Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Date-topic 2
Carra, wat leuk dat je date bij je heeft geslapen. Lekker op zijn beloop laten gaan en kijken hoe het loopt.
JaneDoe, spannend zeg! Als je hem via via al wat kent, vind ik het niet zo gek dat je thuis afgesproken hebt. Mocht je wat meer omgevingsgeluiden cq afleiding willen, dan is het misschien handiger om in een café ofzo af te spreken.
Caro, ik ben echt blij dat je date zo geslaagd was. Dat hij dezelfde naam heeft als je ex is minder leuk, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je dankzij hem straks positieve dingen associeert met die naam. De laatste zin over droeftoeter kan ik alleen niet rijmen. Hoezo was hij veilig voor jou? In mijn ogen was hij alles behalve veilig voor jou. Hij papte met jou aan, terwijl hij er niet over nadenkt om zijn vriendin te verlaten, hij papt net zo hard aan met jouw collega. Need I say more? Geniet van deze positieve aandacht, dat verdien je!
JaneDoe, spannend zeg! Als je hem via via al wat kent, vind ik het niet zo gek dat je thuis afgesproken hebt. Mocht je wat meer omgevingsgeluiden cq afleiding willen, dan is het misschien handiger om in een café ofzo af te spreken.
Caro, ik ben echt blij dat je date zo geslaagd was. Dat hij dezelfde naam heeft als je ex is minder leuk, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je dankzij hem straks positieve dingen associeert met die naam. De laatste zin over droeftoeter kan ik alleen niet rijmen. Hoezo was hij veilig voor jou? In mijn ogen was hij alles behalve veilig voor jou. Hij papte met jou aan, terwijl hij er niet over nadenkt om zijn vriendin te verlaten, hij papt net zo hard aan met jouw collega. Need I say more? Geniet van deze positieve aandacht, dat verdien je!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Carra, wat leuk dat je date bij je heeft geslapen. Lekker op zijn beloop laten gaan en kijken hoe het loopt.
Ik moest even nadenken wat ik ook alweer had omschreven: maar hij presenteerde zich als veilig. Als die vriend die je nodig hebt, en die ik zoek in een partner. Alsof je dus wel alles tegen hem kon zeggen en alles aan hem kwijt kon zeg maar. Dus de presentatie was mooier dan het uiteindelijke plaatje :-). Dáár ben ik heel duidelijk achter :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Carra: misschien wil hij wel afspreken om zijn broodje terug te betalen!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik ga hier ook maar eens meeschrijven
Mijn vorige relatie is pas anderhalve maand uit en ik ben zelf helemaal niet actief op zoek naar nieuwe dates, maar een week geleden kwam er iets op mijn pad waarvan ik nu niet zo goed weet wat ik er mee aan moet... Ik had kaartjes gewonnen voor een toneelvoorstelling, was daar heen met een vriendin, en in de show speelde een man mee die ik meteen wel aantrekkelijk vond. Na de show nog even blijven hangen en die man kwam ook kletsen met mij en mijn vriendin. Ik merkte dat ik me best tot hem aangetrokken voelde. Maar al pratende kwam ik er achter dat hij 39 is (ik ben 26), dus had ik al zoiets van "oh, dat is mij te oud". Elkaar wel toegevoegd op facebook, maar ik verwachte er verder niets van, ik had namelijk die avond best veel gedronken en had het idee dat ik het gewoon fout had geinterpreteerd. Maar afgelopen vrijdag sprak hij me ineens aan op facebook, dat hij graag nog een keer roséetjes met mij zou willen drinken en leuk willen babbelen. Hij vroeg of ik kan poolen en zo niet dat hij het me graag wil leren. Op een gegeven moment moest hij weg en hadden we nog geen concrete afspraak gemaakt (ik hield dat op dat moment ook nog een beetje af). Hij gaf zijn nummer en zei dat ik hem maar toe moest voegen op whatsapp en dat hij mij dan nog wel zou appen over de 'pooldate'. Zo gezegd zo gedaan, hem toegevoegd, berichtje gestuurd, waar ik vervolgens alleen een "goedzo" op kreeg. Sindsdien niks meer van hem gehoord.
Ik heb helemaal eigenlijk geen ervaring meer met daten, en ik weet nu niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken. Gewoon afwachten tot hij iets van zich laat horen? Of toch zelf het initiatief nemen?
Mijn vorige relatie is pas anderhalve maand uit en ik ben zelf helemaal niet actief op zoek naar nieuwe dates, maar een week geleden kwam er iets op mijn pad waarvan ik nu niet zo goed weet wat ik er mee aan moet... Ik had kaartjes gewonnen voor een toneelvoorstelling, was daar heen met een vriendin, en in de show speelde een man mee die ik meteen wel aantrekkelijk vond. Na de show nog even blijven hangen en die man kwam ook kletsen met mij en mijn vriendin. Ik merkte dat ik me best tot hem aangetrokken voelde. Maar al pratende kwam ik er achter dat hij 39 is (ik ben 26), dus had ik al zoiets van "oh, dat is mij te oud". Elkaar wel toegevoegd op facebook, maar ik verwachte er verder niets van, ik had namelijk die avond best veel gedronken en had het idee dat ik het gewoon fout had geinterpreteerd. Maar afgelopen vrijdag sprak hij me ineens aan op facebook, dat hij graag nog een keer roséetjes met mij zou willen drinken en leuk willen babbelen. Hij vroeg of ik kan poolen en zo niet dat hij het me graag wil leren. Op een gegeven moment moest hij weg en hadden we nog geen concrete afspraak gemaakt (ik hield dat op dat moment ook nog een beetje af). Hij gaf zijn nummer en zei dat ik hem maar toe moest voegen op whatsapp en dat hij mij dan nog wel zou appen over de 'pooldate'. Zo gezegd zo gedaan, hem toegevoegd, berichtje gestuurd, waar ik vervolgens alleen een "goedzo" op kreeg. Sindsdien niks meer van hem gehoord.
Ik heb helemaal eigenlijk geen ervaring meer met daten, en ik weet nu niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken. Gewoon afwachten tot hij iets van zich laat horen? Of toch zelf het initiatief nemen?
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Carra: ik lees nu pas dat je date bij je heeft geslapen :-) Wat leuk!!
En die andere knakker van zijn broodje.. dat is toch ook raar zeg! Misschien wil hij idd zijn broodje terugbetalen
En die andere knakker van zijn broodje.. dat is toch ook raar zeg! Misschien wil hij idd zijn broodje terugbetalen
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Haha, ja zal ik hem dat terugsturen? "Wil je alsnog gaan betalen voor je broodje?"
Frappuccino; als je niks verder van hem hoort en wel contact wilt, zou ik hem over een dag of zo een whatsappje sturen. Gewoon luchtig om te vragen hoe zijn dat was of zo.
Caro; Heb jij nog contact gehad na je date?
Frappuccino; als je niks verder van hem hoort en wel contact wilt, zou ik hem over een dag of zo een whatsappje sturen. Gewoon luchtig om te vragen hoe zijn dat was of zo.
Caro; Heb jij nog contact gehad na je date?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ben ik ook weer eens..
Carra, Esperanza & Caro: Goed bezig!!
Ik heb dus niets meer gehoord van die ene jongen. Nou ja, ben ik ook weer een illusie armer . Had me toevallig ook nog aangemeld op RP, maar buiten dat het goed voor mn ego is dat ik zoveel berichtjes krijg, ook een beetje triest dat de ene kerel nog lelijker is dan de andere.. Dit gaat hem ook niet worden dus.
Ik heb dus niets meer gehoord van die ene jongen. Nou ja, ben ik ook weer een illusie armer . Had me toevallig ook nog aangemeld op RP, maar buiten dat het goed voor mn ego is dat ik zoveel berichtjes krijg, ook een beetje triest dat de ene kerel nog lelijker is dan de andere.. Dit gaat hem ook niet worden dus.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Caro, leuke update van jou date!! J
Esperanza, owww wat lief van dat nummer!!!
Janedoe, spannnnend! Maar gewoon doen wat voor jou goed voelt! Het scheelt inderdaad misschien wel dat je hem van gezicht kent!
Carra, oehh leukleuk! En snap dat je dan beroerd slaapt ineens een man in je bed Vooral als je elkaar nog niet zo lang kent
even een update:
Gister voelde ik mij weer stukken beter dus ik stelde voor om naar hem toe te gaan. Waar ik nu woon is een soort tijdelijks oplossing en ook nog eens een bovenverdieping van mensen dus had zoiets van hmm liever dan maar naar hem
Ik ben er van 2 tot half 11 geweest
Smiddags hebben we even gewandeld in de stad en eind van de middag een hapje gegeten ergens! Toen zijn we naar zijn huis gegaan. Toen hebben we een filmpje opgezet en lekker tegen hem aangehangen en film gekeken.
Halvewege de film ging die achter me liggen en nam die me in zn armen en lagen we heerlijk zo samen op de bank tv te kijken
Hij is echt leuk...
Esperanza, owww wat lief van dat nummer!!!
Janedoe, spannnnend! Maar gewoon doen wat voor jou goed voelt! Het scheelt inderdaad misschien wel dat je hem van gezicht kent!
Carra, oehh leukleuk! En snap dat je dan beroerd slaapt ineens een man in je bed Vooral als je elkaar nog niet zo lang kent
even een update:
Gister voelde ik mij weer stukken beter dus ik stelde voor om naar hem toe te gaan. Waar ik nu woon is een soort tijdelijks oplossing en ook nog eens een bovenverdieping van mensen dus had zoiets van hmm liever dan maar naar hem
Ik ben er van 2 tot half 11 geweest
Smiddags hebben we even gewandeld in de stad en eind van de middag een hapje gegeten ergens! Toen zijn we naar zijn huis gegaan. Toen hebben we een filmpje opgezet en lekker tegen hem aangehangen en film gekeken.
Halvewege de film ging die achter me liggen en nam die me in zn armen en lagen we heerlijk zo samen op de bank tv te kijken
Hij is echt leuk...
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Blond schreef:Ben ik ook weer eens..
Jaaaa erg he! Ik sta ook ingeschreven op Lexa, en krijg dus elke keer berichtjes en 'flirts' van de meest hopeloze gevallen.... Gister nog een flirt van een grijze,vieze man van 63!!! Serieus....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
@Caro..hebben wij stiekem dezelfde date gehad ofzo? :p Hebben jullie nog contact gehad?
@JaneDoe, vanavond dus? Veel plezier!
@Vlinder (geloof ik) klinkt goed..ben benieuwd hoe het verder zal gaan
@Carra (wederom geloof ik :p) ook weer een mooie update..ben bij jou ook benieuwd hoe t verder zal verlopen :-)
@JaneDoe, vanavond dus? Veel plezier!
@Vlinder (geloof ik) klinkt goed..ben benieuwd hoe het verder zal gaan
@Carra (wederom geloof ik :p) ook weer een mooie update..ben bij jou ook benieuwd hoe t verder zal verlopen :-)
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Blond wat stom. Ik vind dat je nu wel genoeg moeite in deze jongen hebt gestoken. Steeds lijkt het alsof hij wel wil afspreken maar dan uiteindelijk komt het er niet van. Of dat nou aan jou ligt, aan hem of aan jullie allebei; het is gewoon stom! Je zou nog een laatste poging kunnen doen door één keer te appen en dan echt een dag en tijdstip te noemen.
Vlinderjoy; klinkt goed! Maar volgende keer moet hij toch ook eens naar jou toe komen hoor. Ik vind dat hij daar best wat moeite voor mag doen.
Vlinderjoy; klinkt goed! Maar volgende keer moet hij toch ook eens naar jou toe komen hoor. Ik vind dat hij daar best wat moeite voor mag doen.
Carra- Kletskop
Carra Je laat er geen gras over groeien! Leuk, ben benieuwd hoe het verder gaat. Was hij nou jonger dan jij?
Blond, balen! Was dit die oud-bovenbuurjongen van je werk?
Vlinderjoy, dat klinkt goed, volgens mij wordt het wel wat. Al vind ik het wel raar dat ie steeds niet naar jou komt.
Hier geen nieuws, behalve dan dat ik de afgelopen dagen ineens weer veel aan mn ex heb gedacht (en of het toch echt niks meer kan worden)... Lastig. Vooralsnog denk ik toch dat het nog steeds het beste is zo.
Blond, balen! Was dit die oud-bovenbuurjongen van je werk?
Vlinderjoy, dat klinkt goed, volgens mij wordt het wel wat. Al vind ik het wel raar dat ie steeds niet naar jou komt.
Hier geen nieuws, behalve dan dat ik de afgelopen dagen ineens weer veel aan mn ex heb gedacht (en of het toch echt niks meer kan worden)... Lastig. Vooralsnog denk ik toch dat het nog steeds het beste is zo.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Blond wat balen joh! Stom van 'm!
Carra, leuk dat 'ie is blijven slapen!
Ik ben nog steeds met 'm aan het appen maar hij stelt maar niet voor om wat te gaan drinken .
Ik vind dat het uit hem moet komen dus wil eigenlijk een subtiel voorzetje geven maar ik weet nog niet hoe.
Zal wel iets worden als 'Zaterdag ben ik vrij, doe jij dan al iets?'
Carra, leuk dat 'ie is blijven slapen!
Ik ben nog steeds met 'm aan het appen maar hij stelt maar niet voor om wat te gaan drinken .
Ik vind dat het uit hem moet komen dus wil eigenlijk een subtiel voorzetje geven maar ik weet nog niet hoe.
Zal wel iets worden als 'Zaterdag ben ik vrij, doe jij dan al iets?'
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hij stuurt net of ik dit weekend tijd heb voor een drankje. Spannend!
Poubelle- Ratel
Poubelle schreef:Hij stuurt net of ik dit weekend tijd heb voor een drankje. Spannend!
Haha da's toevallig! Leuk, have fun!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Poubelle schreef:Hij stuurt net of ik dit weekend tijd heb voor een drankje. Spannend!
Haha da's toevallig! Leuk, have fun!
Een uur geleden wilde ik 'm appen of 'ie al klaar was met werken, kreeg ik net datzelfde berichtje binnen van hem. Freaky! En thanks!
Poubelle- Ratel
Leuuuk Poubelle! Dat klinkt echt goed!
Bliss, ja op zich wel een beetje snel dat hij bleef slapen he? Maar ach, het regende en anders moest ik hem nog op de fiets naar het busstation brengen. Ok, slap excuus. Ik wilde gewoon met een man knuffelen. En ja, hij is een maand of 15 jonger dan ik. Gelukkig wordt hij volgende maand 27. Dan lijkt het nog maar een jaar verschil.
Ik baal wel dat ik gezegd heb dat ik ga wachten tot hij initiatief toont voor een volgende date. Ik heb vandaag de hele dag niks gehoord. Ik denk eigenlijk dat hij dat bewust doet. Kijken hoeveel geduld ik heb. Want hij had al in de gaten dat ik dat niet echt heb.
Bliss, ja op zich wel een beetje snel dat hij bleef slapen he? Maar ach, het regende en anders moest ik hem nog op de fiets naar het busstation brengen. Ok, slap excuus. Ik wilde gewoon met een man knuffelen. En ja, hij is een maand of 15 jonger dan ik. Gelukkig wordt hij volgende maand 27. Dan lijkt het nog maar een jaar verschil.
Ik baal wel dat ik gezegd heb dat ik ga wachten tot hij initiatief toont voor een volgende date. Ik heb vandaag de hele dag niks gehoord. Ik denk eigenlijk dat hij dat bewust doet. Kijken hoeveel geduld ik heb. Want hij had al in de gaten dat ik dat niet echt heb.
Carra- Kletskop
JaneDoe: Spannend! Ik zie dat je iets over 12 hebt gepost, is morgen dus vandaag? Of morgen pas? Een wildvreemde zou ik ook niet zo snel thuis uitnodigen. In jouw geval is het misschien anders. Doe waar jij je goed bij voelt. Ik zal voor je duimen.
Carra: Haha, je laat er geen gras over groeien Wel fijn dat het fijn was. Heb je niet een vriendin die je kan smsen ofzo? Zodat je hem niet gaat smsen. Ik kan ook ongeduldig zijn. Geduld is een schone zaak Hoe ken je deze jongen? Via internet? Haha, heb je die andere jongen nog wat terug gestuurd? Die van het broodje.
Frappunchino: Ik zou hem denk ik niet zo snel iets terug sturen. Laat het een paar dagen rusten.
Vlinderjoy: Leuk dat het zo gezellig was. Ik ben het alleen wel met de meiden hier eens. Het word nu tijd dat hij naar jou toekomt.
Poubelle: Heel toevallig dat jullie tegelijkertijd hetzelfde willen sturen
We hebben gisteren gechat, was wel gezellig. Hebben elkaar nu ook op Facebook. We hebben a.s. donderdag een date. Dag voor carnaval Ben benieuwd! Vind het wel spannend, maar hij ook zei hij.
Carra: Haha, je laat er geen gras over groeien Wel fijn dat het fijn was. Heb je niet een vriendin die je kan smsen ofzo? Zodat je hem niet gaat smsen. Ik kan ook ongeduldig zijn. Geduld is een schone zaak Hoe ken je deze jongen? Via internet? Haha, heb je die andere jongen nog wat terug gestuurd? Die van het broodje.
Frappunchino: Ik zou hem denk ik niet zo snel iets terug sturen. Laat het een paar dagen rusten.
Vlinderjoy: Leuk dat het zo gezellig was. Ik ben het alleen wel met de meiden hier eens. Het word nu tijd dat hij naar jou toekomt.
Poubelle: Heel toevallig dat jullie tegelijkertijd hetzelfde willen sturen
We hebben gisteren gechat, was wel gezellig. Hebben elkaar nu ook op Facebook. We hebben a.s. donderdag een date. Dag voor carnaval Ben benieuwd! Vind het wel spannend, maar hij ook zei hij.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Vlinderjoy, lijkt wel een beetje op de scharrel die ik laatst had, wilde ook alleen maar bij hem afspreken. Hopelijk wil hij ook nog een keer jouw kant op komen. In ieder geval fijn dat jullie het leuk hebben samen.
Carra, leuk leuk!! Die spontane acties zijn altijd het leukst vind ik
JaneDoe, is je date nu vanavond dan?
Poubelle, dus jij gaat komend weekend wat met hem drinken?
Carra, leuk leuk!! Die spontane acties zijn altijd het leukst vind ik
JaneDoe, is je date nu vanavond dan?
Poubelle, dus jij gaat komend weekend wat met hem drinken?
Gast- Gast
Vino schreef:
Ik wil het inderdaad gewoon een paar dagen laten rusten, en ik wil ook gewoon dat hij weer het initiatief neemt, hij zou mij ten slotte appen over de pooldate. Maar ik merk dat ik er ook erg slecht tegen kan dat ik nu sinds vrijdag niets heb gehoord...
Leuk dat je donderdag een date hebt! Wat gaan jullie doen, gewoon wat drinken in de stad?
Frappuccino- Fluisteraar
JaneDoe: Ik ben inderdaad ook erg benieuwd of je dan vanavond al je date hebt!
Frappuccino- Fluisteraar
Frappuccino schreef:Vino schreef:
Ik wil het inderdaad gewoon een paar dagen laten rusten, en ik wil ook gewoon dat hij weer het initiatief neemt, hij zou mij ten slotte appen over de pooldate. Maar ik merk dat ik er ook erg slecht tegen kan dat ik nu sinds vrijdag niets heb gehoord...
Leuk dat je donderdag een date hebt! Wat gaan jullie doen, gewoon wat drinken in de stad?
Ja, we gaan wat drinken in de stad.
Ik zou het ook leuk vinden als de man het initiatief neemt. Dus ik snap je volkomen!
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Wat een leuke ontwikkelingen weer allemaal in dit topic
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben zo benieuwd naar de date van JaneDoe.
Carra- Kletskop
Ik ben ook heel benieuwd naar de date van janedoe:D
Enne ja ik heb gezegd dat volgende keer bij mij afspreken en hij vond het een goed plan, dus nu afwachten of hij ook echt deze kant op komt
Enne ja ik heb gezegd dat volgende keer bij mij afspreken en hij vond het een goed plan, dus nu afwachten of hij ook echt deze kant op komt
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: