! Hoe is het met jouw date?
Ja idd, hoe staan de zaken?!

Oh dat is alweer een tijdje over, had ik dat hier nog niet verteld? Onze eerste date was heel erg leuk, daarna had ik het erg druk dus de tweede date duurde even. Die was ook heel erg leuk maar kort daarna kwam ik er achter dat hij toch nog wel heel veel contact had met dat andere meisje (die toen ook bij hem had geslapen o.i.d.) omdat zij hem had getagd op facebook in een foto/status dat ze samen aan het schaatsen waren, beetje dom van hem Wink Nouja toen was ik er wel klaar mee. Wel zonde, ik vond hem echt heel erg leuk en was er ook best verdrietig over. Toevallig stuurde hij zondag nog een berichtje, dat hij het zo jammer vindt dat het zo is gelopen en blabla, daar heb ik niet op gereageerd.

Is het jullie eerste date morgen Esparanza?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud