Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zwerver di 5 feb 2013 - 10:46

Wat jammer toet!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss di 5 feb 2013 - 11:37

Ah Toet, wat jammer! Na de eerste date heb je ons niks meer verteld nee, foei! Wink
Ik denk niet dat ik er te veel in blijf hangen wat betreft mijn ex. Had wel een beetje het idee dat hij dat deed, daarom heb ik hem een tijdje geleden gezegd dat hij echt niet moet hopen dat t binnenkort weer goedkomt o.i.d. Ben heel duidelijk geweest en hij ook, we wilden graag vrienden blijven. Waar ik de laatste dagen last van had, weet ik ook niet precies. Ik ben nog steeds blij dat we zo met elkaar om gaan en de tijd zal wel leren hoe het verder zal gaan. Kreeg vandaag een uitnodiging voor een feest voor mij 30e verjaardag, waar ik in elk geval wel heen ga. Vind t wel leuk om weer ff bij te kletsen met iedereen smile Ik sluit niet uit dat er nog een keer iets gebeurt tussen ons, maar even goed sluit ik het niet uit dat ik een andere leuke man tegen kom (of hij een leuke meid) en dat ons contact dan toch gaat veranderen/meer naar de achtergrond verdwijnt. Ik zie het allemaal wel.
Esperanza, veel plezier morgen!! En Vino ook alvast!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Carra di 5 feb 2013 - 19:45

Meh dat is stom Toet! Wat een sukkel. Ik snap dat je er verdrietig om bent (geweest). Je vond hem toch al best een tijdje leuk, toen opeens het contact en de ontmoeting. Goed dat je niet hebt gereageerd op zijn berichtje. Jammer dat het zo gelopen is, dat is waar, maar toch vooral zijn schuld. Date-topic 2 - Pagina 27 1270000679

Esperanza; veel plezier vanavond!!!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Carra di 5 feb 2013 - 22:32

Ik kon me niet meer inhouden en heb hem gewapt dat ik eigenlijk helemaal niet zo geduldig ben als dat ik me voordoe.
Hij moest lachen en het valt hem mee dat ik vandaag pas wat heb gestuurd. Hij had het al maandagavond verwacht.

Kortom; hij deed het er gewoon om. Noemt me mevrouwtje 'Ik laat het initiatief aan jou', en vindt zichzelf nu heel grappig.

En ik vind mezelf stom omdat ik echt niet langer kon wachten. Had ik hem nou maar niet zijn zin gegeven. Date-topic 2 - Pagina 27 1270000679
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 2:22

Toet, snap dat je er dan klaar mee bent. Zeker omdat hij jou toen toch soort van verzekerd had dat hij voor jou wilde gaan.

Esperanza, morgen heb ik gesprek over mijn huisje, lief dat je het vraagt. Zal er morgen wel op terugkomen als ik meer weet, alleen dan waarschijnlijk in de juiste pijler ;-) Veel plezier met je date vanavond!

Ik vergeet veel mensen, maar neem straks of morgen even meer tijd om te reageren.

Gast
Gast

Bericht  JD wo 6 feb 2013 - 5:25

Wat jammer Toet! En niet zo slim om zich te laten taggen op FB.... confused

Wij hebben na onze date al weer heel wat af ge-appt, en de 2e date staat gepland voor zaterdag.
Ik vind hem superleuk, de eerste date was super en hij is qua uiterlijk ook helemaal mijn droomman, alleen.... vraag ik me af en toe af of het allemaal niet wat snel gaat. Het is net wat meer dan een maand uit, en ik merk dat ik nog helemaal niet over mijn ex heen ben. Dus aan de ene kant wil ik deze geweldig leuke jongen niet laten lopen, aan de andere kant weet ik niet of het eerlijk is naar hem toe om hieraan te beginnen als ik nog niet over mijn ex heen ben?

Ach, ik ga die 2e date maar eens afwachten, dat sowieso.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caro wo 6 feb 2013 - 6:30

Carra schreef:Ik kon me niet meer inhouden en heb hem gewapt dat ik eigenlijk helemaal niet zo geduldig ben als dat ik me voordoe.
Hij moest lachen en het valt hem mee dat ik vandaag pas wat heb gestuurd. Hij had het al maandagavond verwacht.

Kortom; hij deed het er gewoon om. Noemt me mevrouwtje 'Ik laat het initiatief aan jou', en vindt zichzelf nu heel grappig.

En ik vind mezelf stom omdat ik echt niet langer kon wachten. Had ik hem nou maar niet zijn zin gegeven. Date-topic 2 - Pagina 27 1270000679

Ik vind dit juist heel erg grappig!! Geniet hiervan want hiermee zou een man echt zo mijn hart kunnen veroveren!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Vino wo 6 feb 2013 - 7:53

Caro schreef:
Carra schreef:Ik kon me niet meer inhouden en heb hem gewapt dat ik eigenlijk helemaal niet zo geduldig ben als dat ik me voordoe.

Ik vind dit juist heel erg grappig!! Geniet hiervan want hiermee zou een man echt zo mijn hart kunnen veroveren!

+1! Idem dito hier! Very Happy

Ik ben benieuwd hoe het met Esperanza en haar date is..
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Esperanza wo 6 feb 2013 - 8:31

Even een korte update vanaf m'n telefoon. De date ging niet door :-(
We hadden voor vanmiddag afgesproken en ik had in de avond (daarna) met een vriendin afgesproken. Zijn werk liep uit en toen gingen we het niet meer redden. Wel hebben we gebeld en meer dan een uur aan de telefoon gezeten. Dat was wel erg gezellig. We gaan nu waarschijnlijk het weekend afspreken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Bliss wo 6 feb 2013 - 8:53

Ah jammer! Wel leuk dat het bellen zo leuk was!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Phileine wo 6 feb 2013 - 9:11

Even een update van mij, ik heb zondag een date gehad en het was geweldig smile We hebben elkaar de afgelopen dagen veel gezien, nu even een paar dagen niet en dan zien we elkaar zondag weer. Maar echt, ik vind het zo'n leuke man, kan het nog niet helemaal bevatten.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Punten : 2065

Bericht  Lenthe wo 6 feb 2013 - 9:18

Ik lees nog steeds af en toe mee, maar heb zelf niks te melden :nopompom:
Carra, hij heeft gewoon een tactiek en vindt het leuk dat het nog werkt ook Wink

Ik heb een vraag: Ik vind datingsites nog steeds niets, maar heb maar eens rondgekeken bij E-matching. Ik had toen een profiel om rond te kijken, nooit wat mee gedaan. Nu wilde ik toch op iemand reageren en dat ging niet meer, want dan moest ik betalen (3dagen gratis lidmaatschap was op). Geprobeerd om met een ander e-mailadres een profiel aan te maken, maar vergeten die ander te verwijderen en deze had dezelfde tekst. Nu kreeg ik dus meteen bericht dat ik geen 3dagen gratis lidmaatschap kreeg. Beide profielen maar verwijderd.
Kan ik nu met een ander e-mailadres me weer aanmelden? Wordt er naar je ip-adres gekeken? Of naar de tekst? Of als ik beide profielen heb verwijderd, kan ik dan dezelfde tekst weer doen (heb het in Word opgeslagen). Iemand enig idee hoe dat werkt?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Lady4 wo 6 feb 2013 - 9:22

Vino schreef:
Caro schreef:

+1! Idem dito hier! Very Happy

Mijn idee! Dit kan een ontzettende ijsbreker zijn. Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lady4 wo 6 feb 2013 - 9:31

Phileine schreef:Even een update van mij, ik heb zondag een date gehad en het was geweldig smile We hebben elkaar de afgelopen dagen veel gezien, nu even een paar dagen niet en dan zien we elkaar zondag weer. Maar echt, ik vind het zo'n leuke man, kan het nog niet helemaal bevatten.

Wat leuk zeg!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Carra wo 6 feb 2013 - 9:36

Ja ik vind het ook leuk hoor! Maar het blijkt maar weer hoe makkelijk ik te doorzien ben. Ik doe wel stoer, maar hij weet nu al beter. En hij heeft me pas twee keer gezien! Haha, daar baal ik van. We hebben vandaag leuk contact gehad en hij gaat maandag voor me koken. Een beetje jammer dat ik hem dit weekend niet zie, maar misschien moet ik ook niet te hard van stapel willen lopen. Hij heeft heel bewust een aantal jaar geen relatie gehad, dus ik moet hem niet gelijk wegjagen met mijn gestalk.

Maar ik wil hem zo graag leren kennen! Het voelt nu al alsof ik hem veel langer ken.

Balen Esperanza dat je date niet door ging! Het klinkt in ieder geval wel erg goed. En heel lang gebeld dus! Dat is ook knap! Hopelijk valt het van het weekend nog in te plannen.

Wat klink je blij Phileine! Very Happy

Caro, hoe is het contact met jouw date?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Phileine wo 6 feb 2013 - 9:50

Bedankt Lady, ik ben erg blij. Ik vond het toen ook zo leuk voor jou toen je net wat kreeg met je vriend en inmiddels wonen jullie toch alweer samen?

Lastig hè Carra, ik herken het wel. En ik ben echt zo blij, had niet verwacht ooit zo'n leuke man te ontmoeten. Ik wist niet dat er zulke leuke exemplaren rondliepen die mij dan ook nog zouden zien zitten. Maar het is zo, al vind ik het nog moeilijk om te beseffen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 do 7 feb 2013 - 8:09

Dat klopt Phileine. We zijn in november samen gaan wonen en dat bevalt zo goed. Volgende maand zijn we alweer een jaar samen!

Laatst aangepast door Lady4 op do 7 feb 2013 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Carra do 7 feb 2013 - 8:34

Veel plezier vanavond Vino!!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vino do 7 feb 2013 - 9:57

Carra schreef:Veel plezier vanavond Vino!!

Dankje. Ik ben thuis van de date, maar er komt geen vervolg. Dit was hem absoluut niet! Hij maakte telkens een rare beweging met z'n hoofd en het zinnetje 'hoe moet ik dit uitleggen?' Kan ik nu dromen Neutral Nee, dit is hem niet.
Misschien is zo'n speed date beter, dat je een x aantal mannen spreekt. Ik merk dat mijn eerste indruk toch wel erg belangrijk is.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Bliss do 7 feb 2013 - 9:59

Haha, klinkt niet echt geslaagd! Jammer! Op naar de volgende Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Phileine do 7 feb 2013 - 9:59

Lady4 schreef:Dat klopt Phileine. We zijn in november samen gaan wonen en dat gevalt zo goed. Volgende maand zijn we alweer een jaar samen!

Wat fijn dat het zo goed bevalt. Ik vind jullie ook een leuk stel samen en de tijd gaat snel!

Mijn 'date'/lover, weet nog niet zo goed hoe ik hem moet noemen, komt zondag weer langs. Dan ga ik voor hem koken. Als iemand nog idee heeft voor een lekker toetje, dan hoor ik het graag smile Vandaag heb ik hem voor het eerst gebeld, zo eng, maar zo fijn om zijn stem weer te horen. Ik vind hem zo geweldig en kan me nog steeds nog niet zo goed beseffen dat dit mij is overkomen. Ik had mij ingesteld op nog heel lang vrijgezel blijven en nu is alles ineens anders. Dus meiden, het kan je zomaar overkomen, ik had dit van tevoren ook niet aan zien komen Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 7 feb 2013 - 10:00

Wow, dat klinkt echt goed Phileine! smile Waar ken je hem van? Dit geeft in elk geval hoop Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 do 7 feb 2013 - 10:01

Vind het echt superleuk voor je, je klinkt echt verliefd. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Phileine do 7 feb 2013 - 10:24

Bliss schreef:Wow, dat klinkt echt goed Phileine! smile Waar ken je hem van? Dit geeft in elk geval hoop Very Happy

Relatieplanet. Ik had wel verwacht dat het een leuke man zou zijn, maar zo leuk, nee dat had ik toch echt niet gedacht. En ik geloof dat ik inderdaad verliefd ben I love you
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Frappuccino do 7 feb 2013 - 22:10

Wauw Phileine, dat klinkt inderdaad goed! Echt leuk! Zulke verhalen geven mij weer hoop dat er echt nog wel leuke vrijgezelle mannen rondlopen Wink

Ik heb gisteren eindelijk zelf maar initiatief genomen omdat het zo stil bleef vanaf zijn kant, en gevraagd of hij nog steeds zin heeft in de pooldate waarvoor hij me wilde uitnodigen. Bleek dat er een sterfgeval was in zijn familie waarbij hij hielp met het regelen van de begrafenis en daardoor wat afwezig was maar dat hij de pooldate zeker nog niet vergeten is smile We hebben helaas nog steeds geen datum staan, dit weekend heeft hij het te druk omdat hij de kinderen heeft. Maar we zijn wel wat actiever aan het appen nu, en dat is ook al leuk. Ik ben er sowieso nog steeds niet over uit wat ik met hem wil, aangezien hij nog steeds (:P) 13 jaar ouder is dan ik ben en dus al 2 kinderen heeft. Maar als eerste opstap naar daten lijkt hij me niet verkeerd smile
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud