Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 33 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Minx za 16 feb 2013 - 7:46

Ja idd, ben wel benieuwd welke jij gezien hebt Wink. Kwam er van de week een tegen waarvan ik dacht wtf dit is net een model.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Carra za 16 feb 2013 - 7:49

Ik ga je helpen zoeken Bliss! Leuk.

Ik heb nu sinds donderdagavond niks meer gehoord. Ik begrijp er echt vrij weinig van. confused
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Minx za 16 feb 2013 - 7:53

Wat zijn jullie zoekcriteria dan?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Esperanza za 16 feb 2013 - 8:07

Bliss leuk! Ik ben benieuwd wat je terug krijgt!

Wat stom Carra! Misschien kun je er zelf nog een berichtje tegen aan gooien en kijken hoe hij daar op reageert? Als je daar dan geen reactie op krijgt dan weet je genoeg.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Bliss za 16 feb 2013 - 8:09

Ik zoek geen model hoor, hell no! Ik zoek op lengte, haarkleur, gewicht, woonplaats etc.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx za 16 feb 2013 - 8:18

Hahaha, ik ook niet moet er niet aan denken. Nu in contact met iemand die niet supermooi is maar op de een of andere manier wel aantrok. Alleen wel 8 jaar ouder, maar dat idee heb ik verder niet. En wat lengte is idd ook fijn. Ben zelf maar 172 maar mijn exen waren rond de 180. Als ik dan een beetje hak aan trok was ik groter.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 16 feb 2013 - 8:20

Ik ben 1.83 en heb het liefst iemand van 1.90 of langer, dus meer dan de helft van de mannen valt sowieso al af. Degene die ik een berichtje heb gestuurd, is twee meter lang Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx za 16 feb 2013 - 8:24

Ja inderdaad, dat snap ik.dan maakt. Het dat wel moeilijker. Zitten we iig niet op dezelfde Wink haha die is maar 1.88. Maar ja vind dat. Wel een mooie lengte. Eigenlijk is het maar een raar iets. Vroeger kwam je elkaar tegen en was het goed. Nu zoek je aan de hand van een eisen lijstje.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 16 feb 2013 - 8:28

Volgens mij woon jij ook aan de andere kant vh land (of niet??), dus lijkt me sowieso sterk dat we achter dezelfde man aan zitten Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tabbert za 16 feb 2013 - 9:23

Als jullie dat model niet willen -> Stuur maar door naar mij Laughing

Carra: wat stom van je date. Geen idee hoe hij dat bedoelde, maar als hij dit een afknapper vindt.. dan is hij jou niet eens waard.

Caro: Fijn dat het goed gaat met jou en die collega achter je gelaten hebt.

JaneDoe: Laat je lekker meevaren met dingen. Het is snel en uiteraard ben je dan niet gelijk verliefd. Maar een goede afleiding is het zeker.

Stuiter: Heb de foto van jou en je vriend gemist. Leuk dat het allemaal gelijk zo goed gaat tussen jullie! (stiekem een beetje jaloers hoor Wink )

Bliss: Spannend! Ben benieuwd of je een berichtje terug krijgt. En ik snap het helemaal dat je lengte als criteria hebt. Ik ben dan niet zo groot, maar een man die kleiner is dan mij.. nee dat zie ik ook niet zitten.

Toet: Al wat meer zin om op date te gaan?

Poubelle: Zo herkenbaar jouw verhaal, maar is het misschien gewoon zo dat je hem niet leuk genoeg vindt? Gewoon op naar de volgende haha

Esperanza: Leuk dat je een date hebt morgen. Al kriebels in de buik?

Vino: leuk leuk leuk

Ik denk dat ik hier een jongen begin leuk te vinden, maar hij is een ontzettende player .. Arg, waarom kan ik die leuke aardige jongens niet gewoon leuk vinden confused Ik ben raar!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Carra za 16 feb 2013 - 10:05

Ik heb hem geappt dat 'een koortslip niet besmettelijk is via whatsapp'. Hij moest lachen en vroeg daarna of dat een verwijt was.
Natuurlijk zei ik dat dat het niet was, Date-topic 2 - Pagina 33 394967 en daarna gewoon heen en weer geappt alsof er niks aan de hand is. Misschien is er ook niks aan de hand en maak ik mezelf gewoon gek. Baaaaaah, stom gedate. Ik wil gewoon óf een relatie óf ik wil single zijn. Hier kan ik zo slecht tegen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss za 16 feb 2013 - 23:34

Nog geen bericht van De Man, maar wel van iemand anders. Weer een mooi voorbeeld van wat ik eerder beschreef; er zit geen match in wie ik leuk vind en wie mij leuk vindt. Deze jongen is op papier namelijk prima geschikt voor mij, zelfde interesses, zelfde woonplaats, ook een festivalganger, zelfde muzieksmaak, goede leeftijd en lengte, maarrr: zijn foto's spreken me niet aan, hij is gewoon niet mijn type! Aaargh zo frustrerend! De Man heeft nog niet op mijn profiel gekeken, dus ik gok dat ie mijn bericht ook nog niet heeft gelezen. To be continued...

@ Carra: vreemd zeg! Maar nu is het contact weer net als eerst?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Carra za 16 feb 2013 - 23:57

Is hij echt absoluut niet je type Bliss? Want dat was je ex in eerste instantie toch ook niet, maar is het wel geworden. Ik vind het zo lastig beoordelen op foto's. Maar als zijn uiterlijk je echt niet aanstaat houdt t op natuurlijk.

Poubelle, ga je vandaag nog?
Vino, hoe was je date gisteren?

Mijn date appte me vanochtend om 5 uur dat de eerste bus naar mijn huis pas om 8 uur gaat, en dat hij dat niet meer vol kon houden. Hij was stappen met vrienden. Dat vond ik wel weer lief.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 0:16

Dat is wel zo idd, maar toch lijkt het me makkelijker als ik meteen al zo'n wow-gevoel heb bij iemand. Maar goed, ik zal er nog eens over nadenken Wink
Dat is wel leuk van je date ja, spreken jullie binnenkort weer af?
Ben ook benieuwd hoe het bij Vino was!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle zo 17 feb 2013 - 0:29

Nee ik ga niet. Voel me nog steeds niet lekker, alleen al naar de keuken lopen kost me te veel energie. Heb net pannenkoeken gebakken en ben daar nu van aan het bijkomen laughcry
Het is ook wat iemand hierboven zei, ik meen Carra of Esperanza, hij zit denk ik in een andere levensfase dan mij (of is het ik?). Ik heb in het buitenland gestudeerd en gewerkt maar heb nu een stabieler leven qua werk en huis. En hij wil dat nog allemaal gaan doen.

Vino, leuk dat je date zo geslaagd was!
Carra ik snap dat het frustrerend was, het was ook nogal een raar moment van hem om niets meer te laten horen. Gelukkig is het contact nu weer normaal!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Esperanza zo 17 feb 2013 - 0:34

Hm, ik snap het wel Bliss, als de foto's je niet aanspreken dan ben je toch minder enthousiast. Nu is mijn ervaring wel dat de dates die ik gehad heb er in het echt toch heel anders uit zagen dan op de foto. Als verder 'alles klopt' zou ik toch de gok wagen.

Carra er is dus weer contact! Gaan jullie vandaag nou nog afspreken? En begrijp ik dat hij eigenlijk vanochtend naar je toe zou komen of had hij dat zelf bedacht?

Poubelle, gaat jouw date vandaag nog door? Edit: lees net je post, balen dat je nog ziek bent! Ik hoop dat je snel opknapt. Ik was dat inderdaad die dat poste. Ik twijfel daar ook nog steeds aan. Aan de andere kant heeft hij wel een vaste baan, is op zoek naar een huis en heeft hij al een jaar gereisd. Hij is het dus wel aan het opbouwen.

Vino, ik ben heel erg benieuwd hoe jouw date was!!

Mijn date komt vanavond hier, en nu begin ik toch te twijfelen of het niet te snel is om hem nu al bij mij thuis uit te nodigen confused
Maar ja, ik heb het nu al gedaan Wink

Laatst aangepast door Esperanza op zo 17 feb 2013 - 0:36; in totaal 1 keer bewerkt
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vino zo 17 feb 2013 - 0:35

Bliss. Je hebt dus toch een betaald profiel genomen. Hopelijk krijg je een berichtje terug. Ik zou die andere jongen wel een berichtje terug sturen. Je hoeft nog niet meteen te daten hè. Misschien is het mailcontact wel heel erg leuk.

Poubelle. Beterschap! Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Carra. Wat grappig dat je hem dat gestuurd hebt. Hoe is het contact nu met hem?

Ik heb vanavond m'n date, niet gisteren. Ik ben erg benieuwd! Het WA-contact is erg leuk!
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Vino zo 17 feb 2013 - 0:38

Esperanza. Leukleukleuk! Veel plezier met je date vanavond smile Hoevaak heb je hem nu gezien? Als het goed voelt dan kan je hem toch gewoon thuis uitnodigen. Dit is die radio jongen toch die je via internet kent? Er zijn hier nu zoveel meiden dat ik het niet allemaal meer evengoed uit elkaar kan houden... Embarassed
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 0:44

Heb zn profiel nog eens bekeken, maar gaat m toch niet worden hoor. Hij doet ookvaan yoga en dat vind ik maar niks whaha. Maar ik zal m nog wel ff wat terugsturen vandaag.

Vino en Espa, have fun vanavond!! Zijn jullie dates al op FB te aanschouwen?? Ben nieuwsgierig angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vino zo 17 feb 2013 - 0:51

Ja, ik heb hem op fb. Zal je zo ff appen.

Yoga bij een man vind ik ook niet echt aantrekkelijk nee..
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Carra zo 17 feb 2013 - 0:59

Haha, Bliss.
Esperanza, ik had mijn date na de eerste date bij mij thuis uitgenodigd. Ik vond het eigenlijk ook wel snel, maar het voelde goed, dus waarom niet?! Spannend, veel plezier vanavond!

Vino ook veel plezier!

Mijn date had zelf bedacht dat hij de bus naar mij toe kon nemen. Hij was dan wel dronken, maar toch.. Ik denk niet dat we vandaag gaan afspreken. Ik zit nog met mijn koortslip, en hij was pas tegen 6'en thuis. Maar ik voel me er weer iets relaxter onder en heb weer een beetje vertrouwen in onze 'daterelatie'. Haha.

Ik ben ook wel benieuwd naar foto's. :-)
Balen Poubelle dat je nog ziekjes bent. Maar ga je nog voor een tweede date of gaat het hem echt niet worden?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Toet zo 17 feb 2013 - 1:12

Tabbert schreef:

Toet: Al wat meer zin om op date te gaan?

Ja dat wel! Ik heb echt super veel zin om hem weer te zien maar helemaal geen zin om nog te wachten tot volgend weekend :nopompom:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Esperanza zo 17 feb 2013 - 3:17

Vino! Leuk, veel plezier alvast! Het is idd de radio jongen en ik heb hem nu 1x gezien.

Bliss haha! Berichtje sturen kan altijd. Al wat gehoord van DE man? Nee ik heb 'em niet op FB, volgens mij heeft ie dat niet. Ik kon hem iig niet vinden.

Carra, fijn dat het allemaal weer wat beter voelt! Hopen dat je koortslip snel weg is, zodat jullie weer kunnen afspreken!

Toet, balen dat het nog weer een week duurt Sad maar de date is iig gepland!

Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 3:42

Vino's date is leuk!

Nog geen bericht van De Man, maar wel weer van een andere man. Ditmaal een "jeugdig en heel jong uitziend" exemplaar van 47 jaar... Date-topic 2 - Pagina 33 394967 Ehh, dacht het ff niet!
Zucht.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 3:45

Echt, wat een figuren kom je soms ook tegen. Ik kijk nu op een profiel van iemand die eerst bij mij heeft gekeken. Hij omschrijft zichzelf als goed uitziend en een tikkeltje narcistisch en bij wat hij zoekt schrijft hij dat een hoog libido ook niet onbelangrijk is. Rolling Eyes

Nevermind.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud